УХВАЛА
25 вересня 2024 р.Справа № 520/8095/24Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді: Русанової В.Б.,
Суддів: Жигилія С.П. , Перцової Т.С. ,
заслухавши суддю-доповідача щодо проведення підготовки до апеляційного розгляду адміністративної справи за апеляційною скаргою Чернігівської митниці на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 29.07.2024 по справі № 520/8095/24
за позовом Товариства з обмеженною відповідальністю "РІВЕРБЕТ"
до Чернігівської митниці
про визнання протиправними та скасування рішення, картки відмови,
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 09.09.24 відкрито апеляційне провадження по справі за апеляційною скаргою Чернігівської митниці на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 29.07.2024, по справі № 520/8095/24 за позовом ТОВ "РІВЕРБЕТ" до Чернігівської митниці про визнання протиправними та скасування рішення, картки відмови.
В апеляційній скарзі скаржником заявлено клопотання про розгляд справи у судовому засіданні за участі його представника.
Розглянувши вказане клопотання, колегія суддів вважає, що воно не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Рішення суду від 29.07.2024 прийнято в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Отже, апеляційний розгляд зазначеної категорії справ, розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, здійснюється в порядку письмового провадження.
Таким чином, враховуючи, що зазначену справу розглянуто судом в порядку спрощеного провадження без виклику сторін, зважаючи на відсутність необхідності їх виклику для надання пояснень з огляду на обставини справи, колегія суддів вважає, що є підстави для розгляду даної справи в порядку спрощеного провадження за наявними в ній матеріалами без виклику учасників справи.
З огляду на викладене, клопотання відповідача про розгляд справи у судовому засіданні задоволенню не підлягає.
При підготовці справи до апеляційного розгляду проведені підготовчі дії, передбачені ст. 306 КАС України та є підстави, передбачені ст. 311 КАС України для призначення справи до апеляційного розгляду в порядку письмового провадження.
Керуючись ст. ст. 306, 307, 311 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
У Х В А Л И В:
Закінчити підготовку до розгляду адміністративної справи.
У задоволенні клопотання Чернігівської митниці про розгляд справи у судовому засіданні - відмовити.
Адміністративну справу за апеляційною скаргою Чернігівської митниці на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 29.07.2024 по справі № 520/8095/24 за позовом Товариства з обмеженною відповідальністю "РІВЕРБЕТ" до Чернігівської митниці про визнання протиправними та скасування рішення, картки відмови призначити до апеляційного розгляду в порядку письмового провадження в приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду.
Відповідно до ч. 4 ст. 243 та ч. 1 ст. 309 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання, а саме протягом 60 днів з дня постановлення ухвали про відкриття апеляційного провадження.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Головуючий суддя В.Б. РусановаСудді С.П. Жигилій Т.С. Перцова
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.09.2024 |
Оприлюднено | 27.09.2024 |
Номер документу | 121873063 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо визначення митної вартості товару |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Русанова В.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні