Рішення
від 26.09.2024 по справі 520/16327/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

26 вересня 2024 року № 520/16327/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Мельникова Р.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Імперія металів" про стягнення адміністративно господарських санкцій та пені,-

ВСТАНОВИВ:

Харківське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Імперія металів" (шосе Григорівське, б.88, місто Харків, 61020, ЄДРПОУ 36035551) на користь Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (майдан Свободи, буд. 5, Держпром, 1 під., 6 поверх, м. Харків, 61022, код ЄДРПОУ 14070760, отримувач: ГУК Харків обл/МТГ Харків/50070000, код: 37874947, р/р IBAN: UA658999980313171230000020649, Банк отримувача: Казначейство України) адміністративно-господарські санкції за незайняті робочі місця, призначені для працевлаштування осіб з інвалідністю та пеню у розмірі 26864,22 грн (двадцять шість тисяч вісімсот шістдесят чотири грн 22коп.).

В обґрунтування позову позивач зазначив, що відповідно до статті 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі 4 відсотки середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця. Позивачем 28.02.2024 року у автоматизованому режимі, за допомогою програмного комплексу "Реєстр роботодавців щодо виконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю" Централізованого банку даних з проблем інвалідності, сформовано та підписано розрахунок адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідачу, за формою, затвердженою Порядком, відповідно до якого середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу за рік становила 12 осіб, з них: середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність - 0 осіб; норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (кількість осіб з інвалідністю - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст. 19 Закону) 1 особа. Представником позивача вказано, що відповідач не виконав нормативу щодо працевлаштування осіб з інвалідністю протягом звітного 2023 року. Приписами ч.1 ст.20 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" визначено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно-господарські санкції. Відповідачу за не виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю нараховано адміністративно-господарські санкції в розмірі середньорічної заробітної плати штатного працівника за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю в сумі 26810,58 грн, а також у зв`язку з нездійсненням своєчасної сплати вказаних санкцій нараховано пеню у сумі 53,64 грн.

Ухвалою суду від 17.06.2024 року прийнято адміністративний позов до розгляду та відкрито спрощене провадження у справі.

Представником відповідача через канцелярію суду було подано відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що відповідач проти заявленого позову заперечує з підстав його необґрунтованості та недоведеності. Так, відповідачем вказано, що твердження позивача щодо кількості працевлаштованих інвалідів не відповідає дійсності, оскільки ще з 2015 року на Товаристві з обмеженою відповідальністю «ТД «Імперія металів» весь час працювала та обліковувалася одна особа, яка має 2 групу інвалідності безстроково, що підтверджується належними доказами. З 25 лютого 2022 року у зв`язку із початком війни цей працівник знаходився у відпустці без збереження заробітної плати (за свій рахунок), що також підтверджується належними та достатніми доказами. Середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу відповідача за 2023 рік, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність, становила 1 особа. При цьому норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (кількість осіб з інвалідністю - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст. 19 Закону) для відповідача становить 1 особа. Своєю чергою представником відповідача вказано, що відповідачем помилково при первинній подачі податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум, утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 1 - 4 квартали 2023 року в графі 102 таких поставлено прочерк замість цифри 1 (стосовно кількості осіб з інвалідністю), хоча особа з інвалідністю працювала на підприємстві з 2015 року. У зв`язку з вказаним відповідачем були подані до Головного управління ДПС у Харківській області всі 4 уточнюючих податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум, утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 1 квартал 2023 року, 2 квартал 2023 року, 3 квартал 2023 року, 4 квартал 2023 року, з додатками, що підтверджується відповідними квитанціями. Крім того, у зв`язку із помилковими даними, що спочатку були внесені в графу 102 вищевказаних квартальних звітів за 2023 рік, відповідачем направлено листа вих. №3105/2024 від 31.05.2024 року в адресу Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю щодо уточнення середньооблікової кількості штатних працівників за звітний період: за 1, 2, 3, 4 квартали 2023 року. Вказаного листа також було направлено і до державних органів засобами електронного зв`язку (електронний кабінет платника податків на веб-порталі ДПСУ; електронний кабінет роботодавця на веб-порталі електронних послуг ПФУ).

Суд зазначає, що з огляду на обставини належності відповідно до положень ст. ст. 171, 257 КАС України даної справи до справ незначної складності, останню належить розглядати за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Отже, враховуючи вищевикладене, дана справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними в матеріалах справи доказами.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, проаналізувавши доводи позову та заперечень проти нього, суд встановив таке.

Статтею 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" встановлено, що для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті та з урахуванням вимог статті 18 цього Закону, і здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативу робочих місць. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою цієї статті, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичною особою, яка використовує найману працю, осіб з інвалідністю, для яких це місце роботи є основним.

Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю щороку до 10 березня в автоматизованому режимі з використанням даних Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та Централізованого банку даних з проблем інвалідності здійснює визначення підприємств, установ та організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, які не забезпечили виконання у попередньому році нормативу робочих місць, визначеного згідно з частиною першою цієї статті, та надсилає їм розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік, обчислених відповідно до статті 20 цього Закону.

Розрахунок надсилається у формі електронного документа через електронні кабінети підприємств, установ та організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України у формі та порядку, визначених Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю спільно з Пенсійним фондом України.

Згідно зі ст. 20 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Частиною 3 ст. 20 вказаного вище Закону визначено, що сплату адміністративно-господарських санкцій і пені підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, проводять відповідно до закону за рахунок прибутку, який залишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і зборів (обов`язкових платежів).

Згідно ст. 18 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" забезпечення прав осіб з інвалідністю на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості.

Так, відповідно до статті 18-1 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" особа з інвалідністю, яка не досягла пенсійного віку, не працює, але бажає працювати, має право бути зареєстрованою у державній службі зайнятості як безробітна.

Рішення про визнання особи з інвалідністю безробітною і взяття її на облік для працевлаштування приймається центром зайнятості за місцем проживання особи з інвалідністю на підставі поданих нею рекомендації МСЕК та інших передбачених законодавством документів.

Державна служба зайнятості здійснює пошук підходящої роботи відповідно до рекомендацій МСЕК, наявних у особи з інвалідністю кваліфікації та знань, з урахуванням її побажань.

Державна служба зайнятості може за рахунок Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю надавати дотацію роботодавцям на створення спеціальних робочих місць для осіб з інвалідністю, зареєстрованих у державній службі зайнятості, а також проводити професійну підготовку, підвищення кваліфікації і перепідготовку цієї категорії осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до абзацу 3 частини 2 Порядку подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 31.01.2007 № 70, інформацію про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів роботодавці подають центру зайнятості за місцем їх реєстрації як платників страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття за формою, затвердженою Мінпраці за погодженням з Держкомстатом.

Наказом Міністерства соціальної політики України № 316 від 31.05.2013, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.06.2013 за № 988/23520, затверджено форму статистичної звітності № 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)", та порядок її подання (чинний з 31.05.2013).

Наказом Міністерства економіки від 12.04.2022 №827-22 "Про затвердження форми звітності № 3-ПН Інформація про попит на робочу силу (вакансії) та Порядку її подання (діє з 07.07.2022) визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства соціальної політики України від 31 травня 2013 року № 316 Про затвердження форми звітності № 3-ПН Інформація про попит на робочу силу (вакансії) та Порядку її подання, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17 червня 2013 року за № 988/23520.

Відповідно до пункту 1.4 (Розділ І Порядку) форма № 3-ПН подається юридичними особами, фізичними особами - підприємцями, які в межах трудових відносин використовують працю фізичних осіб (далі - роботодавець), за наявності попиту на робочу силу (вакансії).

Згідно з пунктом 1.5. (Розділ І Порядку) форма №3-ПН заповнюється та подається роботодавцем до філії міжрегіонального/регіонального центру зайнятості (або до міського, районного, міськрайонного центру зайнятості - до дати припинення їхньої діяльності) (далі - центр зайнятості) незалежно від місцезнаходження роботодавця з дня виникнення в нього потреби в підборі працівників та/або з дати відкриття вакансії, але не пізніше ніж через три робочі дні з дати відкриття вакансії. Датою відкриття вакансії є наступний день після створення нового робочого місця чи припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним, або дата, починаючи з якої може бути укладений трудовий договір з найманим працівником.

Періодичності подачі звітності за формою №3-ПН законодавством не встановлено, а передбачено, що така звітність подається у певний строк з дати відкриття вакансії, тобто передбачено одноразове інформування про кожну вакансію.

Підприємство не несе відповідальності за невиконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю, якщо воно вжило необхідних заходів по створенню для них робочих місць, зокрема, створило робочі місця для таких осіб та своєчасно, достовірно, в повному обсязі проінформувало відповідні установи, але фактично не працевлаштувало особу з інвалідністю з причин незалежних від нього: відсутність осіб з інвалідністю, їх відмова від працевлаштування на підприємство, бездіяльність державних установ, які повинні сприяти працевлаштуванню осіб з інвалідністю.

Вказана позиція суду відповідає висновкам Верховного Суду, викладеним у постановах від 02 травня 2018 року у справі № 804/8007/16, від 26 червня 2018 року у справі № 806/1368/17 та від 13 травня 2021 року у справі № 260/554/19.

Судом встановлено доводи позивача стосовного того, що у відповідача в спірний період середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу становила 12 штатних працівників, а отже кількість робочих місць, призначених для забезпечення працевлаштування осіб з інвалідністю, відповідно до нормативу, становить 1 особа. Середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність, становила 0 осіб.

Матеріали справи містять лист Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості від 01.03.2024 року №17.03-1332, зі змісту якого вбачається, що протягом 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Імперія металів" до Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості не надавало Інформацію про попит на робочу силу (вакансії) за формою 3-ПН (з позначкою «особи з інвалідністю, які не досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування»). За цей період до Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Імперія металів" не було працевлаштовано жодної людини з інвалідністю за направленням ХФ ХОЦЗ. Відмов з боку підприємства у працевлаштуванні осіб з інвалідністю за направленням ХФ ХМЦЗ не було. Протягом 2023 року на обліку у Харківській філії Харківського обласного центру зайнятості перебувало 816 осіб з інвалідністю, які звернулись за сприянням у працевлаштуванні.

Своєю чергою зі змісту поданих до суду відповідачем доказів встановлено, що останнім з 2015 року працевлаштовано одну особу з інвалідністю ОСОБА_1 , що підтверджується копіями наказу № ТДИ00000013 - 0000000036 34-к від 13 листопада 2015 року про прийняття на роботу ОСОБА_1 на посаду головного інженеру з 13 листопада 2015 року, пенсійним посвідченням ОСОБА_1 , довідкою від 07.06.2018 року до акту огляду МСЕК щодо встановлення ОСОБА_1 другої групи інвалідності безстроково, копією паспорту ОСОБА_1 .

Водночас, зі змісту наданих представником відповідача пояснень та доказів встановлено, що зазначена особа з 25 лютого 2022 року у зв`язку із початком війни знаходиться у відпустці без збереження заробітної плати (за свій рахунок), що підтверджується: заявою ОСОБА_1 від 24.02.2022 року про надання йому відпустки за власний рахунок з 25 лютого 2022 року і до завершення воєнного стану або поліпшення ситуації у м. Харків; наказом по ТОВ «ТД «Імперія металів» від 24 лютого 2022 року про надання відпустки ОСОБА_1 без збереження заробітної плати з 25 лютого 2022 року строком до завершення воєнного стану.

Зі змісту поданого до суду відзиву на позов судом встановлено доводи стосовно того, що відповідачем помилково при первинній подачі податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум, утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 1 - 4 квартали 2023 року в графі 102 таких поставлено прочерк замість цифри 1 (стосовно кількості осіб з інвалідністю), хоча особа з інвалідністю працювала на підприємстві з 2015 року.

У зв`язку з вказаним відповідачем були подані до Головного управління ДПС у Харківській області 4 уточнюючих податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум, утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 1 квартал 2023 року, 2 квартал 2023 року, 3 квартал 2023 року, 4 квартал 2023 року, з додатками, що підтверджується відповідними квитанціями, а саме: квитанцією № 2 про подачу відповідачем 03 травня 2024 року в 14:47:53 Уточнюючого розрахунку за 1 квартал 2023 року, квитанцією № 2 про подачу відповідачем 14 травня 2024 року в 22:20:39 Уточнюючого розрахунку за 2 квартал 2023 року, квитанцією № 2 про подачу відповідачем 29 травня 2024 року в 14:25:32 Уточнюючого розрахунку за 3 квартал 2023 року, квитанцією № 2 про подачу відповідачем ЗО травня 2024 року в 13:30:46 Уточнюючого податкового розрахунку за 4 квартал 2023 року.

У зазначених документах, а саме, в Додатку № 1 кожного з уточнюючих розрахунків за 1, 2, 3, 4 квартали 2023 року внесені уточнення відомостей щодо інваліда на підприємстві - його прізвище, ім`я, по батькові, ідентифікаційний номер, та інші відомості.

Крім того, як повідомлено суду представником позивача, у зв`язку із помилковими даними, що спочатку були внесені в графу 102 вищевказаних квартальних звітів за 2023 рік, відповідачем направлено листа вих. №3105/2024 від 31.05.2024 року на адресу Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю щодо уточнення середньооблікової кількості штатних працівників за звітний період: за 1, 2, 3, 4 квартали 2023 року.

Також представником відповідача у поданому до суду відзиві на позов зазначено, що вказаного листа також було направлено і до державних органів засобами електронного зв`язку (електронний кабінет платника податків на веб-порталі ДПСУ; електронний кабінет роботодавця на веб-порталі електронних послуг ПФУ).

Відтак, судом з матеріалів справи встановлено дотримання відповідачем нормативу щодо працевлаштування однієї особи з інвалідністю в 2023 році.

Отже, оскільки відповідачем дотримано щодо працевлаштування однієї особи з інвалідністю, суд приходить до висновку про те, що відповідач вжив залежних від нього передбачених законодавством заходів для відповідності середньооблікової чисельності працюючих інвалідів установленим нормативам, тобто заходів для недопущення правопорушення, а тому відсутні підстави для стягнення з відповідача адміністративно-господарських санкцій та пені.

Аналогічного висновку дійшов і Верховний Суд у постанові від 13.03.2023 по справі №460/5056/21.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог про стягнення суми адміністративного господарських санкцій та пені.

Керуючись ст.ст. 243-246, 250, 255, 257-262, 295, 297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (майдан Свободи, буд. 5, Держпром, 1 під., к. 16, м. Харків, 61022) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Імперія металів" (шосе Григорівське, буд. 88, м. Харків, 61020) про стягнення адміністративно господарських санкцій відмовити.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Мельников Р.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.09.2024
Оприлюднено30.09.2024
Номер документу121905027
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо праці, зайнятості населення, у тому числі зайнятості населення, з них зайнятості осіб з інвалідністю

Судовий реєстр по справі —520/16327/24

Рішення від 26.09.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні