ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 вересня 2024 року м. Чернігів Справа № 620/9661/24
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіКлопота С.Л.,
за участю секретаряШевченко А.В.,
представника позивача Городничої Т.В.,
Представника відповідачів Паншиної І.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕПРІСС" до Головного управління ДПС у Чернігівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
У С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕПРІСС" звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Чернігівській області, Державної податкової служби України та просить:
1. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.05.2024 №11126337/44946077, № 11126336/44946077, № 11126335/44946077, № 11126334/44946077.
2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Репрісс» (код ЄДРПОУ 44946077) № 3 від 20.11.2023 року, № 4 від 06.12.2023 року, № 6 від 20.12.2023 року, № 7 від 05.03.2024 року, фактичними датами їх подання.
Свої вимоги обґрунтовує тим, що Комісія Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації не мала правових підстав для відмови в реєстрації податкових накладних, а саме рішення було винесено не у спосіб визначений законом, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримала та просила його задовольнити в повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.
Представник відповідачів в судовому засіданні позовні вимоги не визнала, просила відмовити в задоволенні позову, посилаючись на заперечення, які викладені у відзиві на позовну заяву, що приєднаний до матеріалів справи.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення сторін, суд вважає позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Репрісс» (далі - Позивач), взяте на облік в ГУ ДПС у Чернігівській області (Прилуцька ДПІ) 07.03.2023 року, зареєстроване платником ПДВ з 01 квітня 2023 року.
Види діяльності якими займається Позивач є: вантажний автомобільний транспорт, виробництво продуктів нафтоперероблення, оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, роздрібна торгівля пальним, надання^ оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, консультування з питань комерційної діяльності й керування
Позивач здійснює діяльність щодо виробництва та торгівлі продуктів нафтоперероблення. Позивач придбавав сиру нафту здійснював її переробку, в абсорбент газоконденсатний.
Для здійснення своєї господарської діяльності, між Позивачем таПрилуцькою дослідною станцією Інституту садівництва Національної Аграрної Академії Наук України (далі - Покупець) був укладений договір № 18/07-23/1 поставки нафтопродуктів від 18 липня 2023 року (далі - Договір).
Відповідно до умов Договору,Позивач зобов`язався передати у власність Покупця, а Покупець прийняти і оплатитиабсорбент газоконденсатний (далі - Товар).
На виконання умовах Договору, Позивачем було поставлено Покупцю абсорбент газоконденсатний:
-20 листопада 2023 року, 24000 л, на суму 768000 грн., що підтверджується рахунком на оплату № 3 від 20.11.2023 року, видатковою накладною № 3 від 20.11.2023 року, актом прийому-передачі № 3 від 20.11.2023 року та ТТН;
-06 грудня 2023 року, 14400 л, на суму 460800 грн., що підтверджується рахунком на оплату № 4 від 06.12.2023 року, видатковою накладною № 4 від 06.12.2023 року, актом прийому-передачі № 4 зід 06.12.2023 року та ТТН;
-20 грудня 2023 року, 7500 л, на суму 240000 грн., що підтверджується рахунком на оплату № 6 від 20.12.2023 року, видатковою накладною № 6 від 20.12.2023 року, актом прийому-передачі № 6 зід 20.12.2023 року та ТТН;
-05 березня 2024 року, 9125 л, на суму 292000 грн., що підтверджується рахунком на оплату № 7від 05.03.2024 року, видатковою накладною № 7 від 05.03.2024 року, актом прийому-передачі № 7 від 05.03.2024 року та ТТН.
Оплата поставленого Товару була проведена в повному обсязі, що підтверджується платіжними інструкціями.
По факту поставки Товару, Позивачем були виписані податкові накладні № 3 від 20.11.2023 року, № 4 від 06.12.2023 року, № 6 від 20.12.2023 року та № 7 від 05.03.2024 року, які відправлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрацію податкових накладних № 3 від 20.11.2023 року, № 4 від 06.12.2023 року, № 6 від 20.12.2023 року та № 7 від 05.03.2024 року було зупинено квитанціями від 27.11.2023 року № 9320157539, від 26.12.2023 року № 9352886124, від 03.01.2024 року №9359709582 та від 20.03.2024 № 9065059643.
Відповідно до змісту квитанцій комісії ГУ ДПС у Чернігівській області (далі - Відповідач 1) про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних підставою зупинення реєстрації ПК є те, що ПН складені та подані платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку) Позивачу було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
22.05.2024 року Позивач направив до ГУ ДПС у Чернігівській області пояснення та копії документів про підтвердження реальності здійснення операції по податкових накладних № 3, № 4, № 6 та № 7 реєстрацію яких було зупинено.
Відповідачем І було відмовлено в реєстрації податкових накладних, а саме:
-Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.05.2024 року № 11126337/44946077, відмовлено в реєстрації ПН № 3 від 20.11.2023 року;
-Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.05.2024 року № 11126336/44946077, відмовлено в реєстрації ПН № 4 від 06.12.2023 року;
-Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.05.2024 року № 11126335/44946077, відмовлено в реєстрації ПН № 6 від 20.12.2023 року;
-Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.05.2024 року № 11126334/44946077, відмовлено в реєстрації ПН № 7 від 05.03.2024 року;
Підставою для відмови в реєстрації податкових накладних №№ 3, 4, 6, 7 зазначено: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.
Додаткова інформацію зазначити конкретні документи: не надано повний пакет документів на придбання сировини (договір, видаткова, ТТН), документи щодо передачі матеріалів у/з переробки, звіти виробництва, відсутня інформація щодо наявності виробничих потужностей (повідомлення за формою 20-ОПП не подано), підприємство та/або контрагент задіяні у проведенні ризикових операцій.
По рішеннях Відповідача 1 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, Позивачем було застосовано процедуру адміністративного оскарження та подані скарги від 03.06.2024 року до ДПС України (далі - Відповідач 2).
Рішеннями за результатами розгляду скарг від 13.06.2024 року № 35954/44946077/2, № 35950/44946077/2, № 36005/44946077/2, № 35973/44946077/2 скарги Позивача було залишено без задоволення, а рішення - без змін .
Не погодившись з такими рішеннями, позивач звернувся до суду з позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
З поданих суду доказів убачається, що абсорбент газоконденсатний був отриманий Позивачем в результаті переробки (за договорами № 01/05-23 ПР про переробку продукції із сировини постачальника від 03.05.2023 року та № 01/02-24 від 31.12.2023 року), сирої нафти, яку Позивач придбав за договором № 04-0111/23UN поставки від 01.11.2023 року та договором № 01-1905/23UU-JIA поставки від 19.05.2023 року та ТТН на відпуск нафтопродуктів (нафти) у ТОВ «Юсенко Надра», і дійсно поставлено Прилуцькій дослідній станції Інституту садівництва Національної Аграрної Академії Наук України, що підтверджується договором№ 18/07-23/1 поставки нафтопродуктів від 18.07.2023 року, додатком до договору, видатковими накладними, ТТН, актами прийому-передачі, платіжними інструкціями. Зокрема, товар, який був отриманий в результаті переробки та поставлений Позивачем, безпосередньо пов`язаний з його господарською діяльністю, відповідає видам діяльності зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а документи, які надані разом з поясненнями, підтверджують інформацію, що міститься в податкових накладних.
Згідно з п. 187.1 ст. 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а)дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б)дата відвантаження товарів, а вразі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповіднодоположень п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникненняподатковихзобов`язаньплатникподаткузобов`язанийскластиподатковунакладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платникомособитазареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний у встановлені терміни скласти податкову накладну,зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття йо податкової накладноїта/або розрахунку коригуваннядо Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також уразі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція у електронному вигляді у текстовому форматі про не прийняття їх у електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі по тексту - Порядок № 1246) податкова накладна це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згіднозпунктом12Порядку№ 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифруваннята проводяться перевірки відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затверджено му формату (стандарту чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявностіправапідписання посадовоюособоюплатника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування, дотримання вимог, установлених пунктом 192,1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу, наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповіднодо пункту201.1 статті201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200'.3 і 200'.9 статті 200 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмовив реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригуваннязтакимиж реквізитами наявності підставдлязупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронні довірчі послуги, Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).
У свою чергу механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (далі .то тексту Порядок № 1165).
Відповідно до пункту 5 Порядку № 1165платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку 'додаток 2).
Згідно з пунктом 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до змісту пунктів 10, 11 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3)пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520.
Отже, квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних не відповідають вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165. У вищевказаних квитанціях податковим органом запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинні містити, як чітку підставу для зупинення реєстрації ГІН/РК, так і чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Крім того, рішення про зупинення реєстрації податкових накладних не містять конкретного переліку документів, які необхідно подати платнику податків.
Не дотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної призвело до необізнаності платника податків щодо конкретного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого Позивач не зміг належним чином виконати свої обов`язки щодо реєстрації податкової накладної.
Згідно з п. 2 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 № 520, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 р. за № 1245/34216 (далі - Порядок № 520) прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому ст. 42 Кодексу (п. 3 Порядку № 520).
Відповідно до п. 4 Порядку, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування,
навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи).
Відповідно до п. 11 Порядку № 520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову а реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Відмови в реєстрації податкових накладних основані на тому, що Позивачем нібито надані копії документів, складених із порушенням законодавства.
Відповідачем 1 в оскаржуваних рішеннях не було зазначено, які саме з поданих Позивачем для реєстрації податкових накладних документів були складені з порушенням законодавства.
Отже, рішення Відповідача 1 є не обгрунтованими, оскільки факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарської операції, ані факту наявності дати виникнення саме першої події постачання товарів/послуг, або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, :а підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
Таким чином, Відповідач 1 в порушення п.11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, безпідставно виніс рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
З цього суд робить висновок, що оскаржувані рішення Відповідача І не відповідають критеріям ата індивідуальної дії та породжують його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Згідно з висновком Верховного Суду у постанові від 30.07.2019, справа 1320/6312/18, загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обгрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Невиконання вказаних вимог призводить до його протиправності.
Відповідно до пп. 201.16,4. п. 201.16 ст. 201 ПК України, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з п. 19, п. 20 Порядку 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення суду).
Датою внесення відомостей до Реєструв важається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням (пункт 20 Порядку № 1246).
Зобов`язання Державну податковуслужбу України зареєструватив Єдиному реєстрі податкових накладних подані Позивачем податкові накладні датами їх фактичного надходження є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 03 листопада 2021 року справі № 360/2460/20.
Оскаржувані рішення Відповідача 1 є необгрунтованими та такими, що не містять іотивів їх прийняття, а тому є протиправними.
Від так суд дійшов переконання, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.05.2024 року № 11126337/44946077, № 11126336/44946077, № 1126335/44946077, № 11126334/44946077є протиправними, а податкові накладні № 3 від 20.11.2023 оку,№ 4 від 06.12.2023 року, № 6 від 20.12.2023 року, № 7 від 05.03.2024 року підлягають реєстрації.
Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
При вказаних обставинах суд дійшов висновку, що відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість своїх дій та рішення з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, позов підлягає задоволенню.
Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст. ст.139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕПРІСС" (вул. Ю.Коптева, 18, 1, м. Прилуки, Прилуцький р-н, Чернігівська обл.,17501, код ЄДРПОУ 44946077) до Головного управління ДПС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів,Чернігівська обл., Чернігівський р-н,14000), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії -задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.05.2024 №11126337/44946077, № 11126336/44946077, № 11126335/44946077, № 11126334/44946077.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Репрісс» № 3 від 20.11.2023 року, № 4 від 06.12.2023 року, № 6 від 20.12.2023 року, № 7 від 05.03.2024 року, фактичними датами їх подання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕПРІСС" судові витрати в розмірі 12 112,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили в порядку статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Повний текст рішення виготовлено 16 вересня 2024 року.
Суддя Сергій КЛОПОТ
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2024 |
Оприлюднено | 18.09.2024 |
Номер документу | 121638255 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Сергій КЛОПОТ
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні