ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
25 вересня 2024 року Справа № 280/6792/24 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Татаринова Д.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРОТЕХНОЛОГІЯ" (ЄДРПОУ 05402335, 69065, м. Запоріжжя, вул. Електрозаводська, буд. 3) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, ЄДРПОУ 44118663) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРОТЕХНОЛОГІЯ" (далі позивач) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі відповідач), в якій позивач просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення № 00037060407 від 29 березня 2024 року у сумі 522245,82 грн та № 00037010407 від 29 березня 2024 року у сумі 8276,02 грн. винесені Головним управлінням ДПС у Запорізькій області за платежем податок на додану вартість.
В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначає, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення є протиправним, оскільки позивач категорично не згодний з тим, що підприємством порушувались терміни сплати узгодженого зобов`язання з податку на додану вартість за податковими деклараціями, про які вказано у Акті про результати камеральної перевірки щодо порушення правил (термінів) сплати (перерахування) податків, платежів і зборів. Податок на додану вартість (далі - ПДВ), зазначений у відповідних податкових деклараціях, сплачувався позивачем в повному обсязі та у встановлені Податковим кодексом України (далі - ПК України) строки. При цьому, визначених законом підстав для спрямування сплачених Товариством коштів в порядку, встановленому пунктом 87.9 статті 87 ПК України, не було. Позивач просить позов задовольнити.
Ухвалою суду від 29 липня 2024 року відкрито провадження у справі, призначено справу до судового розгляду по суті за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи. Витребувано у Головного управління ДПС у Запорізькій області засвідчені належним копії оскаржуваних податкових-повідомлень рішень та документів, що слугували підставою для їх винесення.
13 серпня 2024 року до суду через підсистему «Електронний суд» надійшов відзив на позовну заяву, в якому Головне управління ДПС у Запорізькій області вважає позовну заяву необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав. ГУ ДПС у Запорізькій області проведено камеральну перевірку позивача щодо своєчасності сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з податку на додану вартість. За даними камеральної перевірки встановлено, що в порушення пункту 57.1 статті 57 та пункту 203.2 статті 203 ПК України, підприємством несвоєчасно сплачено узгоджену суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість. Зазначені порушення викладені в акті камеральної перевірки від 01 березня 2024 року № 1810/08-01-04-07/05402335, який 01 березня 2024 року направлено платнику поштою з повідомленням про вручення, який отримано уповноваженою особою позивача 14 березня 2024 року. За результатами акту камеральної перевірки винесені податкові повідомлення -рішення від 29 березня 2024 року №00037010407 на суму 8276,02 грн. (5% штрафної санкції за несвоєчасну сплату узгоджених зобов`язань) та №00037060407 на суму 522245,82 грн. (10% штрафної санкції за несвоєчасну сплату узгоджених зобов`язань), які направлені платнику поштою з повідомленням про вручення поштового відправлення 29 березня 2024 року №0600904328593 та отримані 02 квітня 2024 року. Акцентує увагу суду на тому, що з урахуванням даних інтегрованої картки платника податків позивача та у порушення пункту 57.1 статті 57 розділу П, пункту 203.2 статті 203 та пункту 50.1 статті 50 розділу V Кодексу платником податку несвоєчасно сплачено узгоджену суму грошового зобов`язання по платежу 14060100 (податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у загальній сумі 5222457,93 грн. з затримкою від 53 до 211 календарних днів, що свідчить про неналежне виконання ПрАТ «ЕЛЕКТРОТЕХНОЛОГІЯ» (код ЄДРПОУ 05402335) податкового обов`язку зі сплати в повному обсязі сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк (пункт 38.1 статті 38 Кодексу). Вважає, що податкові повідомлення-рішення № 00037060407 від 29 березня 2024 року у сумі 522 245,82 грн та № 00037010407 від 29 березня 2024 року у сумі 8 276,02 грн. є правомірними та відповідають нормам діючого законодавства України та нормам ПК України. Відповідач просить у задоволенні позовної заяви відмовити у повному обсязі.
На виконання ухвали судді від 29 липня 2024 року відповідачем до суду разом із відзивом на позов надано копію інтегрованої картки платника податків з 2014 року.
23 серпня 2024 року представником позивача до суду через особистий кабінет в підсистемі «Електронний суд» подано відповідь на відзив у якій останній не погоджується із доводами відповідача, викладеними у відзиві на позов та зазначає, що наведені в акті перевірки податкові зобов`язання позивачем було сплачено своєчасно, що свідчить про відсутність правових підстав для винесення відповідачем оскаржуваних в даній справі податкових повідомлень-рішень. Позовну заяву просить задовольнити.
На підставі матеріалів справи, судом встановлено наступні обставини.
Згідно акту камеральної перевірки №1810/08-01-04-07/05402335 від 01 березня 2024 року (далі Акт), проведеної ГУ ДПС у Запорізькій області, контролюючим органом встановлено порушення Товариством пункту 57.1 ПК України стосовно своєчасної сплати податкових зобов`язань, зазначених в податкових деклараціях з податку на додану вартість у розмірі 5222457,93 грн.
За результатами акту камеральної перевірки винесені податкові повідомлення -рішення від 29 березня 2024 року №00037010407 на суму 8276,02 грн. (5% штрафної санкції за несвоєчасну сплату узгоджених зобов`язань) та №00037060407 на суму 522245,82 грн. (10% штрафної санкції за несвоєчасну сплату узгоджених зобов`язань), які направлені на адресу позивача засобами поштового зв`язку 29 березня 2024 року №0600904328593 та отримані його уповноваженою особою 02 квітня 2024 року.
Товариство скористалося правом адміністративного оскарження зазначених податкових повідомлень-рішень.
Рішенням ДПС України № 17925/6/99-00-06-03-01-06 від 13 червня 2024 року в задоволенні скарги відмовлено. Зазначено, зокрема, що згідно з інтегрованою карткою платника податків, ПАТ Електротехнологія несвоєчасно сплачує самостійно задекларовані зобов`язання з податку на додану вартість, а тому платежі за переліченими в акті перевірки деклараціями зараховувались в рахунок погашення податкового боргу, який виник раніше.
Не погоджуючись з вказаним податковим повідомленням-рішенням, вважаючи його протиправним, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом (стаття 67 Конституції України).
Згідно з визначеннями, наведеними у підпунктах 14.1.152, 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України, податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом; погашення податкового боргу - це зменшення абсолютного значення суми такого боргу, підтверджене відповідним документом.
За правилами підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірі, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до пункту 57.1 статті 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
У разі не виконання платником податків обов`язку щодо своєчасної сплати узгодженої суми податкового зобов`язання контролюючий орган в силу компетенції, встановленої нормами ПК України, здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків. Ця компетенція стосується, зокрема виявлення джерел погашення податкового боргу та контролю за дотриманням платником податків черговості погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення.
Правила пункту 87.9 статті 87 ПК України передбачають, що у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом. Спрямування коштів платником податків на погашення грошового зобов`язання перед погашенням податкового боргу забороняється, крім випадків спрямування цих коштів на виплату заробітної плати та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Верховний Суд неодноразово вирішував справи із застосуванням наведених норм права та у постановах зокрема, але не виключно від 02 жовтня 2018 року (справа №820/1824/17), від 23 травня 2019 року (справа №806/2699/16), від 17 квітня 2020 року (справа №806/124/17), від 13 лютого 2020 року (справа №806/129/17), від 13 серпня 2021 року (справи №806/46/17, №806/126/17, №806/43/17), від 10 березня 2023 року (справа №520/7293/19), від 11 грудня 2018 року (справа №804/2573/16), від 11 листопада 2019 року (справа №2а-2235/12/0970) вказав, що пунктом 87.9 статті 87 ПК визначено обов`язок податкового органу на зарахування усіх платежів на погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. Визначальним при застосуванні приписів цієї статті є наявність податкового боргу. При цьому зміст графи призначення платежу у платіжних дорученнях за будь-яких умов не має значення, що прямо передбачено приписами наведеної норми.
Пункт 124.1 статті 124 ПК України в редакції, чинній станом на винесення оскаржуваних рішень передбачає, що у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім грошового зобов`язання у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, а також пені, застосованої до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 5 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу. Якщо зарахування коштів з електронного рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість в оплату узгодженої суми грошового зобов`язання, визначеного в уточнюючому розрахунку до податкової декларації, здійснюється на наступний операційний день, штрафи, визначені у цьому пункті, не застосовуються.
Позиція позивача у цій справі щодо неправомірності оспорюваного податкового повідомлення-рішення ґрунтується фактично на тому, що податковий орган неправомірно зараховував кошти, спрямовані на сплату поточних платежів, в рахунок погашення боргу, оскільки наявність такого боргу станом на 30 червня 2017 року, на дату проведення камеральної перевірки та станом на дату винесення оскаржуваних повідомлень-рішень нічим не підтверджено. Такі свої твердження Товариство обґрунтовує, зокрема, посилаючись на рішення судів у справах №808/2696/17 та №0840/2785/18, відповідно до яких встановлено сплату позивачем боргу у розмірі 426195 грн, а зменшена контролюючим органом сума, заявлена до стягнення, жодним чином не обґрунтована.
Суд не погоджується із вказаними доводами позивача з огляду на наступне.
Так, згідно Акту Товариством несвоєчасно сплачено узгоджену суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість, а саме:
- від 13 липня 2021 року № 9189925166 уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з ПДВ 13 липня 2021 року (граничний термін сплати) 25 січня 2022 року (дата фактичної сплати податку) 196 (кількість днів прострочення) 167,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з ПДВ від 13 липня 2021 року № 9189925166, 13 липня 2021 року (граничний термін сплати), 25 січня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 196 (кількість днів прострочення), 167,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 вересня 2020 року 9236074634 30 вересня 2020 року (граничний термін сплати), 25 березня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 176 (кількість днів прострочення), 134818,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 вересня 2020 року 9236074634, 30 вересня 2020 року (граничний термін сплати), 23 квітня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 205 (кількість днів прострочення), 190699,67 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 жовтня 20220 року 9270112423, 30 жовтня 2020 року (граничний термін сплати), 24 травня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 206 (кількість днів прострочення), 92581,67 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 жовтня 20220 року 9270112423, 30 жовтня 2020 року (граничний термін сплати), 23 квітня 2021 року м
(дата фактичної сплати податку), 175(кількість днів прострочення), 10079,33 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 листопада 2020 року 9305358343, 30 листопада 2020 року (граничний термін сплати), 24 травня 2021 року, 175 (кількість днів прострочення), 143225,33 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 листопада 2020 року 9305358343, 30 листопада 2020 року (граничний термін сплати), 25 червня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 207 (кількість днів прострочення), 50427,67 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 грудня 2020 року 9337602810, 30 грудня 2020 року (граничний термін сплати), 29 червня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 181 (кількість днів прострочення), 10244,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 грудня 2020 року 9337602810, 30 грудня 2020 року (граничний термін сплати), 14 липня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 196 (кількість днів прострочення), 167,00 10 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 грудня 2020 року 9337602810, 30 грудня 2020 року (граничний термін сплати), 13 липня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 195 (кількість днів прострочення), 6,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 грудня 2020 року 9337602810, 30 грудня 2020 року (граничний термін сплати), 23 липня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 205 (кількість днів прострочення), 40853,67 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 грудня 2020 року 9337602810, 30 грудня 2020 року(граничний термін сплати), 25 червня 2021 року, 177 (кількість днів прострочення), 116158,33 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 січня 2021 року 9369407631, 01 лютого 2021 року (граничний термін сплати), 23 липня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 172 (кількість днів прострочення), 126947,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 лютого 2021 року 9029146644, 02 березня 2021 року (граничний термін сплати), 25 серпня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 176 (кількість днів прострочення), 120164,67 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 лютого 2021 року 9029146644, 02 березня 2021 року (граничний термін сплати), 27 липня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 147 (кількість днів прострочення), 7876,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 лютого 2021 року 9029146644, 02 березня 2021 року (граничний термін сплати), 23 липня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 143 (кількість днів прострочення), 1788,33 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 березня .2021 року 9056569631, 30 березня 2021 року (граничний термін сплати), 25 серпня 2021 року, 148 (кількість днів прострочення), 29959,33 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 березня 2021 року 9056569631, 30 березня 2021 року (граничний термін сплати), 26 серпня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 149 (кількість днів прострочення), 28041,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 березня 2021 року 9056569631, 30 березня 2021 року (граничний термін сплати), 23 вересня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 177 (кількість днів прострочення), 76817,67 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 квітня 2021 року 9090378802, 30 квітня 2021 року (граничний термін сплати), 26 листопада 2021 року (дата фактичної сплати податку), 210 (кількість днів прострочення), 100248,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 квітня 2021 року 9090378802, 30 квітня 2021 року (граничний термін сплати), 23 жовтня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 176 (кількість днів прострочення), 92034,23 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 травня 2021 року 9130799879, 31 травня 2021 року (граничний термін сплати), 15 грудня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 198 (кількість днів прострочення), 10,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 травня 2021 року 9130799879 Податкова декларація з податку на додану вартість 31 травня 2021 року (граничний термін сплати), 10 грудня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 193 (кількість днів прострочення), 23,00 10 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 травня 2021 року 9130799879, 31 травня 2021 року (граничний термін сплати), 28 грудня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 211 (кількість днів прострочення), 76027,67 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 травня 2021 року 9130799879, 31 травня 2021 року (граничний термін сплати), 15 грудня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 198 (кількість днів прострочення), 459,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 травня 2021 року 9130799879, 31 травня 2021 року 2 (граничний термін сплати), 2 грудня 2021 року (дата фактичної сплати податку), 205 (кількість днів прострочення), 140,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 червня 2021 року 9163464031, 30 червня 2021 року (граничний термін сплати), 25 січня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 209 (кількість днів прострочення), 38486,67 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 червня 2021 року 9163464031, 30 червня 2021 року (граничний термін сплати), 28 грудня 021 року (дата фактичної сплати податку), 181 (кількість днів прострочення), 138343,33 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 липня 2021 року 9197791095, 30 липня 2021 року (граничний термін сплати), 25 січня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 179 (кількість днів прострочення), 177465,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 серпня 2021 року 9239243664, 30 серпня 2021 року (граничний термін сплати), 28 січня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 151 (кількість днів прострочення), 115663,67 (сума податкового боргу, що сплачено);
Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 серпня 2021 року 9239243664, 30 серпня 2021 року (граничний термін сплати), 25 січня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 148 (кількість днів прострочення), 62501,33 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 вересня 2021 року 9271549553, 30 вересня 2021 року (граничний термін сплати), 23 лютого 2022 року (дата фактичної сплати податку), 146 (кількість днів прострочення), 61251,47 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 вересня 2021 року 9271549553, 30 вересня 2021 року (граничний термін сплати), 17 лютого 2022 року (дата фактичної сплати податку), 140 (кількість днів прострочення), 1666,18 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 вересня 2021 року 9271549553, 30 вересня 2021 року (граничний термін сплати), 28 січня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 120 (кількість днів прострочення), 93527,11 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 вересня 2021 року 9271549553. 30 вересня 2021 року (граничний термін сплати), 02 лютого 2022 року (дата фактичної сплати податку), 125 (кількість днів прострочення), 21137,24 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 вересня 2021 року 9271549553, 30 вересня 2021 року (граничний термін сплати), 16 лютого 2022 року (дата фактичної сплати податку), 139 (кількість днів прострочення), 1100,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 жовтня 2021 року 9309481290, 01 листопада 2021 року (граничний термін сплати), 10 березня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 129 (кількість днів прострочення), 50425,47 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 жовтня 2021 року 9309481290, 01 листопада 2021 року (граничний термін сплати), 23 лютого 2022 року (дата фактичної сплати податку), 114 (кількість днів прострочення), 107388,53(сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 листопада 2021 року 9350213277, вартість 30 листопада 2021 року (граничний термін сплати), 24 червня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 206 (кількість днів прострочення), 24747,10 10 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 листопада 2021 року 9350213277, 30 листопада 2021 року (граничний термін сплати), 10 березня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 100 (кількість днів прострочення), 75500,90 10 7550,09(сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 14 грудня 2021 року 9381240964 Уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з ПДВ, 14 грудня 2021 року (граничний термін сплати), 24 червня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 192 (кількість днів прострочення), 459,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 15 грудня 2021 року 9384044887 Уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з ПДВ, 15 грудня 2021 року (граничний термін сплати), 24 червня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 191 (кількість днів прострочення), 140,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 грудня 2021 року 9385967822, 30 грудня 2021 року (граничний термін сплати), 14 липня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 196 (кількість днів прострочення), 145180,62 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 грудня 2021 року 9385967822, 30 грудня 2021 року(граничний термін сплати), 27 червня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 179 (кількість днів прострочення), 69190,38 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 січня 2022 року 9421841411, 31 січня 2022 року (граничний термін сплати), 25 серпня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 206 (кількість днів прострочення), 33782,62 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 січня 2022 року 9421841411, 31 січня 2022 року (граничний термін сплати), 14 липня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 164 (кількість днів прострочення), 91295,38 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 січня 2022 року 9421841411, 31 січня 2022 року (граничний термін сплати), 25 липня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 175 (кількість днів прострочення), 153548,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 лютого 2022 року 9034066629, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 23 вересня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 53 (кількість днів прострочення), 3119,62 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 23 червня 2022 року 9092764685, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 24 жовтня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 84 (кількість днів прострочення), 18224,62 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 23 червня 2022 року 9092764685, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 23 вересня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 53 (кількість днів прострочення), 168718,38 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 23 червня 2022 року 9092764685, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 28 вересня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 58 (кількість днів прострочення), 11441,00 1(сума податкового боргу, що сплачено);
0 1144,10
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 24 червня 2022 року 9094532080, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 24 жовтня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 84 (кількість днів прострочення), 131430,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 13 липня 2022 року 9122481913, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 24 жовтня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 84 (кількість днів прострочення), 43832,38 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 13 липня 2022 року 9122481913, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 26 грудня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 147 (кількість днів прострочення), 44689,62 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 13 липня 2022 року 9122481913, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 25 листопада 2022 року (дата фактичної сплати податку), 116 (кількість днів прострочення), 147954,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 липня 2022 року 9133377795, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 26 грудня 2022 року (дата фактичної сплати податку), 147 (кількість днів прострочення), 45514,38 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 липня 2022 року 9133377795, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 24 січня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 176 (кількість днів прострочення), 81914,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 липня 2022 року 9133377795, 01 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 25 січня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 177 (кількість днів прострочення), 26119,62 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 серпня 2022 року 9161804719, 30 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 25 січня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 148 (кількість днів прострочення), 3880,38 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 серпня 2022 року 9161804719 , 30 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 23 лютого 2023 року (дата фактичної сплати податку), 177 (кількість днів прострочення), 101481,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 серпня 2022 року 9161804719, 30 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 27 лютого 2023 року (дата фактичної сплати податку), 181 (кількість днів прострочення), 16695,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 серпня 2022 року 9161804719, 30 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 24 лютого 2023 року (дата фактичної сплати податку), 178 (кількість днів прострочення), 35000,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 серпня 2022 року 9161804719, 30 серпня 2022 року (граничний термін сплати), 27 січня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 150 (кількість днів прострочення), 20519,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 жовтня 2022 року 9213384207, 31 жовтня 2022 року (граничний термін сплати), 23 березня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 143 (кількість днів прострочення), 123305,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 жовтня 2022 року 9213384207, 31 жовтня 2022 року (граничний термін сплати), 24 березня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 144 (кількість днів прострочення), 24002,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 жовтня 2022 року 9213384207, 31 жовтня 2022 року (граничний термін сплати), 24 квітня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 175 (кількість днів прострочення), 15942,10 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 листопада 2022 року 9245819548, 30 листопада 2022 року (граничний термін сплати), 25 травня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 176 (кількість днів прострочення), 28413,10 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 листопада 2022 року 9245819548, 30 листопада 2022 року (граничний термін сплати), 25 квітня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 146 (кількість днів прострочення), 9485,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 листопада 2022 року 9245819548, 30 листопада 2022 року (граничний термін сплати), 24 квітня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 145 (кількість днів прострочення), 110055,90 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 грудня 2022 року 9272877312, 30 грудня 2022 року25 травня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 146 90204,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 січня 2023 року9299712177, 30 січня 2023 року, 25 травня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 115 (кількість днів прострочення), 48645,90 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 січня 2023 року 9299712177, 30 січня 2023 року (граничний термін сплати), 24 червня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 145 (кількість днів прострочення), 83787,10 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 лютого 2023 року 9027394446, 02 березня 2023 року (граничний термін сплати), 24 червня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 114 (кількість днів прострочення), 39464,90 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 лютого 2023 року 9027394446, 02 березня 2023 року (граничний термін сплати), 27 червня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 117 (кількість днів прострочення), 9470,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 17 лютого 2023 року 9027394446, 02 березня 2023 року (граничний термін сплати), 25 липня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 145 (кількість днів прострочення), 104241,10 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 березня 2023 року 9054527891, 30 березня 2023 року (граничний термін сплати), 25 липня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 117 (кількість днів прострочення), 40000,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 березня 2023 року 9054527891, 30 березня 2023 року (граничний термін сплати), 24 серпня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 147 (кількість днів прострочення), 30242,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 березня 2023 року 9054527891, 30 березня 2023 року (граничний термін сплати), 30 серпня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 153 (кількість днів прострочення), 7728,49 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 березня 2023 року 9054527891, 30 березня 2023 року (граничний термін сплати), 10 серпня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 133 (кількість днів прострочення), 2183,95 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 березня 2023 року 9054527891, 30 березня 2023 року (граничний термін сплати), 21 серпня 2023 року, (дата фактичної сплати податку), 144(кількість днів прострочення), 129,65 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 березня 2023 року 9054527891, 30 березня 2023 року (граничний термін сплати), 28 серпня 2023 року, (дата фактичної сплати податку), 151 (кількість днів прострочення), 392,06 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 березня 2023 року 9054527891, 30 березня 2023 року (граничний термін сплати), 10 серпня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 133 (кількість днів прострочення), 200,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 березня 2023 року 9054527891, 30 березня 2023 року (граничний термін сплати), 25 липня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 117 (кількість днів прострочення), 51288,90 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 березня 2023 року 9054527891, 30 березня 2023 року (граничний термін сплати), 10 серпня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 133 (кількість днів прострочення), 2183,95 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 березня 2023 року 9054527891, 30 березня 2023 року (граничний термін сплати), 28 липня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 120 (кількість днів прострочення), 12958,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 квітня 2023 року 9086139809, 01 травня 2023 року (граничний термін сплати), 10 вересня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 132 (кількість днів прострочення), 8661,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 квітня 2023 року 9086139809, 01 травня 2023 року (граничний термін сплати), 05 вересня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 127 (кількість днів прострочення), 20000,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 квітня 2023 року 9086139809, 01 травня 2023 року (граничний термін сплати), 30 серпня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 121 (кількість днів прострочення), 35000,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 квітня 2023 року 9086139809 , 01 травня 2023 року (граничний термін сплати), 26 вересня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 148 (кількість днів прострочення), 10961,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 20 квітня 2023 року 9086139809, 01 травня 2023 року (граничний термін сплати), 30 серпня 2023 року, (дата фактичної сплати податку), 121 (кількість днів прострочення), 11271,51 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 травня 2023 року 9116443958, 30 травня 2023 року (граничний термін сплати), 02 жовтня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 125 74,98(сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 травня 2023 року 9116443958, 30 травня 2023 року (граничний термін сплати), 23 жовтня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 146 (кількість днів прострочення), 108178,00 10 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 травня 2023 року 9116443958, 30 травня 2023 року (граничний термін сплати), 24 жовтня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 147 (кількість днів прострочення), 24445,55 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 травня 2023 року 9116443958, 30 травня 2023 року (граничний термін сплати), 24 жовтня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 147 (кількість днів прострочення), 2000,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 травня 2023 року 9116443958, 30 травня 2023 року (граничний термін сплати), 02 жовтня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 125 (кількість днів прострочення), 28,96 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 червня 2023 року 9145182802, 30 червня 2023 року (граничний термін сплати), 17 січня 2024 року (дата фактичної сплати податку), 201 (кількість днів прострочення), 61,43 10 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 червня 2023 року 9145182802, 30 червня 2023 року (граничний термін сплати), 21 грудня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 174 (кількість днів прострочення), 2125,47 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 червня 2023 року 9145182802, 30 червня 2023 року (граничний термін сплати), 21 грудня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 174 (кількість днів прострочення), 1076,41 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 червня 2023 року 9145182802, 30 червня 2023 року (граничний термін сплати), 25 січня 2024 року (дата фактичної сплати податку), 209 (кількість днів прострочення), 53429,33 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 червня 2023 року 9145182802, 30 червня 2023 року (граничний термін сплати), 25 грудня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 178 (кількість днів прострочення), 33438,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 червня 2023 року 9145182802, 30 червня 2023 року (граничний термін сплати), 23 листопада 2023 року, (дата фактичної сплати податку), 146 (кількість днів прострочення), 287,70 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 червня 2023 року 9145182802, 30 червня 2023 року (граничний термін сплати), 23 листопада 2023 року(дата фактичної сплати податку), 146 (кількість днів прострочення), 17125,00 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 червня 2023 року 9145182802, 30 червня 2023 року (граничний термін сплати), 17 січня 2024 року (дата фактичної сплати податку), 201 (кількість днів прострочення), 36,21 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 червня 2023 року 9145182802, 30 червня 2023 року (граничний термін сплати), 24 жовтня 2023 року (дата фактичної сплати податку), 116 (кількість днів прострочення), 25142,45 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 липня 2023 року 9177709317, 31 липня 2023 року (граничний термін сплати), 19 лютого 2024 року (дата фактичної сплати податку), 203 (кількість днів прострочення), 15,83 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 липня 2023 року 9177709317, 31 липня 2023 року (граничний термін сплати), 14 лютого 2024 року (дата фактичної сплати податку), 198 (кількість днів прострочення), 619,23 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 липня 2023 року 9177709317, 31 липня 2023 року (граничний термін сплати), 25 січня 2024 року (дата фактичної сплати податку), 178 (кількість днів прострочення), 77620,12 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 липня 2023 року 9177709317, 31 липня 2023 року (граничний термін сплати), 29 січня 2024 року (дата фактичної сплати податку), 182 (кількість днів прострочення), 57,70 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 липня 2023 року 9177709317, 31 липня 2023 року (граничний термін сплати), 23 лютого 2024 року (дата фактичної сплати податку), 207 (кількість днів прострочення), 130119,49 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 19 липня 2023 року 9177709317, 31 липня 2023 року (граничний термін сплати), 12 лютого 2024 року (дата фактичної сплати податку), 196 (кількість днів прострочення), 55,63 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 серпня 2023 року 9210687557, 30 серпня 2023 року (граничний термін сплати), 28 лютого 2024 року (дата фактичної сплати податку), 182 (кількість днів прострочення), 13,60 (сума податкового боргу, що сплачено);
- Податкова декларація з податку на додану вартість від 18 серпня 2023 року 9210687557, 30 серпня 2023 року (граничний термін сплати), 23 лютого 2024 року (дата фактичної сплати податку), 177 (кількість днів прострочення), 12993,66 (сума податкового боргу, що сплачено);
Всього 5222457, 93 грн., сума штрафних санкці1 522245,82 грн.
Також, згідно інтегрованої картки платника податків, наданих контролюючим органом на виконання вимог ухвали суду від 29 липня 2024 року судом встановлено, що:
- платіжним дорученням від 24 червня 2019 року на суму 148296,35 грн. погашено: податкове повідомлення рішення № 0145875006 від 29 жовтня 2018 року на суму 59751,00 грн; податкову декларацію № 9285985715 від 21 грудня 2018 року на суму 58629,00 грн; податкову декларацію №9283844455 від 19 грудня 2018 року на суму 59636,00 грн (в частині 13044,80 грн);
- платіжним дорученням від 26 липня 2019 року на суму 248730 грн погашено: податкову декларацію № 9283844455 від 19 грудня 2018 року на суму 59636,00 грн (в частині 13044,80 грн) податкову декларацію № 9307578849 від 18 січня 2019 року на суму 218588,00 грн (в частині 188963,6 грн);
- платіжним дорученням від 23 серпня 2019 року на суму 210136,00 грн погашено: податкову декларацію № 9307578849 від 18 січня 2019 року на суму 218588,00 грн (в частині 29624,40 грн); податкову декларацію № 9033554966 від 2 лютого 2019 року на суму 64402,00 грн; податкову декларацію № 9025607819 від 19 лютого 2019 року на суму 1 8274,00 грн; податкове повідомлення рішення № 0027685006 від 01 березня 2019 року на суму 97107,12 грн;
- платіжним дорученням від 23 вересня 2019 року на суму 299072,00 грн погашено: податкове повідомлення рішення № 0045065006 від 12 квітня 2019 року на суму 7588,27 грн; податкову декларацію № 9077297168 від 18 квітня 2019 року на суму 134515,00 грн; податкову декларацію №9102683085 від 17 травня 2019 року на суму 122650,00 (в частинні 55546,45 грн);
- платіжним дорученням від 24 жовтня 2019 року на суму 180747,00 грн погашено: податкову декларацію № 9102683085 від 17 травня 2019 року на суму 122650,00 грн (в частинні 67103,55 грн); податкову декларацію № 9130137673 від 19 червня 2019 року на суму 148296,00 грн (в частині 102263,65 грн);
- платіжним дорученням від 25 листопада 2019 року на суму 164237,00 грн погашено: податкову декларацію № 9130137673 від 19 червня 2019 року на суму 148296,00 грн (в частині 46032,35 грн); податкову декларацію №№ 9156918884 від 18 липня 2019 року на суму 248730,00 грн (в частині 107695.85 грн);
- платіжним дорученням від 23 грудня 2019 року на суму 137660,00 грн погашено: податкову декларацію № 9156918884 від 18 липня 2019 року на суму 248730,00 грн (в частині 137660,00 грн).
Також, згідно інтегрованої картки платника податків судом встановлено, що позивачем у 2020, 2021, 2022 та 2023 роках здійснювалось погашення податкового повідомлення рішення № 0166305004 від 11 грудня 2019 року, № 0077755006 від 11 червня 2019 року, № 0166305004 від 08 січня 2020 року, № 0086695004 від 14 липня 2020 року та погашення податкових декларацій, які були фактично сплачені позивачем вже після настання дати граничного терміну їх сплати.
Враховуючи вищевикладене, судом встановлено, що дійсно податковий орган здійснював зарахування поточних платежів з ПДВ в погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення відповідно до пункту 87.9 статті 87 ПК України.
Так, з аналізу відомостей інтегрованої картки платника податків станом на зарахування поточних платежів у позивача існувала недоїмка, розмір якої перевищував надходження коштів до бюджету та вказані кошти спрямовувались в порядку черговості на погашення грошових зобов`язань, визначених податковими повідомленнями-рішеннями № 0166305004 від 11 грудня 2019 року, № 0077755006 від 11 червня 2019 року, № 0166305004 від 08 січня 2020 року, № 0086695004 від 14 липня 2020 року та податковими деклараціями за попередні періоди, а також на зменшення боргу по пені та по штрафним санкціям.
Крім того, суд звертає увагу, що станом на 17 вересня 2020 року (дата подання декларації згідно Акту) згідно інтегрованої картки Товариства вже була наявна недоїмка у розмірі 1040 708,60 грн, тому доводи позивача про відсутність у нього боргу станом на дату подання першої податкової декларації, вказаної у акті, не підтверджуються. Такі доводи суперечать відомостям інтегрованої картки платника податків згідно до яких заборгованість у позивача збільшується та наявна, зокрема, станом як на дату проведення камеральної перевірки, так і винесення оскаржуваних в даній справі податкових повідомлень-рішень.
Стосовно тверджень позивача про відсутність податкового боргу з податку на додану вартість з посиланням на судові рішення у справі № 808/2696/17 та у справі №0840/2785/18, то суд вказує, що у справі № 808/2696/17 відмовлено у стягненні податкового боргу з підстав недоведеності суми стягнення, а у справі №0840/2785/18 - скасовано рішення про застосування штрафних санкцій за несвоєчасну сплату податкових зобов`язань, що не може свідчити про відсутність у позивача податкового боргу, в тому числі станом на 30 червня 2017 року (дата згідно вказаних судових рішень).
Окрім того, предметом спору в межах адміністративних справ, на які посилається у позві позивач, є відсутність податкового боргу станом на 2017 рік, в той же час, згідно Акту відповідачем перевірялись декларації за 2020 2023 роки, при цьому інтегрована картка платника податку містила інформацію щодо наявності у останнього недоїмки.
З урахуванням наведеного, суд вважає, що контролюючим органом доведена наявність у позивача податкового боргу, та податковим органом правомірно проведені зарахування сплачених позивачем грошових коштів в порядку, визначеному пунктом 87.9 статті 87 ПК України на погашення грошових зобов`язань позивача.
З огляду на вказане вище та зважаючи на встановлені обставини, суд дійшов висновку, що доводи позивача не свідчать про протиправність спірного рішення та є необґрунтованими.
Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За вказаних обставин, суд дійшов висновку про правомірність та обґрунтованість податкових повідомлень-рішень № 00037060407 від 29 березня 2024 року у сумі 522245,82 грн та № 00037010407 від 29 березня 2024 року у сумі 8276,02 грн.
Згідно з частинами 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат суд виходить з такого.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 139, 241-246, 262 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову Приватного акціонерного товариства Електротехнологія до Головного управління ДПС у Запорізькій області про скасування податкових повідомлень-рішень, - відмовити.
Розподіл судових витрат не здійснюється.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 КАС України після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в порядок та строки, передбачені статтями 295, 297 КАС України. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до Третього апеляційного адміністративного суду.
Повне найменування сторін та інших учасників справи:
Позивач - Приватне акціонерне товариство Електротехнологія (вул.Електрозаводська, буд. 3, м. Запоріжжя, 69065; код ЄДРПОУ 05402335),
Відповідач - Головне управління ДПС у Запорізькій області (просп. Соборний, 166, м.Запоріжжя, 69107; код ЄДРПОУ 44118663).
Повне судове рішення складено 25 вересня 2024 року.
Суддя Д.В. Татаринов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.09.2024 |
Оприлюднено | 27.09.2024 |
Номер документу | 121870051 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні