ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
27 вересня 2024 року м. Дніпросправа № 160/7434/23
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого - судді Білак С.В. (доповідач), суддів: Юрко І.В., Чабаненко С.В., розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Сумській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.11.2023 року в адміністративній справі №160/7434/23 (суддя Верба І.В.) за позовом Головного управління ДПС у Сумській області до Державного комерційного підприємства Південукргеологія , треті особи: Державна служба геології та надр України Фонд державного майна України про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває в податковій заставі,-
ВСТАНОВИВ:
Головне управління ДПС у Сумській області звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державного комерційного підприємства Південукргеологія , треті особи: Державна служба геології та надр України Фонд державного майна України, в якому просило надати дозвіл на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває в податковій заставі.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.11.2023 року у задоволені позову відмовлено.
Відповідач, не погодившись з рішенням суду, звернувся з апеляційною скаргою, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить рішення суду скасувати та прийняти нове, яким відмовити у задоволені позову позов.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що відносно відповідача було прийнято рішення про стягнення коштів платника податків з рахунків у банках у рахунок погашення податкового боргу від 07.02.2022 №87. При цьому, позивачем неодноразово вживались заходи щодо списання коштів шляхом направлення до банківських установ інкасових доручень, однак останні повернуті без виконання у зв`язку з відсутністю коштів на рахунках та накладенням арештів згідно виконавчого документу. За таких обставин відповідно до пункту 89.2 статті 89 ПК України майно відповідача може бути використане як джерело погашення податкового боргу.
У відзиві на апеляційну скаргу відповідач просив залишити рішення суду першої інстанції без мін.
Суд, заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, здійснюючи апеляційний перегляд у межах доводів та вимог апеляційної скарги, відповідно до частини 1 статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України, встановив наступне.
З матеріалів справи слідує, що Казенне підприємство Південукргеологія подало до ГУ ДФС у Сумській області за місцем знаходження земельної ділянки податкові декларації з плати за землю: за 2021 рік від 15.02.2021 річна сума 27506,07 грн, за 2020 рік від 10.02.2020 річна сума 27506,07 грн, за 2019 рік від 18.02.2019 річна сума 27506,07 грн, за 2018 рік від 23.03.2018 річна сума 27506,07 грн, за 2017 рік від 17.02.2017 річна сума 27506,07 грн.
13.03.2018 за № 2811-17 ГУ ДФС у Сумській області сформовано податкову вимогу Казенному підприємству Південукргеологія, податковий борг станом на 12.03.2018 у сумі 3971 грн. Податкова вимога вручена платнику податків 30.03.2018 засобами поштового зв`язку.
ГУ ДФС у Сумській області прийняті податкові повідомлення-рішення від 11.06.2018, якими до платника податків Казенного підприємства Південукргеологія застосовано штраф за платежем земельний податок з юридичних осіб: № 0027491203 на суму 4622,50 грн, № 0027481203 на суму 552,23 грн, № 0027511203 на суму 170 грн, вручені платнику податків засобами поштового зв`язку 15.06.1018.
31.01.2020 ГУ ДПС у Сумській області прийнято рішення про опис майна у податкову заставу № 15, згідно з яким вирішено здійснити опис майна, що перебуває у власності (господарському віданні або оперативному управлінні) платника податків Казенного підприємства Південукргеологія код 01432150.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.08.2020 № 1052-р Про реорганізацію казенного підприємства Південукргеологія вирішено реорганізувати казенне підприємство Південукргеологія (код згідно з ЄДРПОУ 01432150) шляхом його перетворення у державне комерційне підприємство.
Державне комерційне підприємство Південукргеологія, код 01432150, перебуває за основним місцем обліку у ГУ ДПС у Дніпропетровській області, за неосновним місцем обліку в ГУ ДПС у Сумській області та, згідно наданої позивачем інформаційної картки, у інших податкових органах за місцезнаходженням філій.
Основним видом діяльності ДКП Південукргеологія є: 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, зареєстровано за організаційно-правовою формою державне підприємство 14.05.2021, запис № 1002241450000097717.
Органом управління, 100% засновником ДКП Південукргеологія є Державна служба геології та надр України, з 18.01.2023 єдиний майновий комплекс ДКП Південукргеологія передано до сфери управління Фонду державного майна України.
До 14.05.2021 відповідач був зареєстрований як Казенне підприємство Південукргеологія, код 01432150, припинений у результаті реорганізації, запис № 1002241120048001694.
Позивачем надано інформацію про банківські рахунки ДКП Південукргеологія, згідно з якою є відкритими 26 рахунків в АБ Південний, АБ Укргазбанк, АТ Кредобанк, АТ Мотор-Банк, АТ КБ Приватбанк, АТ КБ Радабанк, АТ АКБ Конкорд, АТ Райффайзен банк, рахунки у ДОДАТ.АТ Райффайзен банк відкриті без ініціативи клієнта, рахунок у Казначействі України (електронне адміністрування податків).
Позивачем надано роздрукування інтегрованої картки платника податків ДКП Південукргеологія по земельному податку, згідно відомостей якою станом на 31.01.2022 недоїмка складає 119310,01 грн, та 3970,97 грн станом на 31.12.2017.
11.08.2022 заступником начальника ГУ ДПС у Сумській області затверджено акт опису майна № 39 від 11.08.2022, податковий керуючий на підставі рішення ГУ ДПС у Сумській області від 31.01.2020 № 15 здійснив опис майна у податкову заставу платника податків Державного комерційного підприємства Південукргеологія, код 01432150, адреса: вулиця Заозерна, будинок 109, м. Суми:
1)комплекс нежитлових будівель i споруд, які розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 5910136600:09:011:0023, площею 0,6422 га, за адресою: м. Суми, вулиця Заозерна, 109, а саме:
-склад літ. С, площею 94,2 кв.м, вартість 2618 грн;
-контора літ. 3 , площею 131,7 кв.м, вартість 11210 грн;
-майстерня літ. И, площею135,2 кв.м, вартість 5778 грн;
-гараж літ. Е, площею 503 кв.м, вартість 96800 грн;
-сарай літ. Ш, площею 8,9 кв.м, вартість 515 грн;
-сарай літ, Т, площею 45,4 кв.м, вартість 3080 грн;
-оглядова яма, літ. Ф, площею 28,0 кв.м, вартість 666 грн;
-огорожа № 1-2, вартість 2808 грн;
-будівля літ. СТР, площею 105 кв.м (недобудоване), вартість не визначена;
-разом вартість 123475 грн.
06.09.2022 в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано обтяження, номер запису обтяження 47776556, комплекс нежитлових будівель і споруд, адреса м. Суми, вулиця Заозерна, будинок 109.
Згідно з поданням від 07.02.2022 ГУ ДПС у Сумській області ДКП Південукргеологія станом на 03.02.2022 має податковий борг у сумі 117017,81 грн, з них 107118,74 грн борг, що виник в результаті несплати самостійно задекларованих сум та не сплачений протягом 90 днів, запропоновано відповідно до пункту 95.5 статті 95 ПК України, в редакції Закону № 1914-ХІ, прийняти рішення про стягнення коштів в рахунок погашення податкового боргу.
07.02.2022 ГУ ДПС у Сумській області прийнято рішення № 37 про стягнення коштів платника податків з рахунків у банках у рахунок погашення податкового боргу ДКП Південукргеологія.
ГУ ДПС у Сумській області подані інкасові доручення (розпорядження) про стягнення податкового боргу з ДКП Південукргеологія від 15.06.2022 на суму 107118,74 грн:
-до АТ Райффайзен банк у м. Києві, які повернуті у зв`язку з відсутністю коштів на рахунку: № 199, № 198, № 201, № 200, № 189, № 196, № 197, № 205, № 203, № 202;
-до ДОДАТ.АТ Райффайзен банк м. Дніпр-ськ, які повернуті у зв`язку з відсутністю коштів на рахунку: № 193, № 194, № 191, № 195, № 192;
-до АТ КБ Приватбанк: № 206 повернуто, кошти на рахунку відсутні; № 208 повернуто, страхові кошти, зараховані на рахунок, не можуть бути спрямовані на задоволення вимог кредиторів, на стягнення на підставі виконавчих та інших документів, за якими здійснюється стягнення, відповідно до закону; № 208 повернуто, кошти на рахунку відсутні;
-до АБ Південний: № 210, 209 повернуто, на рахунок платника накладено арешт для забезпечення виконання іншого виконавчого документа;
-до АТ Мотор-Банк: № 166 повернуто, на кошти накладений арешт за іншим виконавчим документом;
-до АТ Кредобанк: № 212 повернуто у зв`язку наявністю на виконанні інших постанов про арешт коштів, які надійшли раніше, ніж Постанова на виконання якої виставлено дане інкасове доручення (розпорядження);
-до АТ АКБ Конкорд: № 213 повернуто, на рахунок накладено арешт за іншим виконавчим документом;
-до АБ Укргазбанк: № 190 повернуто, кошти на рахунку відсутні;
-до АТ КБ Радабанк: № 204 повернуто, залишок коштів відсутній, рахунок відкритий підприємству з іншою організаційно-правовою формою.
ГУ ДПС у Сумській області подані інкасові доручення (розпорядження) про стягнення податкового боргу з ДКП Південукргеологія на суму 119310,01 грн від 21.12.2022:
-до АТ Райффайзен банк у м. Києві, які повернуті у зв`язку з відсутністю коштів на рахунку: № 276, № 274, № 275, № 271, № 272, № 273, № 277, № 264, № 279, № 278, № 270,
-до ДОДАТ.АТ Райффайзен банк м. Дніпр-ськ, які повернуті у зв`язку з відсутністю коштів на рахунку: № 268, № 266, № 267, № 269;
-до АТ Кредобанк: № 3 повернуто у зв`язку наявністю на виконанні інших постанов про арешт коштів, які надійшли раніше, ніж постанова на виконання якої виставлено платіжну вимогу;
-до АТ КБ Радабанк: № 280 повернуто, рахунок відкритий підприємству з іншою організаційно-правовою формою.
ГУ ДПС у Сумській області подані інкасові доручення (розпорядження) про стягнення податкового боргу з ДКП Південукргеологія на суму 119310,01 грн від 26.01.2023:
-до АТ Райффайзен банк у м. Києві, які повернуті у зв`язку з відсутністю коштів на рахунку: № 12, № 13, № 14, № 25, № 1, № 18, № 15, № 16, № 17, № 19;
-до ДОДАТ.АТ Райффайзен банк м. Дніпр-ськ, які повернуті у зв`язку з відсутністю коштів на рахунку: № 21, № 2, № 20, № 23, № 22, № 6;
-до АТ КБ Приватбанк: № 4, № 10, № 265 повернуто, кошти на рахунку відсутні; № 9, № 283 повернуто, страхові кошти, зараховані на рахунок, не можуть бути спрямовані на задоволення вимог кредиторів, на стягнення на підставі виконавчих та інших документів, за якими здійснюється стягнення, відповідно до закону;
-до АБ Південний: № 8, № 209, № 7, № 284, № 285 повернуто, на рахунок платника накладено арешт для забезпечення виконання іншого виконавчого документа;
-до АТ Мотор-Банк: № 268 повернуто, на кошти накладений арешт за іншим виконавчим документом;
-до АТ Кредобанк: № 3, № 287 повернуто у зв`язку наявністю на виконанні інших постанов про арешт коштів, які надійшли раніше, ніж Постанова на виконання якої виставлено платіжну вимогу;
-до АБ Укргазбанк: № 24, № 265 повернуто, кошти на рахунку відсутні;
-до АТ АКБ Конкорд: № 288 повернуто, на рахунок накладено арешт за іншим виконавчим документом;
-до АТ КБ Радабанк: № 11, № 280 повернуто, рахунок відкритий підприємству з іншою організаційно-правовою формою.
45.ГУ ДПС у Сумській області подані інкасові доручення (розпорядження) про стягнення податкового боргу з ДКП Південукргеологія на суму 119310,01 грн від 08.02.2023:
-до ДОДАТ.АТ Райффайзен банк м. Дніпр-ськ, які повернуті у зв`язку з відсутністю коштів на рахунку: № 65;
-до АТ КБ Приватбанк: № 70, № 72 повернуто, кошти на рахунку відсутні; № 71 повернуто, страхові кошти, зараховані на рахунок, не можуть бути спрямовані на задоволення вимог кредиторів, на стягнення на підставі виконавчих та інших документів, за якими здійснюється стягнення, відповідно до закону;
-до АБ Південний: № 73, № 74 повернуто, на рахунок платника накладено арешт для забезпечення виконання іншого виконавчого документа;
-до АТ Мотор-Банк: № 75 повернуто, на кошти накладений арешт за іншим виконавчим документом;
-до АТ Кредобанк: № 76 повернуто у зв`язку наявністю на виконанні інших постанов про арешт коштів, які надійшли раніше, ніж Постанова на виконання якої виставлено платіжну вимогу;
-до АТ АКБ Конкорд: № 77 повернуто, на рахунок накладено арешт за іншим виконавчим документом;
-до АБ Укргазбанк: № 66 повернуто, кошти на рахунку відсутні;
-до АТ КБ Радабанк: № 68 повернуто, рахунок відкритий підприємству з іншою організаційно-правовою формою.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів зазначає наступне.
Стаття 67 Конституції України визначає обов`язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до пунктів 87.1, 87.2 статті 87 Податкового кодексу України джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.
Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
За змістом пунктів 88.1, 88.2 статті 88 Податкового кодексу України, з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу.
Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.
Згідно з пунктами 89.1, 89.2 статті 89 Податкового кодексу України право податкової застави виникає:
у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку;
у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу;
у випадку, визначеному в пункті 100.11 статті 100 цього Кодексу, - з дня укладання договору про розстрочення, відстрочення грошових зобов`язань.
З урахуванням положень цієї статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.
У разі якщо балансова вартість майна, на яке поширюється податкова застава, є меншою ніж сума податкового боргу платника податків, право податкової застави поширюється на таке майно.
Згідно з пунктом 89.3 статті 89 Податкового кодексу України майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, яке пред`являється платнику податків, що має податковий борг. Акт опису майна, на яке поширюється право податкової застави, складається податковим керуючим у порядку та за формою, що затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Пунктом 89.5 статті 89 Податкового кодексу України передбачено, що у разі якщо на момент складення акта опису майно відсутнє або його балансова вартість менша від суми податкового боргу, право податкової застави поширюється на інше майно, на яке платник податків набуде право власності у майбутньому до погашення податкового боргу в повному обсязі.
Відповідно до пунктів 95.1, 95.2, 95.3, 95.10 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу.
З метою реалізації майна, яке перебуває у податковій заставі, проводиться експертна оцінка вартості такого майна для визначення початкової ціни його продажу. Така оцінка проводиться у порядку, визначеному Законом України Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні.
Відповідно до пункту 93.4 статті 93 Податкового кодексу України, у разі продажу майна, що перебуває у податковій заставі, відповідно до статті 95 цього Кодексу таке майно звільняється з податкової застави (із внесенням змін до відповідних державних реєстрів) з дня отримання контролюючим органом підтвердження про надходження коштів до бюджету від такого продажу.
Підпунктом 20.1.34-1 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України визначено, що контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу або його частини за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Системний аналіз наведених норм законодавства дає підстави для висновку про те, що звернення контролюючого органу до суду з позовними вимогами щодо надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків має відбуватись після звернення про погашення податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у власності платника податку, зокрема шляхом стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих платника податку, і лише в разі недостатності коштів податковий орган має право звернутися до суду з вимогами про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна платника податку, що перебуває у податковій заставі.
Отже, Податковим кодексом України визначено черговість вжиття контролюючим органом заходів щодо погашення податкового боргу, а саме спочатку приймаються заходи для стягнення коштів з платника податків, та лише у разі їх недостатності погашення податкового боргу здійснюється за рахунок майна платника податку, що перебуває у податковій заставі.
Обов`язковими умовами (обставинами), наявність яких в своїй сукупності зумовлює виникнення у контролюючого органу права на звернення до суду із даним позовом, є: наявність у платника податків боргу зі сплати податків (зборів, обов`язкових платежів); сума заборгованості платника податків на момент звернення контролюючого органу до суду із позовом про надання дозволу на погашення боргу за рахунок майна платника має бути узгодженою у встановленому законодавством порядку; відсутність коштів на рахунках платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків; наявність майна платника податків - боржника у податковій заставі.
Сукупність вказаних обставин наділяє контролюючий орган правом на звернення до суду із позовом про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
До предмету доказування у справі, що розглядається, входять обставини щодо переліку усіх відкритих платником податків банківських рахунків, наявність/відсутність на таких рахунках грошових коштів, необхідних для погашення наявної у відповідача суми податкового боргу, а також вчинення податковим органом дій щодо стягнення коштів з таких рахунків.
Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 06.12.2022 у справі №813/4632/16 (№К/9901/41317/18), яка враховується судом в силу вимог частини п`ятої статті 242 КАС України.
Так, в спірному випадку контролюючий орган здійснив опис майна платника податків у податкову заставу, прийняв рішення про стягнення коштів з рахунків у банках у рахунок погашення податкового боргу без звернення до суду, надав перелік рахунків відомості про які наявні в його інформаційних базах, надав інкасові доручення, які пред`явлені у банки 16.05.2022, 21.12.2022, 26.01.2023, 08.02.2023 з відмітками про повернення як з підстав відсутності коштів так і наявності арештів на кошти на підставі інших документів, відкриття рахунків підприємству з іншою організаційно-правовою формою.
Разом з тим, матеріалами справи не підтверджено, що позивач у судовому порядку звертався з позовом про стягнення сум податкового боргу на підставі податкових повідомлень-рішень від 11.06.2018 про застосування до Казенного підприємства Південукргеологія штрафу за платежем земельний податок № 0027491203 на суму 4622,50 грн, № 0027481203 на суму 552,23 грн, № 0027511203 на суму 170 грн.
Позивач зазначає, що у податковій заставі з вчиненням процедури опису знаходиться нерухоме майно - комплекс нежитлових будівель i споруд, які розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 5910136600:09:011:0023, площею 0,6422 га, за адресою: м. Суми, вулиця Заозерна, 109, надає докази реєстрації 06.09.2022 обтяження.
За правилом, встановленим підпунктом 87.3.2 пункту 87.3 статті 87 ПК України, не можуть бути використані як джерела погашення податкового боргу платника податків майно, яке належить на правах власності іншим особам та перебуває у володінні або користуванні платника податків.
Колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції, що позивач не підтвердив якій особі належить право власності на описане у податкову заставу майно. Описане майно як в акті так і в відомостях про обтяження не супроводжується вказівною на реєстраційний номер нерухомого майна у відповідному реєстрі. Акт опису майна у податкову заставу складений без участі платника податків.
При цьому, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.10.2022 № 910-р Деякі питання управління об`єктами державної власності передано до сфери управління Фонду державного майна єдині майнові комплекси державних підприємств, установ та організацій і пакети акцій (часток), що належать державі у статутних капіталах господарських товариств, які передаються із сфери управління уповноважених органів управління, за переліком, у який включено: код: 01432150, найменування єдиного майнового комплексу: Казенне підприємство Південукргеологія; орган управління: Держгеонадра.
За актом приймання-передачі від 18.01.2023 єдиний комплекс Державного комерційного підприємства Південукргеологія, код 01432150, зі сфери управління Держгеонадра передано до сфери управління Фонду державного майна України. Згідно вказаного акту від 18.01.2023 Держгеонадра не надано на дату передачі пооб`єктного переліку майна підприємства із зазначенням первісної та залишкової вартості, не надані у повному обсязі правовстановлюючі документи.
Таким чином, матеріалами справи не підтверджується належність на праві власності описаного майна відповідачу.
Описаний у податкову заставу комплекс будівель та споруд нерозривно пов`язаний із земельною ділянкою, на якій такий комплекс розташований. У податкових деклараціях з плати за землю платник податків вказав, що така ділянка належить йому на праві постійного користування (код 2).
Кадастрова карта України містить відомості про земельну ділянку з кадастровим номером 5910136600:09:011:0023, призначення 1.10.5, категорія - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, власність державна.
За таких обставин відсутні підстави для надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває в податковій заставі,-
Статтею 316 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Враховуючи викладене, суд дійшов до висновку, що рішення суду першої інстанції ухвалене з дотриманням норм матеріального та процесуального права, з повним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи, у зв`язку з чим підстави для скасування або зміни рішення суду першої інстанції відсутні, тому, при таких обставинах, апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду - без змін.
Керуючись статями 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Сумській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.11.2023 року в адміністративній справі №160/7434/23 - залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.11.2023 року в адміністративній справі №160/7434/23 - залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати прийняття та не підлягає касаційному оскарженню до Верховного Суду, крім випадків, встановлених п.2 ч.5 ст.328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий - суддяС.В. Білак
суддяІ.В. Юрко
суддяС.В. Чабаненко
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2024 |
Оприлюднено | 30.09.2024 |
Номер документу | 121937997 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Білак С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні