Рішення
від 27.09.2024 по справі 196/1203/24
ЦАРИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 196/1203/24

№ провадження 2-о/196/123/2024

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 вересня 2024 року смт Царичанка

Царичанський районний суд Дніпропетровської області в складі:

головуючого судді: Костюкова Д.Г.,

за участю секретаря судового засідання: Дорошенко В.В.,

заявниці: ОСОБА_1 ,

представників органу опіки

та піклування: Смірнової Т.В., Смоляги О.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку окремого провадження в залі суду смт Царичанка Дніпропетровської області цивільну справу за заявою ОСОБА_1 , заінтересовані особи: Царичанський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Дніпровському районі Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса), орган опіки та піклування виконавчого комітету Могилівської сільськоїради Дніпровського району Дніпропетровської області, про встановлення факту народження дитини, -

В С Т А Н О В И В:

Заявниця ОСОБА_1 звернулася до Царичанського районного суду Дніпропетровської області із заявою про встановлення факту народження дитини.

В обґрунтування заяви посилається на те, що вона не одружена, зареєстрована за адресою: ст.Незабудино, Солонянського району Дніпропетровської області та з вересня 2022 року фактично проживає за адресою: АДРЕСА_1 .

ІНФОРМАЦІЯ_1 народила поза закладом охорони здоров`я, а саме вдома, доньку ОСОБА_2 , та у зв`язку з введенням на території України військового стану вона пропустила строк проведення державної реєстрації дитини, визначений ч.1 ст.144 СК України та ч.3 ст.13 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану", згідно яких батьки зобов`язані невідкладно, але не пізніше одного місяця від дня народження дитини, зареєструвати народження дитини в органі державної реєстрації актів цивільного стану, для чого надати відповідні документи закладу охорони здоров`я, що підтверджують факт народження дитини.

У зв`язку з тим, що вона не зверталась до медичних закладів, то первинний післяпологовий медичний огляд її та її доньки було проведено сімейним лікарем КНП "ЦПМСД" ЦСР ОСОБА_3 лише 13.06.2024. При цьому, звертатися до обласної консультаційної комісії для отримання медичної довідки встановленого зразка необхідної для проведення реєстрації дитини вже було запізно, оскільки її доньці виповнилося майже сім місяців.

14.06.2024 соціальними службами Могилівської громади за результатами виїзду за місцем її проживання складено Акт інспектування умов проживання. За рекомендацією органів опіки та піклування, які взяли її родину під супровід, з метою підтвердження факту її материнства, вона для проведення генетичної експертизи звернулася до ТОВ "ГЕНКОД ДІАГНОСТИК" та отримала висновок про біологічне материнство від 15.07.2024 №MGU0713, яким майже стовідсотково підтверджено ймовірність її материнства.

З метою проведення державної реєстрації народження дитини вона звернулася 07.08.2024 із заявою до Царичанського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Дніпровському районі, однак отримала відмову.

Згідно медичної довідки від 16.08.2024, виданої сімейним лікарем ОСОБА_3 , ключові показники і параметри її новонародженої доньки відповідають віковим нормам здорового розвитку немовляти.

Таким чином, у зв`язку з неможливістю провести реєстрацію органом державної реєстрації актів цивільного стану факту народження, вона вимушена звернутися до суду із заявою про встановлення факту народження та прохає встановити факт народження ОСОБА_2 , жіночої статі, громадянки України, дата народження - ІНФОРМАЦІЯ_2 , місце народження: с.Цибульківка, Дніпровського району Дніпропетровської області, від батьків: мати - ОСОБА_1 , громадянка України, ІНФОРМАЦІЯ_3 , місце реєстрації: ст. Незабудино, Солонянського району, Дніпропетровської області, фактичне місце проживання: АДРЕСА_1 ; батько - ОСОБА_4 (зі слів матері), громадянин України (за громадянством матері); зобов`язати Царичанський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Дніпровському районі Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) провести державну реєстрацію народження її доньки ОСОБА_2 згідно зазначених даних.

Ухвалою судді Царичанського районного суду Дніпропетровської області від 10 вересня 2024 року було відкрито провадження у справі та призначено по цивільній справі за заявою ОСОБА_1 , заінтересовані особи: Царичанський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Дніпровському районі Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса), орган опіки та піклування виконавчого комітету Могилівської сільськоїради Дніпровського району Дніпропетровської області, про встановлення факту народження дитини, за правилами окремого провадження судове засідання для розгляду справи по суті.

Заявниця ОСОБА_1 в судовому засіданні заявлені вимоги підтримала повністю, посилаючись на доводи заяви, та прохала їх задовольнити.

Представники заінтересованої особи - органу опіки та піклування виконавчого комітету Могилівської сільськоїради Дніпровського району Дніпропетровської області Смірнова Т.В. та Смоляга О.Г. в судовому засіданні не заперечував проти задоволення заявлених вимог.

Представник заінтересованої особи - Царичанський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Дніпровському районі Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) в судове засідання не з`явився, проте до суду надійшла заява, в якій прохали розглянути справу у відсутність представника відділу, ухвалити рішення відповідно до чинного законодавства.

Допитана в судовому засіданні свідок ОСОБА_6 пояснила, що із заявницею ОСОБА_1 знаходиться в дружніх відносинах тривалий час, та їй достовірно відомо, що 30.12.2023 остання вдома народила дівчинку, пологи проходили без присутності лікарів, під наглядом в лікарні за вагітністю ОСОБА_1 не перебувала, їхати із села та народжувати дитину в міській лікарні вона боялася через систематичні обстріли.

Вивчивши та дослідивши матеріали справи, з`ясувавши правову позицію заявниці, заслухавши свідка ОСОБА_6 , перевіривши доводи сторін, даючи оцінку доказам у їх сукупності, суд приходить до висновку про те, що заявлені ОСОБА_1 вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступних підстав.

Відповідно до ч.1 ст. 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Частиною першою ст. 5 ЦПК України передбачено, що здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.

Згідно ч.1 ст. 13 ЦПК України суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом (ч.1 ст. 81 ЦПК України).

Судом встановлено, що згідно медичної довідки від 16.08.2024 року, виданої сімейним лікарем Молодіжнянської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини КНП "ЦЦПМСД" ЦСР ОСОБА_3, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , проживаюча за адресою: АДРЕСА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 народила вдома дитину (дівчинка), на обліку вагітності не перебувала, при огляді дитини стан задовільний, дитина здорова (а.с.24).

Відповідно до довідки виконавчого комітету Могилівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області від 02.09.2024 №119, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , фактично проживає без реєстрації з вересня 2022 року за адресою: АДРЕСА_1 , та має такий склад сім`ї: донька - ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , зі слів матері донька - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (а.с.10).

Згідно з Актом інспектування умов проживання від 14.06.2024 року, який складений та підписаний завідувачем сектору соціального захисту населення виконавчого комітету Могилівської сільської ради ОСОБА_8 , інспектором сектору ОСОБА_15, старостою Цибульківського старостинського округу ОСОБА_16, встановлено що ОСОБА_1 проживає в орендованому будинку за адресою: АДРЕСА_1 , зі своїми малолітніми дітьми: ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , та новонародженою донькою (зі слів матері) ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , яка не має свідоцтва про народження (а.с.11).

Згідно відмови у проведенні державної реєстрації народження від 30.08.2024 року №577/31.1-24, Царичанський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Дніпровському районі Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеси) відмовив ОСОБА_1 у проведенні державної реєстрації народження дитини та підставою для відмови стала відсутність у заявниці визначених ст.1 Розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.10.2000 №52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України 24.12.2010 №3307/5), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 року за №719/4940, документів для проведення державної реєстрації народження, зокрема висновку про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров`я за формою встановленою у додатку 3 до Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.01.2023 року № 9, рекомендовано звернутися до суду із заявою про встановлення факту народження дитини (а.с.18-19).

Відповідно до ч. 1 ст. 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Згідно положень ч. 1 ст. 5 ЦПК України, здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.

У відповідності до п.5 ч.2 ст.293 ЦПК України суд розглядає в порядку окремого провадження справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення.

Відповідно до п.7 ч.1 ст.315 ЦПК України суд розглядає справи про встановлення факту, у тому числі народження особи в певний час у разі неможливості реєстрації органом державної реєстрації актів цивільного стану факту народження.

У відповідності положень ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» державна реєстрація народження дитини проводиться за письмовою або усною заявою батьків чи одного з них за місцем її народження або за місцем проживання батьків або за заявою, поданою в електронній формі. Державна реєстрація народження дитини проводиться не пізніше одного місяця з дня її народження, а у разі народження дитини мертвою - не пізніше трьох днів. Підставою для проведення державної реєстрації народження дитини є визначені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я документи, що підтверджують факт народження. У разі народження дитини поза закладом охорони здоров`я документ, що підтверджує факт народження, видає заклад охорони здоров`я, який проводив огляд матері та дитини. У разі якщо заклад охорони здоров`я не проводив огляд матері та дитини, документ, що підтверджує факт народження, видає медична консультаційна комісія в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За відсутності документа закладу охорони здоров`я або медичної консультаційної комісії, що підтверджує факт народження, підставою для проведення державної реєстрації актів цивільного стану є рішення суду про встановлення факту народження.

Детальний порядок реєстрації народження дитини встановлено главою 1 Розділу ІІІ «Державна реєстрація народження фізичної особи та її походження» Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (далі по тексту Правила).

Так, згідно підпункту в пункту 2 глави 1 Розділу ІІІ Правил, підставами для проведення державної реєстрації народження є медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу (форма № 103-1/о), форма якої затверджена наказом Міністерства охорони здоров`я України від 08 серпня 2006 року № 545.

У разі подання до органу державної реєстрації актів цивільного стану документа, визначеного у підпункті «в» цього пункту, для державної реєстрації народження дитини, народженої поза закладом охорони здоров`я, також подається висновок про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров`я за формою, встановленою у додатку 3 до Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 січня 2013 року №9. У разі подання до органу державної реєстрації актів цивільного стану документа, визначеного у підпункті «в» цього пункту, для державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше, також отримується документ, визначений у підпункті «а», або подається документ, зазначений у підпункті «б» цього пункту.

Відповідно до пунктів 7 та 8 Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 січня 2013 року №9, за результатами аналізу документів, зазначених у пункті 4 цього Порядку, комісія не пізніше десяти календарних днів з моменту їх отримання приймає рішення про підтвердження або відмову у підтвердженні факту народження дитини та складає висновок за формою згідно з додатком 3 у двох примірниках. Один примірник видається заявникові (у разі підтвердження факту народження дитини) для пред`явлення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану або негайно надсилається відповідному Головному управлінню, управлінню МВС в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі (у разі відмови у підтвердженні факту народження дитини), а другий - залишається у комісії. Після підтвердження факту народження дитини заклад охорони здоров`я, під наглядом якого перебуває дитина, видає на підставі висновку комісії заявникові медичну довідку про перебування дитини під наглядом лікувального закладу за формою № 103-1/о, затвердженою МОЗ, яка є підставою для проведення державної реєстрації народження дитини в органах державної реєстрації актів цивільного стану.

Відповідно до пункту 4 Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 січня 2013 року №9, заявник не пізніше одного тижня з імовірного дня народження дитини поза закладом охорони здоров`я, факт народження якої потребує підтвердження, подає комісії такі документи: письмову заяву (у довільній формі); паспорт або інший документ, що посвідчує особу; обмінну карту пологового будинку, пологового відділення лікарні або виписку з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого за формою відповідно № 113/о або 027/о, затвердженою МОЗ; результати аналізів, ультразвукового дослідження, проведених під час вагітності жінки, яка народила дитину поза закладом охорони здоров`я; копію картки виклику медичної швидкої допомоги за формою № 109/о, затвердженою МОЗ; довідку про генетичну спорідненість між жінкою, яка народила дитину поза закладом охорони здоров`я, та дитиною; медичну довідку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про огляд дитини, яка народилася поза закладом охорони здоров`я, згідно з додатком 1 та медичну довідку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про огляд жінки для підтвердження факту народження дитини згідно з додатком 2; інші документи, які підтверджують надання медичної допомоги жінці у зв`язку з пологами.

Як вбачається з наведеного, законодавець чітко та покроково визначив порядок реєстрації народження дитини, а також визначив вичерпний перелік документів, які є необхідними для такої реєстрації, у тому числі у разі народження дитини поза закладом охорони здоров`я.

Так, основним документом для реєстрації народження дитини є медичний висновок, сформований в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров`я відповідно до Порядку формування та видачі медичних висновків про народження в Реєстрі-медичних висновків електронної системи охорони здоров`я про народження.

У разі народження дитини поза закладом охорони здоров`я документами для реєстрації народження дитини є медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу та відповідний висновок.

Так, судом встановлено, що ОСОБА_1 на обліку у закладі охорони здоров`я не перебувала, народила дитину поза закладом охорони здоров`я, у встановлений строк не звернулась до лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу для отримання медичної довідки про огляд дитини, яка народилася поза закладом охорони здоров`я, та медичного висновку про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров`я, оскільки не була обізнана з Порядком підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 січня 2013 року №9.

Отже, з наведеного суд приходить до висновку, що реєстрація народження дитини ОСОБА_1 не можлива у позасудовому порядку, оскільки остання на даний час позбавлена можливості отримати медичний висновок про підтвердження факту народження дитини.

Відповідно до Висновку про біологічне материнство №MGU 0713 від 15 липня 2024 року передбачувана мати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , не може бути виключена як біологічна мати тестованої дитини ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_8 . На основі аналізу локусів STR, ймовірність материнства дорівнює 99,9999977155%. Дитиною вказана ОСОБА_2 , передбачуваною матір`ю - ОСОБА_1 (а.с.14).

Також, факт народження ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , дитини жіночої статі підтвердила допитана в судовому засіданні свідок ОСОБА_6 .

Актами цивільного стану є народження фізичної особи, встановлення її походження, набуття громадянства, вихід з громадянства та його втрата, досягнення відповідного віку, надання повної цивільної дієздатності, обмеження цивільної дієздатності, визнання особи недієздатною, шлюб, розірвання шлюбу, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, зміна імені, інвалідність, смерть тощо (ч.2 ст.49 ЦК України)

Встановлення факту народження дитини необхідно заявниці з метою отримання свідоцтва про народження дитини.

Згідно з ч.1, ч. 2 ст.7 Закону України «Про громадянство України», особа, батьки або один з батьків якої на момент її народження були громадянами України, є громадянином України. Особа, яка має право на набуття громадянства України за народженням, є громадянином України з моменту народження.

Відповідно до ст.7 Конвенції про права дитини від 20.11.1989р., ратифікованою постановою Верховної ради України №789-ХІІ від 27.02.1991 року, дитина має бути зареєстрована зразу ж після народження і з моменту народження має право на ім`я і набуття громадянства, а також, наскільки це можливо, право знати своїх батьків і право на їх піклування. Держави-учасниці забезпечують здійснення цих прав згідно з їх національним законодавством та виконання їх зобов`язань за відповідними міжнародними документами у цій галузі, зокрема, у випадку, коли б інакше дитина не мала громадянства.

Підставою для проведення державної реєстрації народження дитини є визначені центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров`я документи, що підтверджують факт народження дитини, а в разі їх відсутності - рішення суду.

У разі відсутності документів про народження дитини державна реєстрація її народження проводиться на підставі рішення суду про встановлення факту народження.

Згідно з ч. 2 ст.319 ЦПК України рішення суду про встановлення факту, який підлягає реєстрації в органах державної реєстрації актів цивільного стану або нотаріальному посвідченню, не замінює собою документів, що видаються цими органами, а є тільки підставою для одержання зазначених документів.

Відповідно до статті 76 ЦПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Частиною першою статті 77 ЦПК України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування.

Згідно з частиною другою статті 78 ЦПК України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідно до частин першої та шостої статті 81 ЦПК України доказування не може ґрунтуватися на припущеннях. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

У частині першій статті 89 ЦПК України визначено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Враховуючи викладене вище, беручи до уваги висновок про біологічне материнство та пояснення допитаної у судовому засіданні свідка, суд вважає, що вищезазначені обставини в достатній мірі підтверджують факт народження ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_1 дитини жіночої статті - ОСОБА_2 , а тому заява підлягає задоволенню, оскільки в інший спосіб заявниця не може захистити свої права та права своєї малолітньої дитини.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 76-80, 141, 247, 259, 263- 265, 293, 315, 316, 319, 354, 355 ЦПК України, суд,-

У Х В А Л И В:

Заяву ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , уродженки міста Дніпропетровськ, паспорт серія НОМЕР_1 , виданий Солонянським РВ УМВС України в Дніпропетровській області 27.05.2005 року, рнокпп НОМЕР_2 , зареєстрованої за адресою: ст. Незабудино, Солонянського району Дніпропетровської області, та фактично проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , заінтересовані особи: Царичанський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Дніпровському районі Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) (адреса місцезнаходження: смт Царичанка, вул. 14-ї Гвардійської дивізії, 10 Дніпровського району Дніпропетровської області, код ЄДРПОУ: 42961890), орган опіки та піклування виконавчого комітету Могилівської сільськоїради Дніпровського району Дніпропетровської області (адреса місцезнаходження: с.Могилів, вул. Панікахи, 3 Дніпровського району Дніпропетровської області, код ЄДРПОУ: 04338138), про встановлення факту народження дитини - задовольнити.

Встановити факт народження ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , громадянкою України, місце реєстрації ст. Незабудино, Солонянського району Дніпропетровської області, ІНФОРМАЦІЯ_1 дитини жіночої статі в с.Цибульківка Дніпровського району Дніпропетровської області.

Зобов`язати Царичанський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Дніпровському районі Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса), внести відповідний актовий запис про народження дитини, зазначивши: прізвище дитини « ОСОБА_2 »; ім`я дитини « ОСОБА_2 »; по-батькові « ОСОБА_2 »; дата народження дитини - ІНФОРМАЦІЯ_1 ; місце народження - с.Цибульківка Дніпровського району Дніпропетровськох області Україна; громадянство дитини «громадянин України». В графі «відомості про матір» зазначити: прізвище матері « ОСОБА_1 »; ім`я матері « ОСОБА_1 »; по-батькові матері « ОСОБА_1 »; громадянство «громадянин України». Відповідно до ч.1 ст.135 СК України, в графі «відомості про батька» зазначити: прізвище батька « ОСОБА_4 »; ім`я батька « ОСОБА_4 »; по-батькові батька « ОСОБА_4 »; громадянство «громадянин України».

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Дніпровського апеляційного суду, а у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 27.09.2024 року.

Суддя: Д.Г.Костюков

СудЦаричанський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення27.09.2024
Оприлюднено01.10.2024
Номер документу121922749
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи окремого провадження Справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення, з них: факту народження, з них:

Судовий реєстр по справі —196/1203/24

Рішення від 27.09.2024

Цивільне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Костюков Д. Г.

Ухвала від 10.09.2024

Цивільне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Костюков Д. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні