Постанова
від 04.10.2010 по справі 2-а-7102/10/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                           УКРАЇНА

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

   ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

4 жовтня 2010 року

№ 2-а-7102/10/1070

Суддя Київського окружного адміністративного суду Музиченко А.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу

за позовом

Переяслав – Хмельницької об’єднаної державної податкової інспекції Київської області

до

Приватного підприємства Фірми «Украгропром» ,

про

припинення юридичної особи, –

  В С Т А Н О В И В:

У серпні 2010 року до Київського окружного адміністративного суду звернулася Переяслав – Хмельницька об’єднана державна податкова інспекція Київської області з адміністративним позовом до Приватного підприємства Фірми «Украгропром» , про припинення юридичної особи.

Позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що відповідач господарської діяльності не здійснює, не виконує передбачені законом обов’язки щодо подання до державного податкового органу, відповідно до законів, податкових декларацій та інших документів і відомостей, що пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов’язкових платежів), звітність не подає більше одного року, тому до нього слід застосувати адміністративно – господарську санкцію у вигляді припинення юридичної особи.

Відповідачу за адресою його місцезнаходження (08400, Київська область, місто Переяслав – Хмельницький, вулиця Б. Хмельницького, будинок 27/25), відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців від 20 травня 2010 року, направлялася копія ухвали про відкриття скороченого провадження разом із копією позовної заяви та доданими до неї матеріалами, але до суду повернувся конверт з позначкою про те, що адресат за зазначеною адресою не проживає.

7 вересня 2010 року до суду від представника позивача надійшло письмове клопотання про розгляд справи без його участі, позовні вимоги підтримує в повному обсязі. Разом із клопотанням представника позивача, до суду надійшла письмова заява від представника відповідача про визнання адміністративного позову, розгляд справи просив проводити без його участі.

Відповідно до частини першої статті 136 Кодексу адміністративного судочинства України, позивач може відмовитися від адміністративного позову, а відповідач – визнати адміністративний позов протягом всього часу судового розгляду, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративного позову чи визнання адміністративного позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи.

 Згідно пунктом 3 частини першої статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо: припинення за зверненням суб'єкта владних повноважень юридичних осіб чи фізичних осіб - підприємців у випадках, передбачених законом.

Судове рішення у зв’язку з визнанням адміністративного позову ухвалюється за правилами, встановленими статтею 113 Кодексу адміністративного судочинства, а саме у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову.

Суд, дослідивши надані клопотання, дійшов висновку, що вони підлягають задоволенню.

Всебічно та об’єктивно дослідивши матеріали справи, та оцінивши їх у сукупності, суд дійшов висновку прийняти визнання адміністративного позову відповідачем, відповідно  позов підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Відповідач, Приватне підприємство Фірма «Украгропром» , 12 вересня 1997 року зареєстрована Виконавчим комітетом Переяслав – Хмельницької міської ради Київської області як фізична особа – підприємець, місцезнаходження: 08400, Київська область, місто Переяслав – Хмельницький, вулиця Б. Хмельницького, будинок 27/25, ідентифікаційний номер 24890910, запис про державну реєстрацію № 486.

Відповідно до статті 9 Закону України від 25.06.1991 року №1251-ХІІ «Про систему оподаткування» платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані: вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово – господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами; подавати до державних  податкових органів та інших державних органів, відповідно до законів, декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів); сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни; допускати посадових осіб державних податкових органів до обстеження приміщень, що використовуються для одержання доходів чи пов'язані з утриманням  об'єктів оподаткування, а також для перевірок з питань обчислення  і  сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).

Судом встановлено, що податкову звітність до податкового органу відповідачем не подавалося більше одного року (свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи від 12 вересня 1997 року, ідентифікаційний номер 24890910, запис про державну реєстрацію № 486 ), про що свідчить довідка, видана Переяслав – Хмельницькою об’єднаною державною податковою інспекцією Київської області № 1259 від 21.05.2010 року.

Розрахункові рахунки в установах банків відсутні.

Пунктом 17 статті 11 Закону України від 04.12.1990 року № 509-ХІІ «Про державну податкову службу» органам державної податкової служби надано право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.

Відповідно до частини другої статті 38 Закону №755-IV підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є: визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації через порушення закону, допущені при створенні юридичної особи, які не можна усунути; провадження нею діяльності, що суперечить установчим документам, або такої, що заборонена законом; невідповідність мінімального розміру статутного фонду юридичної особи вимогам закону; неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону; наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.

Системний аналіз норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» доводить, що терміни «припинення юридичної особи» і «скасування державної реєстрації» є тотожними поняттями, адже створюють одні й ті ж правові наслідки – ліквідацію юридичної особи.

Судом встановлено, що у відповідача відсутня заборгованість зі сплати податків і обов’язкових платежів, відповідно до довідки від 19.05.2010 року № 1234/248/10/19 – 025.

Статтею 11 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно зі статтею 71 цього Кодексу кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім розгляду справ про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкту владних повноважень.

Суб’єкт владних повноважень повинен надати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин на які вона посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.

Відповідно до заяви від 7 вересня 2010 року, яка міститься в матеріалах справи, відповідач визнав позов в повному обсязі.

За наведених обставин суд вважає за можливе прийняти визнання позову відповідачем, з огляду на це позовні вимоги підлягають задоволенню.

Частиною першою статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» встановлено, що суд, який постановив рішення про припинення юридичної особи, що не пов’язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення.

Відповідно до частини четвертої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем – фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 136, 159-163, 167, 183-2, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, –

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити.

Юридичну особу – Приватне підприємство Фірма «Украгропром»  (місцезнаходження: 08400, Київська область, місто Переяслав – Хмельницький, вулиця Б. Хмельницького, будинок 27/25, ідентифікаційний номер 24890910, запис про державну реєстрацію № 486 ) – припинити .

Копію постанови після набрання нею законної сили надіслати до Виконавчого комітету Переяслав – Хмельницької міської ради Київської області для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про судове рішення та для здійснення заходів з припинення юридичної особи – Приватне підприємство Фірма «Украгропром»  (місцезнаходження: 08400, Київська область, місто Переяслав – Хмельницький, вулиця Б. Хмельницького, будинок 27/25, ідентифікаційний номер 24890910, запис про державну реєстрацію № 486 )   у встановленому законом порядку.

Судові витрати розподіляються відповідно до частини четвертої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.

Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Апеляційні скарги у справах, передбачених пунктами 1, 2 частини першої статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, розглядаються апеляційними судами в порядку письмового провадження.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя                                     А.В. Музиченко

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.10.2010
Оприлюднено16.11.2010
Номер документу12194785
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-7102/10/1070

Постанова від 04.10.2010

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Музиченко А.В.

Ухвала від 06.08.2010

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Музиченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні