Справа№751/8261/24
Провадження №1-кс/751/2099/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 вересня 2024 року місто Чернігів
Слідчий суддяНовозаводського районногосуду містаЧернігова ОСОБА_1
секретар судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Чернігівської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів,
встановив:
До суду з даним клопотанням звернувся слідчий відділу СУ ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Чернігівської обласної прокуратури ОСОБА_4 , вказавши, що в провадженні СУ ГУНП в Чернігівській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесені до ЄРДР за №42023270000000097 від 25.12.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
З метою повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального провадження, дослідження всіх обставин вчиненого кримінального правопорушення, виникла необхідність у тимчасовому доступі та вилученні документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , код ЄРДПОУ НОМЕР_1 , (електронна адреса ІНФОРМАЦІЯ_2 ), щодо господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), а саме: відомостей в електронній формі з Єдиного реєстру податкових накладних щодо реєстрації податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) стосовно продажу та придбання товарів, робіт і послуг з 01.01.2018 по 01.01.2020 з розшифровкою змісту господарських операцій, договорів, видаткових накладних, із зазначенням контрагентів, номенклатури товарів, робіт та послуг, інформацію щодо ІР-адрес, з яких здійснювалось реєстрація ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) і подання ним звітності, відомості про працевлаштованих працівників, а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413) за період з 01.01.2018 по 01.01.2020 (із зазначенням прізвища, ім`я, по батькові, дати народження, місця проживання та реєстрації, ідентифікаційного коду, сум відрахувань та заробітних плат), актів документальних та камеральних перевірок, якщо такі проводились, а також документів, що стали підставою для анулювання свідоцтва ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), з можливістю вилучення копії інформації в електронному та/або паперовому вигляді.
В судове засідання слідча не з`явилась, в поданому клопотанні просить розглянути справу без її участі.
Представник особи, у володінні якої знаходяться документи, в судове засідання не з`явився, про день та час слухання справи повідомлявся належним чином, про що свідчить телефонограма.
Фіксування судового розгляду клопотання за допомогою технічних засобів, згідно ст. 107 КПК України, не здійснювалось.
Так, у ході моніторингу, органом досудового розслідування, сайту ІНФОРМАЦІЯ_4 за результатами судового розгляду господарської справи № 927/812/23 за позовом ІНФОРМАЦІЯ_5 в інтересах держави в особі ІНФОРМАЦІЯ_6 , як розпорядника бюджетних коштів, яким не вжито відповідних заходів до захисту порушених державних інтересів, до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » про визнання недійсними договорів про закупівлю товарів: № 21-06-2019 від 21.06.2019, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », № 8-1 від 02.07.2019, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » і № 9-1 від 02.07.2019, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », як таких, що не відповідають інтересам держави й суспільства, його моральним засадам та у зв?язку з їх фіктивністю та порушенням принципів публічних закупівель, стягнення заподіяних місцевому бюджету збитків, виявлено факт можливого зловживання службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_6 своїм службовим становищем, що спричинило тяжкі наслідки.
Органом досудового розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » 26.07.2019 укладено договір підряду № 111-19 по об`єкту «Будівництво садку-ясел в першому мікрорайоні житлового району « ІНФОРМАЦІЯ_10 », у тому числі з облаштування гумового покриття для дитячих майданчиків при будівництві садку-ясел в першому мікрорайоні житлового району « ІНФОРМАЦІЯ_10 » у м. Чернігові вартістю 3 653 422 грн.
При цьому, на думку органу досудового розслідування, договірна ціна плиткового поліуританового травмобезпечного покриття та вартість робіт з його улаштування значно перевищувала ринкову ціну такого товару та фактичну суму коштів, яка реально була сплачена за його придбання та облаштування, що призвело, до надмірних бюджетних витрат. А відповідні підрядні роботи здійснено ще до укладання між ІНФОРМАЦІЯ_11 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » договору від 26.07.2019.
На думку органу досудового розслідування, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » 21.06.2019, тобто ще до розміщення ІНФОРМАЦІЯ_12 оголошення про виконання 3 черги робіт з будівництва дитячого садку-ясел, укладено договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » про закупівлю гумового покриття вартістю 3 149 235,94 грн. (строки поставки товару визначено до 01.09, оплата здійснена за видатковою накладною від 02.08.2019 - 01.07, 22.08, 16.09, 17.09, 11.10 та 25.10).
Органом досудового розслідування встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » 02.07.2019 укладено аналогічний договір № 8-1 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », сума договору 3 054 757,39 грн. (строки поставки визначено до 01.09, оплата 03.07, 23.08, 17.09, 18.10 та 28.10).
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 02.07.2019 укладено аналогічний договір № 9-1 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », сума договору 1 156 488,72 грн. (строки поставки визначено до 01.09, оплата 03.07, 20.08 та 23.08).
Таким чином, на думку органу досудового розслідування, реальна остаточна вартість гумового покриття за договором, що включає в себе також роботи з його улаштування, є значно меншою від сплачених із бюджету коштів, що призвело до переплати бюджетних коштів.
Матеріалами справи підтверджено, що поставка товару здійснювалася лише працівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », якими також виконувалися роботи з облаштування гумового покриття (накази посвідчення на відрядження працівників до м. Чернігова від 05.07.2019, 22.07.2019, 26.07.2019).
Таким чином, на думку органу досудового розслідування, вказані роботи здійснено ще до укладання між ІНФОРМАЦІЯ_12 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » договору від 26.07.2019.
Враховуючи викладене, на думку органу досудового розслідування, має місце порушення вимог законодавства службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_6 , які умисно, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди, використовуючи службове становище, всупереч інтересам служби, уклали договір підряду № 111-19 від 26.07.2019 за завищеними цінами, що спричинило тяжкі наслідки.
Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що викладені в клопотанні доводи про необхідність тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , код ЄРДПОУ НОМЕР_1 , (електронна адреса ІНФОРМАЦІЯ_2 ), щодо господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), а саме: відомостей в електронній формі з Єдиного реєстру податкових накладних щодо реєстрації податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) стосовно продажу та придбання товарів, робіт і послуг з 01.01.2018 по 01.01.2020 з розшифровкою змісту господарських операцій, договорів, видаткових накладних, із зазначенням контрагентів, номенклатури товарів, робіт та послуг, інформацію щодо ІР-адрес, з яких здійснювалось реєстрація ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) і подання ним звітності, відомості про працевлаштованих працівників, а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413) за період з 01.01.2018 по 01.01.2020 (із зазначенням прізвища, ім`я, по батькові, дати народження, місця проживання та реєстрації, ідентифікаційного коду, сум відрахувань та заробітних плат), актів документальних та камеральних перевірок, якщо такі проводились, а також документів, що стали підставою для анулювання свідоцтва ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), з можливістю вилучення копії інформації в електронному та/або паперовому вигляді, є обґрунтованими та підлягають задоволенню, оскільки є підстави вважати, що інформація наявна в даних документах, в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, має суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, слідчий довів можливість використання як доказів відомостей, що міститься в цих документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, а також коло осіб, які мають право здійснювати тимчасовий доступ до речей і документів.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.159-164, 166, 309 КПК України,
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати слідчим групи слідчих: старшому слідчому в ОВС відділу слідчого управління ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_5 , старшому слідчому відділу слідчого управління ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_6 , старшому слідчому відділу слідчого управління ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_7 , слідчому відділу слідчого управління ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_3 , тимчасовий доступ до документів щодо господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), а саме: відомостей в електронній формі з Єдиного реєстру податкових накладних щодо реєстрації податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) стосовно продажу та придбання товарів, робіт і послуг з 01.01.2018 по 01.01.2020 з розшифровкою змісту господарських операцій, договорів, видаткових накладних, із зазначенням контрагентів, номенклатури товарів, робіт та послуг, інформацію щодо ІР-адрес, з яких здійснювалось реєстрація ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) і подання ним звітності, відомості про працевлаштованих працівників, а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413) за період з 01.01.2018 по 01.01.2020 (із зазначенням прізвища, ім`я, по батькові, дати народження, місця проживання та реєстрації, ідентифікаційного коду, сум відрахувань та заробітних плат), актів документальних та камеральних перевірок, якщо такі проводились, а також документів, що стали підставою для анулювання свідоцтва ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), - які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , код ЄРДПОУ НОМЕР_1 , (електронна адреса ІНФОРМАЦІЯ_2 ), з можливістю вилучення копії інформації в електронному та/або паперовому вигляді.
На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.
Згідно вимог ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала підлягає виконанню не пізніше двадцяти днів з дня постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий cуддя ОСОБА_1
Суд | Новозаводський районний суд м.Чернігова |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2024 |
Оприлюднено | 25.09.2024 |
Номер документу | 121792601 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Новозаводський районний суд м.Чернігова
Деркач О. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні