Справа № 420/11113/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 вересня 2024 рокум. Одеса
У залі судових засідань №11
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді- Свиди Л.І.
при секретарі судового засідання- Товтин В.Р.
за участю сторін:
представника позивача- Хлистуна Р.В.
представника відповідача- Єфтеній С.В.
розглянувши в порядку загального позовного провадження справу за позовною заявою Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНА-2019» про припинення права на виконання будівельних робіт, -
ВСТАНОВИВ:
До суду звернулося Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНА-2019» про припинення права на виконання будівельних робіт, набуте на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта від 21.08.2023 року №ОД051230817850 «Нове будівництво двоповерхового житлового будинку садибного типу з мансардою за адресою: м. Одеса, вул. Саксаганського, 2-А».
За цією позовною заявою відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами у відповідності до ст. 262 КАС України та наданий відповідачу строк для подання до суду відзиву на цю заяву, позивачу - відповіді на відзив.
Ухвалою від 16.05.2024 року судом вирішено розгляд справи за позовною заявою Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНА-2019» про припинення права на виконання будівельних робіт проводити в порядку загального позовного провадження.
Представник позивача в судове засідання з`явився, позовні вимоги підтримав в повному обсязі. Позов обґрунтований позивачем тим, що ним на підставі листа Київського окружної прокуратури міста Одеси від 21.09.2023 вх. №01-6/268-ПР 19.02.2024 проведено комісійне обстеження нового будівництва житлового будинку щодо дотримання вимог містобудівного законодавства, будівельних норм, стандартів і правил за адресою: АДРЕСА_1 (кадастровий номер: 5110136900:43:007:0031). Під час виїзду на місце за адресою: АДРЕСА_1 (кадастровий номер: 5110136900:43:007:031) встановлено факт здійснення будівельних робіт з будівництва житлового будинку, а саме: влаштовано монолітний бетонний фундамент з арматурними випусками, складування будівельних матеріалів для подальшого влаштування зовнішніх стін будинку. Згідно Реєстру будівельної діяльності наявна інформація щодо реєстрації 21.08.2023 повідомлення №ОД051230817850 про початок виконання будівельних робіт на підставі будівельного паспорта «Нове будівництво житлового будинку садибного типу з мансардою за адресою: АДРЕСА_1 ». Розглянувши наявні матеріали встановлено, що площа земельної ділянки (кадастровий номер: 5110136900:43:007:0031), що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , на якій заплановано будівництво двоповерхового індивідуального житлового будинку з мансардою складає - 336 кв. м, що є порушенням п. 6.1.32 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» щодо граничного розміру площі земельної ділянки - 500 кв. м для індивідуальної житлової забудови.
Представник відповідача в судове засідання з`явився, просив відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований відповідачем тим, що у нього є повний пакет дозвільних документів, які дозволять здійснювати будівельні роботи на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА_1 . Законодавство України чітко розмежовує поняття надання (первинне) отримання земельної ділянки та придбання (вторинне, оплатне) отримання земельної ділянки. Норма ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» вказує на те, що граничний розмір повинен бути дотриманий саме при «наданні» земельних ділянок громадянам - тобто під час первинної (в тому числі безоплатної) передачі органами державної влади та місцевого самоврядування, ділянок громадянам (не юридичним особам) під забудову, та не стосується придбаних земельних ділянок та ділянок юридичних осіб. Норма п. 6.1.32 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» чітко вказує осіб на яких вона поширюється, а саме - громадян, що розуміється як фізичні особи. ТОВ «ЮНА-2019» є юридичною особою, а не фізичною особою (громадянином, на кого чітко вказує дана норма ДБН). Земельні ділянки ТОВ «ЮНА-2019» за адресою вул. Саксаганського 2-А в м. Одесі, не надавалися підприємству, а були ним придбані. Відповідач вказує, що він на законних підставах набув у приватну власність земельну ділянку для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) та здійснює будівництва житлового будинку із дотриманням цільового призначення ділянки, у відповідності до місцевої містобудівної документації, державних будівельних норм і правил та на підстав повного пакету дозвільних документів, які зареєстровані належним чином.
Заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги та заперечення, докази, якими вони підтверджуються, суд вважає, що позовна заява не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради здійснює на території м. Одеси державний архітектурно-будівельний контроль, виконує дозвільні та реєстраційні функції у сфері містобудівної діяльності відповідно до чинного законодавства України.
Позивач відповідно до покладених на нього завдань здійснює державний архітектурно-будівельний контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об`єктів містобудування, проектної документації щодо об`єктів, розташованих у межах м. Одеси.
Співробітник Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради із залученням спеціалістів Київської районної адміністрації Одеської міської ради, Департаменту земельних ресурсів Одеської міської ради та Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради на підставі листа Київської окружної прокуратури міста Одеси від 21.09.2023 року провели комісійне обстеження нового будівництва житлового будинку щодо дотримання вимог містобудівного законодавства, будівельних норм, стандартів і правил за адресою: АДРЕСА_1 (кадастровий номер: 5110136900:43:007:0031), за результатами якого складено акт від 23.02.2024 року.
За результатами обстеження встановлено здійснення будівельних робіт, а саме влаштовано монолітний фундамент з арматурними випусками, складовані будівельні матеріали для подальшого влаштування зовнішніх стін будинку. В наявності схема намірів, документи на право власності на земельну ділянку.
Відповідно до Реєстру будівельної діяльності наявна інформація щодо реєстрації 21.08.2023 Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради повідомлення №ОД051230817850 про початок виконання будівельних робіт на підставі будівельного паспорта «Нове будівництво житлового будинку садибного типу за адресою: АДРЕСА_1 ».
Згідно Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності земельна ділянка, загальною площею 0,0336 га, кадастровий номер: 5110136900:43:007:0031, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), що розташована за адресою: АДРЕСА_2 , на підставі рішення учасника від 07.06.2021 р. №07/06, належить на праві власності TОB «ЮНА-2019».
Архітектором ОСОБА_1 (АР 015918) виготовлена схема забудови від 19.07.2023 реєстраційний номер NBО1:0357-0978-9228-3862 на нове будівництво житлового будинку на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА_1 (кадастровий номер: 5110136900:43:007:0031), з намірами забудови - двоповерхового житлового будинку з мансардою, загальною площею 199,69 кв. м, габаритними розмірами 8.50м * 13.41 м. Будинок віднесено до II ступеню вогнестійкості. Площа забудови складає 85,5 кв. м.
Департаментом архітектури та містобудування Одеської міської ради будівельний паспорт на забудову земельної ділянки за вказаною адресою не видавався.
Встановлено, що площа земельної ділянки (кадастровий номер: 5110136900:43:007:0031), на якій заплановано будівництво двоповерхового індивідуального житлового будинку з мансардою складає - 336 кв. м.
ТОВ «ЮНА-2019» на підставі іпотечного договору від 19 травня 2021 року взято в іпотеку нерухоме майно у вигляді в т.ч. сформованої земельної ділянки, загальною площею 0,5642 га кадастровий номер: 5110136900:43:007:0009, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , з цільовим призначенням - для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).
07.06.2021 року вищевказана земельна ділянка, загальною площею 0,5642 га, кадастровий номер 5110136900:43:007:0009, перестала існувати. Вона була розподілена на 17 окремих земельних ділянок (16 ділянок під будівництво житлових будинків, 1 ділянка для улаштування проїзду), які наново сформовані шляхом присвоєння окремих кадастрових номерів, в тому числі 5110136900:43:007:0031, відомості про що внесені до Державного земельного кадастру, всупереч діючим будівельним нормам щодо їх граничних розмірів.
Формування нової земельної ділянки здійснювалось без урахування вимог діючих будівельних норм БН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», які набрали чинності 01 жовтня 2019 року, у т.ч. в частині граничного розміру площі ділянки.
На підставі викладених обставин, Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради вважає, що нове будівництво індивідуального двоповерхового житлового будинку з мансардою на земельній ділянці загальною площею 336 кв. м з кадастровим номером: 5110136900:43:007:0031 за адресою: АДРЕСА_1 , здійснюється з порушеннями п. 6.1.32 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», що стало підставою для звернення до суду.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.
Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Порядок здійснення архітектурно-будівельного контролю визначається Кабінетом Міністрів України.
Згідно з положеннями п. 2 «Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №553, державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням: 1) вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об`єктів містобудування, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції; 2) порядку здійснення авторського і технічного нагляду, ведення загального та (або) спеціальних журналів обліку виконання робіт, виконавчої документації, складення актів на виконані будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи; 3) інших вимог, установлених законодавством.
Відповідно до положень ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, власні (самоврядні) повноваження (координація на відповідній території діяльності суб`єктів містобудування щодо комплексної забудови населених пунктів; надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок), делеговані повноваження (надання (отримання, реєстрація) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів у випадках та відповідно до вимог, встановлених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»; здійснення в установленому порядку державного контролю за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудові відповідних територій; зупинення у випадках, передбачених законом, будівництва, яке проводиться з порушенням містобудівної документації і проектів окремих об`єктів, а також може заподіяти шкоди навколишньому природному середовищу).
Суд встановив, що ТОВ «ЮНА-2019» є власником земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 5110136900:43:007:0031, площею 0,0336 га, цільове призначення - для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).
ТОВ «ЮНА-2019» на цій земельній ділянці здійснює будівництво житлового будинку на підставі схеми забудови реєстраційний номер NB01:0357-0978-9228-3862, виданої ОСОБА_1 АР 015918 від 19.07.2023 року, та повідомлення про початок виконання будівельних робіт ОД051230817850, яке зареєстровано Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради 21.08.2023 року.
Згідно з ч. 1, 7 ст. 36 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об`єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), об`єктах, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт. У разі якщо у складі об`єкта будівництва є майбутні об`єкти нерухомості, у повідомленні про початок виконання будівельних робіт зазначається реєстраційний номер проектної документації на будівництво в Реєстрі будівельної діяльності, крім об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта.
Право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, може бути припинено відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю у разі: 1) подання замовником заяви про припинення права, набутого на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт; 2) отримання відомостей про ліквідацію юридичної особи, що є замовником; 3) на підставі судового рішення, що набрало законної сили.
Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/2022 від 24.02.2022 року в Україні введено воєнний стан, який на підставі Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжувався та станом на час розгляду справи триває.
Відповідно до положень пп. 1 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення дозвільних та реєстраційних процедур у будівництві в умовах воєнного стану» установлено, що надання послуг з питань дозвільних та реєстраційних процедур у будівництві здійснюється з урахуванням наступних особливостей.
Так, на період дії воєнного стану в Україні та протягом одного року з дня припинення чи скасування воєнного стану будівництво індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) площею до 500 кв. метрів, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки за рішенням замовника відповідно до містобудівної документації на місцевому рівні, а у разі відсутності затвердженої містобудівної документації на місцевому рівні - відповідно до цільового призначення земельної ділянки та обмежень у використанні земель, визначених Законом України «Про охорону культурної спадщини», може здійснюватися замовником без отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
У такому разі замовник звертається до архітектора або інженера-проектувальника, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, на підставі укладеного між ними договору, архітектор або інженер-проектувальник забезпечує створення та/або завантаження до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з накладенням кваліфікованого електронного підпису схеми намірів забудови земельної ділянки (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об`єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об`єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо), створеної з дотриманням вимог законодавства, будівельних норм і правил.
При цьому під час подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт замовник зазначає реєстраційний номер схеми намірів забудови земельної ділянки в Електронній системі.
З матеріалів справи вбачається, що ТОВ «ЮНА-2019» звернулося до сертифікованого інженера-проектувальника ОСОБА_1 , яким виготовлена схема намірів забудови земельної ділянки від 19.07.2023 року реєстраційний номер NВ01:0357-0978-9228-3862 на нове будівництво житлового будинку садибного типу за адресою: АДРЕСА_1 (кадастровий номер земельної ділянки: 5110136900:43:007:0031), з намірами забудови - двоповерховий житловий будинок з мансардою, загальною площею 199,69 кв. м, а також завантажена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Таким чином, з урахуванням зазначеного, суд прийшов до висновку, що в даному випадку видання будівельного паспорту на забудову вказаної земельної ділянки не є обов`язковою умовою для здійснення на ній будівництва за умови виготовлення та завантаження до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва схеми намірів забудови земельної ділянки реєстраційний номер NВ01:0357-0978-9228-3862.
Згідно з ч. 2 ст. 8 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку.
Відповідно до положень ст. 375 Цивільного кодексу України власник земельної ділянки має право зводити на ній будівлі та споруди, створювати закриті водойми, здійснювати перебудову, а також дозволяти будівництво на своїй ділянці іншим особам. Власник земельної ділянки набуває право власності на зведені ним будівлі, споруди та інше нерухоме майно. Право власника на забудову здійснюється ним за умови додержання архітектурних, будівельних, санітарних, екологічних та інших норм і правил, а також за умови використання земельної ділянки за її цільовим призначенням. Правові наслідки самочинної забудови, здійсненої власником на його земельній ділянці, встановлюються статтею 376 цього Кодексу.
Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до ч. 4 ст. 26 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.
Згідно з п. 1.2, 1.3 «Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 року №103, будівельний паспорт забудови земельної ділянки визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 500 квадратних метрів, господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці.
Параметри забудови визначаються з урахуванням будівельних норм, що встановлюють вимоги до планування та забудови територій, а також встановлених чи визначених в установленому порядку режимів використання об`єктів всесвітньої спадщини, їх територій та буферних зон, пам`яток культурної спадщини, їх територій та зон охорони, історичних ареалів населених місць, історико-культурних заповідників, історико-культурних заповідних територій та їх зон охорони, охоронюваних археологічних територій.
Як вже зазначено, позивач вважає, що будівництво відповідачем здійснюється з порушенням вимог п. 6.1.32 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» щодо граничного розміру площі земельної ділянки, яка становить 336 кв. м, що є меншим ніж 500 кв. м для індивідуальної житлової забудови.
Відповідно до п. 6.1.32 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» граничний розмір площі земельних ділянок, які надаються громадянам для нового житлового будівництва, має становити не менше 150 кв. м для блокованої забудови і не менше 500 кв. м для індивідуальної житлової забудови.
З урахуванням зазначеного, суд прийшов до висновку, що вказані норми ДБН Б.2.2-12:2019 регулюють граничний розмір площі земельних ділянок при наданні їх громадянам для нового житлового будівництва, тобто під час первинної, в тому числі безоплатної, передачі органами державної влади та місцевого самоврядування, а не юридичним особам під забудову, в тому числі у разі їх придбання.
Згідно положень ст. 81, 82 Земельного кодексу України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі: а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами; б) безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності; в) приватизації земельних ділянок, що були раніше надані їм у користування; г) прийняття спадщини; ґ) виділення в натурі (на місцевості) належної їм земельної частки (паю).
Юридичні особи (засновані громадянами України або юридичними особами України) можуть набувати у власність земельні ділянки для здійснення підприємницької діяльності у разі: а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами; б) внесення земельних ділянок її засновниками до статутного капіталу; в) прийняття спадщини; г) виникнення інших підстав, передбачених законом.
З матеріалів справи вбачається, що листом від 14.12.2022 року №7/14.4.1/13703-22 Міністерство розвитку громад та територій України у відповідь на запит щодо застосування положень пункту 6.1.32 державних будівельних норм ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» при оформленні будівельних паспортів забудови земельних ділянок, розташованих на вул. Саксаганського, 2-А у м. Одесі, повідомило ТОВ «ЮНА-2019», що обмеження щодо мінімальних площ земельних ділянок для нового житлового будівництва, встановлених пунктом 6.1.32 ДБH Б.2.2-12:2019, розповсюджуються, насамперед, на проектні рішення містобудівної та землевпорядної документації, яка використовується при наданні земельних ділянок, а застосування цієї норми при здійсненні забудови раніше сформованих земельних ділянок відповідного цільового призначення не має достатнього нормативного підґрунтя.
Отже, в даному випадку вимоги п. 6.1.32 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» не регулюють спірні правовідносини.
Таким чином, з урахуванням зазначеного, висновок позивача про порушення відповідачем вимог п. 6.1.32 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» при здійсненні будівництва житлового будинку на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 5110136900:43:007:0031, площею 0,0336 га, є необґрунтованим та безпідставним, що здійснений з невірним тлумаченням норм законодавства.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради не обґрунтовані, не відповідають вимогам законодавства та не підлягають задоволенню.
Керуючись ст. 6, 14, 90, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовної заяви Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради (вул. Черняховського, 6, м. Одеса, 65009, код ЄДРПОУ 40199728) до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНА-2019» (вул. Саксаганського, буд. 2- А, м. Одеса, 65038, код ЄДРПОУ 44371102) про припинення права на виконання будівельних робіт, набуте на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта від 21.08.2023 року №ОД051230817850 «Нове будівництво двоповерхового житлового будинку садибного типу з мансардою за адресою: м. Одеса, вул. Саксаганського, 2-А» - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення виготовлено та підписано 19 вересня 2024 року.
СуддяЛеонід СВИДА
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2024 |
Оприлюднено | 23.09.2024 |
Номер документу | 121734658 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Свида Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні