ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 вересня 2024 рокусправа №380/8966/24Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Кухар Н.А., розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Комунального підприємства Сокальжитлокомунсервіс до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії,
в с т а н о в и в :
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Комунального підприємства Сокальжитлокомунсервіс до Головного управління ДПС у Львівській області, у якій просить суд:
- визнати протиправними дії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, що полягають у зарахуванні коштів з рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість для погашення заборгованості по штрафним (фінансовим) санкціям, пені та уточнюючим розрахункам податкових зобов`язань з податку на додану вартість по платіжних дорученнях позивача за:
- № 1345 від 16 листопада 2023 року на суму 10 000,00 грн.;
- № 1384 від 28 листопада 2023 року на суму 145890,00 грн.;
- № 1387 від 29 листопада 2023 року на суму 84 834,28 грн.;
- № 1388 від 29 листопада 2023 року на суму 37 848,72 грн.;
- № 1511 від 26 грудня 2023 року на суму 134 525,72 грн.;
- № 1512 від 26 грудня 2023 року на суму 141 780,28 грн.;
- № 1548 від 27 грудня 2023 року на суму 184 487,08 грн.;
- № 37 від 15 січня 2024 року на суму 50 000,00 грн.;
- № 56 від 24 січня 2024 року на суму 151 878,92 грн.;
- № 1638 від 27 лютого 2024 року на суму 185 874,00 грн.;
- № 1555 від 21 березня 2024 року на суму 155 219,92 грн.;
- № 205 від 13 березня 2024 року на суму 21 003,72 грн.;
- № 243 від 21 березня 2024 року на суму 98 043,36 грн.;
- зобов`язати відповідача внести зміни до інтегрованих карток облікових/ платника податків Комунального підприємства «Сокальжитлокомунсервіс» по ПДВ, шляхом відображення платежу, сплаченого по платіжних дорученнях за № 1345 від 16 листопада 2023 року на суму 10 000,00 грн., № 1384 від 28 листопада 2023 року на суму 145 890,00 грн., № 1387 від 29 листопада 2023 року на суму 84 834,28 грн., № 1388 від 29 листопада 2023 року на суму 37 848,72 грн., № 1511 від 26 грудня 2023 року на суму 134 525,72 грн., № 1512 від 26 грудня 2023 року на суму 141 780,28 грн., № 1548 від 27 грудня 2023 року на суму 184 487,08 грн., № 37 від 15 січня 2024 року на суму 50 000,00 грн., № 56 від 24 січня 2024 року на суму 151 878,92 грн., № 1638 від 27 лютого 2024 року на суму 185 874,00 грн. № 1555 від 21 березня 2024 року на суму 155 219,92 грн., № 205 від 13 березня 2024 року на суму 21 003,72 грн., № 243 від 21 березня 2024 року на суму 98 043,36 грн., згідно призначення, визначеного цими платіжними дорученнями;
- судові витрати стягнути з відповідача.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями визначено головуючого суддю Кухар Н.А.
В обґрунтування позовних вимог вказує, що підприємством подано у встановлений законом термін податкові декларації з податку на додану вартість та у відповідності до зазначених у позовних вимогах платіжних доручень провів сплату взятих на себе податкових зобов`язань. Однак сплачені підприємством кошти спрямовані відповідачем на погашення податкового боргу у відповідності до календарної черговості його виникнення по інших податкових деклараціях, які за рішенням суду вже сплачені або перебувають на розгляді у суді. Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Щодо процесуальних дій, вчинених у зв`язку із розглядом цієї справи, суд зазначає наступне.
Ухвалою судді від 29.04.2024 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами.
Відповідач подав відзив на позовну заяву, у якому проти задоволення позовних вимог заперечує. Вказує, що на момент проведення позивачем платежів згідно з вказаними в позовних вимогах платіжками у нього станом на 31.10.2023 була заборгованість з сплати ПДВ у розмірі 5426938,58 грн. Відтак відповідач діяв згідно вимог положень п. 87.9 ст. 87 Податкового кодексу України, відповідно до якого при наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків.
Всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
Комунальним підприємством Сокальжитлокомунсервіс (далі позивач, КП Сокальжитлокомунсервіс) подано наступні податкові декларації:
№ 9312270507 від 17.11.2023 року на суму 278 573,00 грн.;
№ 9344623626 від 18.12.2023 року на cyму 276 306,00 грн.;
№ 9375306598 від 18.01.2024 року на cуму 386 366,00 грн.;
№ 9031694985 від 16.02.2024 pоку на суму 185 874,00 грн.;
№ 9062465983 від 18.03.2024 poку на суму 274 267,00 грн.
Податкові зобов`язання, визначені вищезазначеними деклараціями, позивачем сплачені згідно з такими платіжними дорученнями:
- № 1345 від 16 листопада 2023 року на суму 10 000,00 грн. з призначенням платежу ПДВ за жовтень 2023 року ;
- № 1384 від 28 листопада 2023 року на суму 145890,00 грн. з призначенням платежу ПДВ за жовтень 2023 року ;
- № 1387 від 29 листопада 2023 року на суму 84 834,28 грн. з призначенням платежу ПДВ за жовтень 2023 року ;
- № 1388 від 29 листопада 2023 року на суму 37 848,72 грн. з призначенням платежу ПДВ за жовтень 2023 року ;
- № 1511 від 26 грудня 2023 року на суму 134 525,72 грн. з призначенням платежу ПДВ за листопад 2023 року;
- № 1512 від 26 грудня 2023 року на суму 141 780,28 грн. з призначенням платежу ПДВ за листопад 2023 року;
- № 1548 від 27 грудня 2023 року на суму 184 487,08 грн. з призначенням платежу ПДВ за грудень 2023 року;
- № 37 від 15 січня 2024 року на суму 50 000,00 грн. з призначенням платежу ПДВ за грудень 2023 року;
- № 56 від 24 січня 2024 року на суму 151 878,92 грн. з призначенням платежу ПДВ за грудень 2023 року;
- № 163 від 27 лютого 2024 року на суму 185 874,00 грн. з призначенням платежу ПДВ за січень 2024 року;
- № 1555 від 21 березня 2024 року на суму 155 219,92 грн. з призначенням платежу ПДВ за лютий 2024 року;
- № 205 від 13 березня 2024 року на суму 21 003,72 грн. з призначенням платежу ПДВ за лютий 2024 року;
- № 243 від 21 березня 2024 року на суму 98 043,36 грн. з призначенням платежу ПДВ за лютий 2024 року;
Згідно з даними інтегрованої (облікової) картки платника податків податкові зобов`язання, сплачені відповідно до вищезазначених платіжних доручень, зараховані відповідачем в рахунок погашення податкового боргу КП Сокальжитлокомунсервіс по ПДВ згідно з податковими деклараціями №9085899907 від 17.06.2022, 9053160851 від 18.05.2022, 9053160851 від 18.05.2022, 9046808345 від 18.04.2022, 9130582008 від 18.07.2022, 9160272606 від 16.08.2022, 9186697335 від 19.09.2022, 9173897202 від 05.09.2022,9213452082 від 18.10.2022.
Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Вирішуючи даний спір, суд застосовує такі норми права та виходить з таких мотивів.
Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулюються Податковим кодексом України (надалі - ПК України).
Відповідно до п. 15.1. ст. 15 ПК України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (п. 16.1.4. ст. 16 ПК України).
У відповідності до п. 54.1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (п. 57.1 ст. 57 ПК України). Не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків (п. 56.11 ст. 56 ПК України).
Джерела сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків визначені статтею 87 ПК України.
Так, згідно з абзацом першим пункту 87.1 цієї статті джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.
Відповідно до абзацу другого пункту 87.1 статті 87 ПК України джерелом самостійної сплати грошових зобов`язань з податку на додану вартість є суми коштів, джерела яких зазначені в абзаці першому цього пункту та обліковуються в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. У разі сплати податкових зобов`язань, що виникли до 1 липня 2015 року, та/або погашення податкового боргу за податковими зобов`язаннями, що виникли до 1 липня 2015 року, перерахування коштів до бюджету здійснюється безпосередньо з рахунків платника податків, відкритих у банках, небанківських надавачах платіжних послуг.
Не можуть бути джерелом погашення податкового боргу, крім погашення податкового боргу з податку на додану вартість (крім податкового боргу, що виник до 1 липня 2015 року), кошти на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для погашення такого податкового боргу за рахунок коштів на рахунку платника податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість центральний орган виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику, за умови наявності підстав, передбачених статтею 95 цього Кодексу, надсилає центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр, у якому зазначаються найменування платника податків, податковий та індивідуальний податковий номер платника податків та сума податкового боргу, що підлягає перерахуванню до бюджету (крім сум податкового боргу за податковими зобов`язаннями з податку на додану вартість, що підлягали сплаті до державного бюджету та за якими сформовано реєстр для перерахування коштів до державного бюджету з рахунка у системі електронного адміністрування відповідно до пункту 200.2 статті 200 цього Кодексу). Порядок формування та надсилання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, такого реєстру визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (абзац четвертий пункту 87.1 статті 87 ПК України).
Норми статті 95 ПК України встановлюють підстави для здійснення контролюючим органом за платника податків і на користь держави заходів щодо погашення податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у власності платника податків, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Спеціальною нормою, яка регулює стягнення коштів, у тому числі, з рахунків у СЕА ПДВ, є норма абзацу першого пункту 95.3 цієї статті, згідно з якою стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Аналіз наведених норм в їх системному зв`язку дає підстави зробити такий висновок щодо правового регулювання погашення податкового боргу з ПДВ за рахунок коштів у СЕА цього податку: у разі коли платник податку на додану вартість не сплатив самостійно узгоджену суму податкового зобов`язання в установлений пунктом 57.1 статті 57 ПК України строк і не сплачує податковий борг, який внаслідок цього виник, контролюючий орган вправі здійснити за платника податку заходи щодо погашення податкового боргу за рахунок коштів на рахунку цього платника податку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість тільки за рішенням суду.
Аналогічний правовий висновок викладений в постановах Верховного суду від 30.07.2019 у справі № 440/4082/18 та від 10.09.2019 у справі 1840/3549/18.
Відповідачем не надано суду доказів щодо наявності рішення суду про стягнення податкового боргу за податковими деклараціями з ПДВ №9085899907 від 17.06.2022, 9053160851 від 18.05.2022, 9046808345 від 18.04.2022, 9130582008 від 18.07.2022, 9160272606 від 16.08.2022, 9186697335 від 19.09.2022, 9173897202 від 05.09.2022, 9213452082 від 18.10.2022.
Крім того, суд зазначає, що рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 14.06.2023 у справі №380/13830/22 позов Комунального підприємства Сокальжитлокомунсервіс до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії задоволено повністю. Визнано протиправними дії Головного управління ДПС у Львівській області, що полягають у зарахуванні коштів з рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість для погашення заборгованості по штрафним (фінансовим) санкціям, пені та уточнюючим рахункам податкових зобов`язань з податку на додану вартість по платіжним дорученнях Комунального підприємства Сокальжитлокомунсервіс №191 від 23.02.2021 на суму 52234,73 грн; №219 від 23.02.2021 на суму 117 309,27 грн; №281 від 15.03.2021 на суму 40 000,00 грн; №323 від 23.03.2021 на суму 172 405,00 грн; №374 від 14.04.2021 на суму 60 000,00 грн; №418 від 28.04.2021 на суму 158 088,00 грн; №462 від 14.05.2021 на суму 51 000,00 грн; №513 від 28.05.2021 на суму 147 534,80 грн; №511 від 27.05.2021 на суму 40 204,20 грн; №561 від 14.06.2021 на суму 26 098,60 грн; №605 від 23.06.2021 на суму 100000,00 грн; №612 від 24.06.2021 на суму 98693,40 грн; №671 від 14.07.2021 на суму 50 000,00 грн; №735 від 23.07.2021 на суму 168 067,00 грн; №804 від 11.08.2021 на суму 47 698,69 грн; №806 від 12.08.2021 на суму 23000,00 грн; №881 від 26.08.2021 на суму 163327,31 грн; №936 від 07.09.2021 на суму 20 000,00 грн; №5 від 14.09.2021 на суму 70 000,00 грн; №996 від 22.09.2021 на суму 184 783,00 грн; №1065 від 12.10.2021 на суму 200 000,00 грн; №1069 від 13.10.2021 на суму 2 000,00 грн; №1127 від 27.10.2021 на суму 129 053,00 грн; №1313 від 17.12.2021 на суму 20 502,00 грн; №159 від 22.02.2022 на суму 154903,00 грн; №272 від 25.05.2022 на суму 257 612,00 грн; №361 від 27.04.2022 на суму 293628,00 грн; №431 від 24.05.2022 на суму 220 848,00 грн. Зобов`язано Головне управління ДПС у Львівській області внести зміни до інтегрованих (облікових) карток платника податків Комунального підприємства Сокальжитлокомунсервіс по ПДВ, шляхом відображення платежу, сплаченого по платіжних дорученнях №191 від 23.02.2021 на суму 52234,73 грн; №219 від 23.02.2021 на суму 117 309,27 грн; №281 від 15.03.2021 на суму 40 000,00 грн; №323 від 23.03.2021 на суму 172 405,00 грн; №374 від 14.04.2021 на суму 60 000,00 грн; №418 від 28.04.2021 на суму 158 088,00 грн; №462 від 14.05.2021 на суму 51 000,00 грн; №513 від 28.05.2021 на суму 147 534,80 грн; №511 від 27.05.2021 на суму 40 204,20 грн; №561 від 14.06.2021 на суму 26098,60 грн; №605 від 23.06.2021 на суму 100 000,00 грн; №612 від 24.06.2021 на суму 98 693,40 грн; №671 від 14.07.2021 на суму 50 000,00 грн; №735 від 23.07.2021 на суму 168 067,00 грн; №804 від 11.08.2021 на суму 47 698,69 грн; №806 від 12.08.2021 на суму 23000,00 грн; №881 від 26.08.2021 на суму 163 327,31 грн; №936 від 07.09.2021 на суму 20 000,00 грн; №5 від 14.09.2021 на суму 70 000,00 грн; №996 від 22.09.2021 на суму 184 783,00 грн; №1065 від 12.10.2021 на суму 200 000,00 грн; №1069 від 13.10.2021 на суму 2 000,00 грн; №1127 від 27.10.2021 на суму 129 053,00 грн; №1313 від 17.12.2021 на суму 20 502,00 грн; №159 від 22.02.2022 на суму 154903,00 грн; №272 від 25.05.2022 на суму 257 612,00 грн; №361 від 27.04.2022 на суму 293 628,00 грн; №431 від 24.05.2022 на суму 220848,00 грн згідно призначення, визначеного цими платіжними дорученнями.
Вищевказаним рішенням встановлено, що платіжними дорученнями №361 від 27.04.2022 проведено оплату податкових зобов`язань у розмірі 293 628,00 грн з призначенням платежу «ПДВ за березень 2022 року» та №431 від 24.05.2022 проведено оплату податкових зобов`язань у розмірі 220 848,00 грн з призначенням платежу «ПДВ за квітень 2022 року».
Так як, рішенням суду встановлено своєчасність сплати визначених позивачем податкових зобов`язань по ПДВ за податковими деклараціями 9046808345 від 18.04.2022 за березень 2022 року та 9053160851 від 18.05.2022 за квітень 2022 року, відповідачем протиправно зараховано за ці період ПДВ за жовтень 2023 року в рахунок сплати заборгованості попередніх періодів.
Суд відхиляє доводи відповідача щодо необхідності застосування до спірних правовідносин положень пункту 87.9 статті 87 ПК України та не застосування норм пункту 95.3 статті 95 ПК України. Кожна з цих норм має окремий предмет регулювання: норми пункту 87.9 встановлюють черговість погашення податкового боргу незалежно від способу (добровільного чи примусового) та джерела погашення податкового боргу, тоді як норма пункту 95.3 регулює відносини щодо стягнення (примусового погашення) податкового боргу за рахунок коштів на банківських рахунках та на рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ.
Непогашення грошових зобов`язань, зокрема самостійно визначених платником податків чи нарахованих контролюючим органом, дає право контролюючому органу здійснити за цього платника податку і в інтересах держави заходи на погашення податкового боргу, який виник через таку несплату. При цьому, такі заходи мають бути здійснені на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені законом, як це вимагається частиною другою статті 19 Конституції України, якою встановлено критерії поведінки державного органу у сфері публічних відносин. Неправомірна поведінка невладного суб`єкта у цих відносинах не може виправлятися неправомірною поведінкою владного суб`єкта.
З огляду на висновок суду про протиправність дій відповідача щодо зарахування коштів з рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість для погашення заборгованості попередніх періодів, суд вважає, що зобов`язання відповідача внести зміни до інтегрованих карток (облікових) платника податків КП Сокальжитлокомунсервіс по ПДВ, шляхом відображення платежів за призначенням, вказаним у відповідних платіжних дорученнях, є ефективним способом захисту в межах спірних правовідносин, який виключає подальше звернення позивача до суду за захистом порушених прав та відновлює становище, яке існувало до порушення прав позивача.
Відтак, заявлені позивачем вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Згідно з вимогами ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
У відповідності до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та, враховуючи всі наведені обставини, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог.
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 244 КАС України, під час ухвалення рішення суд вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
З огляду на судове рішення про задоволення позову, сплачений за подання цього позову судовий збір в сумі 3028,00 грн підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 2, 8-10, 14, 72-77, 90, 139, 242-246, 255, 257, 293, 295 КАС України, суд
в и р і ш и в :
позов Комунального підприємства Сокальжитлокомунсервіс до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.
Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Львівській області, що полягають у зарахуванні коштів з рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість для погашення заборгованості по штрафним (фінансовим) санкціям, пені та уточнюючим розрахункам податкових зобов`язань з податку на додану вартість по платіжних дорученнях Комунального підприємства Сокальжитлокомунсервіс за:
- № 1345 від 16 листопада 2023 року на суму 10 000,00 грн.;
- № 1384 від 28 листопада 2023 року на суму 145890,00 грн.;
- № 1387 від 29 листопада 2023 року на суму 84 834,28 грн.;
- № 1388 від 29 листопада 2023 року на суму 37 848,72 грн.;
- № 1511 від 26 грудня 2023 року на суму 134 525,72 грн.;
- № 1512 від 26 грудня 2023 року на суму 141 780,28 грн.;
- № 1548 від 27 грудня 2023 року на суму 184 487,08 грн.;
- № 37 від 15 січня 2024 року на суму 50 000,00 грн.;
- № 56 від 24 січня 2024 року на суму 151 878,92 грн.;
- № 163 від 27 лютого 2024 року на суму 185 874,00 грн.;
- № 1555 від 21 березня 2024 року на суму 155 219,92 грн.;
- № 205 від 13 березня 2024 року на суму 21 003,72 грн.;
- № 243 від 21 березня 2024 року на суму 98 043,36 грн.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Львівській області внести зміни до інтегрованих (облікових) карток платника податків Комунального підприємства «Сокальжитлокомунсервіс» по ПДВ, шляхом відображення платежу, сплаченого по платіжних дорученнях за № 1345 від 16 листопада 2023 року на суму 10 000,00 грн., № 1384 від 28 листопада 2023 року на суму 145 890,00 грн., № 1387 від 29 листопада 2023 року на суму 84 834,28 грн., № 1388 від 29 листопада 2023 року на суму 37 848,72 грн., № 1511 від 26 грудня 2023 року на суму 134 525,72 грн., № 1512 від 26 грудня 2023 року на суму 141 780,28 грн., № 1548 від 27 грудня 2023 року на суму 184 487,08 грн., № 37 від 15 січня 2024 року на суму 50 000,00 грн., № 56 від 24 січня 2024 року на суму 151 878,92 грн., № 163 від 27 лютого 2024 року на суму 185 874,00 грн. № 1555 від 21 березня 2024 року на суму 155 219,92 грн., № 205 від 13 березня 2024 року на суму 21 003,72 грн., № 243 від 21 березня 2024 року на суму 98 043,36 грн., згідно призначення, визначеного цими платіжними дорученнями.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області на користь Комунального підприємства Сокальжитлокомунсервіс судовий збір у розмірі 3028 ( три тисячі двадцять вісім )грн. 00 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Позивач Комунальне підприємство Сокальжитлокомунсервіс (80000, Львівська обл., вул. Героїв УПА; код ЄДРПОУ 31963156).
Відповідач Головне управління ДПС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35; код ЄДРПОУ43968090).
СуддяКухар Наталія Андріївна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2024 |
Оприлюднено | 20.09.2024 |
Номер документу | 121701975 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кухар Наталія Андріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні