ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа № 380/9443/24
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 вересня 2024 року м. Львів
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Мричко Н.І., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Теплоінвестсервіс" до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 02.04.2024 №141390410
встановив:
до Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Теплоінвестсервіс" код ЄДРПОУ 39880486, місцезнаходження: Львівська обл., Пустомитівський р-н, с. Зубра, буд. 6-Б (далі позивач, ТОВ "Теплоінвестсервіс") до Головного управління ДПС у Львівській області код ЄДРПОУ 43968090, місцезнаходження: м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35 (далі відповідач, ГУ ДПС у Львівській області), в якій позивач просив визнати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області № 141390410 від 02.04.2024 протиправним та скасувати його.
Ухвалою від 07.05.2024 суддя прийняла позовну заяву до розгляду й відкрила провадження у справі за правилами спрощеного позовного порвадження без виклику сторін.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 08.02.2023 набув чинності Закон України №2876-ІХ від 12.01.2023 "Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування", згідно з яким змінено розміри штрафів за порушення граничних строків реєстрацій податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Проте, податковим органом при винесенні оскаржуваного рішення не враховано зміни внесені до Податкового кодексу України, відповідно до яких пом`якшено відповідальність платників податків на період дії воєнного стану.
Представник відповідача подала до суду відзив на позовну заяву, в якому проти позовних вимог заперечила та просить відмовити ТОВ "Теплоіенвестсервіс". Вказує на те, що визначені пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних застосовуються до податкових накладних/розрахунків коригування термін реєстрації в ЄРПН яких припадає на період з дати набрання чинності Законом № 2876-ІХ (тобто, з датою складання, починаючи з 16 січня 2023 року). Штрафи у розмірах, встановлених пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України, застосовуються у разі порушення платником податку передбачених пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України граничних строків реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних із датою складання, починаючи з 16 січня 2023 року. При цьому, порушення платником податку граничних строків реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, які припадають на період до дати набрання чинності Закону № 2876-ІХ, тягне за собою накладення на такого платника податку штрафу у розмірах, встановлених пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України. Подані позивачем податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних зареєстровані з пропуском встановленого податковим законодавством строку, а тому підстави для скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення відсутні.
Частиною п`ятою статті 262 Кодексу адміністративного судочиснтва України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
З клопотаннями про розгляд справи у судовому засіданні сторони у справі не звертались.
Дослідивши матеріали справи на підтвердження й спростування заявлених вимог в їх сукупності, надавши їм юридичну оцінку, суд встановив таке.
29.02.2024 посадовою особою ГУ ДПС у Льввській області проведено камеральну перевірку щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ "Теплоінвестсервіс".
За результатами перевірки складений Акт від 29.02.2024 №7925/13-01-04-10/39880486 (далі Акт перевірки).
Перевіркою встановлено порушення ТОВ "Теплоінвестсервіс" граничних строків реєстрації 18 податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, за яке передбачена відповідальність абзацу 1 пункту 120-1.1 статті 120-1 розділу ІІ, пункту 90 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України.
02.04.2024 ГУ ДПС у Львівській області прийнято податкове повідомлення рішення №141390410, відповідно до якого за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених статтею 201, пункту 89 підрозділу 2 розділу ХХ та згідно статтею 120-1, пункту 90 підрозділу ХХ Податкового кодексу України за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних до ТОВ "Теплоінвестсервіс" застосовано штраф в розмірі 57292,47 грн.
Вважаючи вказане податкове повідомлення-рішення протиправним, позивач звернувся з цим позовом до суду.
При вирішенні спору по суті суд виходив з такого.
Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ (далі ПК України).
За приписами пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи а зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Так, відповідно до абзацу 1 пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
При цьому, згідно з абзацом 4 пункту 201.10 статті 201 ПК України податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Абзацом 14 пункту 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
- для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;
- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Статтею 120-1 ПК України визначена відповідальність платників податків за порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та допущення помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної.
Тобто, законодавець передбачив для платників податків відповідальність за порушення пункту 201.10 статті 201 ПК України.
Згідно з пунктом 120-1.1 ст.120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
- 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Аналіз наведеного вище вказує на те, що на платника податків покладено обов`язок щодо реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у строк встановлений податковим законодавством, а саме для податкових накладних складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені, а для податкових накладних складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Порушення вказаних строків реєстрації податкових накладних свідчить про наявність порушення, за яке передбачена відповідальність у вигляді штрафу в залежності від терміну такого порушення, що передбачено пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України.
Як видно з розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладни/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до вказаного податкового повідомлення-рішення, до ТОВ "Теплоінвестсервіс" застосовано штраф за порушення граничних термінів реєстрації 18 податкових накладних, а саме:
- податкова накладна № 3 від 31.10.2022 дата реєстрації 16.11.2022, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 1, розмір штрафу 10%;
- податкова накладна № 2 від 02.12.2022 дата реєстрації 13.01.2023, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 13, розмір штрафу 10%;
- податкова накладна № 7 від 17.02.2022 дата реєстрації 13.04.2023, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 273, розмір штрафу 40%;
- податкова накладна № 8 від 18.02.2022 дата реєстрації 13.04.2023, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 273, розмір штрафу 40%;
- податкова накладна № 6 від 28.03.2022 дата реєстрації 13.04.2023, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 273, розмір штрафу 40%;
- податкова накладна № 4 від 23.03.2022 дата реєстрації 21.04.2023, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 281, розмір штрафу 40%;
- податкова накладна № 7 від 28.03.2022 дата реєстрації 18.04.2023, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 278, розмір штрафу 40%;
- податкова накладна № 5 від 28.03.2022 дата реєстрації 18.04.2023, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 278, розмір штрафу 40%;
- податкова накладна № 1 від 01.11.2023 дата реєстрації 20.12.2023, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 15, розмір штрафу 2%;
- податкова накладна № 15 від 30.11.2023 дата реєстрації 20.12.2023, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 2, розмір штрафу 2%;
- податкова накладна № 8 від 28.11.2023 дата реєстрації 20.12.2023, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 2, розмір штрафу 2%;
- податкова накладна № 18 від 20.12.2023 дата реєстрації 19.01.2024, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 1, розмір штрафу 2%;
- податкова накладна № 31 від 29.12.2023 дата реєстрації 22.01.2024, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 4, розмір штрафу 2%;
- податкова накладна № 32 від 30.12.2023 дата реєстрації 22.01.2024, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 4, розмір штрафу 2%;
- податкова накладна № 30 від 27.12.2023 дата реєстрації 22.01.2024, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 4, розмір штрафу 2%;
- податкова накладна № 1 від 01.12.2023 дата реєстрації 22.01.2024, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 17, розмір штрафу 5%;
- податкова накладна № 29 від 27.12.2023 дата реєстрації 22.01.2024, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 4, розмір штрафу 2%;
- податкова накладна № 1 від 27.01.2024 дата реєстрації 19.02.2024, кількість порушення термінів реєстрації податкової накладної - 1, розмір штрафу 2%.
Загальний ромір штрафу 57292,47 грн.
Суд зауважує, що реєстрація вказаних податкових накладних здійснена в період дії Закону № 2260-ІХ, який набрав чинності 27.05.2022, згідно з яким поновлено відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок, у тому числі щодо порушення граничних строків реєстрації податкових накладних.
У цій справі, позивач не заперечує факт несвоєчасної реєстрації податкових накладних, які були предметом перевірки, також не заперечує визначену контролюючим органом кількість днів порушення строку реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Спірним у цій справі є питання застосування відповідачем розміру штрафу за ставками 10% та 40% від суми ПДВ, в частині восьми податкових накладних а саме: № 3 від 31.10.2022, № 2 від 02.12.2022, № 7 від 17.02.2022, № 8 від 18.02.2022, № 6 від 28.03.2022, № 4 від 23.03.2022, № 7 від 28.03.2022, № 5 від 28.03.2022. На думку позивача, відповідач при визначенні розміру штрафу повинен був застосувати пункт 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України, згідно з яким пом`якшено відповідальність платника податків за порушенння строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та зменшено розмір штрафу.
Щодо посилання позивача на пункт 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України, суд зазначає таке.
Законом України від 12.01.2023 р. № 2876-IX "Про внесення змін до розділу XX "Прикінцеві положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування" (набрав чинності 08.02.2023 р.) підрозділ 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України доповнений пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення.
Відповідно до пункту 89 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Відповідно до пункту 90 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:
- 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
- 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
- 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Як зазначив Конституційний Суд України у рішенні від 13.05.1997 р. № 1-зп/1997 стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Закріплення названого принципу на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.
Закон № 2876-IX не містить прямої вказівки про надання його нормам зворотної дії в часі, а отже його дія не розповсюджується на період до набрання ним чинності. Крім того, відповідальність, встановлена пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, застосовується за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу, тобто прямо пов`язана зі збільшеними строками реєстрації податкових накладних.
Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної.
З огляду на наведене вище, суд висновує те, що застосовувати дію пунктів 89, 90 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України на правовідносини, які були припинені (тобто податкові накладні складені та зареєстровані з порушенням строку, який визначений пунктом 201.1 ст.201 ПК України, до внесення змін Законом № 2876-IX) є неможливим.
Відтак, зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом № 2876-IX або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08.02.2023).
Матеріалами справи підтверджено, що податкові накладні № 3 від 31.10.2022, № 2 від 02.12.2022, № 7 від 17.02.2022, № 8 від 18.02.2022, № 6 від 28.03.2022, № 4 від 23.03.2022, № 7 від 28.03.2022, № 5 від 28.03.2022 складені та зареєстровані в Єдиному державному реєстрі податкових накладних з порушенням строку, встановленого пунктом 201.1 ст.201 ПК України, до внесення змін Законом № 2876-IX.
Отже, в цьому випадку, при визначенні розміру штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних, підлягає застосуванню розмір штрафу, визначений пунтом 120-1.1 статті 120-1 ПК України, який і застосовано до ТОВ "Теплоінвестсервіс" контролюючим органом згідно з розрахунком штрафу до податкового повідомлення-рішення від 02.04.2024 №141390410.
З урахуванням наведеного вище, суд висновує, що доводи позивача про необхідність застосування штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних № 3 від 31.10.2022, № 2 від 02.12.2022, № 7 від 17.02.2022, № 8 від 18.02.2022, № 6 від 28.03.2022, № 4 від 23.03.2022, № 7 від 28.03.2022, № 5 від 28.03.2022 у розмірах, визначених пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, є безпідставними.
Аналогічні висновки викладені Верховним Судом у постановах від 30.01.2024 р. у справі № 280/4484/23, від 06.02.2024 р. № 160/10740/23.
Відповідно до частини п`ятої статті 242 КАС судочинства України при виборі і застосуванні норм права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
З урахуванням приписів частини другої статті 2 КАС України суд, оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності дійшов висновку, що податкове повідомлення-рішення №141390410 від 02.04.2024 прийнято ГУ ДПС у Львівській області обґрунтовано, з урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, а отже є правомірним та таким, що не підлягає скасуванню.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України та частини третьої статті 2 КАС України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з вимогами статті 78 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що у задволенні позову "Теплоінвестсервіс" слід відмовити.
У відпоідност до статті 139 КАС України судові витрати розподілу не підлягають.
Керуючись статтями 2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 262 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
у задоволені позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Теплоінвестсервіс" до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 02.04.2024 №141390410 - відмовити повністю.
Судові витрати розподілу не підлягають.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення суду.
Суддя Мричко Н.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2024 |
Оприлюднено | 30.09.2024 |
Номер документу | 121903456 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мричко Наталія Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні