Ухвала
від 18.09.2024 по справі 120/11480/24
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про зупинення провадження у справі

м. Вінниця

18 вересня 2024 р. Справа № 120/11480/24

Вінницький окружний адміністративний суд у складі судді Яремчука Костянтина Олександровича, розглянувши у письмовому провадженні клопотання представника позивача про зупинення провадження у справі за позовом Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області до Іллінецького ліцею № 1 Іллінецької міської ради Вінницької області про стягнення коштів,

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області до Іллінецького ліцею № 1 Іллінецької міської ради Вінницької області.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем незаконно використані грошові кошти в загальній сумі 744283,17 гривень, а саме оплачено завищену вартість виконаних робіт з нового будівництва захисної споруди (протирадіаційне укриття) Іллінецького ліцею № 1 Іллінецької міської ради Вінницької області.

У зв`язку з наведеним позивач звернувся з цим позовом до суду та просить стягнути з відповідача незаконно використані грошові кошти в сумі 744283,17 гривень.

Ухвалою від 03 вересня 2024 року відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено її розгляд здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні).

10 вересня 2024 представником позивача подано до суду клопотання про зупинення провадження у справі. Клопотання обґрунтоване тим, що в провадженні Вінницького окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа № 120/7721/24 за позовом Іллінецького ліцею № 1 Іллінецької міської ради Вінницької області до Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, предметом оскарження у якій визначена вимога позивача про усунення порушень, виявлених перевіркою порушень від 08 травня 2024 року № 260203-14/1549-2024 (у цій вимозі йдеться й про необхідність вжиття заходів щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок завищеної вартості виконаних робіт, на суму 744283,17 гривень). Відтак, на думку заявника, розгляд адміністративної справи № 120/11480/24 об`єктивно неможливий до набрання законної сили рішенням Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/7721/24, а тому наявні підстави для зупинення провадження на підставі пункту 3 частини 1 статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України.

Розглянувши клопотання представника позивача про зупинення провадження у справі, суд зважає на таке.

Підстави та порядок зупинення провадження у справі врегульовані статтею 236 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України).

Так, частиною 1 цієї статті передбачено обов`язкові підстави для зупинення провадження у справі, а у частині 2 цієї статті наведено факультативні підстави.

Однією із обов`язкових підстав для зупинення провадження у справі є об`єктивна неможливість розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі. При цьому суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду (пункт 3 частина 1 статті 236 КАС України).

Відтак для зупинення провадження у справі на підставі пункту 3 частини 1 статті 236 КАС України слід пересвідчитися щодо наявності об`єктивної неможливості розгляду цієї адміністративної справи до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі. Особливу увагу суд звертає на виключення, що містить вказаний пункт, яким встановлено додаткові умови, що слід враховувати, вирішуючи питання про зупинення провадження у справі з цієї підстави (зокрема, йдеться про випадок, коли наявні у матеріалах справи докази дозволяють суду прийняти рішення по суті).

Визначаючись з приводу того, чи наявні підстави для зупинення провадження у справі на підставі пункту 3 частини 1 статті 236 КАС України, суд враховує наступне.

Так, в ході розгляду клопотання про зупинення провадження у справі судом установлено, що Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області проведено перевірку закупівлі Іллінецьким ліцеєм № 1 Іллінецької міської ради Вінницької області робіт з нового будівництва захисної споруди (протирадіаційне укриття) за адресою: Вінницька обл., Вінницький р-н, м. Іллінці, вул. Незалежності, 41. Під час такої перевірки виявлено порушення законодавства у сфері закупівель, що призвели до втрат на загальну суму 744283,17 гривень.

У зв`язку із виявленим порушенням органом Держаудитслужби 08 травня 2024 року складено вимогу про усунення такого порушення № 260203-14/1549-2024, яку надіслано директору Іллінецького ліцею № 1 Іллінецької міської ради Вінницької області.

Проте Іллінецьким ліцеєм № 1 Іллінецької міської ради Вінницької області оскаржено в судовому порядку вимогу Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про усунення порушень від 08 травня 2024 року № 260203-14/1549-2024.

Як свідчить інформація, що міститься у Єдиному державному реєстрі судових рішень, Вінницьким окружним адміністративним судом 17 липня 2024 року відкрито провадження в адміністративній справі № 120/7721/24 за позовом Іллінецького ліцею № 1 Іллінецької міської ради Вінницької області щодо оскарження вимоги Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про усунення виявлених порушень від 08 травня 2024 року № 260203-14/1549-2024.

При цьому розгляд такої справи ще триває.

Відтак слід визнати обгрунтованими аргументи представника позивача про наявність підстав для зупинення провадження у цій справі до набрання законної сили рішенням Вінницького окружного адміністративного суду в справі № 120/7721/24, оскільки розгляд цієї справи об`єктивно неможливий до набрання законної сили рішенням в іншій справі, адже скасування в судовому порядку вимоги Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області виключатиме можливість стягнення в судовому порядку з відповідача грошових коштів в загальній сумі 744283,17 гривень.

За наведених обставин слід зупинити провадження у цій справі до набрання законної сили рішенням Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/7721/24.

Керуючись статтями 236, 248 КАС України,

УХВАЛИВ:

Клопотання представника позивача про зупинення провадження у справі задовольнити.

Провадження у справі за позовом Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області до Іллінецького ліцею № 1 Іллінецької міської ради Вінницької області про стягнення коштів зупинити до набрання законної сили рішенням Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/7721/24 за позовом Іллінецького ліцею № 1 Іллінецької міської ради Вінницької області до Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправною та скасування вимоги.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 256 КАС України.

Відповідно до частини 1 статті 295 КАС України апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Яремчук Костянтин Олександрович

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.09.2024
Оприлюднено23.09.2024
Номер документу121732028
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —120/11480/24

Ухвала від 18.09.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Яремчук Костянтин Олександрович

Ухвала від 18.09.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Яремчук Костянтин Олександрович

Ухвала від 03.09.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Яремчук Костянтин Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні