ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 вересня 2024 рокуСправа №160/9583/24
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Сидоренко Д.В.
розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621, 49033, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто ДНІПРО, вулиця ІВАНА ФРАНКА, будинок 39-А) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 44118658, 49005, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто ДНІПРО, вулиця СІМФЕРОПОЛЬСЬКА, будинок 17-А), Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, 04053, місто КИЇВ, площа ЛЬВІВСЬКА, будинок 8) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
Обставини справи: 12.04.2024 року засобами поштового зв`язку до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України, в якому позивач просить суд:
1. визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкової накладної від 02 січня 2024 року № 10293328/33474621 про відмову в реєстрації податкової накладної № 12 від 07 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕКА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33474621) № 12 від 07 листопада 2023 року датою її подання на реєстрацію.
2. визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління Держаної податкової служби у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної від 02 січня 2024 року № 10293327/33474621 про відмову в реєстрації податкової накладної № 13 від 07 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕКА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33474621) № 13 від 07 листопада 2023 року датою її подання на реєстрацію.
3. визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління Держаної податкової служби у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної від 28 грудня 2023 року № 10269391/33474621 про відмову в реєстрації податкової накладної № 41 від 21 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу. України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕКА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33474621) № 41 від 21 листопада 2023 року датою її подання на реєстрацію.
4. визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління Держаної податкової служби у. Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної від 28 грудня 2023 року № 10269394/33474621 про відмову в реєстрації податкової накладної № 42 від 21 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕКА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33474621) № 42 від 21 листопада 2023 року датою її подання на реєстрацію.
5. визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління Держаної податкової служби у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної від 28 грудня 2023 року № 10269392/33474621 про відмову в реєстрації податкової накладної № 45 від 21 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕКА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33474621) № 45 від 21 листопада 2023 року датою її подання на реєстрацію.
6. визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління Держаної податкової служби у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної від 28 грудня 2023 року № 10269393/33474621 про відмову в реєстрації податкової накладної № 46 від 21 листопада 2023 року та зобов`язати Державну" податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕКА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33474621) № 46 від 21 листопада 2023 року датою її поданій на реєстрацію.
7. визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління Держаної податкової служби у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної від 02 січня 2024 року № 10293326/33474621 про відмову в реєстрації податкової накладної № 67 від 30 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕКА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33474621) № 67 від 30 листопада 2023 року датою її подання на реєстрацію.
8. визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління Держаної податкової служби у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної від 26 грудня 2023 року № 10244012/33474621 про відмову в реєстрації податкової накладної № 79 від 30 листопада 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕКА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33474621) № 79 від 30 листопада 2023 року датою її подання на реєстрацію.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем було отримано рішення, якими відмовлено у реєстрації податкової накладної у зв`язку з наданням документів, складених з порушення законодавства, але при цьому не зазначено конкретно які документи є такими. Позивач вважає рішення комісії протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду 02.05.2024 року відкрито провадження у справі та зазначено про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, за наявними у справі матеріалами.
20.05.2024 року від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшов відзив на позов, в якому відповідач зазначає про необґрунтованість позовних вимог з огляду на наступне. Так позивачем було подані податкові накладні на реєстрацію до ЄРПН. Реєстрація поданих накладних була зупинена. За результатом розгляду поданих позивачем документів були прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з причини наявності ризикових операцій. Окрім того, рішенням Комісії від 12.01.2024 року №1854 позивача включено до переліку ризикових, тобто платник податку відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.
20.05.2024 року від ДПС України надійшов відзив на позов, в якому проти позову заперечує та зазначає, що позовні вимоги ТОВ "ТК АРТВЕЙ" про зобов`язання ДПС України зареєструвати вищезазначену податкову накладну є втручанням у дискреційні повноваження органу та у разі ухвалення такого рішення, суд фактично візьме на себе повноваження суб`єкта владних повноважень, до компетенції якого, віднесено розгляд пояснень та документів, здійснення автоматичної перевірки податкових накладних та/або розрахунку коригування в ЄРПН.
Ухвалою суду від 24.05.2024 року в задоволенні заяви представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про заперечення проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін у справі №160/9583/24 відмовлено.
Ухвалою суду від 27.05.2024 року в задоволенні заяви представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про залишення позову без розгляду у справі №160/9583/24 відмовлено.
Станом на 23.09.2024 року відповідь на відзиви від позивача на адресу суду не надходила.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується адміністративний позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -
УСТАНОВИВ:
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621, 49033, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто ДНІПРО, вулиця ІВАНА ФРАНКА, будинок 39-А) зареєстроване 28.04.2005 року, про що внесено запис №12241020000011132.
Основний вид діяльності: 61.20 Діяльність у сфері безпроводового електрозв`язку.
Інші види діяльності: 43.91 Покрівельні роботи 95.12 Ремонт обладнання зв`язку
77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у. 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна 61.90 Інша діяльність у сфері електрозв`язку 61.10 Діяльність у сфері проводового електрозв`язку 49.41 Вантажний автомобільний транспорт 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у. 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель 43.39 Інші роботи із завершення будівництва 43.34 Малярні роботи та скління 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін 43.31 Штукатурні роботи 43.21 Електромонтажні роботи 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику 43.11 Знесення 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій.
01.05.2022 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" як виконавцем та ТОВ "УКРТАУЕР" як замовником укладено договір з технічного обслуговування інфраструктурних об`єктів ТОВ "УТ" №UT05/Utm-22 відповідно до умов якого виконавець зобов`язується виконати роботи за завданням замовника щодо об`єктів, перелік яких додається до цього договору, а замовник зобов`язується прийняти належним чином виконані виконавцем роботи та оплатити їх вартість. Опис робіт, їх вартість та інші особливості виконання робіт визначається у додатках та замовленнях на виконання робіт.
Судом встановлено, що на виконання вимог ст.187та ст.201 ПК України, ТОВ "ДЕКА СЕРВІС" було виписано і направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну №12 від 07.11.2023 року на суму 51624,77 грн. з ПДВ.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК №12 від 07.11.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
28.12.2023 Позивачем було подано відповідні письмові пояснення стосовно факту виписки податкової накладної з наданням первинних документів до письмових пояснень, що не спростовано відповідачами та підтверджується матеріалами справи
Так, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими первинними документами, запитів щодо недостатності документів для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не направляв.
За результатами розгляду наданих пояснень, Комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.01.2024 року №10293328/33474621, відповідно до якого позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 07.11.2023р. №12, у зв`язку з наданням платником податку копій документів складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: наявність ризикових операцій.
ТОВ "ДЕКА СЕРВІС" було виписано і направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну №13 від 07.11.2023 року на суму 4517,17 грн. з ПДВ.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК №13 від 07.11.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
28.12.2023 Позивачем було подано відповідні письмові пояснення стосовно факту виписки податкової накладної з наданням первинних документів до письмових пояснень, що не спростовано відповідачами та підтверджується матеріалами справи
Так, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими первинними документами, запитів щодо недостатності документів для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не направляв.
За результатами розгляду наданих пояснень, Комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.01.2024 року №10293327/33474621, відповідно до якого позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 07.11.2023р. №13, у зв`язку з наданням платником податку копій документів складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: наявність ризикових операцій.
ТОВ "ДЕКА СЕРВІС" було виписано і направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну №41 від 21.11.2023 року на суму 50696,88 грн. з ПДВ.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК №41 від 21.11.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
26.12.2023 Позивачем було подано відповідні письмові пояснення стосовно факту виписки податкової накладної з наданням первинних документів до письмових пояснень, що не спростовано відповідачами та підтверджується матеріалами справи
Так, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими первинними документами, запитів щодо недостатності документів для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не направляв.
За результатами розгляду наданих пояснень, Комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.12.2023 року №10269391/33474621, відповідно до якого позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної №41 від 21.11.2023 року, у зв`язку з наданням платником податку копій документів складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: наявність ризикових операцій.
ТОВ "ДЕКА СЕРВІС" було виписано і направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну №42 від 21.11.2023 року на суму 94631,16 грн. з ПДВ.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК №42 від 21.11.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
26.12.2023 Позивачем було подано відповідні письмові пояснення стосовно факту виписки податкової накладної з наданням первинних документів до письмових пояснень, що не спростовано відповідачами та підтверджується матеріалами справи
Так, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими первинними документами, запитів щодо недостатності документів для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не направляв.
За результатами розгляду наданих пояснень, Комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.12.2023 року №10269394/33474621, відповідно до якого позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної №42 від 21.11.2023 року, у зв`язку з наданням платником податку копій документів складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: наявність ризикових операцій.
ТОВ "ДЕКА СЕРВІС" було виписано і направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну №45 від 21.11.2023 року на суму 19498,80 грн. з ПДВ.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК №45 від 21.11.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
26.12.2023 Позивачем було подано відповідні письмові пояснення стосовно факту виписки податкової накладної з наданням первинних документів до письмових пояснень, що не спростовано відповідачами та підтверджується матеріалами справи
Так, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими первинними документами, запитів щодо недостатності документів для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не направляв.
За результатами розгляду наданих пояснень, Комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.12.2023 року №10269392/33474621, відповідно до якого позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної №45 від 21.11.2023 року, у зв`язку з наданням платником податку копій документів складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: наявність ризикових операцій.
ТОВ "ДЕКА СЕРВІС" було виписано і направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну №46 від 21.11.2023 року на суму 36396,60 грн. з ПДВ.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК №46 від 21.11.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
26.12.2023 Позивачем було подано відповідні письмові пояснення стосовно факту виписки податкової накладної з наданням первинних документів до письмових пояснень, що не спростовано відповідачами та підтверджується матеріалами справи
Так, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими первинними документами, запитів щодо недостатності документів для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не направляв.
За результатами розгляду наданих пояснень, Комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.12.2023 року №10269393/33474621, відповідно до якого позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної №46 від 21.11.2023 року, у зв`язку з наданням платником податку копій документів складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: наявність ризикових операцій.
ТОВ "ДЕКА СЕРВІС" було виписано і направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну №67 від 30.11.2023 року на суму 43673,00 грн. з ПДВ.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК №67 від 30.11.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
28.12.2023 Позивачем було подано відповідні письмові пояснення стосовно факту виписки податкової накладної з наданням первинних документів до письмових пояснень, що не спростовано відповідачами та підтверджується матеріалами справи
Так, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими первинними документами, запитів щодо недостатності документів для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не направляв.
За результатами розгляду наданих пояснень, Комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.01.2024 року №10293326/33474621, відповідно до якого позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної №67 від 30.11.2023 року, у зв`язку з наданням платником податку копій документів складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: наявність ризикових операцій.
ТОВ "ДЕКА СЕРВІС" було виписано і направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну №79 від 30.11.2023 року на суму 103763,42 грн. з ПДВ.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК №79 від 30.11.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
22.12.2023 Позивачем було подано відповідні письмові пояснення стосовно факту виписки податкової накладної з наданням первинних документів до письмових пояснень, що не спростовано відповідачами та підтверджується матеріалами справи
Так, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими первинними документами, запитів щодо недостатності документів для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не направляв.
За результатами розгляду наданих пояснень, Комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.12.2023 року №10244012/33474621, відповідно до якого позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної №79 від 30.11.2023 року, у зв`язку з наданням платником податку копій документів складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: наявність ризикових операцій.
Позивач вважає вказані рішення податкового органу про відмову в реєстрації податкової накладної протиправним та такими, що суперечить вимогам законодавства, що і стало підставою для звернення з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає про таке.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок № 1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, який набрав чинності з 01.02.2020 року (далі Порядок № 1165).
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно з пунктами 6, 7, 10, 11 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Аналіз вказаних норм свідчить, що контролюючий орган після надходження податкової накладної до ДПС для реєстрації в ЄРПН, в автоматизованому режимі здійснює її розшифрування та проводить відповідну перевірку, зокрема, щодо наявності підстав для зупинення реєстрації податкової накладної через відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або через відповідність відображених у ній операції критеріям ризиковості здійснення операцій. Автоматизований моніторинг відповідності платника податку, яким складено податкову накладну, критеріям оцінки ступеня ризиків здійснюється відповідно до ознак, наведених у пунктах 1-8 критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість (додаток 1 до Порядку №1156). Автоматизований моніторинг відповідності господарської операції, відображеної у податковій накладній, критеріям оцінки ступеня ризиків здійснюється відповідно до ознак, наведених у пунктах 1-6 критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 до Порядку №1156). У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що цей платник податку відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація податкової накладної зупиняється, про що платнику протягом операційного дня надсилалася відповідна квитанція. У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що цей платник податку відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація податкової накладної зупиняється, про що платнику протягом операційного дня надсилалася відповідна квитанція. У разі, коли за результатами моніторингу господарська операція, відображена у податковій накладній, відповідає критеріям ризиковості здійснення операції (крім податкової накладної, складеної платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку) реєстрація такої податкової накладної також зупиняється. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної контролюючий орган зобов`язаний, зокрема, вказати конкретний критерій ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій, на підставі якого зупинено реєстрацію ПН та в подальшому було відмовлено у реєстрації податкової накладної, у зв`язку з наданням платником податку копій документів складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: наявність ризикових операцій.
При цьому, суд також підкреслює, що на відміну від зупинення реєстрації податкової накладної (розрахунку коригування), яке відбувається в автоматизованому режимі засобами програмного забезпечення ДПС України, прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної (розрахунку коригування) потребує проведення комісією регіонального рівня відповідного засідання, на якому членами комісії розглядаються та аналізуються надані платником податків документи та пояснення з метою прийняття обґрунтованого рішення зі спірного питання.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України визначено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520.
Приписами вказаного Порядку визначено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Як вже зазначено вище, реєстрації поданих позивачем податкових накладних була зупинена з тієї причини, що ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Проте суд зазначає, що на час зупинення реєстрації поданих податкових накладних було відсутнє рішення комісії про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податків.
Надіслані позивачеві квитанції містить вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Таким чином, відповідачами не доведено, а судом не встановлено наявність підстав для зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних в ЄРПН.
Між тим, Підприємство одержавши квитанції про зупинення реєстрації цих податкових накладних, все ж направило до контролюючого органу пояснення на підтвердження реальності здійснення господарських операцій у рамках яких виписано спірні накладні.
Однак, комісія регіонального рівня - комісія ГУ ДПС у Дніпропетровській області, розглянувши ці документи, прийняла оскаржені рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, зі змісту яких слідує, що підставою для відмови стало неподання платником податку копій документів, а саме: надання копій документів, складених із порушенням законодавства.
У той же час, форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначена додатком до Порядку №520, передбачає, що в разі відмови в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних через надання копій документів, складених із порушенням законодавства мають бути зазначені такі документи.
Проте у рішеннях не зазначено які документи з наданих позивачем складені з порушенням законодавства.
У відзиві на позов представник відповідача-1 також не пояснив, які саме документи складені позивачем із порушенням законодавства, або документів, які мав надати позивач на пропозицію контролюючого органу, але не надав.
Натомість в графі додаткова інформація оскаржуваних рішень зазначено про наявність ризикових операцій.
Слід також зазначити, що зазначені рішення Комісії є актами індивідуальної дії. На думку суду правовий акт індивідуальної дії - це виданий суб`єктом владних повноважень документ, прийнятий із метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, який не містить загальнообов`язкових правил поведінки та стосується прав і обов`язків лише чітко визначеного суб`єкта (суб`єктів), якому (яким) він адресований.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 02.04.2019 року у справі № 822/1878/18.
Натомість, оскаржені у цій справі рішення контролюючого органу не відповідають критеріям чіткості та зрозумілості акта індивідуальної дії, та породжують їх неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Наведене свідчить на користь висновку про те, що контролюючий орган безпідставно застосував до позивача процедуру зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, передбачену Порядком №1165, за відсутності об`єктивних ознак неможливості здійснення позивачем операцій з постачання товарів (послуг) та ймовірності уникнення позивачем виконання свого податкового обов`язку. Зупинивши реєстрацію податкових накладних, контролюючий орган не довів відповідність відображених у них господарських операціям критеріям ризиковості здійснення операцій, та не вказав на необхідний перелік документів на підтвердження правомірності формування та подання відповідної податкової накладної, які позивач мав надати на пропозицію контролюючого органу.
Також, суд зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарської операції, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (постачання товарів/послуг, або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
За таких обставин, суд дійшов висновку, оскаржені рішення комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області не відповідають вимогам та принципам управлінської діяльності, закріпленим у частині 2 статті 2 КАС України, позаяк прийняті необґрунтовано, тобто без урахуванням усіх обставин, що мають значення для їх прийняття, недобросовісно, всупереч повноваженням відповідача та вимогам чинного законодавства. При прийнятті рішень Комісія Головного управління ДПС у Дніпропетровській області виявила надмірний формалізм, відступивши від оцінки суті господарської операції, у зв`язку з чим, оскаржені рішення підлягають скасуванню.
Відповідно до Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 року №227, Державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).
Згідно з пунктами 19, 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;
- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);
- неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку.
Тож за правилами Порядку №1246 реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування за відповідним рішенням суду належить до повноважень ДПС України, якою ведеться цей реєстр.
Оскільки контролюючий орган прийняв надіслані позивачем податкові накладні, відтак він не установив при їх формуванні порушень вимог, передбачених пунктом 201.1 статті 201 ПК України. Натомість контролюючий орган безпідставно застосував до позивача процедуру зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у якій необґрунтовано відмовив у реєстрації податкової накладної, прийнявши протиправне рішення, яке судом у цій справі скасовано.
Тож з метою відновлення прав позивача, за захистом яких він звернувся до суду, скасовуючи оскаржене рішення комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, суд також покладає на залученого до участі у справі відповідача-2 обов`язок зареєструвати відповідні податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного отримання, оскільки задоволення такої позовної вимоги є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Підсумовуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про задоволення позову.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат суд виходить з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в загальному розмірі 24224 грн.
Згідно Виписки про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України, судовий збір у загальному розмірі 24224 грн. сплачений згідно платіжного доручення №67307449 від 05.03.2024р. у сумі 19379,20 грн. та №67307792 від 22.04.2024 у сумі 4844,80 грн. зараховано до спеціального фонду державного бюджету України повністю.
Таким чином, судовий збір у сумі 24224 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та Державної податкової служби України у рівних частинах.
Відповідно до ч.5 ст.250 КАС України, датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Керуючись ст. 243-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
Позовну заяву задовольнити.
1. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області від 02.01.2024 року №10293328/33474621 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №12 від 07.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621).
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №12 від 07.11.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621), датою її фактичного отримання.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області від 02.01.2024 року №10293327/33474621 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №13 від 07.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621).
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №13 від 07.11.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621), датою її фактичного отримання.
3. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області від 28.12.2023 року №10269391/33474621 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №41 від 21.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621).
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №41 від 21.11.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621), датою її фактичного отримання.
4. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області від 28.12.2023 року №10269394/33474621 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №42 від 21.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621).
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №42 від 21.11.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621), датою її фактичного отримання.
5.Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області від 28.12.2023 року №10269392/33474621 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №45 від 21.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621).
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №45 від 21.11.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621), датою її фактичного отримання.
6. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області від 28.12.2023 року №10269393/33474621 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №46 від 21.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621).
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №46 від 21.11.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621), датою її фактичного отримання.
7. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області від 02.01.2024 року №10293326/33474621 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №67 від 30.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621).
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №67 від 30.11.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621), датою її фактичного отримання.
8. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області від 26.12.2023 року №10244012/33474621 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №79 від 30.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621).
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №79 від 30.11.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621), датою її фактичного отримання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд.17-а, код ЄДРПОУ 44118658) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621, 49033, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто ДНІПРО, вулиця ІВАНА ФРАНКА, будинок 39-А) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 12112,00 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕКА СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33474621, 49033, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто ДНІПРО, вулиця ІВАНА ФРАНКА, будинок 39-А)судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 12112,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Д.В. Сидоренко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2024 |
Оприлюднено | 25.09.2024 |
Номер документу | 121796193 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сидоренко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сидоренко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сидоренко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сидоренко Дмитро Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні