КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А
19 вересня 2024 року №320/13095/24
Київськй окружний адміністративний суд у складі:
головуючої судді Білоноженко М.А.,
розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін клопотання відповідача про об`єднання справ в одне провадження в адміністративній справі
за позовомПриватного підприємства «Науково-виробнича фірма «СКАЛА»доДепартаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)провизнання протиправними дій, зобов`язання вчинити діївстановив:
Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма «СКАЛА» звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в якому просило суд:
- визнати протиправними дії та бездіяльність Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)(ЄДРПОУ 34926981) в залишенні без розгляду у встановленим Законом строк і порядку листа-Заяви приватного підприємства «Науково-виробнича фірма «СКАЛА» (ЄДРПОУ19024291) від 18.10.2023 №2768 (вх.№064/15570 від 23.10.23) про видачу контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення на час проведення приватним підприємством «Науково-виробнича фірма «СКАЛА» (ЄДРПОУ19024291) будівельних робіт з реконструкції нежилого приміщення №495 літери «А» з влаштуванням окремих вхідних груп по вулиці Митрополита Андрея Шептицького, 24 в Дніпровському районі м. Києва, згідно Повідомлення про початок виконання будівельних робіт (Витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, реєстраційний номер КВ051230929603 від 05.10.2023);
- визнати протиправними дії Департаменту з питань територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (ЄДРПОУ 34926981) щодо надання листом від 19.12.2023 №064-6354 доручення комунальному підприємству «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (ЄДРПОУ 26199708) демонтувати металеву конструкцію сходів «зіг-заг» з металевою площадкою, які є невідємними складовими елементами евакуаційного виходу окремої вхідної групи до «Пункту незламності»(обігріву) розміщеного приватним підприємством «Науково-виробнича фірма» «СКАЛА» по вул. Митрополита Андрея Шептицького 24 в Дніпровському районі м. Києва;
- зобов`язати Департамент з питань територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)(ЄДРПОУ 34926981) негайно видати приватному підприємству «Науково-виробнича фірма «СКАЛА» (ЄДРПОУ19024291) контрольну картку на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення на час проведення будівельних робіт з реконструкції нежилого приміщення №495 літери «А» з влаштуванням окремих вхідних груп по вулиці Митрополита Андрея Шептицького,24 в Дніпровському районі м. Києва, згідно листа-Заяви приватного підприємства «Науково-виробнича фірма «СКАЛА» (ЄДРПОУ19024291) від 18.10.2023 №2768 (вх.№064/15570 від 23.10.23) та Повідомлення про початок виконання будівельних робіт (Витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва реєстраційний номер КВ051230929603 від 05.10.2023).
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 02 травня 2024 року, відкрито провадження та призначено справу до розгляду у порядку спрощеного провадження без виклику сторін.
Представник відповідача за допомогою підсистеми «Електронний суд» направив клопотання про об`єднання справ №320/13095/24 та №320/17191/24 в одне провадження та передати справу №320/13095/24 для спільного розгляду до справи №320/17191/24, оскільки провадження у справі №320/17191/24 відкрито раніше.
Клопотання обгрунтовано тим, що позовні вимоги у вищезазначених справах є пов`язаними, а тому представник відповідача вважає за доцільне об`єднати справи в одне провадження та передати справу №320/13095/24 до справи №320/17191/24.
Дослідивши матеріали справи суд дійшов наступних висновків.
Згідно з частиною першою статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України в одній позовній заяві може бути об`єднано декілька вимог, пов`язаних між собою підставою виникнення або поданими доказами, основні та похідні позовні вимоги.
Відповідно до частини другої статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України суд з урахуванням положень частини першої цієї статті може за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи об`єднати в одне провадження декілька справ за позовами: 1) одного й того самого позивача до одного й того самого відповідача; 2) одного й того самого позивача до різних відповідачів; 3) різних позивачів до одного й того самого відповідача.
Згідно з частиною восьмою статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України справи, що перебувають у провадженні адміністративного суду, в разі об`єднання їх в одне провадження, передаються на розгляд судді, який раніше за інших суддів відкрив провадження у справі.
В той же час, як вбачається з інформації з автоматизованої системи діловодства спеціалізованого суду, провадження у справі №320/17191/24 відкрито 24 квітня 2024 року.
Суд звертає увагу відповідача на те, що у разі постановлення відповідного процесуального документу про об`єднання справ в одне провадження головуючим суддею у справі №320/17191/24, справа №320/13095/24 буде передана для об`єднання та спільного розгляду до відповідної справи.
В той же час, згідно із частиною сьомою статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України про об`єднання справ в одне провадження або роз`єднання позовних вимог, про відмову в об`єднанні справ в одне провадження, роз`єднанні позовних вимог суд постановляє ухвалу.
Отже, об`єднання в одне провадження декілька справ є правом, а не обов`язком суду. При цьому, справи, які об`єднуються, виникають із одних і тих же правовідносин, або з різних правовідносин, пов`язаних між собою, а при вирішенні питання щодо об`єднання справ необхідно враховувати не тільки матеріальний критерій, а й процесуальний (зокрема, чи є спільний їх розгляд доцільним, чи не призведе об`єднання справ до ускладнення судового розгляду або його сповільнення).
На думку суду, подане клопотання не підлягає до задоволення з огляду на те, що об`єднання вказаних справ в одне провадження є недоцільним з точки зору дотримання процесуального критерію, позаяк таке об`єднання справ об`єктивно ускладнить та сповільнить вирішення у межах однієї справи.
Керуючись статтями 172, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, Київський окружний адміністративний суд
У Х В А Л И В:
У задоволенні клопотання позивача про об`єднання справ №320/13095/24 та №320/17191/24 в одне провадження та передачі справи №320/13095/24 для спільного розгляду до справи №320/17191/24 - відмовити.
Ухвалу направити учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України та окремо оскарженню не підлягає.
Суддя Білоноженко М.А.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2024 |
Оприлюднено | 23.09.2024 |
Номер документу | 121755523 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Білоноженко М.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні