Вирок
від 30.09.2024 по справі 199/2088/24
АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 199/2088/24

(1-кп/199/279/24)

В И Р О К

іменем України

30 вересня 2024 року м. Дніпро

Амур-Нижньодніпровський районний суд міста Дніпропетровська у складі:

Головуючий суддя ОСОБА_1 .

За участі секретаря судового засідання ОСОБА_2

прокурора ОСОБА_3

захисника ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спеціального судового провадження за відсутності обвинуваченого (in absentia) кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань під № 22023050000003094, за обвинуваченням:

ОСОБА_5 , яка народилася ІНФОРМАЦІЯ_1 в смт. Володарське, Володарського р-ну, Донецької обл., громадянки України, раніше не судимої, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 ,

у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України,

В С Т А Н О В И В:

24 жовтня 1945 року набув чинності Статут Організації Об`єднаних Націй, підписаний 26 червня 1945 року, яким фактично створено Організацію Об`єднаних Націй (далі - ООН), до складу якої входять Україна, російська федерація та ще 49 країн-засновниць, а також інші країни світу.

Відповідно до частини 4 статті 2 Статуту ООН, усі Члени вказаної організації утримуються в своїх міжнародних відносинах від погрози силою або її застосування як проти територіальної недоторканності або політичної незалежності будь-якої держави, так і будь-яким іншим чином, несумісним із Цілями Об`єднаних Націй.

Декларацією Генеральної Асамблеї ООН від 09.12.1981 № 36/103 про недопустимість інтервенції та втручання у внутрішні справи держав і резолюціями: від 16.12.1970 № 2734 (XXV), що містить Декларацію про зміцнення міжнародної безпеки; від 21.12.1965 № 2131 (XX), що містить Декларацію про неприпустимість втручання у внутрішні справи держав і про обмеження їх незалежності і суверенітету від 14.12.1974 № 3314 (XXIX), що містить визначення агресії, визначено, що жодна з держав не має права здійснювати інтервенцію або втручання у будь-якій формі або з якої б то не було причини у внутрішні і зовнішні справи інших держав. Закріплені обов`язки держав утримуватися від: збройної інтервенції, підривної діяльності, військової окупації; надання сприяння, заохочення або підтримки сепаратистської діяльності; не допускати на своїй території навчання, фінансування і вербування найманців чи засилання таких найманців на територію іншої держави.

Верховною Радою Української Радянської Соціалістичної Республіки 24.08.1991 схвалено «Акт проголошення незалежності України», яким урочисто проголошено незалежність України та створення самостійної української держави - України.

У преамбулі Декларації про державний суверенітет України від 16.07.1990 вказано, що Верховна Рада УРСР проголошує державний суверенітет України як верховенство, самостійність, повноту і неподільність влади Республіки в межах її території та незалежність і рівноправність у зовнішніх зносинах.

Відповідно до розділу V Декларації територія України в існуючих кордонах є недоторканною і не може бути змінена та використана без її згоди. Україна самостійно визначає адміністративно-територіальний устрій та порядок утворення національно-адміністративних одиниць.

Статтями 1, 2 Конституції України визначено, що Україна є суверенною і незалежною, демократичною, соціальною, правовою державою. Суверенітет України поширюється на всю її територію, яка в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною. Статтею 73 Конституції України закріплено, що виключно всеукраїнським референдумом вирішуються питання про зміну території України.

Згідно з пунктами 1, 2 Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї від 05 грудня 1994 року рф, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки підтвердили Україні своє зобов`язання згідно з принципами Заключного акта Наради з безпеки та співробітництва в Європі від 01 серпня 1975 року поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України, зобов`язалися утримуватися від загрози силою чи її використання проти територіальної цілісності чи політичної незалежності України, і що ніяка їхня зброя ніколи не буде використовуватися проти України, крім цілей самооборони, або будь-яким іншим чином згідно зі Статутом ООН.

Всупереч вказаним нормам Президент російської федерації, а також інші представники влади російської федерації, діючи всупереч вимогам п. п. 1, 2 Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї від 05.12.1994, принципам Заключного акту Наради з безпеки та співробітництва в Європі від 01.08.1975 та вимогам ч. 4 ст. 2 Статуту ООН і Декларацій Генеральної Асамблеї ООН від 09.12.1981 № 36/103, від 16.12.1970 № 2734 (XXV), від 21.12.1965 № 2131 (XX), від 14.12.1974 № 3314 (XXIX), спланували, підготували і розв`язали агресивну війну та воєнний конфлікт проти України.

З цією метою 22.02.2022 Президент російської федерації підписав з керівниками російських окупаційних адміністрацій на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей договори про дружбу, співробітництво та взаємну допомогу, які в той же день ратифіковані Державною думою та Радою Федерації Федеральних Зборів російської федерації.

В цей же день президент російської федерації, з метою надання видимості законності дій по нападу на Україну, направив до Ради Федерації Федеральних Зборів російської федерації звернення про використання Збройних Сил російської федерації за межами російської федерації, яке було задоволено.

Керівники російських окупаційних адміністрацій на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей 23.02.2022 звернулися до президента російської федерації з проханням надати допомогу у відбитті надуманої ними воєнної агресії «українського режиму щодо населення» так званих «донецької народної республіки» та «луганської народної республіки».

Президент російської федерації 24.02.2022 оголосив про своє рішення почати військову операцію в Україні, після чого був відданий наказ на вторгнення підрозділів Збройних Сил російської федерації на територію України.

Після цього, 24.02.2022 на виконання вищевказаного наказу військовослужбовці Збройних Сил російської федерації шляхом збройної агресії, незаконно вторглись на територію України через лінію державного кордону України, розташовану в Автономній Республіці Крим, Донецькій, Луганській, Харківській, Херсонській, Миколаївській, Київській, Сумській, Чернігівській та інших областях та шляхом застосування зброї здійснили напад на державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, військові частини, інші об`єкти, які мають важливе народногосподарське чи оборонне значення, житлові масиви та інші цивільні об`єкти, а також здійснили окупацію частини території України, чим вчинили дії на порушення порядку, встановленого Конституцією України, що продовжується до теперішнього часу та призводить до тяжких наслідків.

Указані дії супроводжуються бойовим застосуванням авіації, артилерійськими та ракетними ударами, а також застосуванням броньованої техніки та іншого озброєння. При цьому вогневі удари здійснюються по об`єктам, які захищені нормами міжнародного гуманітарного права. Зазначені дії призвели до тяжких наслідків у вигляді загибелі людей, у тому числі дітей, отримання ними тілесних ушкоджень різного ступеня тяжкості та заподіяння матеріальних збитків у вигляді знищення будівель, майна та інфраструктури.

Перебування на території України підрозділів збройних сил інших держав з порушенням процедури, визначеної Конституцією та законами України, Гаазькими конвенціями 1907 року, IV Женевською конвенцією 1949 року, а також всупереч Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї 1994 року, Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і російською федерацією 1997 року та іншими міжнародно-правовими актами, є окупацією частини території суверенної держави Україна і міжнародним протиправним діянням з усіма наслідками, передбаченими міжнародним правом.

24.02.2022 Указом Президента України № 64/2022 у зв`язку з військовою агресією рф проти України на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» введено воєнний стан на всій території України, який в подальшому неодноразово продовжено та дія якого триває до теперішнього часу.

Відповідно до п. п. 6, 7 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», окупаційна адміністрація російської федерації - сукупність державних органів і структур російської федерації, функціонально відповідальних за управління тимчасово окупованими територіями та підконтрольних російській федерації самопроголошених органів, які узурпували виконання владних повноважень на тимчасово окупованих територіях та які виконували чи виконують властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування функції на тимчасово окупованій території України, в тому числі органи, організації, підприємства та установи, включаючи правоохоронні та судові органи, нотаріусів та суб`єктів адміністративних послуг.

Тимчасово окупована територія - це частини території України, в межах яких збройні формування російської федерації та окупаційна адміністрація російської федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування російської федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації російської федерації.

Згідно ст. 42 IV Конвенції про закони і звичаї війни на суходолі та додаток до неї: положення про закони і звичаї війни на суходолі (1907 року) територія визнається окупованою, якщо вона фактично перебуває під владою армії супротивника.

Внаслідок розв`язання і ведення агресивної війни, починаючи з 24.02.2022 збройними формуваннями російської федерації тимчасово окуповано частини території Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Луганської, Миколаївської, Сумської, Харківської, Херсонської областей.

Згідно з наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією» м. Маріуполь Маріупольської міської територіальної громади включено до Переліку територій, які є тимчасово окупованими російською федерацією, починаючи із 05.03.2022.

Указом т.зв. «главы «ДНР» № 108 от 31.03.2022 «Об администрации города Мариуполя» створено т.зв. «администрацию города Мариуполя» та, таким чином, представниками російської федерації на тимчасово окупованій території АДРЕСА_1 створено підпорядковану, керовану та фінансовану російською федерацією окупаційну адміністрацію, в яку входили органи і структури, функціонально відповідальні за управління тимчасово окупованою територією України, та на яку незаконно покладено здійснення функції властивих міській раді України.

За вказаних обставин, ОСОБА_6 , будучи громадянином України, не пізніше ніж із 23.08.2022, більш точні дата та час досудовим слідством невстановлені, усвідомлюючи, що в Україні введено воєнний стан, керуючись ідеологічними та корисливими мотивами, добровільно погодилась на співпрацю з окупаційною владою російської федерації, та добровільно прийняла пропозицію обійняти посаду з організацією освітнього процесу, а саме заступника директора з виховної роботи «МУНИЦИПАЛЬНОГО БЮДЖЕТНОГО ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яка розташована за адресою: Донецька область, Маріупольський район, сел. Нікольське, вул. Свободи, буд. 122 (на основі приміщень та матеріальних цінностей комунального закладу «Нікольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Якименка А.Д. Нікольської селищної ради Донецької області» (код за ЄДРПОУ 30367033) (далі - МБОУ СШ № 1), та впроваджувати стандарти освіти держави-агресора у даному закладі освіти.

Після чого, використовуючи отримані повноваження ОСОБА_6 , перебуваючи на тимчасово окупованій території, з метою організації освітнього процесу, обіймаючи вказану вище посаду, керуючись корисливими та ідеологічними мотивами не пізніше ніж із 23.08.2022, більш точні дата та час досудовим слідством невстановлені, у відповідності до вимог «Закона об образовании» від 19.06.2015, прийнятим Постановою народної Ради так званої «ДНР», за освітніми стандартами та навчальними планами так званої «ДНР», із повним виключенням з освітнього процесу вимог до обов`язкових результатів навчання, визначених державними стандартами повної загальної середньої освіти України, який повністю протирічить меті як початкової так і базової середньої освіти в Україні та який формуватиме знання, інші компетентності та світогляд здобувачів освіти спрямовані на возвеличення російської федерації та так званої «ДНР», її історичної ролі та відповідно заперечення існування культурних цінностей українського народу, його історико-культурних надбань і традицій, української мови, що має своєю кінцевою метою збуджувати агресію та ненависть до України.

Відповідно до ч. 2 ст. 14 «Федерального закона «Об образовании в российской федерации» від 29.12.2012 № 273-ФЗ (далі - закон № 273-ФЗ) в освітніх організаціях освітня діяльність здійснюється на державній мові російської федерації, якщо цією статтею не встановлено інше. Викладання та вивчення державної мови російської федерації в рамках освітніх програм, що мають державну акредитацію, здійснюються відповідно до федеральних державних освітніх стандартів та освітніх стандартів.

Відповідно до п. 6 ст. 2 закону № 273-ФЗ федеральний державний освітній стандарт - сукупність обов`язкових вимог до освіти певного рівня та (або) до професії, спеціальності та напряму підготовки, затверджених залежно від рівня освіти федеральним органом виконавчої влади, що здійснює функції з вироблення та реалізації державної політики та нормативно-правового регулювання у сфері загальної освіти, або федеральним органом виконавчої влади, що здійснює функції з вироблення та реалізації державної політики та нормативно-правового регулювання у сфері вищої освіти.

Відповідно до ч. 5 ст. 11 закону № 273-ФЗ федеральні державні освітні стандарти загальної освіти розробляються за рівнями освіти.

Стандарти початкової загальної освіти (1-4 класи) у системі освіти російської федерації затверджено наказом міністерства освіти та науки російської федерації від 31.05.2021 № 286 «Об утверждении федерального государственного образовательного стандарта начального общего образования» (зареєстрований в міністерстві юстиції рф 05.07.2021 за № 64100) (далі - ФГОС № 286).

У відповідності до п. 1 цього стандарту федеральний державний освітній стандарт початкової загальної освіти забезпечує: наступність освітніх програм дошкільної, початкової загальної та основної загальної освіти; особистісний розвиток тих, хто навчається, в тому числі духовно-моральний та соціокультурний, включаючи становлення їхньої російської громадянської ідентичності як складової соціальної ідентичності, що представляє собою усвідомлення індивідом приналежності до спільноти громадян російської федерації, здатності, готовності та відповідальності виконання ним своїх громадянських обов`язків, користування правами та активної участі в житті держави, розвитку громадянського суспільства з урахуванням прийнятих у суспільстві правил та норм поведінки.

Відповідно до п. 15 цього стандарту, програма початкової загальної освіти реалізується державною мовою російської федерації. В державних та муніципальних освітніх організаціях, розташованих на території республіки російської федерації, може вводитися викладання та вивчення державних мов республік російської федерації у відповідності до законодавства республік російської федерації.

Згідно з п. п. 32.1 цього стандарту, навчальний план початкової загальної освіти передбачає обов`язкове вивчення наступних навчальних предметів: російська мова та літературне читання, рідна мова та (або) державна мова республіки російської федерації, літературне читання рідною мовою, іноземна мова, математика, навколишній світ, основи релігійних культур та світської етики (навчальні модулі «Основи православної культури», «Основи іудейської культури», «Основи буддійської культури», «Основи ісламської культури», «Основи релігійних культур народів росії», «Основи світської етики»), образотворче мистецтво, музика, технологія, фізична культура.

Відповідно до п. п. п. 41.1.1 особистісні результати засвоєння програми початкової загальної освіти мають відображати готовність тих, хто навчається, керуватися цінностями та придбання досвіду діяльності на їх основі, у тому числі в частині цивільно-патріотичного виховання (становлення ціннісного відношення до своєю батьківщини - росії; усвідомлення своєї етнокультурної та російської цивільної ідентичності; причетність до минулого, теперішнього та майбутнього своєї країни і рідного краю.)

Стандарти основної загальної освіти (5-9 класи) у системі освіти російської федерації затверджено наказом міністерства освіти та науки російської федерації від 31.05.2021 № 287 «Об утверждении федерального государственного образовательного стандарта основного общего образования» (зареєстрований в міністерстві юстиції рф 05.07.2021 за № 64101) (далі - ФГОС № 287).

У відповідності до п. 1 цього стандарту, федеральний державний освітній стандарт основної загальної освіти забезпечує формування російської громадянської ідентичності учнів як складової їх соціальної ідентичності, що є усвідомленням індивідом приналежності до спільності громадян російської федерації, здатності, готовності та відповідальності виконання ними своїх громадянських обов`язків, користування правами та активної участі в житті держави, розвитку громадянського суспільства з урахуванням прийнятих в суспільстві правил та норм поведінки; збереження та розвиток культурного різноманіття та мовної спадщини багатонаціонального народу російської федерації, реалізацію права на вивчення рідної мови, можливості отримання основної загальної освіти рідною мовою, оволодіння духовними цінностями та культурою багатонаціонального народу російської федерації.

Згідно з п. 33.1 цього стандарту, до навчального плану основної загальної освіти входять наступні обов`язкові для вивчення навчальні предмети: російська мова, література, рідна мова та (або) державна мова республіки російської федерації, рідна література, іноземна мова, друга іноземна мова, математика, інформатика, історія, суспільствознавство, географія, фізика, хімія, біологія, основи духовно-моральної культури народів росії, образотворче мистецтво, музика, технологія, фізична культура, основи безпеки життєдіяльності. Навчальний предмет «Математика» предметної галузі «Математика та інформатика» включає навчальні курси «Алгебра», «Геометрія», «Вірогідність і статистика». Навчальний предмет «Історія» предметної області «Суспільно-наукові предмети» включає в себе навчальні курси «Історія росії» та «Загальна історія».

Відповідно до п. 15 цього стандарту програма основної загальної освіти, у тому числі адаптована, реалізується державною мовою російської федерації.

Стандарти середньої загальної освіти (10-11 класи) у системі освіти російської федерації затверджено наказом міністерства освіти та науки російської федерації від 17.05.2012 № 413 «Об утверждении федерального государственного образовательного стандарта среднего общего образования» (зареєстрований в міністерстві юстиції російської федерації 06.07.2012 за № 24480) (далі - ФГОС № 413).

У відповідності до п. 3 цього стандарту, федеральний державний освітній стандарт середньої загальної освіти направлений на забезпечення формування російської громадянської ідентичності учнів; збереження та розвиток культурного різноманіття та мовної спадщини багатонаціонального народу російської федерації, реалізації права на вивчення рідної мови, оволодіння духовними цінностями та культурою багатонаціонального народу росії; виховання то соціалізації учнів, їх самоідентифікацію виховання шляхом особистісно та суспільно значущої діяльності, соціального та громадянського становлення, у тому числі шляхом соціального и громадянського становлення, у тому числі шляхом реалізації освітніх програм, що входять до основної освітньої програми.

Згідно з п. 18.3.1 цього стандарту, навчальний план середньої загальної освіти передбачає обов`язкове вивчення наступних навчальних предметів на базовому та поглибленому рівні: російська мова, література, рідна мова та (або) державна мова республіки російської федерації, рідна література, іноземна мова, друга іноземна мова, математика, інформатика, історія, суспільствознавство, географія, фізика, хімія, біологія, фізична культура, основи безпеки життєдіяльності.

При цьому, відповідно до вимог статті 1 частини 1 Закону України «Про освіту» мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова. Держава гарантує кожному громадянинові України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно- технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти.

Частиною 2 статті 1 Закону України «Про освіту» передбачено, що заклади освіти забезпечують обов`язкове вивчення державної мови.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про освіту» освіта є державним пріоритетом, що забезпечує інноваційний, соціально-економічний і культурний розвиток суспільства.

Статтею 1 Закону України «Про повну загальну середню освіту» визначено, що державні стандарти повної загальної середньої освіти - документи, що визначають загальні обсяги навчального навантаження здобувачів початкової, базової середньої, профільної середньої освіти, вимоги до їх компетентностей і до згрупованих за відповідними освітніми галузями обов`язкових результатів навчання, яких вони мають досягти на відповідному рівні повної загальної середньої освіти.

Так, Державним стандартом базової середньої освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 898, визначено, що метою базової середньої освіти є розвиток природних здібностей, інтересів, обдарувань учнів, формування компетентностей, необхідних для їх соціалізації та громадянської активності, виховання відповідального, шанобливого ставлення до родини, суспільства, навколишнього природного середовища, національних та культурних цінностей українського народу. Реалізація мети базової середньої освіти ґрунтується на таких ціннісних орієнтирах, як формування в учнів активної громадянської позиції, патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, державної мови, плекання в учнів любові до рідного краю.

Отже, громадянка України ОСОБА_6 , починаючи не пізніше ніж з 23.08.2022, більш точні дата та час досудовим слідством невстановлені, та по теперішній час, перебуваючи на посаді т. зв. «заместителя директора по воспитательной работе МБОУ СШ № 1», продовжуючи виконувати свій злочинний умисел, направлений на здійснення дій громадянином України, спрямованих на впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладах освіти, у відповідності до положень посадових обов`язків керівника освітньої установи, передбаченими чинним законодавством держави-агресора - рф, з урахуванням вимог закону № 273-ФЗ, ФГОС № 286, ФГОС № 287, ФГОС №413, Санітарних правил СП 2.4.3648-20 «Санітарно-епідеміологічні вимоги до організацій виховання та навчання, відпочинку та оздоровлення дітей та молоді», затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря російської федерації від 28.09.2020 № 28 (зареєстрована в міністерстві юстиції російської федерації 18.12.2020 за № 61573), а також Наказу Міністерства охорони здоров`я та соціального розвитку рф від 26.08.2010 N 761н «Про затвердження Єдиного кваліфікаційного довідника посад керівників, фахівців та службовців, розділ «Кваліфікаційні характеристики посад працівників освіти»» (зареєстрований в міністерстві юстиції російської федерації 06.10.2010 за № 18638) виконує наступні покладені на неї функції:

Організовує поточне та перспективне планування діяльності освітнього закладу. Координує роботу викладачів, вихователів, майстрів виробничого навчання, інших педагогічних та інших працівників, а також розробку навчально-методичної та іншої документації, необхідної для діяльності закладу освіти. Забезпечує використання та вдосконалення методів організації освітнього процесу та сучасних освітніх технологій, у тому числі дистанційних. Здійснює контроль за якістю освітнього (навчально-виховного) процесу, об`єктивністю оцінювання результатів освітньої діяльності учнів, роботою гуртків і факультативів, забезпеченням рівня підготовки учнів, що відповідає вимогам федерального державного освітнього стандарту, федеральних державних вимог. Організовує роботу з підготовки та проведення іспитів. Координує взаємодію між представниками педагогічної науки і практики. Організовує просвітницьку роботу для батьків (осіб, які їх замінюють). Надає допомогу педагогічним працівникам в освоєнні та розробці інноваційних програм і технологій. Організовує навчально-виховну, методичну, культурно-масову, позакласну роботу. Здійснює контроль за навчальним навантаженням учнів, вихованців. Складає розклад навчальних занять та інших видів навчальної та виховної (у тому числі культурно-дозвіллєвої) діяльності. Забезпечує своєчасне складання, затвердження, подання звітної документації. Надає допомогу учням (вихованцям, дітям) у проведенні культурно-просвітницьких та оздоровчих заходів. Здійснює комплектування і вживає заходів щодо збереження контингенту учнів (вихованців, дітей) у гуртках. Бере участь у доборі та розстановці педагогічних кадрів, організовує підвищення їхньої кваліфікації та професійної майстерності. Вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу та управління освітнім закладом. Бере участь у підготовці та проведенні атестації педагогічних та інших працівників освітнього закладу. Вживає заходів щодо оснащення майстерень, навчальних лабораторій і кабінетів сучасним устаткуванням, наочними посібниками та технічними засобами навчання, поповнення бібліотек і методичних кабінетів навчально-методичною, художньою та періодичною літературою. Здійснює контроль за станом медичного обслуговування учнів (вихованців, дітей), житлово-побутових умов у гуртожитках. При виконанні обов`язків заступника керівника освітньої установи з адміністративно-господарської роботи (частини) здійснює керівництво господарською діяльністю освітньої установи. Здійснює контроль за господарським обслуговуванням та належним станом освітнього закладу. Організовує контроль за раціональним витрачанням матеріалів і фінансових коштів освітнього закладу. Вживає заходів щодо розширення господарської самостійності освітнього закладу, своєчасного укладення необхідних договорів, залучення для здійснення діяльності, передбаченої статутом освітнього закладу, додаткових джерел фінансових і матеріальних коштів. Організовує роботу з проведення аналізу та оцінки фінансових результатів діяльності освітньої установи, розроблення та реалізації заходів щодо підвищення ефективності використання бюджетних коштів. Забезпечує контроль за своєчасним і повним виконанням договірних зобов`язань, порядку оформлення фінансово-господарських операцій. Вживає заходів щодо забезпечення необхідних соціально-побутових умов для учнів, вихованців та працівників освітньої установи. Готує звіт засновнику про надходження та витрачання фінансових і матеріальних коштів. Керує роботами з благоустрою, озеленення та прибирання території освітньої установи. Координує роботу підпорядкованих йому служб і структурних підрозділів. Виконує правила з охорони праці та пожежної безпеки.

Відповідно до «Должностной инструкции заместителя директора по воспитательной работе МБОУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 им. Героя Советского Союза А.Д. Якименко» администрации Володарского района», на ОСОБА_6 , зокрема, покладено такі обов`язки:

- Здійснення систематичного контролю реалізації освітніх програм педагогами у відповідності до державних освітніх стандартів, проведення аналізу відповідності змісту наявних предметних освітніх програм, використання результативних освітніх технологій умов реалізації освітньої програми, наявних способів та організаційних механізмів контролю виховного процесу, оцінка результатів «государственных образовательных стандартов» та визначення необхідних змін і корегування.

- Забезпечення використання та вдосконалення способів організації освітнього процесу та сучасних освітніх технологій, в тому числі дистанційних.

Відповідно до «Должностной инструкции заместителя директора по воспитательной работе МБОУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 им. Героя Советского Союза А.Д. Якименко» администрации Володарского района», на ОСОБА_6 , зокрема, покладено такі функції:

- Організація виховного процесу в школі, керівництво ним та контроль умов, процесів, та результатів навчальної діяльності освітньої установи;

-Організація розробки та реалізація освітньої програми школи у відповідності з вимогами «федеральных государственных образовательных стандартов начального общего и основгого общего образования», впровадження «образовательных стандартов» відповідно до законодавства рф.

Окрім того, на виконання зазначеної посадової інструкції, «приказом «директора МБОУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_7 » администрации Володарского района» від 23.08.2022 ОСОБА_6 призначено керівником робочої групи щодо забезпечення переходу на «государственные образовательные стандарты начального общего образования, основного общего образования» та відповідальною за реалізацію «государственных образовательных стандартов».

ОСОБА_6 в порядку ч. 3 ст. 323 КПК України була сповіщена про час та місце розгляду справи шляхом надсилання судових викликів (повісток) за останнім відомим місцем її проживання з публікацією змісту таких повісток у засобі масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження газеті «Урядовий кур`єр», та на офіційному веб-сайті суду, однак в судове засідання не з`явилася.

Попри неявкуобвинуваченої досуду,вина останньоїу вчиненніінкримінованого кримінальногоправопорушення доведенанаданими стороноюобвинувачення доказами,які булидосліджені судомз дотриманнямумов змагальності.

Допитана судом у якості свідка ОСОБА_8 показала, що працює т.в.о. директора Нікольської гімназії. Обвинувачену ОСОБА_6 знає, відносини з останньої були виключно робочими. До повномасштабного вторгнення вона працювала вчителем історії Приазовської гімназії Маріупольської МР, а обвинувачена в той час працювала у Нікольській школі. Нікольська школа на цей час на території України працює. На окупованій території цей заклад працює фізично та має назву Володарська школа. Обвинувачена, наскільки свідку відомо, на цей час працює у вказаній школі заступником директора. Обвинувачена активно співпрацювала з окупаційною владою, вони дали їй направлення для проходження курсів приблизно з червня по липень 2022 року на території рф, після їх проходження обвинувачена продовжила працювати у статусі заступника директора. Інформація від спільних знайомих. На теперішній час навчальний процес в Володарській школі організований російською мовою за стандартами рф, українські стандарти заборонені. На її думку, обвинувачена зайняла посаду добровільно.

Свідок ОСОБА_9 показав, що обвинувачену ОСОБА_6 знає, оскільки та проживала в одному з ним селищі та працювала вчителем в школі, де навчалася його дитина. Особистих відносин з нею не підтримував. Він проживав до повномасштабного вторгнення в смт Нікольське. Після окупації селища в березні 2022 року ОСОБА_6 зайняла посаду заступника директора з навчально-виховної роботи, наскільки йому відомо добровільно, та на цей час продовжує працювати. Він сам виїхав на контрольовану територію початку липня 2022 року. Навчання у Володарській школі зараз проводиться на російській мові за стандартами рф, українські підручники всі були вилучені, навчання проводиться за російськими. Йому відомо, що обвинувачена з іншими вчителями виїжджала на навчання до рф, але коли саме точно не пам`ятає. З ним проводили впізнання за фото, він впізнав ОСОБА_6 за зовнішнім виглядом, зачіскою, очам, тілобудовою. На його думку, обвинувачена зайняла посаду добровільно. Інформація йому відома через третіх осіб та мешканців смт Нікольське. При спілкуванні з мешканцями йому стало відомо, що ніхто нікого не примушував для зайняття посад, було оголошено, хто хоче зайняти посади, люди самі погоджувалися, потреби в примусі не було.

За протоколом огляду від 31 липня 2023 року, слідчим СБУ оглянуто публікацію в мережі Інтернет, а саме «Федеральный закон «Об образовании в Российской Федерации» № 273-ФЗ от 29.12.2012 с изменениями 2020 года», «Приказ Министерства образования и науки РФ от 17.05.2012 № 413 «Об утверждении федерального государственного стандарта среднего общего образования (с изменениями и дополнениями)», «Приказ от 31.05.2021 года № 286 «Об утверждении федерального государственного стандарта начального общего образования», «Приказ от 31.05.2021 года № 287 «Об утверждении федерального государственного стандарта основного общего образования», «Приказ Министерства здравоохранения и социального развития РФ от 26.08.2010 № 761н «Об утверждении Единого квалификационного справочника должностей руководителей, специалистов и служащих, раздел «Квалификационные характеристики должностей работников образования». Вказані документи за результатами огляду заархівовано, скопійовано та збережено.

У відповідності до протоколу огляду, 28 липня 2023 року слідчим СБУ оглянуто розміщений в мережі Інтернет « ІНФОРМАЦІЯ_5 », у якому сформовано витяг по т.зв. «МБОУ «Володарская школа № 1 имени героя советского союза А.Д. Якименко» администрации Володарского района».

За протоколом огляду, 18 вересня 2023 року оперуповноваженим СБУ на виконання доручення слідчого оглянуто телеграм-канал з назвою, зазначеною у протоколі, де було розміщено, зокрема:

-наказ директора т.зв. «МБОУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » администрации Володарского района» № 95 від 30 серпня 2022 року «Про створення Ради профілактики школи», яким координація виконання наказу покладена на в.о. заступника керівника школи з виховної роботи ОСОБА_6 ;

-наказ директора т.зв. «МБОУ «Володарская школа № 1 имени героя советского союза А.Д. Якименко» администрации Володарского района» № 114 від 21 серпня 2022 року «Про спільну роботу зі старшим інспектором СДН Володарського РВ МВС ДНР», яким в.о. заступника керівника школи з виховної роботи ОСОБА_6 призначено відповідальною за спільну роботу а також зобов`язано утвердити план спільних заходів. Такий план спільних заходів за підписом ОСОБА_6 , як в.о. заступника керівника школи з виховної роботи, додано до наказу;

-наказ директора т.зв. «МБОУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » администрации Володарского района» № 210 від 28 серпня 2023 року «Про закріплення осіб, відповідальних за здійснення заходів, спрямованих на попередження екстремістської діяльності, виявлення осіб, які розповсюджують ідеологію екстремізму і тероризму», яким на в.о. заступника керівника школи з виховної роботи ОСОБА_6 покалено обов`язок вжиття низки заходів;

-наказ директора т.зв. «МБОУ «Володарская школа № 1 имени героя советского союза А.Д. Якименко» администрации Володарского района» № 47 від 07 липня 2022 року «Про направлення педагогічних працівників школи на навчання в Федеральному автономному освітньому закладі додаткової професійної освіти «Академія реалізації державної політики і професійного розвитку працівників освіти Міністерства просвіти російської федерації», яким спрямовано на вказане навчання працівників за списком, який містить і в.о. заступника директора школи з виховної роботи ОСОБА_6 .

Вказані документи за результатами огляду заархівовано, скопійовано та збережено.

За протоколом огляду, 26 вересня 2023 року оперуповноваженим СБУ на підставі доручення слідчого оглянуто публікацію, розміщену 18 липня 2023 року в «Telegram» каналі з назвою « ІНФОРМАЦІЯ_6 », на якій зображено вчителя ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка, за містом публікації, після повномасштабного вторгнення добровільно перейшла на бік окупантів та продовжила педагогічну діяльність на посаді заступника директора з виховної роботи у вищевказаному закладі. Свідок ОСОБА_8 повідомила, що на розміщеному фото присутня особа, яка відома їй як ОСОБА_6 . За результатами огляду було здійснено повне збереження Web-сторінки, архівацію публікації та скопійовано оглянуті текстові повідомлення і фотознімок з телеграм-каналу

Згідно протоколу пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 28 вересня 2023 року, свідок ОСОБА_9 впізнав ОСОБА_6 як особу, щодо якої він давав покази.

У відповідності до протоколу огляду, 28 вересня 2023 року оперуповноваженим СБУ на підставі доручення слідчого за участі свідка ОСОБА_9 оглянуто публікацію, розміщену в «Telegram» каналі з назвою « ІНФОРМАЦІЯ_6 », на якій зображено вчителя ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка, за містом публікації, після повномасштабного вторгнення добровільно перейшла на бік окупантів та продовжила педагогічну діяльність на посаді заступника директора з виховної роботи у вищевказаному закладі. Свідок ОСОБА_9 повідомив, що на розміщеному фото присутня особа, яка відома йому як ОСОБА_6 . За результатами огляду було здійснено повне збереження Web-сторінки, архівацію публікації та скопійовано оглянуті текстові повідомлення і фотознімок з телеграм-каналу.

Згідно протоколу пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 29 вересня 2023 року, свідок ОСОБА_8 впізнала ОСОБА_6 як особу, щодо якої вона давала покази.

У відповідності до протоколу огляду, 29 вересня 2023 року оперуповноваженим СБУ на підставі доручення слідчого за участі свідка ОСОБА_8 оглянуто публікацію, розміщену в «Telegram» каналі з назвою « ІНФОРМАЦІЯ_6 », на якій зображено вчителя ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка, за містом публікації, після повномасштабного вторгнення добровільно перейшла на бік окупантів та продовжила педагогічну діяльність на посаді заступника директора з виховної роботи у вищевказаному закладі. Свідок ОСОБА_8 повідомила, що на розміщеному фото присутня особа, яка відома їй як ОСОБА_6 . За результатами огляду було здійснено повне збереження Web-сторінки, архівацію публікації та скопійовано оглянуті текстові повідомлення і фотознімок з телеграм-каналу.

Згідно протоколу огляду, 27 листопада 2023 року оперуповноваженим СБУ на виконання доручення слідчого оглянуто телеграм-канал з назвою, зазначеною у протоколі, де було розміщено, зокрема, посадову інструкцію заступника директорка з виховної роботи т.зв. «МБОУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » администрации Володарского района». Вказаний документи за результатами огляду заархівовано, скопійовано та збережено.

За протоколом огляду, 12 січня 2024 року оперуповноваженим СБУ на виконання доручення слідчого оглянуто телеграм-канал з назвою, зазначеною у протоколі, де було розміщено, зокрема, наказ директора т.зв. «МБОУ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » администрации Володарского района» № 85 від 23 серпня 2022 року «Про введення Державних освітніх стандартів початкової загальної освіти, основної загальної освіти в 2022-2023 учбовому році», яким відповідальною за впровадження освіти призначено заступника директора школи з виховної роботи ОСОБА_6 . Вказаний документи за результатами огляду заархівовано, скопійовано та збережено.

У відповідності до висновку судової портретної експертизи № 102 від 01 лютого 2024 року у наданому на дослідження протоколі огляду від 26 вересня 2023 року Telegram-каналу «Маріуполь.Спротив», додатку до нього (DVD-R із файлами) та на фотографії у інформації про особу ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_9 , зображена одна й та сама особа.

Згідно протоколу огляду, 11 березня 2024 року слідчим СБУ оглянуто розміщений в мережі Інтернет « ІНФОРМАЦІЯ_10 » № 108 от 31.03.2022», «Закон Донецкой Народной Республики «Об образовании на территиории Донецкой Народной Республики городских и муниципальных округов, установлении их границ», «Закон Донецкой Народной Республики «Об образовании в Донецкой Народной Республике». Вказані документи за результатами огляду заархівовано, скопійовано та збережено

За інформацією з Державної міграційної служби України щодо ОСОБА_6 , яка підтверджує анкетні дані останньої, вбачається, що ОСОБА_6 є громадянкою України.

Згідно повідомлення Головного центру обробки спеціальної інформації Державної прикордонної служби України ОСОБА_6 державний кордон України та лінії розмежування з тимчасово окупованими територіями у період з 01 січня 2022 року не перетинала, а за повідомленням УСЗН Покровської міської ради Донецької області, ОСОБА_6 на обліку як внутрішньо переміщена особа не перебуває.

Надаючи оцінку допустимості доказів, суд виходить з того, що стороною захисту допустимість досліджених судом доказів не оспорюється і всі докази, покладені судом в обґрунтування винуватості ОСОБА_6 , визнаються судом належними, допустимими і достовірними, оскільки отримані з передбачених законом джерел, у передбачений законом спосіб, зафіксовані у належній процесуальній формі, узгоджуються між собою як в цілому, так і в деталях, та доповнюють один одного.

Надаючи оцінку сукупності досліджених доказів з точки зору їх достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення та одночасно оцінюючи достовірність таких доказів, суд виходить з того, що досліджені судом відомості з Державної міграційної служби щодо ОСОБА_6 доводять, що остання станом на 2022 рік мала громадянство України.

Оцінені в сукупності:

- копії наказів директора т.зв. «МБОУ «Володарская школа № 1 имени героя советского союза А.Д. Якименко» администрации Володарского района» № 95 від 30 серпня 2022 року «Про створення Ради профілактики школи», № 114 від 21 серпня 2022 року «Про спільну роботу зі старшим інспектором СДН Володарського РВ МВС ДНР», № 210 від 28 серпня 2023 року «Про закріплення осіб, відповідальних за здійснення заходів, спрямованих на попередження екстремістської діяльності, виявлення осіб, які розповсюджують ідеологію екстремізму і тероризму», № 47 від 07 липня 2022 року «Про направлення педагогічних працівників школи на навчання в Федеральному автономному освітньому закладі додаткової професійної освіти «Академія реалізації державної політики і професійного розвитку працівників освіти Міністерства просвіти російської федерації», якими на ОСОБА_6 як на в.о. заступника директора школи з виховної роботи покладено здійснення певних заходів;

- покази свідків ОСОБА_8 і ОСОБА_9 , який підтвердили, що їм відомо про те, що після окупації російською федерацією с. Нікольське ОСОБА_6 залишилася на окупованій території та обійняла посаду заступника директора з виховної роботи Нікольської ЗОШ;

поза всяким розумним сумнівом доводять, що ОСОБА_6 після окупації віськовослужбовцями зс рф АДРЕСА_1 , усвідомлюючи, що дана територія окупована державою-агресором, керуючись ідеологічними та корисливими мотивами, прийняла рішення залишитися на вказаній тимчасово окупованій території, надавши згоду на співпрацю з окупаційною владою рф та прийнявши пропозицію обійняти посаду т.зв. заступника директора з виховної роботи «МБОУ «МБОУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке розташоване за адресою: АДРЕСА_2 , після чого з не пізніше ніж з 23 серпня 2022 року обійняла вказану посаду та обіймала її до моменту завершення досудового розслідування.

Такі дії ОСОБА_6 поза всяким розумним сумнівом були умисними, оскільки остання усвідомлювала (не могла не усвідомлювати) суспільно небезпечний характер свого діяння, передбачала його суспільно-небезпечні наслідки і бажала їх настання.

Судом в умовах змагальності сторін не встановлено обставин, за яких добровільність обіймання ОСОБА_6 вищезазначеної посади можна було б поставити під сумнів.

Заперечення захисником доведеності винуватості ОСОБА_6 зводяться до власної довільної оцінки вищенаведених судом доказів і з цих підстав судом відхиляються.

Таким чином, вищенаведені докази в їх сукупності та взаємозв`язку поза всяким розумним сумнівом достатньо доводять винуватість ОСОБА_6 у вчиненні злочину в обсязі обвинувачення, яке було підтримане прокурором, і суд кваліфікує дії обвинуваченої за ч. 3 ст. 111-1 КК України, як дії громадянина України, спрямовані на впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладах освіти.

Також, на виконання вимог ч. 5 ст. 374 КПК України суд враховує, що повідомлення про підозру від 15 лютого 2024 року ОСОБА_6 , яка перебуває на тимчасово окупованій території України, з дотриманням вимог ч. 1 ст. 278, ч. 8 ст. 135 КПК України 15 лютого 2024 року було опубліковане у засобі масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження газеті «Урядовий кур`єр», на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора, а також вручено її захиснику.

16 лютого 2024 року ОСОБА_6 було призначено захисника в порядку ст. 49 КПК України.

У зв`язку з переховуванням ОСОБА_6 від органу досудового розслідування, постановою слідчого від 22 лютого 2024 року ОСОБА_6 було оголошено у міждержавний та міжнародний розшук.

Ухвалою слідчого судді від 29 лютого 2024 року було надано дозвіл на здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні відносно ОСОБА_6 .

Виклик підозрюваної ОСОБА_6 до слідчого на стадії досудового розслідування з дотриманням вимог ч. 8 ст. 135, ч. 1 ст. 297-5 КПК України здійснювався шляхом надсилання повісток за останнім відомим місцем проживання, публікації у засобі масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження газеті «Урядовий кур`єр» та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.

Наведені обставини в своїй сукупності доводять, що стороною обвинувачення були здійсненні всі можливі передбачені законом заходи щодо дотримання прав ОСОБА_6 на доступ до правосуддя з урахуванням встановлених законом особливостей такого провадження. Відповідно до ст. 50 КК України покарання має на меті не тільки кару, а й виправлення засуджених, а також запобігання вчиненню нових кримінальних правопорушень як засудженими, так і іншими особами.

Згідно зі ст. 65 КК України особі, яка вчинила кримінальне правопорушення, має бути призначено покарання, необхідне й достатнє для її виправлення та попередження вчиненню нових кримінальних правопорушень. При цьому під час вибору заходу примусу суд повинен ураховувати ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, дані про особу винного й обставини, що пом`якшують і обтяжують покарання. З огляду на принципи справедливості, співмірності та індивідуалізації, покарання має бути адекватним характеру вчинених дій, їх небезпечності та даним про особу винного.

Визначаючи покарання ОСОБА_6 ,суд враховуєхарактер іступінь тяжкостіскоєного кримінальногоправопорушення,яке єумисним,закінченим нетяжкимзлочином,обставини вчинення ОСОБА_6 в тяжкийдля країничас,в умовахвоєнного станута повномасштабноговторгнення державиагресора кримінальногоправопорушення протиоснов національноїбезпеки України,виконуючи особливуроль особи,яка вчинилаколабораційну діяльність шляхом здійснення впливу на нестійку свідомість учнів, що спричинило негативні наслідки для повноцінного освітнього процесу в Україні, відомості про особу обвинуваченої, яка до кримінальної відповідальності притягується вперше, на психіатричному та наркологічному обліках не перебуває, за місцем проживання характеризується опосердковано.

На обставини, що як пом`якшують, так і обтяжують покарання ОСОБА_6 , сторони не посилаються і такі обставини судом у межах висунутого обвинувачення не встановлені.

На підставі викладеного суд дійшов висновку, що основним покаранням, необхідним та достатнім для виправлення ОСОБА_6 та попередження вчинення нових кримінальних правопорушень як самою обвинуваченою, так і іншими особами, є покарання у вигляді позбавлення волі у межах санкції відповідної частини статті Особливої частини КК України, оскільки більш м`які види покарання не зможуть забезпечити досягнення його мети і саме таке покарання буде необхідним та достатнім для виправлення обвинуваченої, досягнення інших цілей покарання, буде відповідати тяжкості правопорушення, не буде становити «особистий надмірний тягар для особи» та відповідатиме справедливому балансу між загальними інтересами суспільства і вимогами захисту основоположних прав особи.

Суд враховує, що санкції ч. 3 ст. 111-1 КК України передбачає обов`язкове додаткове покарання у виді позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю.

Згідно із п. 17 Постанови Пленуму ВСУ «Про практику призначення судами кримінального покарання» в редакції від 06 листопада 2009 року рішення про позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю має бути чітко сформульоване в резолютивній частині вироку, для того щоб не виникло жодних сумнівів під час виконання останнього. Якщо в санкції статті (санкції частини статті) Особливої частини КК зазначено характер посад або вид діяльності (наприклад, статті 286, 287), рішення про призначення додаткового покарання, наведене в резолютивній частині вироку, повинне відповідати змісту цієї санкції.

Вказане узгоджується з правовою позицією ВС викладеною у Постанові від 02 лютого 2022 року у справі №344/16025/18, якою визначено, що у разі визначення санкцією статті характеру посади або виду діяльності, формулювання покарання у вироку має точно відповідати змісту цієї санкції. Більш того, покарання має формулюватися таким, чином щоб засуджений не мав права обіймати зазначені у вироку посади або займатись забороненою діяльністю в будь-якій галузі або займатись такою діяльністю, які за змістом і обсягом повноважень є аналогічними тим, з якими було пов`язане вчинення кримінального правопорушення.

Оскільки ОСОБА_6 визнано винуватою у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України, об`єктивна сторона якого була пов`язана із виконанням обвинуваченим організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій у сфері освіти, суд, призначаючи покарання, має сформулювати зміст резолютивної частини вироку таким чином, аби обвинувачена не мала права обіймати посади або займатись забороненою діяльністю в будь-якій галузі або займатись такою діяльністю, які за змістом і обсягом повноважень є аналогічними тим, з якими було пов`язане вчинення кримінального правопорушення.

На переконання суду необхідним та достатнім буде додаткове покарання у виді позбавлення права обіймати посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій у закладах освіти, а також обіймати посади в органах державної влади, державного управління, місцевого самоврядування чи органах, що надають публічні послуги у сфері освіти, у межах санкції відповідної частини статті Особливої частини КК України.

Запобіжний захід ОСОБА_6 у виді тримання під вартою (обраний в порядку ч. 6 ст. 193 КПК України) до набрання вироком законної слід залишити без змін.

На підставі ч. 2 ст. 122, ч. 2 ст. 124 КПК України з обвинуваченої на користь держави підлягають стягненню документально підтверджені витрати на залучення експерта.

Керуючись ст.ст. 7-29, 94, 368, 323, 374 КПК України,

У Х В А Л И В:

ОСОБА_10 визнати винуватою у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України, та призначити їй покарання у виді позбавлення волі строком на 2 (два) роки з позбавленням права обіймати посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій у закладах освіти, а також обіймати посади в органах державної влади, державного управління, місцевого самоврядування чи органах, що надають публічні послуги у сфері освіти, строком на 10 (десять) років.

До набрання вироком законної сили залишити ОСОБА_6 раніше обраний в порядку ч. 6 ст. 193 КПК України запобіжний захід у виді тримання під вартою.

Строк відбування ОСОБА_6 основного покарання у виді позбавлення волі обраховувати з часу приведення вироку до виконання.

Стягнути з ОСОБА_6 на користь держави витрати на залучення експерта у розмірі 10980 (десять тисяч дев`ятсот вісімдесят) гривень 56 (п`ятдесят шість) копійок.

Вирок можебути оскарженийшляхом подання апеляційної скарги до Дніпровського апеляційного суду через Амур-Нижньодніпровський районний суд міста Дніпропетровська протягом тридцяти днів з дня проголошення.

Вирок набирає законної сили після закінчення зазначеного строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги вирок, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

Копію вироку негайно після його проголошення вручити захиснику та прокурору.

Інформацію про ухвалення вироку опублікувати у засобі масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження згідно з положеннями статті 297-5 КПК України та на офіційному веб-сайті суду.

Головуючий:

30.09.2024

СудАмур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення30.09.2024
Оприлюднено01.10.2024
Номер документу121948936
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти основ національної безпеки України Колабораційна діяльність

Судовий реєстр по справі —199/2088/24

Вирок від 30.09.2024

Кримінальне

Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська

СЕНЧИШИН Ф. М.

Ухвала від 11.07.2024

Кримінальне

Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська

СЕНЧИШИН Ф. М.

Ухвала від 18.06.2024

Кримінальне

Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська

СЕНЧИШИН Ф. М.

Ухвала від 18.06.2024

Кримінальне

Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська

СЕНЧИШИН Ф. М.

Ухвала від 19.03.2024

Кримінальне

Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська

СЕНЧИШИН Ф. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні