ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 вересня 2024 року ЛуцькСправа № 140/271/24
Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Каленюк Ж.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом заступника керівника Луцької окружної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Декстон Р про зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Заступник керівника Луцької окружної прокуратури (далі прокурор) звернувся з позовом в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (далі ГУ ДСНС у Волинській області) до Товариства з обмеженою відповідальністю Декстон Р (далі ТзОВ Декстон Р) про зобов`язання привести у стан готовності захисну споруду №04074, що знаходиться за адресою: вулиця Трункіна, 12, місто Луцьк, Волинська область, з метою використання її за призначенням відповідно до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09 липня 2018 року №579 (далі Вимоги №579).
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що згідно з інформацією Луцького районного управління ГУ ДСНС у Волинській області від 12 грудня 2022 року встановлено, що у місті Луцьку наявна захисна споруда цивільного захисту сховище №04074, яке є обмежено готовим для експлуатації за призначенням. Відповідно до облікової картки захисної споруди сховище №04074 введене в експлуатацію у 1986 році, у разі наявної загрози розраховане на утримання в ньому 50 осіб та є обмежено готовим. Обмежена готовність сховища №04074 підтверджується також актом оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту, проведеної 14 жовтня 2022 року. Цим актом встановлено, у тому числі, відсутність повітрозабірних оголовків, металевих віконниць, вихлопних каналів, противибухових пристроїв, повітропроводів, електроручних вентиляторів, протипилових фільтрів, фільтрів- поглиначів, приладів для виміру підпору повітря, системи регенерації повітря, безнапірних та напірних баків для питної води, відсутність виносних баків, систем зв`язку та оповіщення несправність систем електропостачання та електроосвітлення, неукомплектованість первинними засобами пожежогасіння, відсутність ряду документації на захисну споруду тощо. Ці недоліки були причиною оцінки стану готовності захисної споруди як обмежено готовою до використання за призначенням і в 2023 році згідно з актом від 16 листопада 2023 року. Відомості, що зазначені в щорічних актах оцінки стану готовності, не оскаржувалися відповідачами.
Прокурор вказав, що тривалість та систематичність порушень у сфері цивільного захисту може призвести до порушень інтересів держави в частині завдання шкоди життю та здоров`ю людей, зокрема, в умовах воєнного стану, коли питання належного утримання, використання та функціонування захисних споруд цивільного захисту населення постало є досить актуальним. На цей час відповідачем не забезпечено готовності до використання захисної споруди цивільного захисту №04074, а ГУ ДСНС у Волинській області не вжито дієвих та достатніх заходів щодо зобов`язання відповідача привести захисну споруду до готового стану для використання за призначенням. Подання позовної заяви про зобов`язання ТзОВ Декстон Р вжити відповідних заходів задля приведення сховища №04074 у стан готовності спрямоване на усунення порушень законодавства у сфері обороноздатності держави, на забезпечення захисту цивільного (мирного) населення, особливо у питаннях підтримання колективних засобів захисту, якими є захисні споруди та інші місця можливого перебування людей для збереження їх життя та здоров`я у разі активних військових дій на території міста Луцька.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 15 січня 2024 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі за цим позовом та розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).
Ухвалою суду від 20 лютого 2024 року провадження у цій справі було зупинене до набрання законної сили судовим рішенням Верховного Суду у справі №260/4199/22; провадження у справі поновлено ухвалою суду від 03 вересня 2024 року.
Відповідач відзив на позов не подав.
Відповідно до частини шостої статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Дослідивши письмові докази, перевіривши доводи позову, суд встановив такі обставини.
Згідно з інформацією Луцького районного управління ГУ ДСНС у Волинській області від 12 грудня 2022 року №480401-1865/4804.02 на території міста Луцька Волинської області наявна захисна споруда цивільного захисту сховище №04074 (балансоутримувач ТзОВ Декстон Р), яке є обмежено готовим для експлуатації за призначенням (а.с.18-27).
Як видно з облікової картки захисної споруди цивільного захисту від 30 квітня 2004 року (а.с.46), сховище №04074 знаходиться за адресою: вулиця Трункіна, 12, місто Луцьк, Волинська область; належить ВАТ Декстон та становить площу 35 кв.м. Вказана споруда введена в експлуатацію в грудні 1986 року та у разі наявної загрози розрахована на утримання в ній 50 осіб; є обмежено готовою до експлуатації.
Обмежена готовність сховища №04074 підтверджується актом оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту від 14 жовтня 2022 року (а.с.36-45). Зазначеним актом оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту встановлено відсутність повітрозабірних оголовків, металевих віконниць, вихлопних каналів, противибухових пристроїв, повітропроводів, відсутність електроручних вентиляторів, протипилових фільтрів, фільтрів-поглиначів, приладів для виміру підпору повітря, відсутність системи регенерації повітря, систем зв`язку та оповіщення, відсутність безнапірних та напірних баків для питної води, виносних баків, несправність систем електропостачання та електроосвітлення, неукомплектованість первинними засобами пожежогасіння, відсутність ряду документації на захисну споруду тощо.
Листом від 16 листопада 2023 року №1 відповідач повідомив, що сховище №04074 приведено у готовність та виконує функції захисту населення від негативних факторів; на цю споруду розроблена уся необхідна документація та встановлені всі вказівні знаки; споруда забезпечена електроживленням, штучним освітленням, баками для води та нечистот, місцями для сидіння та іншими засобами, необхідними для безпечного перебування людей; підтверджено передачу споруди у власність ТзОВ Декстон Р (а.с.56).
Натомість актом оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту від 16 листопада 2023 року підтверджується обмежена готовність сховища №04074 (а.с.57-66). Зокрема, актом зафіксовано відсутність повітрозабірних оголовків, металевих віконниць, вихлопних каналів, противибухових пристроїв, фільтрів-поглиначів, систем зв`язку та оповіщення, ряду документації на захисну споруду, захисно-герметичні двері зачиняються із зусиллям, забезпеченість споруди робочим інструментом лише на 20 відсотків.
При вирішенні спору суд застосовує такі нормативно-правові акти.
Пунктом 3 частини першої статті 131-1 Конституції України передбачено, що в Україні діє прокуратура, яка здійснює: представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Згідно з абзацом першим частини третьої статті 23 Закону України від 14 жовтня 2014 року №1697-VII Про прокуратуру (далі Закон №1697-VII) прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Як визначено частинами четвертою, п`ятою статті 53 КАС України, прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.
Велика Палата Верховного Суду у постанові від 15 травня 2019 року у справі №820/4717/16 за позовом керівника Харківської місцевої прокуратури №5 в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області до акціонерного товариства про зобов`язання вчинитидії, дійшла висновку про те, що спірні правовідносини обумовлені реалізацією прокурором передбачених КАС України та Законом №1697-VII повноважень щодо захисту інтересів держави і спрямовані на усунення порушень законодавства у сфері обороноздатності держави, у тому числі на забезпечення захисту мирного населення, особливо у питаннях підтримання колективних засобів захисту, якими є захисні споруди та інші місця можливого перебування людей, для збереження їх життя та здоров`я в разі військової агресії. Велика Палата Верховного Суду погодилася з висновками судів першої та апеляційної інстанцій про те, що спір у цій справі є публічно-правовим та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства, оскільки виник за участю суб`єкта владних повноважень, який реалізовує у спірних правовідносинах надані йому чинним законодавством владні управлінські функції стосовно виявлення та усунення порушень у сферах пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, а саме щодо стану готовності пунктів управління, захисних споруд і наявності планів цивільного захисту на особливий період і планів реагування на надзвичайні ситуації.
Судом також враховано, що згідно з частиною п`ятнадцятою статті 32 Кодексу цивільного захисту України (далі КЦЗ України) контроль за створенням фонду захисних споруд цивільного захисту, готовністю його об`єктів до використання за призначенням забезпечує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, та його територіальні органи спільно з місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.
Відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій (ДСНС), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1052 (зі змінами) до повноважень зазначеного органу, серед інших, віднесено організацію здійснення заходів щодо створення, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту, ведення їх обліку, забезпечення разом з відповідними органами та підрозділами цивільного захисту, місцевими держадміністраціями здійснення контролю за готовністю цих споруд до використання за призначенням, ведення загальнодержавного електронного обліку захисних споруд цивільного захисту (підпункт 6 пункту 4).
Згідно з пунктом 7 цього Положення ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
За змістом пункту 48 частини другої статті 17-1 КЦЗ України (зі змінами, внесеними Законом України від 06 жовтня 2022 року №2655-ІХ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перших кроків дерегуляції бізнесу шляхом страхування цивільної відповідальності) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, має повноваження звертатися до адміністративного суду з позовами, крім застосування заходів реагування, також з інших підстав, визначених законом.
На думку суду, звертаючись до суду в інтересах держави, у позовній заяві прокурор обґрунтував, в чому полягає порушення інтересів держави та необхідність їх захисту. Зокрема, звернення до суду з позовом у цьому випадку обумовлено тим, що захисна споруда сховище №04074 є обмежено готовою до використання за призначенням, що призводить до загрози життю та здоров`ю населення з урахуванням того, що на території України проходять бойові дії, систематично наносяться ракетні удари по різних об`єктах. Єдиним ефективним способом захисту інтересів держави та територіальної громади в умовах воєнного стану є зобов`язання власника (балансоутримувача) привести захисну споруду цивільного захисту до стану готовності. Прокурор на виконання приписів частини четвертої статті 23 Закону №1697-VII попередньо повідомив листом від 05 грудня 2023 №53-9618ВИХ-23 ГУ ДСНС у Волинській області про пред`явлення позову (а.с.69), а наявність підстав для представництва не була оскаржена вказаним суб`єктом владних повноважень.
Надаючи оцінку безпосередньо доводам позову, необхідно зазначити, що Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 Про введення воєнного стану в Україні (затверджений Законом України від 24 лютого 2022 №2102-ІХ), у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, який неодноразово був продовжений. Востаннє Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні (затверджений Законом України від 23 липня 2024 року №3891-IX) строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 12 серпня 2024 року строком на 90 діб.
Згідно із частиною першою статті 2 Закону України 06 грудня 1991 року №1932-ХІІ Про оборону України (далі Закон №1932-ХІІ) оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.
За змістом статті 3 Закону №1932-ХІІ підготовка держави до оборони в мирний час включає, зокрема, забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.
Пунктом 14 частини першої статті 2 КЦЗ України визначено, що у цьому Кодексі терміни вживаються в такому значенні: захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.
Відповідно до статті 4 КЦЗ України цивільний захист - комплекс заходів, які реалізуються на території України в мирний час та в особливий період і спрямовані на захист населення, територій, навколишнього природного середовища, майна, матеріальних і культурних цінностей від надзвичайних ситуацій та інших небезпечних подій, запобігання виникненню таких ситуацій та подій, ліквідацію їх наслідків, надання допомоги постраждалим, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 КЦЗ України до захисних споруд цивільного захисту належать: протирадіаційне укриття - негерметична споруда для захисту людей, в якій створюються умови, що виключають вплив на них іонізуючого опромінення у разі радіоактивного забруднення місцевості та дії звичайних засобів ураження.
Пунктом 2 частини першої статті 21 КЦЗ України установлено, що громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.
Частиною першою статті 20 КЦЗ України визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту.
За приписами частин четвертої, п`ятої, восьмої статті 32 КЦЗ України для вирішення питань щодо укриття категорій населення, визначених частиною третьою цієї статті, центральні органи виконавчої влади, інші органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд. Порядок створення, утримання фонду захисних споруд, цивільного захисту, виключення таких споруд з фонду та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України. Утримання об`єктів фонду захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням та експлуатація таких об`єктів здійснюються їх власниками, користувачами, юридичними особами, на балансі яких вони перебувають (у тому числі утримання та експлуатація споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів та інших не заборонених законодавством джерел.
Відповідно до пункту 1 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року №138 (далі Порядок №138), цей Порядок визначає механізм створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту (далі - захисні споруди), у тому числі споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів, та ведення його обліку.
За змістом пункту 3 Порядку №138 терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення: балансоутримувачі захисних споруд - власники, користувачі, юридичні особи, на балансі яких перебувають захисні споруди (у тому числі споруди, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації); утримання захисних споруд - комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.
Пунктами 9, 10 Порядку №138 установлено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами. Балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд. Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.
Згідно із пунктом 11 Порядку №138 вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.
Відповідно до пунктів 1, 2 розділу І Вимог №579 цими Вимогами внормовано питання утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту (далі - захисні споруди). Ці Вимоги призначені для використання міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання - балансоутримувачами захисних споруд (далі - балансоутримувачі).
Підпунктом 1 пункту 2 розділу VI Вимог №579 передбачено, що для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.
Згідно із підпунктом 2 пункту 2 розділу VI Вимог №579 оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (далі - нагляд). За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.
Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (підпункт 4 пункту 2 розділу VI Вимог №579).
За приписами підпунктів 8, 9 пункту 2 розділу VI Вимог №579 під час оцінки стану готовності перевіряються:
загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом);
двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність);
температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди;
наявність і стан засобів пожежогасіння;
герметичність захисної споруди, справність ДЕС, експлуатація в режимі захисної споруди протягом 6 годин з перевіркою роботи в режимі чистої вентиляції і фільтровентиляції (у сховищах).
За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням.
Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.
Матеріалами справи підтверджено, що у місті Луцьку Волинської області наявна захисна споруда цивільного захисту сховище №04074 (належить ТзОВ Декстон Р), яке є обмежено готовим, що підтверджується актами оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту 14 жовтня 2022 року (а.с.18-22), від 16 листопада 2023 року (а.с.57-66).
Відповідач не подав до суду жодних доказів на спростування доводів позовної заяви.
Суд погоджується із доводами прокурора, що відповідач, знаючи про стан вказаної захисної споруди, не вжив усіх необхідних заходів з метою приведення її у готовність, що є підставою для зобов`язання ТзОВ Декстон Р вжити відповідних заходів задля приведення сховища №04074 у стан готовності.
З урахуванням встановлених обставин справи, наведених норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, тому поданий в інтересах держави позов належить задовольнити.
Згідно із частиною другою статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки у цій справі задоволено позов суб`єкта владних повноважень, тому судові витрати у вигляді сплаченого судового збору в сумі 2684,00 грн згідно із платіжною інструкцією від 07 грудня 2023 №2593 (а.с.15, 79) з відповідача стягненню не підлягають.
Керуючись статтями 9, 72-77, 243 - 246, 262 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позов заступника керівника Луцької окружної прокуратури (43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 13) в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (43020, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Електроапаратна, будинок 6, ідентифікаційний код юридичної особи 38592652) до Товариства з обмеженою відповідальністю Декстон Р (43010, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Трункіна, будинок 12, ідентифікаційний код юридичної особи 13353154) про зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.
Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю Декстон Р привести у стан готовності захисну споруду №04074, що знаходиться за адресою: вулиця Трункіна, 12, місто Луцьк, Волинська область, з метою використання її за призначенням відповідно до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09 липня 2018 року №579.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене учасниками справи в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя Ж.В. Каленюк
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2024 |
Оприлюднено | 20.09.2024 |
Номер документу | 121700015 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Каленюк Жанна Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні