Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 вересня 2024 року Справа№200/5123/24
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Зінченка О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в порядку письмового провадження) адміністративну справу за позовом Приватного підприємства «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» (юридична адреса 84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Марії Заньковецької (Н. Курченко), буд. 17, код ЄДРПОУ 43824794) до Головного управління ДПС у Донецькій області (юридична адреса: 87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, код ЄДРПОУ ВП 44070187) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В:
26 липня 2024 року до Донецького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного підприємства Управляюча компанія Ладіс-Сервіс (далі-позивач) до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі-відповідач) в якій просить суд:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Донецькій області від 12.04.2024 р. №936/05-99-04-09/43824794, яким застосовано штрафну санкцію у сумі 1 190,19 грн. (одна тисяча сто дев`ятнадцять гривень 19 коп.) та податкове повідомлення-рішення від 12.04.2024 р. №945/05-99-04-09/43824794, яким застосовано штрафну санкцію у сумі 7 978,24 грн. (сім тисяч дев`ятсот сімдесят вісім гривень 24 коп.), на загальну суму штрафних санкцій 9 168,43 грн. (дев`ять тисяч сто шістдесят вісім гривень 43 коп.).
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що ним отримано від Головного управління ДПС у Донецькій області Акт від 20.03.2024 №769/05-99-04-09/43824794 про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з єдиного податку третьої групи Приватного підприємства «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс», податковий номер 43824794 (далі - Акт) лише в одному екземплярі, що, на думку позивача, позбавило його можливості повідомити відповідача про надання заперечень разом з другим екземпляром.
До того ж оскільки в першому абзаці тексту Акту визначено: «На підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 розділу І, пункту 75.1 статті 75 розділу II Податкового кодексу України, у порядку визначеному пунктом 76.2 статті 76 розділу II Податкового кодексу України, проведено камеральну перевірку щодо порушення термінів сплати (перерахування) податків, зборів, платежів з єдиного податку третьої групи головним державним інспектором Краматорського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС у Донецькій області Юлією Петренко», на думку позивача камеральну перевірка здійснено не відносно позивача, а Юлії Петренко.
Юридичною адресою Головного управління ДПС у Донецькій області визначено м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59.
Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами) (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 р. за № 1668/39004) затверджений Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, а саме у розділі II «Тимчасово окуповані Російською Федерацією території України» визначено: «Вся територія Маріупольського району за винятком с. Заїченко, с. Пікузи», з 05.03.2022 року. Тобто, місто Маріуполь на дату складання Акту є тимчасово окупованою територією України.
Правочин, стороною якого є суб`єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним, а відтак, на думку позивача, на такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України».
На підставі Акту від 20.03.2024 №769/05-99-04-09/43824794 про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з єдиного податку третьої групи Приватного підприємства «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Донецькій області від 12.04.2024 р. №936/05-99-04-09/43824794, яким застосовано штрафну санкцію у сумі 1 190,19 грн. (одна тисяча сто дев`ятнадцять гривень 19 коп.) та податкове повідомлення-рішення від 12.04.2024 №945/05-99-04-09/43824794, яким застосовано штрафну санкцію у сумі 7 978,24 грн. (сім тисяч дев`ятсот сімдесят вісім гривень 24 коп.), на загальну суму штрафних санкцій 9 168,43 грн. (дев`ять тисяч сто шістдесят вісім гривень 43 коп.).
Вважаючи зазначені податкові повідомлення-рішеннями протиправними та такими, що підлягають скасуванню,позивач звернувся до суду із даним позовом.
Ухвалою суду від 30 липня 2024 року відкрито провадження в адміністративній справі за позовною заявою Приватного підприємства Управляюча компанія Ладіс-Сервіс до Головного управління ДПС у Донецькій області за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Відповідач надав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що з позовними вимогами Приватного підприємства «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» (далі ПП «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс») не погоджується, вважає їх безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав.
Головним управлінням ДПС у Донецькій області проведено камеральну перевірку ПП «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» з питання своєчасності та повноти сплати узгоджених податкових зобов`язань по єдиному податку з юридичних осіб, за результатами якої складено акт перевірки від 20.03.2024 №769/05-99-04-09/43824794 (далі Акт перевірки).
Суб`єктом перевірки є ПП «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» (ЄДРПОУ 43824794), а Юлія Петренко є посадовою особою Головного управління ДПС у Донецькій області, яка проводила камеральну перевірку.
Акт складений відповідно до вимог Наказу Державної податкової служби України від 17.05.2023 368 «Про затвердження Примірного порядку організації та проведення контролюючими органами камеральних (електронних) перевірок податкової звітності, крім податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб та військового збору».
В ході проведення камеральної перевірки, проводився аналіз інформації наявної в ІКС «Податковий блок», в тому числі: податкова звітність, матеріали камеральних та документальних перевірок платників податків, інша інформація, в тому числі отримана від платника податку. Протягом перевіряємого періоду (2022 2023 роки) ПП «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» (ЄДРПОУ 43824794) надавало до Головного управління ДПС у Донецькій області запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку.
На підставі висновків акта перевірки Головне управління ДПС у Донецькій області винесено податкові повідомлення рішення від 12.04.2024: №936/05-99-04-09/43824794, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) за порушення граничного строку сплати єдиного податку у розмірі 5% у сумі 1 190,19 грн.; №945/05-99-04-09/43824794, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) за порушення граничного строку сплати єдиного податку у розмірі 5% та 10% у сумі 7 978,24 грн.
Примірник акту за підписом посадової особи, яка проводила камеральну перевірку, надісланий платнику податку в порядку ст. 42 Кодексу для ознайомлення та підписання з поштовим повідомленням про вручення Акту камеральної перевірки від 20.03.2024 №769/05-99-04-09/43824794. Згідно корінця поштового відправлення, копію Акту отримано позивачем 25.03.2024 особисто (копія корінця додається). Таким чином, позивача не позбавлено права на надання заперечень у разі незгоди з висновками акту.
На підставі висновків акта перевірки, Головним управлінням ДПС у Донецькій області винесені податкові повідомлення рішення від 12.04.2024: №936/05-99-04-09/43824794, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) за порушення граничного строку сплати єдиного податку у розмірі 5% у сумі 1 190,19 грн.; №945/05-99-04-09/43824794, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) за порушення граничного строку сплати єдиного податку у розмірі 5% та 10% у сумі 7 978,24 грн.
Відповідно до Наказу Державної податкової служби України від 16.05.2023 №349 «Про організацію роботи з обробки вхідної кореспонденції окремих територіальних органів ДПС», тимчасово визначена поштова адреса Головного управління ДПС у Донецькій області: 04053, м. Київ, Львівська пл. 8.
Таким чином, Головне управління ДПС у Донецькій області діяло в межах своїх повноважень та компетенції.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд установив наступне.
Приватне підприємство «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс», юридична адреса 84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Марії Заньковецької (Н. Курченко), буд. 17, є юридичною особою, зареєстрованою в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, код ЄДРПОУ 43824794.
Приватне підприємство «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Донецькій області (далі ГУ ДПС у Донецькій області).
Відповідно до Наказу Державної податкової служби України від 16.05.2023 №349 «Про організацію роботи з обробки вхідної кореспонденції окремих територіальних органів ДПС», тимчасово визначена поштова адреса Головного управління ДПС у Донецькій області: 04053, м. Київ, Львівська пл. 8.
Головним управлінням ДПС у Донецькій області проведено камеральну перевірку ПП «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» з питання своєчасності та повноти сплати узгоджених податкових зобов`язань по єдиному податку з юридичних осіб, за результатами якої складено акт перевірки від 20.03.2024 №769/05-99-04-09/43824794 (далі Акт перевірки).
Акт складений відповідно до вимог наказу Державної податкової служби України від 17.05.2023 368 «Про затвердження Примірного порядку організації та проведення контролюючими органами камеральних (електронних) перевірок податкової звітності, крім податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб та військового збору»
Вищезазначену перевірку проведено на підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 розділу І, пункту 75.1 статті 75 розділу ІІ ПК України, у порядку визначеному пунктом 76.2 статті 76 розділу ІІ ПК України, головним державним інспектором Краматорського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС у Донецькій області Юлією Петренко.
Згідно корінця поштового відправлення, копію Акту отримано позивачем 25.03.2024 особисто (копія корінця додається).
Перевіркою встановлено, що ПП «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» на порушення п.57.1 ст.57, п.295.3 ст.295, п.п.9.7 п.9 підрозділу 8 розділу ХХ Податкового кодексу України (далі ПК України), сплачено узгоджену суму податкового зобов`язання по податкових деклараціях платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за І квартал, квітень-грудень 2022 року та за лютий-червень 2023 року, із затримкою від 1-го до 213-ти календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати грошового зобов`язання.
На підставі висновків акта перевірки, Головним управлінням ДПС у Донецькій області винесені податкові повідомлення рішення від 12.04.2024: №936/05-99-04-09/43824794, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) за порушення граничного строку сплати єдиного податку у розмірі 5% у сумі 1 190,19 грн.; №945/05-99-04-09/43824794, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) за порушення граничного строку сплати єдиного податку у розмірі 5% та 10% у сумі 7 978,24 грн.
Позивач установлені порушення стосовно граничного строку сплати єдиного податку не оскаржує.
Заява щодо неможливості виконання податкового обов`язку відповідно до вимог підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України та/або Порядку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225, від ПП «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» до Головного управління ДПС у Донецькій області не надходила.
24.04.2024 року позивачем направлено до ДПС України скаргу вих. № 15 на вищевказані податкові повідомлення-рішення.
Рішенням Державної податкової служби України від 20.05.2024 № 14809/6/99-00-06-03-01-06 продовжено строк розгляду скарги до 28.06.2024.
Рішенням № 19703/6/99-00-06-03-01Державною податковою службою України про результати розгляду скарги від 27.06.2024 відмовлено у задоволенні скарги ПП «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс».
Вважаючи зазначені податкові повідомлення-рішеннями протиправними та такими, що підлягають скасуванню, позивач звернувся до суду із даним позовом.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд зазначає наступне.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Податковий кодекс України (далі - ПК України) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
За приписами п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків.
Контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки п.75.1 статті 75 ПК України.
Відповідно до вимог п.п.75.1.1 п. 75.1 статті 75 ПК України передбачено, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних СОД РРО.
Предметом камеральної перевірки також може бути, зокрема, своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Таким чином, як слідує зі змісту наведеної правової норми, контролюючий орган має право шляхом проведення камеральної перевірки проконтролювати своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Порядок проведення камеральної перевірки визначений статтею 76 ПК України.
Відповідно до пунктів 76.1, 76.2 статті 76 ПК України камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов`язкова.
Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу.
Згідно пунктів 86.2, 86.7 статті 86 ПК України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
У разі незгоди платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки (крім документальної позапланової перевірки, проведеної у порядку, встановленому підпунктом 78.1.5 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу), вони мають право подати свої заперечення та додаткові документи і пояснення, зокрема, але не виключно, документи, що підтверджують відсутність вини, наявність пом`якшуючих обставин або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності відповідно до цього Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки).
Такі заперечення, додаткові документи і пояснення є невід`ємною частиною матеріалів перевірки.
Відповідно до пункту 86.7.1 статті 86 ПК України акт перевірки, заперечення до акта перевірки та/або додаткові документи і пояснення, у разі їх подання платником податку у визначеному цим пунктом порядку (далі - матеріали перевірки), розглядаються комісією такого контролюючого органу з питань розгляду заперечень та пояснень до актів перевірок (далі - комісія з питань розгляду заперечень), яка є постійно діючим колегіальним органом контролюючого органу. Склад комісії та порядок її роботи затверджуються наказом керівника контролюючого органу.
Розгляд матеріалів перевірки здійснюється комісією з питань розгляду заперечень контролюючого органу протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів і пояснень відповідно до цього пункту (днем завершення перевірки, проведеної у зв`язку з необхідністю з`ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у запереченнях, додаткових документах та поясненнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Отже, нормами Податкового кодексу України передбачено право платника податків у разі незгоди з висновками камеральної перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті перевірки, подати протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта, до контролюючого органу, який проводив таку перевірку, свої заперечення та додаткові документи і пояснення, зокрема, але не виключно, документи, що підтверджують відсутність вини, наявність пом`якшуючих обставин або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності, які є невід`ємною частиною матеріалів перевірки.
Відповідно до п.124.1 ст.124 ПК України у разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім грошового зобов`язання у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, а також пені, застосованої до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 5% погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу.
Матеріалами справи підтверджено отримання позивачем копії Акту 25.03.2024 особисто, а тому суд зауважує, що позивача не було позбавлено права подати свої заперечення та додаткові документи і пояснення, проте доказів реалізації такого права судом не встановлено.
Як встановлено вище судом, Головним управлінням ДПС у Донецькій області проведено камеральну перевірку ПП «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» з питання своєчасності та повноти сплати узгоджених податкових зобов`язань по єдиному податку з юридичних осіб, за результатами якої складено акт перевірки від 20.03.2024 №769/05-99-04-09/43824794 (далі Акт перевірки).
Головне управління ДПС у Донецькій області є органом державної влади, в стані припинення не перебуває, що підтверджується копією витяга з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.06.2024.
Відповідно до Наказу Державної податкової служби України від 16.05.2023 №349 «Про організацію роботи з обробки вхідної кореспонденції окремих територіальних органів ДПС», тимчасово визначена поштова адреса Головного управління ДПС у Донецькій області є : 04053, м. Київ, Львівська пл. 8.
Вищезазначену перевірку проведено на підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 розділу І, пункту 75.1 статті 75 розділу ІІ ПК України, у порядку визначеному пунктом 76.2 статті 76 розділу ІІ ПК України, головним державним інспектором Краматорського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС у Донецькій області Юлією Петренко.
Таким чином, суб`єктом перевірки є ПП «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» (ЄДРПОУ 43824794), а ОСОБА_1 є посадовою особою Головного управління ДПС у Донецькій області, яка проводила камеральну перевірку.
При цьому, суд зазначає, що за змістом пункту 86.2 статті 86 ПК України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень дійсно складається акт у двох примірниках, але вказаною нормою на податковий орган не покладено обов`язок вручати або надсилати акт для підписання у двох примірниках, натомість вказана норма передбачає, що акт «вручається або надсилається».
Згідно частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Таким чіном, судом не установлені порушення процедури проведення Головним управлінням ДПС у Донецькій області камеральної перевірки Приватного підприємства «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс», а тому у розглядуваному випадку підстави для визнання протиправними та скасування оскаржуваних податкових повідомлень-рішень відчутні, а отже позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Судові витрати розподілу не підлягають.
Керуючись статтями 2-17, 19, 20, 42-47, 55-60, 72-77, 90, 94-99, 122, 124-125, 132, 139, 143, 159-165, 168, 171, 173, 192-196, 224-230, 241, 243, 245, 246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
У задоволенні позовних вимог Приватного підприємства «Управляюча компанія «Ладіс-Сервіс» (юридична адреса 84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Марії Заньковецької (Н. Курченко), буд. 17, код ЄДРПОУ 43824794) до Головного управління ДПС у Донецькій області (юридична адреса: 87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, код ЄДРПОУ ВП 44070187) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,- відмовити повністю.
Повний текст рішення складено та підписано 26 вересня 2024 року.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного тексту судового рішення.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).
Суддя О.В. Зінченко
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2024 |
Оприлюднено | 30.09.2024 |
Номер документу | 121902188 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Зінченко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні