Справа №333/2622/24
Провадження № 2/333/4326/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 вересня 2024 року м. Запоріжжя
Комунарський районний суд м. Запоріжжя у складі: головуючого судді Наумової І.Й., розглянувши матеріали цивільної справи за позовною заявою Запорізького обласного центру зайнятості в особі Запорізької філії Запорізького обласного центру зайнятості до ОСОБА_1 про стягнення коштів, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Комунарського районного суду м. Запоріжжя з даним позовом.
Згідно з ч. 1 ст.27 ЦПК України, позови до фізичної особи пред`являються в суд за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем її проживання або перебування, якщо інше не передбачено законом.
Відповідно до відомостей, які містяться в Єдиному державному демографічному реєстрі, постійне місце проживання відповідача у справі до 2006 р. було зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 . ОСОБА_1 знята з реєстрації за даною адресою.
Відповіднодо відповіді Міністерствасоціальної політикиУкраїни насудовий запит,відповідачка з25.09.2022р. перебуваєна облікуяк внутрішньопереміщена особата фактичнопроживає заадресою:АДРЕСА_2 .
Ухвалою Комунарського районного суду м. Запоріжжя від 27.05.2024 р. постановлено про направлення цієї справи, для розгляду за підсудністю, до Хортицького районного суду м. Запоріжжя.
Ухвалою Хортицького районного суду м. Запоріжжя від 05.09.2024 р. постановлено направити цю справу до Комунарського районного суду м. Запоріжжя, як помилково направлені, оскільки вищевказана вулиця не відноситься до Хортицького районного суду м. Запоріжжя.
18.09.2024 р. матеріали справи надійшли до Комунарського районного суду м. Запоріжжя.
Судом встановлено, що в інформації, наданої Міністерством соціальної політики, помилково зазначено, що вул. Мінська в м. Запоріжжя відноситься до Хортицького районного суду м. Запоріжжя. Відповідно до карти міста Запоріжжя, яка перебуває в публічному доступі, судом встановлено, що фактично дана вулиця розташована в Дніпровському районі м. Запоріжжя.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.
Згідно положень ч. 1 ст. 4 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.
Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про облік внутрішньо переміщених осіб» від 01.10.2014 № 509, абзацом 2 пункту 1 якої визначено, що довідка є документом, який підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи засвідчує місце проживання внутрішньо переміщеної особи на період наявності підстав, зазначених у статті 1 цього Закону.
Зазначені норми вказують на те, що довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи засвідчує місце проживання внутрішньо переміщеної особи на певний період. Положеннями ч. 1 ст. 5 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» зазначену довідку віднесено до документів, що підтверджують місце проживання особи.
Таким чином, довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи можна визнати документом, що підтверджує зареєстроване у встановленому законом порядку місце проживання/перебування відповідача при визначені підсудності розгляду справ.
Згідно із пунктом 1 частини 1 статті 31 ЦПК України якщо суддя, вирішуючи питання про відкриття провадження у справі, встановить, що справа не підсудна цьому суду, суд передає справу на розгляд іншому суду, про що постановляється ухвала.
Враховуючи, що при вирішенні питання судом про відкриття провадження по даній справі, встановлено, що справа не підсудна Комунарському районному суду м. Запоріжжя, а підсудна Ленінському районного суду м. Запоріжжя, дана справа підлягає направленню до Ленінського районного суду м. Запоріжжя, для розгляду за підсудністю.
Керуючись ст.27,28, 31,187,258-261 ЦПК України, суд, -
У Х В А Л И В:
Цивільну справу №333/2622/24 за позовом Запорізького обласного центру зайнятості в особі Запорізької філії Запорізького обласного центру зайнятості до ОСОБА_1 про стягнення коштів, передати для розгляду за підсудністю до Ленінському районного суду м. Запоріжжя.
Ухвала може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги через Комунарський районний суд м. Запоріжжя протягом п`ятнадцяти днів в порядку, встановленомустаттею 354 ЦПК України.
Суддя Комунарського районного суду
м. Запоріжжя І.Й. Наумова
Суд | Комунарський районний суд м.Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2024 |
Оприлюднено | 23.09.2024 |
Номер документу | 121743664 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про повернення безпідставно набутого майна (коштів) |
Цивільне
Комунарський районний суд м.Запоріжжя
Наумова І. Й.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні