Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 вересня 2024 р. №520/16416/23
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Бідонька А.В.;
за участю секретаря судового засідання - Басістого Є.А.;
Представника позивача, Перець В.С.;
Представника відповідача, Іхненко Я.В.;
розглянувши в місті Харкові в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Клуб "Світ дозвілля" (вул. Заводська, буд. 50,смт. Солоницівка,Дергачівський район, Харківська область,62370) до Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057) про скасування податкового повідомлення-рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Клуб "Світ дозвілля", звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом та просить суд:
Скасувати податкове повідомлення-рішення від 29.03.2023 року № 00/6548/0412, прийняте ГУ ДПС у Харківській області, у повному обсязі.
В обґрунтування позову позивач зазначав, що податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Харківській області № 00/6548/0412 від 29.03.2023 року про застосування штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму 328235,19 гривень є протиправним та таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягає скасуванню.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 04.07.2023 року по справі №520/16416/23 відкрито спрощене провадження.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 07.09.2023 року вирішено подальший розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням учасників.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 19.10.2023 адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Клуб "Світ дозвілля" залишено без розгляду.
Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 03.06.2024 апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Клуб "Світ дозвілля" задоволено.
Ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 19.10.2023 по справі №520/16416/23 скасовано.
Справу №520/16416/23 за направлено до суду першої інстанції для продовження розгляду справи.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 17.07.2024 року прийнятоо до розгляду адміністративну справу №520/16416/23.
Відповідач, Головного управління ДПС у Харківській області, подав до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що відповідач у спірних правовідносинах діяв згідно чинного законодавства.
В судовому засіданні представник позивача підтримав доводи заявленого позову, просив суд його задовольнити з підстав, викладених у ньому.
Представник відповідача проти вимог заявленого позову заперечував.
Суд, вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.
Як встановлено судовим розглядом, ГУ ДПС у Харківській області, на підставі п.п. 20.1.4. п. 20.1 ст. 20 розділу І та в порядку п.п.75.1.1 п. 75.1 ст. 75, ст.76розділуII Податкового кодексу України (далі ПК України), проведено камеральну перевірку ТОВ "Клуб "Світ дозвілля" з питання дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування за липень-грудень 2019 року, лютий 2020 року, за результатами якої складено акт від 08.02.2021 за №1846/20-40-18-13-05/42926567.
За висновками акту перевірки зазначено про порушення ТОВ "Клуб "Світ дозвілля" граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування за липень-грудень 2019 року, лютий 2020 року, чим порушено п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України. Відповідальність платника передбачена п.120-1.1 ст. 120-1розділуII Податкового кодексу України.
На підставі зазначеного акта перевірки та з огляду на наведені порушення контролюючим органом 01.03.2021 року прийнято податкове повідомлення-рішення:
1. №0023141813 про застосування штрафу у розмірі 1 015 368,37 грн., із яких:
- за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податковихнакладних від 61 до 365 календарних днів на суму ПДВ - 481695,81 грн. застосовано штраф 40% у сумі 266222,15 грн.;
- за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податковихнакладних від 366 і більше календарних днів на суму ПДВ - 336244,95 застосовано штраф 50% у сумі 749146,22 грн.
2. №0023801813 про застосування штрафу у розмірі 389 290,89 грн., із яких:
- за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податковихнакладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ - 249,83 грн. застосовано штраф 10% у сумі 24,98 грн.;
- за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податковихнакладних від 61 до 365 календарних днів на суму ПДВ - 209330,55 грн. застосовано штраф 40% у сумі 804130,37 грн.;
- за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податковихнакладних від 366 і більше календарних днів на суму ПДВ - 605414,33 застосовано штраф 50% у сумі 305152,54 грн.
Не погодившись із правомірністю податкових повідомлень-рішень від 01.03.2021 року №0023141813 та №0023801813, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом.
За результатами судового розгляду рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 02.09.2021 по справі №520/11536/21 визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області від 01.03.2021 №0023141813 в частині застосування до ТОВ "Клуб "Світ дозвілля" штрафу у розмірі 279383 грн. 04 коп. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 27.02.2023 року рішення суду від 02.09.2021 року скасовано в частині відмови в задоволенні позову ТОВ "Клуб "Світ дозвілля" про скасування податкового повідомлення-рішення від 01.03.2021 №0023801813 та податкового повідомлення-рішення від 01.03.2021 №0023141813 на суму 735985, 33 грн.
Закрито провадження по справі №520/11536/21 в частині позовних вимог про скасування податкового повідомлення-рішення від 01.03.2021 №0023141813 на суму 735985,33 грн.
Позовні вимоги ТОВ "Клуб "Світ дозвілля" в частині скасування податкового повідомлення - рішення від 01.03.2021 №0023801813 задоволено. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення від 01.03.2021 №0023801813. В іншій частині рішення суду від 02 вересня 2021 по справі №520/11536/21 залишено без змін.
29.03.2023 року, на підставі Акту перевірки від 08.02.2021 за №1846/20-40-18-13-05/42926567, Постанови Другого апеляційного адміністративного суду від 27.02.2023 року у справі № 520/11536/21, ГУ ДПС у Харківській області винесено податкове повідомлення-рішення № 00/6548/0412, відповідно до якого встановлено порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкових накладних та застосовано штраф у загальному розмірі 328 235,19 (триста двадцять вісім тисяч двісті тридцять п?ять) гривень, 19 копійок.
Не погодившись із вищевказаним податковим повідомленням-рішенням позивач скористався правом адміністративного оскарження, звернувся із скаргою, за результатами розгляду якої відповідач рішенням № 13352/6/99-00-06-03-01-06 від 29.05.2023 року відмовив у задоволенні скарги, а висновки оскаржуваного податкового повідомлення-рішення залишив без змін.
Не погоджуючись з оскаржуваним податковим повідомленням - рішенням, позивач звернувся до адміністративного суду з даним позовом.
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступних підстав та мотивів.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права та обов`язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим Кодексом України (далі ПК України).
Відповідно до статті 75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи (пункт 75.1).
Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах (абзац другий підпункту 75.1.1 пункту 75.1).
Статтею 76 Податкового кодексу України встановлено, що камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов`язкова (пункт 76.1).
Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу (пункт 76.2).
Камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання. Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу (пункт 76.3).
Так, за пунктом 102.1 статті 102 Податкового кодексу України контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.
Так, висновками акту перевірки № 1846/20-40-18-13-05/42926567 від 08.02.2021 встановлено порушення позивачем граничних термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН, чим порушено п. 201.10 ст. 201.
З матеріалів справи вбачається, що на підставі зазначеного акта перевірки контролюючим органом 01.03.2021 року прийнято податкові повідомлення-рішення №0023141813 та №0023801813.Однак у подальшому, за результатами судового розгляду, вказані рішення були скасовані та відповідач зменшив суму раніше нарахованого грошового зобов`язання, у зв`язку з чим, прийняв нове податкове повідомлення-рішення від № 00/6548/0412 від 29.03.2023.
Обґрунтовуючи протиправність дій податкової позивач вказував, що відповідачем без законних на те підстав було прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 29.03.2023 року № 00/6548/0412, оскільки за наслідками судового оскарження податкові повідомлення-рішення від 01.03.2021 року №0023141813 та №0023801813 були скасовані в повному обсязі.
Перевіряючи обґрунтованість вказаних доводів, суд зазначає наступне.
Питання відкликання податкового повідомлення-рішення і податкової вимоги унормовано статтею 60 ПК України. Указана норма, зокрема, передбачає два окремі випадки, за яких податкове повідомлення-рішення вважається відкликаним у випадку його скасування судом.
Так, відповідно до підпункту 60.1.4 пункту 60.1 статті 60 ПК України (тут і далі - в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними, якщо рішенням суду, що набрало законної сили, скасовується повідомлення-рішення контролюючого органу або сума податкового боргу, визначена в податковій вимозі.
Пункт 60.1.5 пункту 60.1 статті 60 ПК України передбачає, що податкове повідомлення-рішення або податкова вимога також вважаються відкликаними, якщо рішенням суду, що набрало законної сили, зменшується сума грошового зобов`язання, визначена у податковому повідомленні-рішенні контролюючого органу, або сума податкового боргу, визначена в податковій вимозі.
У випадках, визначених підпунктами 60.1.3 і 60.1.5 пункту 60.1 цієї статті, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними з дня надходження до платника податків податкового повідомлення-рішення або податкової вимоги, які містять зменшену суму грошового зобов`язання або податкового боргу (пункт 60.4 статті 60 ПК України).
За правилами пункту 60.5 статті 60 ПК України у випадках, визначених підпунктом 60.1.4 пункту 60.1 цієї статті, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними у день набрання законної сили відповідним рішенням суду.
Аналогічні норми містяться у підпунктах 3, 4 пункту 1, пунктах 3, 4 розділу V «Порядок відкликання податкових повідомлень-рішень» Порядку №1204 (тут і далі - в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).
Розділ ІІ Порядку №1204 визначає порядок складання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень.
За правилами пункту 5 розділу ІІ «Порядок складання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень» Порядку №1204 якщо за результатами адміністративного або судового оскарження грошове зобов`язання, зменшення (збільшення) суми податкових зобов`язань та/або податкового кредиту та/або зменшення бюджетного відшкодування з податку на додану вартість та/або зменшення від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, штрафна (фінансова) санкція (штраф) та пеня в тому числі за порушення норм іншого законодавства, зазначені у податковому повідомленні-рішенні, зменшуються, то шляхом опрацювання інформації підрозділів правової роботи щодо прийнятих рішень за результатами розгляду скарг в адміністративному та/або судовому порядку складається податкове повідомлення-рішення, яке містить зменшену суму грошового зобов`язання, зменшену суму зменшення (збільшення) податкових зобов`язань та/або податкового кредиту та/або бюджетного відшкодування з податку на додану вартість та/або зменшення від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, штрафної (фінансової) санкції (штрафу) та пені в тому числі за порушення норм іншого законодавства.
Відповідно до пункту 7 розділу ІІ «Порядок складання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень» Порядку №1204 податкові повідомлення-рішення згідно з пунктами 4-6 цього розділу складаються контролюючим органом, який склав попереднє податкове повідомлення-рішення, протягом 3 робочих днів з дня, що настає за днем отримання таким контролюючим органом рішення за результатами адміністративного, судового оскарження або іншого рішення про скасування раніше прийнятого податкового повідомлення-рішення. При цьому у разі отримання вищезазначених рішень структурним підрозділом, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції контролюючого органу, або відповідальною особою, визначеною керівником (виконуючим його обов`язки, його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу для виконання таких функцій, забезпечується надання такого рішення структурному підрозділу, яким складалось попереднє податкове повідомлення-рішення, протягом 1 робочого дня, що настає за днем його отримання.
З аналізу наведених норм права слідує, що за результатами судового оскарження податкового повідомлення-рішення останнє може бути скасовано повністю або частково. У першому випадку у податкового органу відсутній обов`язок із прийняття нового податкового повідомлення-рішення, а скасоване податкове повідомлення-рішення вважається відкликаним у день набрання законної сили відповідним рішенням суду. У випадку ж часткового скасування податкового повідомлення-рішення судом податковий орган повинен надіслати платнику податків нове податкове повідомлення-рішення, яке міститиме зменшену суму грошового зобов`язання. При цьому до моменту надходження нового податкового повідомлення-рішення платнику податків із зменшеною сумою грошового зобов`язання попереднє податкове повідомлення-рішення не вважається відкликаним, що випливає із змісту пункту 60.4 статті 60 ПК України.
Як вже встановлено судовим розглядом, рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 02.09.2021 по справі №520/11536/21 визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області від 01.03.2021 №0023141813 в частині застосування до ТОВ "Клуб "Світ дозвілля" штрафу у розмірі 279383 грн. 04 коп.
За наслідками апеляційного розгляду, постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 27.02.2023 року закрито провадження в частині позовних вимог про скасування податкового повідомлення-рішення від 01.03.2021 №0023141813 на суму 735985, 33 грн.
Отже, внаслідок судового оскарження податкове повідомлення-рішення від 01.03.2021 №0023141813 про застосування штрафу у розмірі 1 015 368,37 грн. скасоване повністю (279383, 04 грн. + 735985, 33 грн.).
Також, постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 27.02.2023 року було скасовано податкове повідомлення - рішення від 01.03.2021 №0023801813.
Разом із тим, в постанові Другого апеляційного адміністративного суду від 27.02.2023 по справі №520/11536/21 зазначено наступне.
Так, судом було встановлено, що до 01.03.2020 та до початку карантину термін затримки реєстрації перелічених у додатках до Акту податкових накладних складав понад 61 календарний день, то відтак суд вважав, що в даному випадку податковий орган правомірно нарахував штраф у максимальному розмірі 40% та 50%, адже склад податкового правопорушення вже був утворений до цієї дати.
Таким чином, суд апеляційної інстанції дійшов до висновку, що позивачем реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування здійснено несвоєчасно з порушенням граничних строків реєстрації, що свідчить про порушення вимог п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України.
Разом з тим, суд вважав неправомірним застосування штрафних санкцій за податковою накладною № 2802 від 31.07.2019, оскільки вказана податкова накладна є накладною, складеною на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість та складеною відповідно до статті 199 ПК України, застосування 50% штрафу за її несвоєчасну реєстрацію суперечить наведеним положенням податкового кодексу.
Однак суд, приймаючи рішення про скасування податкового повідомлення - рішення від 01.03.2021 №0023801813, з посиланням на позицію Верховного Суду викладеної в постанові від 22 лютого 2023 року у справі №640/13531/19 вказав, що право на зменшення та перерахунок штрафних санкцій на підставі пункту 73 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення ПК України належить виключно податковому органу, на якого закон покладає обов`язок скласти та направити нове податкове повідомлення-рішення. Суд в межах своєї компетенції може лише встановити правомірність/неправомірність донарахування відповідних штрафних санкцій та наявність/відсутність підстав для поширення наведеної вище ретроспективної правої норми на спірні правовідносини, однак не може підміняти собою уповноважений орган та самостійно зменшувати суму донарахувань.
Таким чином, суд не здійснив перерахунок штрафних санкцій, вважаючи це обов`язком податкового органу, а тому скасував податкове повідомлення - рішення від 01.03.2021 №0023801813 повністю.
Отже, на підставі вказаного рішення та на підставі Акту перевірки від 08.02.2021 за №1846/20-40-18-13-05/42926567 ГУ ДПС у Харківській області 29.03.2023 року здійснено перерахунок штрафних санкцій та винесено податкове повідомлення-рішення № 00/6548/0412, відповідно до якого встановлено порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкових накладних та застосовано штраф у загальному розмірі 328 235,19 (триста двадцять вісім тисяч двісті тридцять п?ять) гривень, 19 копійок.
Враховуючи висновки апеляційного суду викладених в постанові від 27.02.2023 по справі №520/11536/21, суд приходить до висновку, що відповідач правомірно здійснив перерахунок суми штрафу і виніс оскаржуване податкове повідомлення-рішення, у зв`язку з чим останнє не підлягає скасуванню.
Усі інші аргументи сторін вивчені судом, однак є такими, що не потребують детального аналізу у цьому судовому рішенні, оскільки вищенаведених висновків суду не спростовують.
Частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, суд вважає, що позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 14, 243-246, 291, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Клуб "Світ дозвілля" (вул. Заводська, буд. 50,смт. Солоницівка,Дергачівський район, Харківська область,62370) до Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057) про скасування податкового повідомлення-рішення - залишити без задоволення.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст рішення складено та підписано 16 вересня 2024 року.
Суддя Бідонько А.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2024 |
Оприлюднено | 18.09.2024 |
Номер документу | 121637530 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Бідонько А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні