Ухвала
від 16.09.2024 по справі 916/3241/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу

та закриття провадження у справі

"16" вересня 2024 р.м. Одеса Справа № 916/3241/23Господарський суд Одеської області у складі судді Грабован Л.І.

за участі секретаря судового засідання Васильєвої К.О.,

дослідивши матеріали справи

за заявою кредитора: Головного управління ДПС в Одеській області

до боржника: Приватного підприємства "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" (68003, Одеська обл., м. Чорноморськ (Іллічівськ), вул. Парусна (Героїв Сталінграду), буд. 7, кв.1; код ЄДРПОУ 36369774)

про визнання банкрутом

у відкритому судовому засіданні за участю

представників сторін та учасників (до оголошеної перерви у судовому засіданні):

від кредитора: не з`явився;

ліквідатор банкрута: арбітражний керуючий Колмикова Т.О.

у відкритому судовому засіданні за участю

представників сторін та учасників (після оголошеної перерви у судовому засіданні):

від кредитора: не з`явився;

ліквідатор банкрута: не з`явився.

У судовому засіданні 16.09.2024р. оголошувалась перерва до 14 год. 30 хв. у відповідності до ст. 216 ГПК України.

Встановив

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 14.08.2023р. відкрито провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" (далі - ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК"); визнано вимоги Головного управління ДПС в Одеській області до ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" в сумі 7 107 335, 75 грн; решту вимог, які складаються із штрафних санкцій в сумі 1 144 975 грн. та пені в сумі 4 733 544, 39 грн. слід врахувати в шосту чергу в реєстрі вимог кредиторів; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном боржника ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" строком на 170 календарних днів до 31.01.2024р.; призначено розпорядником майна боржника ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" арбітражного керуючого Колмикову Т.О.

З метою виявлення кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника 14.08.2023р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за №71198 від 15.08.2023р.

Ухвалою попереднього засідання від 27.09.2023р. визначено розмір та перелік усіх визнаних вимог для внесення розпорядником майна боржника до реєстру вимог кредиторів, до складу якого включені вимоги одного кредитора.

20.11.2023р. Господарським судом Одеської області прийнято постанову про визнання ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Колмикову Т.О.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, 20.11.2023р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за №71925 від 20.11.2023р.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 05.08.2024р. визнано грошові вимоги Головного управління ДПС в Одеській області до Приватного підприємства "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" у розмірі 1 107 073, 51 грн. із задоволенням у шосту чергу.

Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Колмиковою Т.О. надано клопотання від 28.06.2024р. (вх. №3-492/24 від 03.07.2024р.) про затвердження звіту та ліквідаційного балансу ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК".

Розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, вислухавши учасника справи, суд встановив:

Згідно звіту про результати проведення ліквідаційної процедури ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК» від 04.06.2024р. арбітражним керуючим було направлено до відповідних установ та організацій запити з метою пошуку та виявлення майна банкрута, за результатами розгляду яких отримані наступні відповіді: Державної митної служба України за вих. № 19-02/19-02-04/14/3474 від 22.08.2023р., в якій зазначено, що ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" перебуває на централізованому обліку в реєстрі осіб, які під час провадження своєї діяльності є учасниками відносин, що регулюються законодавством України з питань митної справи, з 26.05.2009р., останнє митне оформлення товарів здійснено у 2017р.; Регіонального сервісного центру МВС в Одеській області за вих. № 31/15-5475 від 31.08.202р., в якій повідомлено, що за ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" транспортні засоби не зареєстровано; Державної інспекції архітектури та містобудування України за вих. № 3101/04/18-23 від 25.08.2023р., в якій вказано, що згідно з даними Реєстру, відсутня інформація щодо реєстрації/видачі документів, що дають право на виконання будівельних робіт та підтверджують готовність об`єкта до експлуатації замовником будівництва - ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК"; Південного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці за вих. № ПД /2/6047-23 від 18.09.2023р., в якій повідомлено про те, що за боржником не зареєстровано великовантажних та інших транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування; Державного космічного агентства України за вих. № 4289 від 24.08.2023р., згідно якої зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки у ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" немає; Державної організації "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" за вих. № 9415/2023 від 28.08.2023р., в якій повідомлено, що за результатами іменного інформаційного пошуку відомостей про об`єкти промислової власності, що зареєстровані за ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" не виявлено; Регіонального відділення фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській області за вих. № 10-01-03856 від 28.09.2023р., згідно якої відомостей стосовно перебування нерухомого майна на балансі ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК", з метою внесення до Єдиного реєстру об`єктів державної власності суб`єктом управління не надавались, інформація щодо перебування нерухомого майна на балансі ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" в Регіональному відділені відсутня; Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області за вих. № 7663/10/22- 23 від 06.09.2023р., в якій повідомлено, що за ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" станом на 14.08.2023р. та за останні три роки трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми в Одеській області не зареєстровані; Відділу № 5 управління адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру в Одеській області за вих. № 33-15-0.115-2302/340 від 25.08.2023р., згідно якої станом на 31.12.2012р. не зареєстровано державні акти та договори на земельні ділянки на території м. Одеси за ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК"; Управління надання адміністративних послуг у сферах морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України за вих. № 9095/07/15-23 від 23.08.2023р., в якій повідомлено про те, що відсутні відомості щодо зареєстрованих суден, власником або судновласником яких є ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК"; філії "Головний інформаційно-обчислювальний центр" АТ "Укрзалізниця", в якій повідомлено, що інформації про вагони за ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" як власника, в АБД ПВ не має, в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви, за даними автоматизованої системи паспортизації, експлуатації, контролю під`їзних колій промислових підприємств дані щодо наявності під`їзних колій власності ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" відсутні.

Зазначені обставини підтверджуються наявними в матеріалах справи листами від вищевказаних установ та організацій.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №343559861 від 21.08.2023р. у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, у Реєстрі прав власності на нерухоме майно, у Єдиному державному реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, у Державному реєстрі іпотек відомості відсутні.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 30906488505 від 21.08.2023р., ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" не значиться засновником суб`єктів господарювання.

У звіті про результати проведення ліквідаційної процедури вказано про проведення ліквідатором банкрута пошуку по відкритій спеціалізованій базі даних «Винаходи і корисні моделі в Україні», відкритій базі даних «Зареєстровані в Україні знаки для товарів і послуг». За результатами пошуку по вищенаведеним базам даних, що містять інформацію про права інтелектуальної власності - відсутні відомості.

У звіті про результати проведення ліквідаційної процедури повідомлено про проведення аналіза договорів, укладених боржником за 3 роки, що передували порушенню провадження у справі про банкрутство (підозрілий період) шляхом здійснення аналізу банківських виписок за рахунками боржника. За результатом проведеної роботи не виявлено договорів, які мають ознаки фраудаторних правочинів.

За результатом проведеної інвентаризації майна ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" в період з 07.12.2023р. по 08.12.2023р. встановлено відсутність у ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" незавершених капітальних інвестицій, довгострокових біологічних активів, довгострокових фінансових інвестицій, основних засобів, інших оборотних активів; при інвентаризації оборотних активів ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" встановлено відсутність у ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" виробничих запасів, поточних біологічних активів, готової продукції, дебіторської заборгованості за розрахунками з бюджетом, поточні фінансові інвестиції; при інвентаризації довгострокових зобов`язань, цільового фінансування та забезпечення ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" встановлено відсутність у ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" довгострокових зобов`язань, цільового фінансування та забезпечення; в результаті інвентаризації не виявлено заборгованість із оплати праці, розрахунками з бюджетом та доходи майбутніх періодів, інші поточні зобов`язання; встановлено наявність кредиторської заборгованості ПП "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" за розрахунками з бюджетом, інша кредиторська заборгованість відсутня.

Згідно звіту ліквідатором ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК» не виявлено документів банкрута, які підлягають переданню для зберігання; звільнено з посади директора ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК» ОСОБА_1 на підставі п.1 ст. 40 КЗпП України з 11.03.2024р., про що видано наказ № 4 від 10.03.2024р.

Щодо заходів про притягнення до субсидіарної відповідальності керівництво та засновників ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК» у зв`язку з доведенням до банкрутства повідомлено, що відповідно до даних, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань відносно ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК», керівником ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТИК» є ОСОБА_1 . Відповідно до ст. 61 КУзПБ ліквідатор банкрута зверталася на його адресу з метою отримання документів ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК», як то передбачено законодавством про банкрутство, але відповіді не отримала. У зв`язку з виконанням повноважень ліквідатора ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК», покладених на неї господарським судом Одеської області, керуючись ст. 61 КУзПБ, звернулася на адресу Чорноморського відділу державної реєстрації актів цивільного стану в Одеському районі Одеської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) з запитом за вих. № 02-01/429 від 29.04.2024, стосовно надання інформації, чи реєструвався факт смерті ОСОБА_1 , Отримано відповідь за вих. № 911/24.16-19 від 09.05.2024, що за даними Державного реєстру актів цивільного стану громадян, виявлено актовий запис про смерть № 1069 від 05.12.2024 стосовно ОСОБА_1 . Відповідно до пп.6 п. 1 ст. 231 ГПК України господарський суд закриває провадження у справі, якщо, зокрема, настала смерть фізичної особи або оголошено її померлою чи припинено юридичну особу, які були однією із сторін у справі, якщо спірні правовідносини не допускають правонаступництва. З огляду на вищенаведене, заходи, щодо притягнення до субсидіарної відповідальності керівництво та засновників ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК» у зв`язку з доведенням до банкрутства відносно ОСОБА_1 не здійснювалися, у зв`язку із смертю останнього.

Згідно довідки АТ «Укрексімбанк» від 26.12.2023 рахунки ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК» закриті.

Відповідно до довідки ФІЛІЯ-ОДЕСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ від 31.05.2024 закрито поточний рахунок ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК».

Згідно рішення комітету кредиторів, оформленого протоколом від 27.06.2024р., вирішено схвалити звіт про проведені заходи в рамках ліквідаційної процедури ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК» та ліквідаційний баланс банкрута.

Заперечень щодо звіту ліквідатора банкрута та скарг на його дії до суду не надходило.

Норми права, що підлягають застосуванню

Відповідно до ч. 1 ст. 3 ГПК України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

З 21.10.2019р. набрав чинності Кодекс України з процедур банкрутства.

Відповідно до ч. 2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства з дня введення в дію цього Кодексу визнано такими, що втратили чинність: Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, Провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України. Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Згідно ч. 1 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута, складає висновок про наявність або відсутність ознак доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій під час провадження у справі про банкрутство за результатом його проведення; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; подає відомості (інформацію), необхідні для ведення Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду (а в разі ліквідації страховика або кредитної спілки - також до Національного банку України) звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів. Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Ч. 2 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Ч. 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний окремо зазначити такі майнові активи у ліквідаційному балансі та подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

У відповідності з ч.7 ст.64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно п. 7 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) у разі затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Відповідно до ч. 3 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства про закриття провадження у справі про банкрутство постановляється ухвала.

Ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у випадках, передбачених пунктами 5-8 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Ст. 73 ГПК України передбачено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Ч.ч. 1, 3 ст. 74 ГПК України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.

Згідно ч. 4 ст. 75 ГПК України обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до ст. 76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Ст. 77 ГПК України передбачено, що обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються.

Згідно ч. 1 ст. 80 ГПК України учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду.

Ч.ч. 1, 2 ст. 91 ГПК України передбачено, що письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору. Письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього.

Ліквідація боржника - це припинення існування суб`єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом. Ліквідаційна процедура, як стадія провадження у справі про банкрутство, є однією з найбільш ймовірних та прогнозованих процедур, які застосовуються до неплатоспроможного боржника та є механізмом виведення з ринку нерентабельних та неперспективних підприємств.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх необхідних заходів ліквідаційної процедури, вчинення адекватних дій щодо виявлення кредиторів та активів боржника, за результатами розгляду яких суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника та закриття провадження у справі.

Отже, Кодексом України з процедур банкрутства передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків, які додаються до звіту ліквідатора і є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, що проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів, щодо їх належного здійснення.

На необхідності дотримання зазначеного принципу неодноразово зверталася увага Касаційним господарським судом у складі Верховного Суду під час касаційного перегляду судових рішень, зокрема у постановах від 28.11.2019 у справі № 18/1971/12, від 27.02.2020 у справі № 910/21227/16, від 25.06.2020 у справі № 44/484-б, від 27.10.2020 у справі № 28/29-б-43/212-2012.

За змістом положень статей 61-65, 90 КУзПБ ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи. Затверджуючи звіт ліквідатора, господарський суд повинен дати оцінку належності проведення ліквідатором всієї ліквідаційної процедури, дотримання ним черговості задоволення вимог кредиторів, відповідності законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора, зокрема, оцінити повноту пошуку, виявлення майнових активів банкрута, для включення їх в ліквідаційну масу, дати оцінку діям ліквідатора щодо пошуку, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, надати оцінку повноті реалізації ліквідатором активів боржника, а також з`ясувати чи здійснювались ліквідатором заходи для виявлення та повернення дебіторської заборгованості банкрута. Висновки суду про встановлені обставини і їх правові наслідки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та підтверджуватися достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні. Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу (висновки викладені у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 08.08.2019 у справі № 922/2817/18, від 12.09.2019 у справі № 914/3812/15).

Під час ліквідаційної процедури, ліквідатор має здійснювати заходи спрямовані на пошук, виявлення і повернення майна, яке перебуває у третіх осіб. Крім того, ліквідатор має здійснювати обґрунтовані і логічні дії, а також здійснювати запити до відповідних органів, з врахуванням минулої діяльності банкрута. При цьому, кількість запитів не є критерієм якості роботи ліквідатора. Таким критерієм є наповнення ліквідаційної маси (висновки сформульовані у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 31.10.2018 у справі № 903/975/14, від 27.02.2020 у справі № 910/21227/16, від 25.06.2020 у справі № 44/484-б).

Звіт та ліквідаційний баланс, як підсумковий документ, що подається ліквідатором господарському суду в зв`язку з закінченням ліквідаційної процедури, не може бути затверджений господарським судом у відсутності доказів аналізу ліквідатором первісної бухгалтерської документації боржника, а також, у відсутності аналізу судом дій ліквідатора щодо виявлення майна банкрута що підлягає включенню до ліквідаційної маси, а також, його дій щодо пошуку нерухомого, рухомого майна банкрута і дебіторської заборгованості (висновок викладений у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 29.03.2018 у справі № Б-39/134-10, від 26.07.2018 у справі №904/9631/15, від 27.10.2020 у справі № 28/29-б-43/212-2012).

Судом встановлено, що наявні у матеріалах справи докази свідчать про вжиття ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Колмикової Т.О. всіх можливих заходів, передбачених чинним законодавством, а саме: заходів, спрямованих на пошук та виявлення майна банкрута шляхом надсилання до відповідних установ та організацій запитів з метою пошуку майна банкрута; проведення інвентаризації та оцінки майна; закриття банківських рахунків банкрута.

Вказані обставини свідчать про організацію ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Колмиковою Т.О. ліквідаційної процедури та повноти дій та встановлення неможливості задоволення вимог кредиторів.

Враховуючи положення Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд, розглянув ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, встановив обґрунтованість, правомірність та безсумнівну повноту дій ліквідатора, а також достовірність змісту ліквідаційного балансу, відповідність законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора.

За таких обставин, суд затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припиняє юридичну особу - ПП «ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК», закриває провадження у справі, припиняє повноваження ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Колмикової Т.О.

Керуючись ст.ст. 61, 65, п.7 ч.1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 234, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд

У Х В А Л И В:

1.Затвердити звіт ліквідатора Приватного підприємства "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" (68003, Одеська обл., м. Чорноморськ (Іллічівськ), вул. Парусна (Героїв Сталінграду), буд. 7, кв.1; код ЄДРПОУ 36369774).

2.Затвердити ліквідаційний баланс Приватне підприємство "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" (68003, Одеська обл., м. Чорноморськ (Іллічівськ), вул. Парусна (Героїв Сталінграду), буд. 7, кв.1; код ЄДРПОУ 36369774).

3.Вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

4.Припинити юридичну особу Приватне підприємство "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" (68003, Одеська обл., м. Чорноморськ (Іллічівськ), вул. Парусна (Героїв Сталінграду), буд. 7, кв.1; код ЄДРПОУ 36369774).

5.Припинити повноваження ліквідатора Приватного підприємства "ЮНІТЕХ ЛОГІСТІК" (68003, Одеська обл., м. Чорноморськ (Іллічівськ), вул. Парусна (Героїв Сталінграду), буд. 7, кв.1; код ЄДРПОУ 36369774) арбітражного керуючого Колмикової Тетяни Олександрівни (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №85 від 08.02.2013р.

6.Закрити провадження у справі №916/3241/23.

7.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Ухвала набирає законної сили 16 вересня 2024р. та відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства може бути оскаржена в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.

Повну ухвалу складено та підписано 23 вересня 2024р.

Копію ухвали надіслати на електронну адресу: Головного управління ДПС в Одеській області (od.official@tax.gov.ua), арбітражного керуючого Колмикової Т.О. ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ), Чорноморського ВДВС в Одеському районі Одеської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (info@il.od.dvs.gov.ua), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради (legal_department@omr.gov.ua).

Суддя Л.І. Грабован

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення16.09.2024
Оприлюднено24.09.2024
Номер документу121782008
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —916/3241/23

Ухвала від 16.09.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 16.09.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 05.08.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 05.08.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 18.07.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 24.04.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 22.01.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 22.01.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Постанова від 20.11.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 20.11.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні