ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 вересня 2024 року ЛуцькСправа № 140/8431/22
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом Головного управління Держпродспоживслужби у Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервісоіл Компані» про стягнення адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог у сфері ціноутворення,
ВСТАНОВИВ:
Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області (далі позивач) звернулося до суду із позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервісоіл Компані» (далі ТОВ «Сервісоіл Компані», відповідач) про стягнення адміністративно-господарських санкцій у розмірі 44403,26 грн. (сорок чотири тисячі чотириста три гривні двадцять шість копійок).
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що на підставі наказу Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області «Про проведення позапланової перевірки» від 02 серпня 2022 року № 992 та направлення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 02 серпня 2022 року №770 посадовими особами Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області з 04 серпня 2022 року по 17 серпня 2022 року проведено позапланову перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливно-торгова фірма «Укр-Петроль» за місцем здійснення господарської діяльності АЗК - місто Одеса, вулиця Миколаївська дорога, будинок 211.
Позивачем 17 серпня 2022 року сформовано акт за результатами проведення позапланової перевірку за дотриманням суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері формування, встановлення та застосування державних регульованих цін № 876.
Головним управлінням Держпродспоживслужби в Одеській області 25 серпня 2022 року прийнято Рішення про застосування адміністративного-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення №51, яким вирішено застосувати наступні адміністративно-господарські санкції: вилучити необґрунтовано одержану виручку у сумі 22 201,63 грн до державного бюджету та застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливно-торгова фірма «Укр-Петроль» штраф у розмірі 100 відсотків необґрунтовано одержаної виручки - 22 201,63 грн, який підлягає сплаті в дохід державного бюджету Одеської міської ТГ.
На адресу відповідача 29 серпня 2022 року засобами поштового зв`язку направлено Рішення про застосування адміністративного-господарських санкцій за порушення ціни і ціноутворення № 51, яке отримано відповідачем 12 вересня 2022 року, однак станом на день подання вказаної позовної заяви у позивача відсутні відомості про сплату вищезазначених штрафних санкцій відповідачем, тому їх позивач просить стягнути у дохід бюджету (арк. спр. 1-4).
Відповідач правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався, доказів у спростування позовних вимог не надав, про причини неподання відзиву суд не повідомив.
У зв`язку із ненаданням відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд, керуючись вимогами частини шостої статті 162 КАС України, дійшов висновку про можливість розгляду даного спору за наявними у справі матеріалами.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 26 грудня 2022 року позовну заяву Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливно-торгова фірма «Укр-Петроль» про стягнення адміністративно-господарських санкцій залишено без руху та встановлено десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви (арк. спр. 59).
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 30 грудня 2022 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та розгляд справи визначено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у ній матеріалами відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) (арк. спр. 68).
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2023 року провадження у цій справі було зупинене до набрання законної сили судовим рішенням у справі №140/636/23 за позовом за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Паливно-торгова фірма Укр-Петроль до Головного управління Держпродспоживслужби у Одеській області про скасування рішення (арк. спр. 80)
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 14 липня 2023 року у задоволенні клопотання позивача про поновлення провадження у справі за позовом Головного управління Держпродспоживслужби у Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливно-торгова фірма «Укр-Петроль» про стягнення адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог у сфері ціноутворення відмовлено (арк. спр. 95).
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2024 року провадження у даній справі поновлено та враховано зміну даних відповідача, а саме найменування та його місцезнаходження (арк. спр. 111-112).
Інших заяв по суті справи, передбачених Кодексом адміністративного судочинства України (далі КАС України) до суду не надходило.
Суд, перевіривши доводи позивача у позовній заяві, дослідивши письмові докази на предмет належності, допустимості, достовірності кожного доказу окремо, а також достатності і взаємозв`язку доказів у їхній сукупності, встановив такі обставини.
На підставі наказу Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області №992 від 02 серпня 2022 року про проведення позапланової перевірки (арк. спр. 10), направлення №770 від 02 серпня 2022 року на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) (зворот арк. спр. 10) посадовим особам Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області доручено здійснити позаплановий захід державного нагляду (контролю) ТзОВ «ПТФ «Укр-Петроль» за юридичною адресою: місто Одеса, вулиця Миколаївська дорога, 211 з питань дотримання вимог порядку формування, встановлення та застосування регульованих цін з 04 серпня 2022 року по 17 серпня 2022 року. Підставою проведення перевірки зазначено: доручення Прем`єр-міністра України №11381/0/1-22 від 08.05.2022 (арк. спр. 7).
За результатами перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог законодавства у сфері формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, яка була проведена з 05 серпня 2022 року по 17 серпня 2022 року посадовими особами Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області, які вказані в наказі та направленні, складено акт перевірки від 17 серпня 2022 року №876 (арк. спр. 33-46).
Вказаним актом перевірки встановлено порушення позивачем вимог формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. В ході перевірки були переглянуті первинні документи касові «Z-звіти» за період з 08 травня 2022 року по 09 серпня 2022 року та встановлено, що ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» не здійснювалось декларування зміни роздрібних цін у період з 20 травня 2022 року по 09 серпня 2022 року. Бензин А-95-Євро5-Е5 01 серпня 2022 року реалізовувався за роздрібною ціною 46,50 грн/1л, яка була підвищена на 42 % (без відповідного декларування зміни ціни) порівняно з роздрібною ціною реалізації товару станом на 13 травня 2022 року 32.75 грн/1л. В результаті допущених порушень АЗС ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» за місцем здійснення господарської операції в місто Одеса по вулиця Миколаївська дорога, 211, з урахуванням обсягу реалізованого пального необґрунтовано одержана додаткова виручка у сумі 22 201,63 грн.
У зв`язку з виявленими порушеннями Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області 22 серпня 2022 року винесло припис №159, яким вимагало в термін до 19 вересня 2022 року здійснити декларування зміни роздрібних цін на дизельне пальне і бензини А-92 та А-95 відповідно до Порядку декларування зміни роздрібних цін на товари, шо мають істотну соціальну значущість, і товари протиепідемічного призначення, що необхідні для запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CоV-2, затвердженого постановою КМУ «Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення» від 22 квітня 2022 року № 341 (арк. спр. 49).
Акт перевірки №876 від 17 серпня 2022 року та припис №159 від 22 серпня 2022 року були надіслані на адресу ТОВ «ПТФ «УКР-ПЕТРОЛЬ» та отримані товариством, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення (арк. спр. 50).
За результатами розгляду матеріалів перевірки Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області прийняло рішення №51 від 25 серпня 2022 року про застосування адміністративно-господарських санкцій за нездійснення позивачем декларування зміни роздрібних цін на пальне у вигляді: вилучення у ТОВ «ПТФ «УКР-ПЕТРОЛЬ» в дохід державного бюджету необґрунтовано одержаної виручки в розмірі 22 201,63 грн; штрафу у розмірі 22 201,63 грн. (100 відсотків необґрунтованої виручки) (арк. спр. 51), яке отримано позивачем 12 вересня 2022 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (арк. спр. 52).
Відповідач оскаржив це рішення у судовому порядку. Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 18 травня 2023 року у справі №140/636/23, залишеним без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 12 серпня 2024 року, у задоволенні позову ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення від 25 серпня 2022 року №51 на загальну суму 44 403,26 грн відмовлено (арк. спр. 85-90).
Несплата відповідачем адміністративно-господарських санкцій стала підставою для звернення Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області з адміністративним позовом про стягнення адміністративно-господарських санкцій у примусовому порядку.
Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає таке.
Закон України від 21 червня 2012 року №5007-VI «Про ціни і ціноутворення» (далі - Закон №5007-VI) визначає основні засади цінової політики і регулює відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення.
Дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, органами, що здійснюють державне регулювання діяльності суб`єктів природних монополій, органами місцевого самоврядування та суб`єктами господарювання, які провадять діяльність на території України, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення. Дія цього Закону не поширюється на встановлення тарифів на медичні послуги та лікарські засоби в межах програми медичних гарантій згідно із Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» (стаття 2 Закону №5007-VI).
Підпунктом 69.27 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України визначено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану в Україні, податкові органи здійснюють державний контроль (нагляд) та спостереження у сфері ціноутворення відповідно до Закону України «Про ціни і ціноутворення» з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Податкові органи здійснюють контроль за дотриманням платниками податків вимог законодавства щодо встановлених державою фіксованих цін, граничних цін та граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) шляхом проведення фактичних перевірок.
Фактична перевірка проводиться за наявності хоча б однієї з таких підстав: отримання у встановленому законодавством порядку від державних органів або органів місцевого самоврядування інформації, що свідчить про можливі порушення платником податків законодавства про ціни і ціноутворення; отримання письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. Під час проведення фактичної перевірки податкові органи мають право отримувати від суб`єктів господарювання документи та/або інформацію, які підтверджують вартість придбання товару, що є предметом перевірки.
У разі виявлення порушень законодавства про ціни і ціноутворення за результатами проведення фактичної перевірки такі порушення зазначаються в окремому акті про результати фактичної перевірки, який надсилається до органу, уповноваженого приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. У разі якщо платник податків не погоджується з виявленими під час фактичної перевірки порушеннями законодавства про ціни і ціноутворення, він надсилає свої зауваження до органу, уповноваженого приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
Статтею 12 Закону №5007-VI визначено, що державні регульовані ціни запроваджуються на товари, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, мають істотну соціальну значущість, а також на товари, що виробляються суб`єктами, які займають монопольне (домінуюче) становище на ринку. Державні регульовані ціни можуть запроваджуватися на товари суб`єктів господарювання, які порушують вимоги законодавства про захист економічної конкуренції. Державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими (забезпечувати відповідність ціни на товар витратам на його виробництво, продаж (реалізацію) та прибуток від його продажу (реалізації). Зміна рівня державних регульованих цін здійснюється в порядку і строки, що визначаються органами, які відповідно до цього Закону здійснюють державне регулювання цін. Зміна рівня державних регульованих цін може здійснюватися у зв`язку із зміною умов виробництва і продажу (реалізації) продукції, що не залежать від господарської діяльності суб`єкта господарювання. Кабінет Міністрів України, органи виконавчої влади, державні колегіальні органи та органи місцевого самоврядування під час встановлення державних регульованих цін на товари до складу таких цін обов`язково включають розмір їх інвестиційної складової частини.
Пункт 41-4 постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі - Постанова №1236) визначав граничний рівень надбавки цін на пальне (бензин/дизельне паливо).
Пунктом 41-4 Постанови №1236 (в редакції постанови від 09 лютого 2022 року №140) установлено на період дії карантину граничний рівень торговельної надбавки в розмірі: не більше 5 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива; не більше 4,55 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних. Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm та бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства Національна акціонерна компанія Нафтогаз України, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення у сумі 50 доларів США/тонну та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 150 доларів США/тонну, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство Національна акціонерна компанія Нафтогаз України подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки. Інформація про середню вартість 1 літра дизельного палива та бензинів автомобільних оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міністерства економіки щомісяця до 3, 13 і 23 числа. Під час продажу (реалізації) брендового преміального дизельного палива та бензинів автомобільних, із покращеними показниками якості та позначення (маркування) яких включає певну торгову марку (товарний знак), розмір доплати не може перевищувати 5 відсотків до розміру роздрібних цін на відповідні види палива, визначені згідно з абзацами третім - п`ятим цього пункту.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2022 року №488 внесено зміни до Постанови №1236, в тому числі до пункту 41-4.
Зокрема, пунктом 41-4 Постанови №1236 (в редакції Постанови від 29 квітня 2022 року №488) установлено на період дії карантину граничний рівень торговельної надбавки в розмірі: не більше 7 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива; не більше 6,5 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних.
Відповідно до частини першої статті 7 Закону №5007-VI реалізація державної цінової політики, проведення економічного аналізу рівня та динаміки цін, розроблення та внесення пропозицій щодо формування та реалізації державної цінової політики здійснюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну цінову політику.
Статтею 16 Закону №5007-VI визначено, що органами державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення (далі - уповноважені органи) є: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з контролю за цінами; інші органи, визначені законом.
Повноваження та порядок діяльності уповноважених органів, права та обов`язки їх посадових осіб, які здійснюють державний контроль (нагляд) за дотриманням суб`єктами господарювання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін та державне спостереження у сфері ціноутворення, визначаються цим Законом, Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ПК України та іншими законами.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 вересня 2015 року №667 (далі - Положення №667), Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства та який реалізує державну політику, у тому числі у сфері контролю за цінами.
Приписами підпункту 11 пункту 3 Положення про Держпродспоживслужбу №667 визначено такі основні завдання Держпродспоживслужби у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін: здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; здійснює державний нагляд (контроль) за достовірністю інформації, зазначеної у документах про формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; надає у випадках, передбачених законодавством, висновки щодо економічного обґрунтування витрат під час формування цін (тарифів) на товари, роботи і послуги, щодо яких запроваджено державне регулювання цін (тарифів); надає органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, суб`єктам господарювання обов`язкові до виконання приписи про усунення порушень вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
Статтею 18 Закону №5007-VI обумовлено, що уповноважені органи мають право, зокрема, приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 20 Закону №5007-VI до суб`єктів господарювання застосовуються адміністративно-господарські санкції за: порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін - вилучення необґрунтовано одержаної виручки, що становить позитивну різницю між фактичною виручкою від продажу (реалізації) товару та виручкою за цінами, сформованими відповідно до запровадженого способу регулювання (крім тих, що на постійній основі надають житлово-комунальні послуги або мають адресного споживача), та штраф у розмірі 100 відсотків необґрунтовано одержаної виручки.
При цьому суд враховує, що позивач наділений повноваженнями приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення суб`єктами господарювання державної дисципліни цін, на підставі матеріалів самостійно проведених контрольно-перевірочних заходів. Разом з тим чинне законодавство не виключає право територіального підрозділу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення суб`єктами господарювання державної дисципліни цін, на підставі матеріалів інших суб`єктів владних повноважень, зокрема, податкових органів.
Рішенням Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області №51 від 25 серпня 2022 року про застосування адміністративно-господарських санкцій у ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» вилучено в дохід державного бюджету необґрунтовано одержану виручку в розмірі 22 201,63 грн та застосовано штраф у розмірі 22 201,63 грн (100 відсотків необґрунтованої виручки).
Таке рішення перевірялося на предмет правомірності у судовому порядку та рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 18 травня 2023 року у справі №140/636/23, яке набрало законної сили 12 серпня 2024 року, відмовлено у задоволенні позову ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» про визнання протиправним та скасування рішення №51 від 25 серпня 2022 року про застосування адміністративно-господарських санкцій. Зазначене свідчить про те, що доводи контролюючого органу про допущення ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» порушення пункту 41-4 Постанови №1236, які зафіксовані в акті перевірки №876 від 17 серпня 2022 року, є правильними.
Абзацом першим частини другої статті 20 Закону №5007-VI встановлено, що суми адміністративно-господарських санкцій зараховуються до державного бюджету.
Відповідно до частини третьої статті 20 Закону №5007-VI порядок стягнення сум адміністративно-господарських санкцій, передбачених цією статтею, визначається Господарським кодексом України.
Згідно зі статтею 240 Господарського кодексу України прибуток (доход), одержаний суб`єктом господарювання внаслідок порушення встановлених законодавством правил здійснення господарської діяльності, а також суми прихованого (заниженого) прибутку (доходу) чи суми податку, несплаченого за прихований об`єкт оподаткування, підлягають вилученню в доход відповідного бюджету в порядку, встановленому законом. Крім того, з суб`єкта господарювання стягується у випадках і порядку, передбачених законом, штраф, але не більш як у двократному розмірі вилученої суми, а у разі повторного порушення протягом року після застосування цієї санкції - у трикратному розмірі вилученої суми. Перелік порушень, за які до суб`єкта господарювання застосовуються санкції, передбачені цією статтею, а також порядок їх застосування визначаються законами.
За приписами статті 241 Господарського кодексу України адміністративно-господарський штраф - це грошова сума, що сплачується суб`єктом господарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійснення господарської діяльності. Перелік порушень, за які з суб`єкта господарювання стягується штраф, розмір і порядок його стягнення визначаються законами, що регулюють податкові та інші відносини, в яких допущено правопорушення. Адміністративно-господарський штраф може застосовуватися у визначених законом випадках одночасно з іншими адміністративно-господарськими санкціями, передбаченими статтею 239 цього Кодексу.
Частина перша статті 250 Господарського кодексу України передбачає, що адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до суб`єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через один рік з дня порушення цим суб`єктом встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом.
Право на звернення до суду уповноваженого органу в сфері ціноутворення визначене пунктом 8 частини першої статті 18 Закону №5007-VI, відповідно до якого уповноважені органи мають право звертатися до суду з позовами про стягнення до бюджету коштів у разі прийняття рішення про порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
Враховуючи, що на момент розгляду цієї справи сума адміністративно-господарських санкцій, застосованих до ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль», у встановленому чинним законодавством порядку та строки не сплачена (доказів протилежного відповідачем не надано), суд дійшов висновку про наявність підстав для стягнення коштів у судовому порядку, а тому позов підлягає задоволенню.
Відповідно до приписів статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, тому судові витрати у даному випадку з відповідача стягненню не підлягають.
З огляду на відсутність доказів понесення позивачем витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, розподіл судових витрат не здійснюється.
Керуючись статтями 243-246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Головного управління Держпродспоживслужби у Одеській області (65042, Одеська область, місто Одеса, вулиця Пересипська, будинок 6, ідентифікаційний код юридичної особи 40342996) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервісоіл Компані» (50076, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Авраменка Івана, будинок 21, ідентифікаційний код юридичної особи 41579579) про стягнення адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог у сфері ціноутворення задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервісоіл Компані» у дохід бюджету адміністративно-господарські санкції у розмірі 44403,26 грн (сорок чотири тисячі чотириста три гривні двадцять шість копійок).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя В.І. Смокович
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.09.2024 |
Оприлюднено | 30.09.2024 |
Номер документу | 121901585 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Смокович Віра Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні