Рішення
від 20.09.2024 по справі 300/1415/24
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"20" вересня 2024 р. справа № 300/1415/24

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Боброва Ю.О., розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Адвокат Шевченко Наталія Павлівна в інтересах ОСОБА_1 (далі позивач) звернулася до суду з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі відповідач) про визнання дій протиправними щодо виведення переплати пенсії та скасування переплати в розмірі 56940,30 грн., визнання протиправною бездіяльність щодо врахування з 28.02.2023 при обчисленні розміру пенсії за нормами Закону України Про державну службу довідок про заробітну плату від 27.02.2023 №124/03-23, №125/02-23 та зобов`язання здійснити перерахунок пенсії за віком відповідно до Закону України Про державну службу врахувавши при обрахунку пенсії вказані довідки.

Позовні вимоги мотивовані тим, що згідно судового рішення від 28.08.2023 №300/2506/23 позивача переведено з 28.02.2023 на пенсію за віком відповідно до Закону України Про державну службу. Проте пенсійним органом при виконання даного рішення не враховано при нарахуванні пенсії довідки про складові заробітної плати державного службовця від 27.02.2023 №124/03-23, №125/02-23, видані Отинійською селищною радою Коломийського району Івано-Франківської області. Таку бездіяльність позивач вважає протиправною та такою, що порушує вимоги чинного законодавства. Просила позов задовольнити.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Представники відповідача проти заявлених позовних вимог заперечили з мотивів, наведених у відзиві, який міститься в матеріалах справи. Вказали, що рішення від 31.05.2022 №300/143/22 відповідачем виконано в повному обсязі, нарахована та виплачена пенсія за віком відповідно до статті 37 Закону України Про державну службу з 25.11.2021 року, з урахуванням до стажу державної служби періодів роботи: з 20.04.2006 року по 08.12.2014 року на посадах т.в.о. керуючого справами виконкому, керуючого справами виконкому Калуської міської ради, зобов`язань про необхідність врахування довідок на пенсійний орган покладено не було.

Суд, розглянувши справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, встановив наступне.

Судом встановлено, що 28.02.2023 позивач звернулася до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області із заявою про переведення пенсії, призначеної за віком згідно Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, на інший вид пенсії згідно Закону України Про державну службу.

До вказаної заяви позивачем надано, зокрема, довідки про складові заробітної плати державного службовця від 27.02.2023 №124/03-23, №125/02-23, видані Отинійською селищною радою Коломийського району Івано-Франківської області.

За наслідками розгляду вказаної заяви, рішенням Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області від 06.03.2023 року відмовлено у здійсненні перерахунку (переведенні) пенсії за віком на пенсію відповідно згідно Закону України Про державну службу.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 14.06.2023 №300/2506/23 визнано протиправним рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області про відмову у здійсненні ОСОБА_1 перерахунку пенсії за віком на пенсію відповідно до Закону України Про державну службу №092950011883 від 06.03.2023.

Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області здійснити ОСОБА_1 нарахування та виплату пенсії за віком відповідно до ст. 37 Закону Про державну службу №3723-XII з 28.02.2023, з урахуванням до стажу державної служби періодів роботи в органах місцевого самоврядування з 01.01.2002 по 27.02.2023. Вирішено питання судових витрат.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 28.08.2023 апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області задоволено частково.

Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 14 червня 2023 року у справі №300/2506/23 скасовано та прийнято постанову, якою позов задоволено частково.

Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області від 06.03.2023 року №092950011883 про відмову у переведенні на пенсію за віком, згідно із Законом України Про державну службу.

Зобов`язано Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 28.02.2023 року про призначення (переведення) пенсії на підставі Закону України Про державну службу, зарахувавши до стажу державної служби періоди роботи з 01.01.2002 року по 13.04.2006 року на посаді спеціаліста I категорії Отинійської селищної ради та з 04.08.2008 року по 01 травня 2016 року на посаді головного бухгалтера Отинійської селищної ради. У задоволенні інших позовних вимог відмовити.

На виконання вказаного судового рішення відповідачем переведено позивача на інший вид пенсії за віком відповідно до статті 37 Закону України Про державну службу.

Так, з відповіді Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області від 09.02.2024 вбачається, що відповідач виконав рішення суду у справі №300/2506/23 та провів позивачу перерахунок пенсії з 28.02.2023 відповідно до статті 37 Закону України Про державну службу, з урахуванням до стажу державної служби періодів роботи з 01.01.2002 року по 13.04.2006 року на посаді спеціаліста I категорії Отинійської селищної ради та з 04.08.2008 року по 01 травня 2016 року на посаді головного бухгалтера Отинійської селищної ради, проте, без урахування довідок про заробітну плату від 27.02.2023 №124/03-23, №125/02-23, які видані Отинійською селищною радою Коломийського району Івано-Франківської області.

Також, пенсійним органом в даній відповіді зазначено, що внаслідок виконання рішення суду встановлена переплата пенсії в розмірі 56 940,30 грн. за період з 28.02.2023 по 31.01.2024.

Вважаючи таку бездіяльність відповідача протиправною, позивач звернулася з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить із того, що відповідно до статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Відповідно до пункту 2 розділу XI Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про державну службу №889-VIII від 10.12.2015, Закон №3723-ХІІ втратив чинність, крім статті 37, що застосовуються до осіб, зазначених у пунктах 10 і 12 цього розділу.

Згідно із пунктами 10, 12 розділу ХІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про державну службу №889-VІІІ державні службовці, які на день набрання чинності цим Законом займають посади державної служби та мають не менш як 10 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців, визначених статтею 25 Закону України Про державну службу (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 52, ст. 490, із наступними змінами) та актами Кабінету Міністрів України мають право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону України Про державну службу (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., №52, ст. 490 із наступними змінами) у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців.

Для осіб, які на день набрання чинності цим Законом мають не менш як 20 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби, визначених статтею 25 Закону України Про державну службу (Відомості Верховної Ради України 1993 р., №52, ст. 490 із наступними змінами) та актами Кабінету Міністрів України, зберігається право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону України Про державну службу (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., №52, ст. 490, із наступними змінами) у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців.

Тобто, за наявності в особи станом на 01 травня 2016 року певного стажу державної служби (10 років для осіб, що на зазначену дату займали посади державної служби, або 20 років незалежно від того, чи працювала особа станом на 01 травня 2016 року на державній службі), така особа зберігає право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону України Про державну службу, але за такої умови: у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців.

У відповідності до частини першої статті 37 Закону України №3723-ХІІ Про державну службу встановлено, що на одержання пенсії державних службовців мають право чоловіки, які досягли віку 62 роки, та жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, за наявності страхового стажу, необхідного для призначення пенсії за віком у мінімальному розмірі, передбаченого абзацом першим частини першої статті 28 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у тому числі стажу державної служби не менш як 10 років, та які на час досягнення зазначеного віку працювали на посадах державних службовців, а також особи, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, незалежно від місця роботи на час досягнення зазначеного віку. Пенсія державним службовцям призначається в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - у розмірі 60 відсотків заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та рангу за останнім місцем роботи на державній службі, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

Згідно Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 №622, пенсія державним службовцям призначається в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці, з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі, до якої включаються всі види оплати праці, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. При цьому посадовий оклад, надбавки за ранг та вислугу років враховуються в розмірах, установлених на день звернення за призначенням пенсії за останньою займаною посадою державної служби; розмір виплат ( крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років), що включаються в заробіток для обчислення пенсії, визначається за вибором того, хто звернувся за пенсією, за будь-які 60 календарних місяців роботи на посаді державної служби підряд перед зверненням за пенсією незалежно від наявності перерв починаючи з 1 травня 2016 р. Середньомісячна сума зазначених виплат за 60 календарних місяців визначається шляхом ділення загальної суми цих виплат на 60. За бажанням особи неповні місяці роботи на посаді державної служби враховуються як повні; у разі коли в осіб, зазначених в пункті 2 цього Порядку, станом на дату звернення немає 60 календарних місяців роботи на посаді державної служби підряд перед зверненням за пенсією починаючи з 1 травня 2016 року, середньомісячна сума виплат (крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років) визначається шляхом ділення загальної суми таких виплат за наявні місяці роботи починаючи з 1 травня 2016 року на кількість таких місяців. За бажанням особи неповні місяці роботи на посаді державної служби враховуються як повні. При цьому, для державних службовців, які звернулися за призначенням пенсії у травні 2016 року, а також для осіб, які не працювали починаючи з 1 травня 2016 року на посадах державної служби, сума виплат (крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років) визначається з розрахунку таких виплат за травень 2016 року як за повний місяць; матеріальна допомога та виплати, які нараховуються за період, що перевищує календарний місяць, враховуються в частині, що відповідає кількості місяців у розрахунковому періоді.

За бажанням осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, і які на момент виходу на пенсію не перебувають на державній службі, розмір зазначених в абзацах третьому - п`ятому цього пункту виплат визначається в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, але не раніше травня 2016 р., за відповідною (прирівняною) посадою (посадами) за останнім місцем роботи на державній службі.

Пунктом 5 Порядку №622 передбачено, що призначення пенсій деяким категоріям осіб передбачено, що форма довідки про заробітну плату, що подається для призначення пенсії державним службовцям, затверджується правлінням Пенсійного фонду України за погодженням із Мінсоцполітики.

Як встановлено судом, судовим рішенням від 14.06.2023 у справі №300/2506/23 встановлено, що позивач має право на призначення пенсії відповідно до Закону №889-VIII, а тому відповідачем переведено позивача на пенсію за віком відповідно до Закону України «Про державну службу».

Разом з тим, під час виконання вищевказаного рішення суду та переведення позивача з одного виду пенсії на інший, виникло спірне питання щодо довідок про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2015 №1013 Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів, якою підвищено розміри заробітку працюючих державних службовців та яка відповідно до її пункту 6 застосовується з 01 грудня 2015 року, пункт 4 постанови Кабінету Міністрів України №865 виключено, а пункт 5 викладено в такій редакції: форма довідки про заробітну плату, що подається для призначення пенсії державним службовцям, затверджується правлінням Пенсійного фонду України за погодженням з Міністерством соціальної політики.

Постановою Правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 №1-3 Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08.02.2017 за №180/30048 затверджені форми довідок про заробітну плату для призначення згідно з пунктами 10 і 12 розділу XI Прикінцеві та перехідні положення Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VIII Про державну службу пенсії відповідно до статті 37 Закону України від 16 грудня 1993 року №3723-XII Про державну службу (далі Постанова №1-3).

Як вбачається з матеріалів справи, позивач разом із заявою від 28.02.2023 року було надано відповідачу довідки про складові заробітної плати державного службовця від 27.02.2023 №124/03-23, №125/02-23, видані Отинійською селищною радою Коломийського району Івано-Франківської області, у яких зазначено посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років та надбавка за інтенсивність праці, премія місячна, інші виплати (матеріальна допомога, премії, нараховані за період, що перевищує календарний місяць).

Вищезазначені довідки складені за формою, затвердженою постановою правління Пенсійного фонду України від 17 січня 2017 року №1-3 Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям, та містять відображення складових заробітної плати: посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років, на які нараховано єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а також дані про розмір місячної премії та інші виплати (матеріальна допомога, премії, нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю, які визначені в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за відповідною (прирівняною) посадою (посадами) за останнім місцем роботи на державній службі за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії.

На всі види оплати праці, включені в довідки, нараховано єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Таким чином, на переконання суду всі відображені в довідках види оплати праці, - є складовими частинами заробітної плати позивача, з якої сплачені внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, тому вони мають братися до уваги при розрахунку розміру пенсії позивача.

Такий висновок суду узгоджується з положеннями пункту 1 частини першої статті 41 Закон №1058-ІV, відповідно до якої до заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії враховуються: суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою після набрання чинності цим Законом, з яких згідно з цим Законом були фактично нараховані (обчислені) та сплачені страхові внески в межах встановленої законодавством максимальної величини заробітної плати (доходу), з якої сплачуються страхові внески, а після набрання чинності Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, визначеної відповідно до закону.

Більше того суд зазначає, що при зверненні до відповідача із заявою від 28.02.2023, відповідач не висловлював жодних зауважень з приводу поданих нею до заяви довідок від 27.02.2023 №124/03-23, №125/02-23, а тому пенсійний орган був зобов`язаний провести обрахунок пенсії позивачки згідно з Законом України ,,Про державну службу, виходячи із даних заробітної плати державного службовця, зазначених у вищевказаних довідках.

Таким чином, з огляду на те, що рішення суду у справі №300/2506/23, набрало законної сили, яким зобов`язано відповідача перевести позивача на пенсію за віком відповідно до Закону України Про державну службу, а також факт звернення позивача із заявою від 28.02.2023 про переведення на інший вид пенсії, до якої додано довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця, встановленого зразка, суд дійшов висновку про протиправну бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області щодо неврахуванні з 28.02.2023 позивачу при обчисленні пенсії за віком згідно Закону України Про державну службу довідок про складові заробітної плати державного службовця від 27.02.2023 №124/03-23, №125/02-23, які видані Отинійською селищною радою Коломийського району Івано-Франківської області.

Враховуючи вищевикладене та бездіяльність пенсійного органу щодо врахування вищезазначених довідок слід зобов`язати відповідача провести з 28.02.2023 року позивачу перерахунок та виплату пенсії за віком відповідно до Закону України Про державну службу, з урахуванням зазначених довідок про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця, з урахуванням раніше виплачених сум.

Щодо встановлення позивачу переплати пенсії в розмірі 56 940,30 грн. за період з 28.02.2023 по 31.01.2024, внаслідок виконання рішення суду, слід зазначати наступне.

Так, обов`язок перевірки правильності поданих документів, надання необхідних бланків, а також допомоги в одержанні відсутніх документів для призначення пенсії, в силу приписів Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України ,,Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування затверджено постановою Правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1, лежить саме на територіальних органах ПФУ, а не на особі, яка звертається за призначенням пенсії.

Безпідставними є доводи відповідача про правомірність нарахованої переплати пенсії за період з 28.02.2023 по 31.01.2024 в сумі 56940,30 грн., оскільки надмірно сплачені суми пенсії можуть бути утримані відповідачем за умови зловживань з боку пенсіонера, зокрема, в результаті подання документів з явно неправильними відомостями, або подання страхувальником недостовірних даних, тощо.

Обов`язковою умовою стягнення надміру виплачених пенсій саме з пенсіонера є допущення зловживань з боку пенсіонера та в жодному випадку вказані суми не можуть бути стягнуті у випадку призначення її на підставі недостовірних даних, формування яких не залежить від пенсіонера.

Таким чином, суд зазначає, що жодних зловживань, які б призвели до виплати пенсії в більшому розмірі, з боку позивача допущено не було, а отже, й підстав для вирішення питання про відшкодування переплати пенсії (тобто боргу позивачки перед пенсійним органом) у відповідача немає.

Відтак, дії Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області щодо встановлення переплати позивачу пенсії за період з 28.02.2023 по 31.01.2024 в сумі 56940,30 грн. є протиправними, а тому така переплата підлягає скасуванню.

Визначаючись щодо розподілу судових витрат суд виходив з того, що згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відтак, на користь позивача підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області понесені нею судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1211,20 грн.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241-246, 250, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області щодо встановлення переплати пенсії ОСОБА_1 за період з 28.02.2023 по 31.01.2024 в сумі 56940,30 гривень.

Скасувати нараховану ОСОБА_1 переплату пенсії за період з 28.02.2023 по 31.01.2024 в сумі 56940,30 гривень.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області щодо неврахування з 28.02.2023 ОСОБА_1 пенсії за віком згідно Закону України Про державну службу з урахуванням заробітної плати, зазначеної в довідках про складові заробітної плати державного службовця від 27.02.2023 №124/03-23, №125/02-23, які видані Отинійською селищною радою Коломийського району Івано-Франківської області.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області провести з 28.02.2023 ОСОБА_1 перерахунок та виплату пенсії за віком відповідно до Закону України Про державну службу, з урахуванням довідок про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця від 27.02.2023 №124/03-23, №125/02-23, які видані Отинійською селищною радою Коломийського району Івано-Франківської області, з урахуванням раніше виплачених сум.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області на користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір у розмірі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) гривень 20 копійок.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Відповідно до статей 295, 297 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Згідно статті 255 КАС України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи:

позивач: ОСОБА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ;

відповідачі:

Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, код ЄДРПОУ 20551088, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ, 76018;

Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області, код ЄДРПОУ 20453063, пл. Народна, 4, м. Ужгород, 88008

Суддя /підпис/ Бобров Ю.О.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.09.2024
Оприлюднено23.09.2024
Номер документу121767230
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —300/1415/24

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 06.01.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Постанова від 04.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 23.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 10.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Рішення від 20.09.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Бобров Ю.О.

Ухвала від 04.03.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Бобров Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні