Справа № 354/1893/24
Провадження № 3/354/1516/24
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 вересня 2024 року м.Яремче
Суддя Яремчанського міського суду Івано-Франківської області Ваврійчук Т.Л.,
розглянувши матеріали, які надійшли з Надвірнянського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, керівника ТзОВ «ЕВЕНТУС МЕНЕДЖМЕНТ», жительки АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ,
за ч.1 ст.163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
в с т а н о в и в:
ОСОБА_1 вчинила порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, за наступних обставин.
17.07.2024року вході проведеноїстаршим державнимінспектором Надвірнянськоговідділу податківі зборівз юридичнихосіб управлінняоподаткування юридичнихосіб ГУДПС вІвано-Франківськійобласті БойчукС.М.камеральної перевіркисвоєчасності поданняподаткових платіжнихдоручень наперерахування належнихдо сплатиподатків тазборів (обов`язковихплатежів)Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕВЕНТУС МЕНЕДЖМЕНТ» (код ЄДРПОУ 39103498), юридична адреса: Київська область, Шевченківський район, м.Київ, вул.Глибочицька, буд.13, корп.1, кв.(офіс) 2 (акт перевірки від 17 липня 2024 року №13383/09-19-04-08-15/39103498) встановлено, що керівником ТзОВ «ЕВЕНТУС МЕНЕДЖМЕНТ» ОСОБА_1 вчинено порушення порядку ведення податкового обліку, а саме: несвоєчасне подання податкової декларації з плати за землю (в частині земельного податку з юридичних осіб), за 2024 рік (за період з 24.05.2024 року по 31.12.2024 року), відповідно, термін подання 20.06.2024 року, фактично подано 16.07.2024 року, чим порушено вимоги пп.49.18.3 п.49.18 ст.49 глави 2 розділу ІІ, п.286.4 ст.284 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями, з урахуванням вимог Закону України від 12.05.2022 року №2260-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану», за що передбачена адміністративна відповідальність згідно ч.1 ст.163-1 КУпАП.
У судовомузасіданні,особа,яка притягуєтьсядо адміністративноївідповідальності ОСОБА_1 свою вину у вчиненні адміністративного правопорушення, згідно протоколу про адміністративне правопорушення №2924 від 09 вересня 2024 року визнала в повному обсязі. Просила суворо її не карати.
Згідно ст.245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Вимогами ст.280КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
Розглядаючи справу про адміністративне правопорушення, суд, з урахуванням вимог ст.252 КУпАП, оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Положеннями ст.ст.7, 254, 279 КУпАП визначено, що суд здійснює розгляд справи про адміністративне правопорушення та вирішує питання про притягнення особи до адміністративної відповідальності лише в межах протоколу про адміністративне правопорушення складеного щодо неї.
У відповідності до ст.9 КУпАП адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Крім власноговизнання вини,вина ОСОБА_1 у вчиненніправопорушення повністюдоведена матеріаламисправи,дослідженими усудовому засіданні,а саме:відомостями,які зафіксованіу протоколіпро адміністративнеправопорушення №2924від 09.09.2024року,згідно якого 17.07.2024року вході проведеноїстаршим державнимінспектором Надвірнянськоговідділу податківі зборівз юридичнихосіб управлінняоподаткування юридичнихосіб ГУДПС вІвано-Франківськійобласті БойчукС.М.камеральної перевіркисвоєчасності поданняподаткових платіжнихдоручень наперерахування належнихдо сплатиподатків тазборів (обов`язковихплатежів)Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕВЕНТУС МЕНЕДЖМЕНТ» (код ЄДРПОУ 39103498), юридична адреса: Київська область, Шевченківський район, м.Київ, вул.Глибочицька, буд.13, корп.1, кв.(офіс) 2 (акт перевірки від 17 липня 2024 року №13383/09-19-04-08-15/39103498) встановлено, що керівником ТзОВ «ЕВЕНТУС МЕНЕДЖМЕНТ» ОСОБА_1 вчинено порушення порядку ведення податкового обліку, а саме: несвоєчасне подання податкової декларації з плати за землю (в частині земельного податку з юридичних осіб), за 2024 рік (за період з 24.05.2024 року по 31.12.2024 року), відповідно, термін подання 20.06.2024 року, фактично подано 16.07.2024 року, чим порушено вимоги пп.49.18.3 п.49.18 ст.49 глави 2 розділу ІІ, п.286.4 ст.284 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями, з урахуванням вимог Закону України від 12.05.2022 року №2260-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану», за що передбачена адміністративна відповідальність згідно ч.1 ст.163-1 КУпАП; актом про результати камеральної перевірки щодо несвоєчасності подання податкової декларації з плати за землю (в частині земельного податку) ТзОВ «ЕВЕНТУС МЕНЕДЖМЕНТ» за 2024 рік (за період з 24.05.2024 року по 31.12.2024 року) №13383/09-19-04-08-15/39103498 від 17.07.2024 року, згідно якого, перевіркою встановлено порушення ТзОВ «ЕВЕНТУС МЕНЕДЖМЕНТ»: несвоєчасне подання податкової декларації з плати за землю за 2024 рік (за період з 24.05.2024 року по 31.12.2024 року).
За таких обставин, встановлюючи наявність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до переконання, що в діях ОСОБА_1 наявні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1КУпАП - порушення керівниками підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, а тому її слід притягнути до адміністративної відповідальності та накласти на неї адміністративне стягнення.
Накладаючи адміністративне стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу винної, визнання нею своєї вини, її матеріальний та сімейний стан, відсутність обставин, що обтяжують відповідальність та вважає, що на неї слід накласти адміністративне стягнення у виді штрафу.
У відповідності до вимог ст.40-1 КУпАП слід стягнути з ОСОБА_1 в користь держави судовий збір у сумі 605 грн. 60 коп.
Керуючись ст. ст. 27, 33, 40-1, 283, 284, 294 КУпАП,-
п о с т а н о в и в:
ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП та накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у сумі 85 (вісімдесят п`ять) гривень в дохід держави.
Стягнути з ОСОБА_1 вкористь держависудовий збірв сумі605(шістсотп`ять)гривень 60копійок (отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України(ЕАП), рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106).
Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, крім випадків, передбаченихстаттею 300-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
У разі несплати штрафу у строк, установлений частиною першоюстатті 307 Кодексу України про адміністративні правопорушення, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.
У порядкупримусового виконанняпостанови простягнення штрафуза вчиненняадміністративного правопорушеннязОСОБА_1 стягується подвійний штраф, що становить 170,00 грн. в дохід держави.
Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 та частиною першою статті 287 КУпАП протягом десяти днів з дня винесення постанови до Івано-Франківського апеляційного суду через Яремчанський міський суд Івано-Франківської області.
Суддя: Тетяна ВАВРІЙЧУК
Суд | Яремчанський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2024 |
Оприлюднено | 01.10.2024 |
Номер документу | 121950059 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Яремчанський міський суд Івано-Франківської області
Ваврійчук Т. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні