Постанова
від 18.09.2024 по справі 734/3927/24
КОЗЕЛЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Провадження № 3/734/2439/24 Справа № 734/3927/24

ПОСТАНОВА

18 вересня 2024 року селище Козелець

Суддя Козелецького районного суду Чернігівської області Соловей В.В., вивчивши матеріали справи, що надійшла з Управління Державного агентства з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Чернігівській області,

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 , пенсіонера,

у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 88-1 КУпАП,

в с т а н о в и в:

зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення Серії ЧН № 000126 від 11 серпня 2024 року виходить, що о 09.30 годині 11 серпня 2024 року на тротуарі на вулиці Богдана Хмельницького, 50-А у м. Остер Чернігівського району Чернігівської області ОСОБА_1 порушив порядок збуту об`єктів тваринного світу здійснював незаконний продаж свіжої риби: карась сріблястий, в кількості 6 (шість) шт, вагою 3.2 кг, без наявності документів які підтверджують законність її придбання, чим порушив вимоги ст. 27 і ч. 2 ст. 63 Закону України «Про тваринний світ».

Відповідно до ст. 254 КУпАП про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності. Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. Протокол не складається у випадках, передбачених статтею 258 цього Кодексу.

Згідно зі ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені ст. 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Із матеріалів справи вбачається, що при складенні вказаного протоколу не дотримані вимоги, передбачені ст.ст. 254 і 256 КУпАП. У матеріалах справи відсутні пояснення ОСОБА_1 , - особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, та пояснення свідків ОСОБА_2 і ОСОБА_3 по суті вчиненого адміністративного правопорушення. Відсутні відомості про те, що один примірник вказаного протоколу про адміністративне правопорушення під розписку вручений ОСОБА_1 , - особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Згідно з ч. 2 ст. 251 КУпАП обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених ст. 255 КУпАП.

Матеріали справи про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 не містять відомостей, які є необхідними для повного, всебічного та об`єктивного з`ясування обставин справи. За викладених обставин необхідно повернути справу про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 до Управління Державного агентства з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Чернігівській області для належного оформлення.

Керуючись ст.ст. 7, 33, 245, 251, 254, 256, 278, 383 і 384 КУпАП, суддя

п о с т а н о в и в:

справу про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 88-1 КУпАП, повернути до Управління Державного агентства з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Чернігівській області для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя

СудКозелецький районний суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення18.09.2024
Оприлюднено19.09.2024
Номер документу121679167
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення у сфері охорони природи, використання природних ресурсів, охорони культурної спадщини Порушення порядку придбання чи збуту об'єктів тваринного або рослинного світу, правил утримання диких тварин у неволі або в напіввільних умовах

Судовий реєстр по справі —734/3927/24

Постанова від 05.11.2024

Адмінправопорушення

Козелецький районний суд Чернігівської області

Бузунко О. А.

Постанова від 18.09.2024

Адмінправопорушення

Козелецький районний суд Чернігівської області

Соловей В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні