Ухвала
від 09.09.2024 по справі 27/214б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA368999980313151206083020649


У Х В А Л А

по справі про банкрутство

09.09.2024р. Справа № 27/214б

Господарський суд Донецької області у складі судді Зекунова Е.В., за участю секретаря судового засідання Кухтик С.Ю., розглянувши у судовому засіданні справу

за заявою кредитора (заявника) Спільного українсько-американського підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю корпорація «Агродон»

до боржника Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Зоря» (код ЄДРПОУ 00697366)

про банкрутство

Представники сторін у судовому засіданні участь не приймали

В С Т А Н О В И В:

Господарським судом Донецької області ухвалою від 08.10.2007 порушено справу про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Зоря» (далі СТОВ «Зоря») с.Малиновка, Слов`янського району Донецької області, введено процедуру розпорядження майном боржника строком на 6 місяців до 08.04.2008, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Максимова І.М., введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

За результатами підготовчого засідання ухвалою від 30.11.2007 визнано розмір грошових вимог ініціюючого кредитора Спільного українсько-американського підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю корпорація «Агродон», м.Донецьк, з яких: основний борг - 223829,88грн., пеня - 15607,43грн.; встановлено дату складання реєстру вимог кредиторів на 08.01.2008; встановлено дату попереднього засідання суду на 15.01.2008.

За результатами попереднього засідання ухвалою від 28.01.2008 затверджено реєстр вимог кредиторів; встановлено дату проведення перших загальних зборів кредиторів на 06.02.2008; дату засідання суду з розгляду питання щодо введення подальшої процедури по справі встановлено на 20.03.2008.

Постановою господарського суду Донецької області від 15.05.2008 Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Зоря», с.Малиновка, Слов`янського району Донецької області визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру по справі строком на 6 місяців до 15.11.2008, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Максимова І.М.

За результатами судового засідання 04.12.2008 задоволено скаргу Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м.Слов`янську від 30.09.08р. №05-2783 на бездіяльність Максимова І.М.; визнано поточні вимоги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м.Слов`янську в сумі 52529,63грн., про що винесено ухвалу від 04.12.2008.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 18.02.2009 припинено повноваження ліквідатора Максимова І.М. за його заявою, ліквідатором по справі призначено арбітражного керуючого Шипітько О.Б. та продовжено строк ліквідаційної процедури до 18.06.2009.

Ухвалами Господарського суду Донецької області від 09.11.2009., від 25.02.2010, від 23.03.2010, від 14.06.2010, від 04.04.2011 продовжено строк ліквідаційної процедури та повноваження ліквідатора арбітражного керуючого Шипітько О.Б.

Ухвалою суду від 27.11.2012 припинено повноваження ліквідатора Шипітька О.Б., призначено ліквідатором по справі арбітражного керуючого Скалянського В.В. та встановлено строк ліквідаційної процедури до 27.03.2013.

У зв`язку з проведенням на території м. Донецька антитерористичної операції матеріали справи №27/214б втрачені.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 25.07.2017 відновлено втрачену справу №27/214б про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Зоря, с.Малинівка, Слов`янський район Донецької області (код ЄДРПОУ 00697366) на стадії ліквідаційної процедури частково за наявними документами.

Розпорядженням Господарського суду Донецької області від 28.10.2020 у зв`язку з відрахуванням судді Тарапати С.С. зі штату суддів Господарського суду Донецької області справа №27/214б передана на повторний автоматичний розподіл справ.

Відповідно до витягу з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 28.10.2020 справу №27/214б про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Зоря передано на розгляд судді Зекунова Е.В.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 04.11.2020 прийнято до провадження справу №27/214б про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Зоря» (код ЄДРПОУ 00697366); розгляд справи №27/214б про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Зоря» здійснювати відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 06.10.2021 здійснено заміну кредитора у справі №27/214б з Слов`янського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (код ЄДРПОУ 37803258) на його правонаступника - Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (код ЄДРПОУ 13486010).

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 10.06.2021 здійснено заміну кредитора у справі №27/214б про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Зоря», а саме: замінено кредитора Головне управління ДФС у Донецькій області (ЄДРПОУ 39406028) на Головне управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ ВП: 44070187).

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 20.05.2024 призначено розгляд справи на 17.06.2024, кредиторам письмово висловити позицію щодо затвердження звіту ліквідатора, ліквідації боржника у справі №27/214б.

30.05.2024 за результатами ліквідаційної процедури ліквідатором надані до суду для затвердження звіт про виконану роботу та ліквідаційний баланс банкрута з додатками (пошта).

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 17.06.2024 відкладено розгляд справи на 15.07.2024, кредиторам письмово висловити позицію щодо затвердження звіту ліквідатора, ліквідації боржника у справі №27/214б.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 15.07.2024 відкладено розгляд справи на 05.08.2024, кредиторам письмово висловити позицію щодо затвердження звіту ліквідатора, ліквідації боржника у справі №27/214б.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 05.08.2023 судове засідання щодо можливості здійснення подальшої судової процедури ліквідації у справі №27/214б про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Зоря» відкладено на 09.09.2024.

08.08.2024 від ліквідатора до суду надійшло клопотання, на виконання протокольного рішення зборів кредиторів СТОВ «Зоря», від 30.07.2024р, про завершення процедури ліквідації у справі №27/214б про банкрутство ТОВ «Зоря» та затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу з урахуванням раніше наданих та оновлених додатків. До клопотання надано: Звіт ліквідатора від 30.07.2024, Ліквідаційний баланс станом на 30.07.2024, Реєстр вимог кредиторів станом на 30.07.2024, Протокол зборів кредиторів від 30.07.2024.

Щодо повідомлення кредиторів.

Представники сторін у судовому засіданні участь не приймали. Станом на 09.09.2024 заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи до суду не надходило.

Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Згідно ч.1 ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.

Як вбачається з матеріалів справи, реєстр вимог кредиторів складений ліквідатором складається вимог:

- Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (ЄДРПОУ 13486010);

- Головного управління ДПС в Донецькій області (ЄДРПОУ 44070187) зараз ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ;

- Державного комітету України з державного матеріального резерву (ЄДРПОУ 00034016) припинено орган виконавчої влади;

- АТ «Укртелеком» (ЄДРПОУ 21560766);

- Спільного українсько-американського підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю корпорація «Агродон» м.Волноваха (ЄДРПОУ 23117880);

- ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ "ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ" (ЄДРПОУ 03361075);

- ВГК «Донецькоблагротехсервіс» (ЄДРПОУ 25332625) - 14.05.12 внесено запит, що суб`єкт: в стані припинення, номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи: 12661410003016960. Підстава для внесення запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи: визнання юридичної особи банкрутом.

Всі кредитори були повідомлені про місце, час та дату засідання суду своєчасно та належним чином (враховуючи альтернативні засоби).

Судом на офіційному сайті Господарського суду Донецької області на веб-порталі "Судова влада" було опубліковано оголошення зі змістом резолютивної частини ухвали про дату призначення до розгляду звіту ліквідатора, роздруківка означеного оголошення наявна в матеріалах справи.

Згідно із частиною 1 статті 202 Господарського процесуального кодексу України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Враховуючи належне повідомлення сторін про місце, час та дату засідання суду, не визнання явки учасників справи обов`язковою, наявні в матеріалах справи докази, суд розглядає звіт та ліквідаційний баланс за відсутності представників сторін за наявними в матеріалах справи документами.

Дослідивши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, а також інші надані документи, перевіривши наявні матеріали справи, оцінивши подані докази та надавши їм правову оцінку, суд встановив:

Згідно з частиною 1 статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор з дня свого призначення здійснює, зокрема, такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Відповідно до частини 1 статті 62 Кодексу України з процедур банкрутства усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання, включаються до складу ліквідаційної маси.

На виконання вимог статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства в ході ліквідаційної процедури з метою встановлення належних банкруту всіх видів майнових активів (майна та майнових прав), які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та які в подальшому підлягають реалізації з метою задоволення вимог кредиторів та витрат, пов`язаних з процедурою ліквідації, ліквідатором вжито всіх необхідних заходів з пошуку, виявлення та повернення майнових активів банкрута.

З метою розшуку активів банкрута (рухомого, нерухомого майна, майнових прав) їх виявлення та можливого повернення, ліквідатором Скалянським В. В. було направлено запити до: ГУ ДПС у Донецькій області, Слов`янською міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Донецькій області, Державної служби морського та річкового транспорту України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України:ГУ Держпраці у Донецькій облає, ГУ

Держгеокадастру у Донецькій області, Донецької митниці ДФС, ДП "Головний інформаційно - обчислювальний центр Укрзалізниці", Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької облдержадміністрації, Слов`янського об`єднаного управління Пенсійного Фонду України, ГУ ДПС України у Донецькій області, Національної комісії з цінних паперів та фондовою ринку, Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області, Регіональне відділення Фонду державного майна України по Донецькій області, Державної авіаційної служби України, Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області, Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності», Державної інспекції сільського господарства в Донецькій області, Відділу нагляду у будівництві котлонагляді та за підйомними спорудами Донецькім області, Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України.

Разом з цим ліквідатором отримано Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за інформацією з якої у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомості щодо банкрута відсутні. Судом додатково здійснено запит та отримано Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майне, який додано до матеріалів справи.

Крім того, з метою виявлення майна банкрута ліквідатором проведена інвентаризація за результатами якої складені інвентаризаційні описи та встановлено наступне: балансова вартість необоротних активів відсутня, готівка у валюті відсутня; грошові кошти у валюті відсутні; грошові документи відсутні; бланки документів суворої звітності відсутні; балансова вартість фінансових інвестицій відсутня; дебіторська заборгованість відсутня; всі поточні рахунки банкрута були закриті до відкриття ліквідаційної процедури.

Результати проведених ліквідатором заходів свідчать про відсутність активів боржника, у тому числі зареєстрованих за боржником об`єктів права власності на рухоме (вантажних вагонів, транспортних засобів, технологічних, високотонажних та інших механізмів, тракторів, сільськогосподарської техніки, дорожньо-будівельних та інших механізмів, тощо) та нерухоме майно.

За висновком суду, на підставі наданих ліквідатором доказів, відповідей отриманих на запити, матеріалів проведеної інвентаризації, будь-яке нерухоме та рухоме майно відповідно до вимог Кодексу України з процедур банкрутства, яке є основним джерелом формування ліквідаційної маси та за рахунок якого можливо було би задовольнити кредиторські вимоги у підприємства банкрута відсутнє.

Документи, що підлягають довгостроковому зберіганню залишились на тимчасом окупованій територія.

Ліквідатором до реєстру вимог кредиторів включені вимоги кредиторів: Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, Головного управління ДПС в Донецькій області, Державного комітету України з державного матеріального резерву, АТ «Укртелеком», Спільного українсько-американського підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю корпорація «Агродон», ПрАТ ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ "ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ" та ВГК «Донецькоблагротехсервіс»

Проте, у зв`язку з відсутністю майнових активів кредиторські вимоги залишилися незадоволеними, що підтверджено ліквідаційним балансом, звітом ліквідатора. Доказів сплати кредиторських вимог звіт ліквідатора не містить.

Інші кредитори із заявами про визнання грошових вимог до боржника, зокрема щодо заборгованості зі сплати обов`язкових платежів на випадок безробіття, зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, зі сплати страхових внесків та капіталізованих платежів, а також зі сплати податків і зборів перед відповідними органами, ані до ліквідатора, ані до Господарського суду Донецької області не зверталися.

Подані ліквідатором звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підтверджують факт неможливості погашення боржником кредиторської заборгованості та відповідають його дійсному майновому стану.

Суд зазначає, що контролюючий орган був повідомлений про припинення юридичної особи боржника шляхом ліквідації та в подальшому про відкриття провадження у справі про банкрутство, а тому не був позбавлений права та можливості проведення документальних позапланових перевірок підприємства боржника. Вказаний висновок узгоджується з правовою позицією викладеною у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 15.08.2018 у справі №922/2945/17, від 03.12.2020 у справі №908/3338/19, в яких Верховний Суд зауважив, що перехід боржника до ліквідаційної процедури не перешкоджає податковим органам, вжити заходів щодо перевірки діяльності боржника на предмет наявності (відсутності) у нього заборгованості зі сплати податкових платежів, оскільки податковим законодавством України не визначається стадія процедури банкрутства, у якій така перевірка повинна бути проведена.

У постановах Верховного Суду від 10.05.2018 у справі №922/2431/17, від 14.05.2019 у справі №905/1675/18, від 19.05.2020 у справі №908/2332/19, від 17.08.2020 у справі №904/4398/19 була висловлена правова позиція стосовно того, що норми чинного податкового законодавства та законодавства про банкрутство не містять заборони щодо проведення податковим органом перевірки боржника після визнання останнього банкрутом.

При цьому суд також зазначає, що проведення процедури банкрутства суб`єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Кодексу України з процедур банкрутства, якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Кодексу України з процедур банкрутства, ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв`язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом.

Обставини, пов`язані з виконанням податковим органом своїх повноважень, не можуть бути підставами для зупинення процесу ліквідації господарюючого суб`єкта, а також бути перешкодою для завершення провадження у справі про банкрутство за наявності передбачених законодавством про банкрутство підстав для того.

Станом на теперішній час скарги та заперечення стосовно проведення ліквідаційної процедури до суду не надходили.

Отже, ліквідатором в ході здійснення ліквідаційної процедури було проведено всі належні заходи, покладені на нього Кодексом України з процедур банкрутства, та які є обов`язковими при здійснені ним ліквідаційної процедури з огляду на необхідність вжиття персональних заходів з розшуку майна банкрута з метою його включення до ліквідаційної маси.

На засіданні зборів кредиторів 30.07.2024 СТОВ «Зоря» прийняті рішення:

1.Прийняти звіт ліквідатора до відома, всі дії ліквідатора прийнято вважати узгодженими.

2.Зобов`язати ліквідатора подати клопотання до Господарського суду Донецької області про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута СТОВ «Зоря».

Протокол зборів кредиторів від 30.07.2024 доданий до матеріалів справи до Господарського суду Донецької області.

У пояснення від 01.08.2024 викладено позиція кредитора ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ про можливість затвердження звіту ліквідатора, ліквідації боржника Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Зоря».

Скарг на дії ліквідатора до суду не надходило.

Заперечення учасників справи про банкрутство щодо затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу на адресу суду також не надходили.

Згідно із частинами 2 та 3 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний окремо зазначити такі майнові активи у ліквідаційному балансі та подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу (частина 1 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства).

Відповідно до частини 7 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство у разі якщо затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом

З огляду на вище встановлене та враховуючи вимоги статей 61, 62, 65 Кодексу України з процедур банкрутства, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу банкрута Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю „Зоря та закриття провадження у даній справі.

Відповідно до ч.4 ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства у випадках, передбачених пунктами 5-8 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Також, слід наголосити, що з метою вирішення у майбутньому проблеми банкрутства підприємств, майно яких перебуває наразі на тимчасово окупованій території України, у КУзПБ впроваджено положення, яке передбачає можливість поновлення провадження у справі про банкрутство.

Так, у разі, якщо після закриття провадження у справі буде виявлено майно банкрута, достатнє для покриття витрат, пов`язаних з провадженням у справі, суд за клопотанням учасника справи може поновити провадження у справі. (абз. 2 ч. 3 ст. 65 КУзПБ).

Керуючись статтями 2, 9, 60, 61, 62, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 3, 12, 77-79, 86, 233, 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

1.Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю „Зоря (84187, ДОНЕЦЬКА ОБЛ., СЛОВ`ЯНСЬКИЙ Р-Н, СЕЛО МАЛИНІВКА; код ЄДРПОУ 00697366).

2.Ліквідувати юридичну особу - Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю „Зоря (84187, ДОНЕЦЬКА ОБЛ., СЛОВ`ЯНСЬКИЙ Р-Н, СЕЛО МАЛИНІВКА; код ЄДРПОУ 00697366)

3.Закрити провадження у справі №27/214б про банкрутство Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю „Зоря (код ЄДРПОУ 00697366) на підставі пункту 7 частини першої ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства.

4.Вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

5.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню (частина 4 ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства).

6.Зобов`язати орган державної реєстрації провести реєстрацію припинення юридичної особи банкрута - Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю „Зоря (код ЄДРПОУ 00697366).

7.Ухвала набрала законної сили 09.09.2024 та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Східного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги у строки передбачені ГПК України

Суддя Е.В. Зекунов

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення09.09.2024
Оприлюднено19.09.2024
Номер документу121687293
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —27/214б

Ухвала від 09.09.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Едуард Вікторович

Ухвала від 05.08.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Едуард Вікторович

Ухвала від 17.06.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Едуард Вікторович

Ухвала від 20.05.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Едуард Вікторович

Ухвала від 08.04.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Едуард Вікторович

Ухвала від 09.04.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Едуард Вікторович

Ухвала від 04.03.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Едуард Вікторович

Ухвала від 24.01.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Едуард Вікторович

Ухвала від 04.12.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Едуард Вікторович

Ухвала від 30.10.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Едуард Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні