Постанова
від 24.09.2024 по справі 380/9838/22
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 вересня 2024 рокуЛьвівСправа № 380/9838/22 пров. № А/857/21261/24

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії:

Головуючого судді Ніколіна В.В.,

суддів Гінди О.М., Матковської З.М.,

за участі секретаря судового засідання Нора А.Т.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційні скарги Політичної партії "Українська Галицька Партія", Львівської обласної організації політичної партії "Українська Галицька партія" та ОСОБА_1 на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 січня 2023 року (суддя Мартинюк В.Я., м. Львів, повний текст рішення складено 13 січня 2023 року) у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Львівської обласної організації політичної партії "Українська Галицька партія", Політичної партії Українська Галицька Партія" , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Львівська обласна територіальна виборча комісія про визнання протиправними та скасування рішень,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 у липні 2022 року звернувся до суду з адміністративним позовом до Львівської обласної організації політичної партії "Українська Галицька партія", Політичної партії Українська Галицька Партія", в якому просив:

- визнати протиправним та скасувати рішення Конференції Львівської обласної організації політичної партії «Українська Галицька Партія» про внесення пропозиції Львівською обласною організацією політичної партії «Українська Галицька Партія» щодо відкликання за народною ініціативою депутата Львівської обласної ради ОСОБА_1 від 22 січня 2022 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення Політичної ради політичної партії «Українська Галицька Партія» про відкликання за народною ініціативою депутата Львівської обласної ради ОСОБА_1 від 23 січня 2022 року.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 12 січня 2023 року в задоволенні позову було відмовлено.

Суд першої інстанції відмовляючи в задоволенні позову виходив з того, що оскаржувані рішення у своїй сукупності є лише проміжними етапами на шляху до відкликання позивача, як депутата Львівської обласної організації політичної партії «Українська Галицька Партія».

Суд першої інстанції зауважив, що такі проміжні рішення ніяким чином не порушили його публічних прав, а також не перешкоджали здійсненню ним повноважень, як депутата Львівської обласної ради, зокрема, щодо здійснення депутатської діяльності відповідно до чинного законодавства, участі у сесіях відповідної ради, а також виконання делегованих виборцями повноважень. Отже, оскаржувані рішення не припинили депутатських повноважень позивача, а тому не порушили його публічного права, як депутата.

За висновком суду, враховуючи, що територіальною виборчою комісією не було вчинено жодних дій, спрямованих на визнання обраним депутата наступного за черговістю кандидата у депутати, а також на призначення нею проміжних виборів депутата, які б були остаточним кроком для відкликання позивача, як депутата за народною ініціативою, на даному етапі у спірних правовідносинах його права не були порушені, тому позовні вимоги щодо визнання протиправними та скасування спірних рішень є передчасними, оскільки, відповідно до часини шостої статті 41 Закону України від 11 липня 2002 року №93-IV «Про статус депутатів місцевих рад», вказана комісія вправі прийняти також протилежне рішення про припинення ініціативи щодо відкликання депутата місцевої ради.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що вимоги позивача є передчасними та, як наслідок, відсутні підстави для їх задоволення.

Із таким судовим рішенням не погодився позивач та подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на невідповідність висновків суду фактичним обставинам справи, неправильне застосування норм матеріального права, порушення норм процесуального права, просить його скасувати та прийняти новепро задоволення позовних вимог. В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначив, що не зважаючи на належне виконання ним обов`язків депутата Львівської обласної ради та передвиборної програми Львівської обласної організації партії, керівництво партії вирішило позбавити його повноважень без належних на те підстав. Вказує, що не був повідомлений про проведення конференції, на якій було прийнято рішення про внесення пропозиції щодо відкликання його за народною ініціативою, у зв`язку із чим участі в ній прийняти не зміг. Отже, рішення конференції та Політичної ради політичної партії «Українська Галицька Партія» є протиправними і підлягають скасуванню. Стверджує, що оскаржуване рішення безпосередньо вплинуло на склад органу місцевого самоврядування. Також апелянт вказав, що Головна контрольна комісія Партії не наділена повноваженнями здійснювати перевірку діяльності депутатів місцевих ради, зокрема, й позивача. Оскаржувані рішення прийняті з порушенням п.п.9.3-9.10 Статуту, що є підставою для їх скасування. Також суд першої інстанції безпідставно не залучив до участі у справі Львівську обласну раду, хоча рішення у даній справі вплинуло на її права, обов`язки та інтереси, вона не реалізувала комплексу своїх процесуальних справ. Апелянт, крім того, зауважив, що висновок суду першої інстанції про неприпинення оскаржуваними рішеннями депутатських повноважень позивача і відповідно відсутність порушення його прав, є неправильним, оскільки стаття 41 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» не пов`язує момент припинення повноважень депутата місцевої ради з моменту визнання обраним депутатом іншого кандидата.

Львівська обласна організація політичної партії «Українська Галицька партія» також подала апеляційну скаргу на рішення суду та вказала, що суд першої інстанції неправильно застосував норми права при вирішенні даного спору. Суд дійшов неправильного висновку, що даний спір відноситься до публічно-правового. Рішення Відповідача 1 належить до внутрішньої організаційної діяльності політичної партії та її виключної компетенції. Просить скасувати рішення частково і ухвалити нове судове рішення, змінивши його мотивувальну та резолютивну частини щодо відмови в задоволенні позовних вимог до Відповідача 1, постановивши рішення про закриття провадження у справі щодо таких позовних вимог із застосуванням норми ст. ст. 2, 4, 5, 19, п. 1 ч. 1 ст.238, ч. 1 ст. 239 КАС України до спірних правовідносин.

Політична партія «Українська Галицька партія» також подала апеляційну скаргу на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 січня 2023 року. Апелянт вказав про невідповідність висновків суду обставинам справи щодо дострокового припинення повноважень позивача як депутата Львівської міської ради, неправильне застосування судом до спірних правовідносин норм п. 1 ч. 1 ст. 5 та ст. 41 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад». Позивач обрав невірний спосіб захисту, звернувшись до суду з позовом про скасування рішень суб`єктів, які не є суб`єктами владних повноважень. Апелянт вважає, що відповідачем у справі мала би бути Львівська ТВК, яка фіксує факт дострокового припинення повноважень депутата. Отже, апелянт просить скасувати рішення суду частково і ухвалити нове, змінивши мотивувальну частину щодо обставин та висновків суду щодо дострокового припинення повноважень позивача як депутата Львівської обласної ради, застосування до спірних правовідносин норм п. 1 ч. 1 ст. 5 та ст. 41 Закону, мотивів відмови в позові.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 29 червня 2023 року рішення суду першої інстанції скасовано та ухвалено нове, яким провадження у справі закрито на підставі пункту 1 частини першої статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).

Не погоджуючись із вказаною постановою суду апеляційної інстанції позивач звернувся з касаційною скаргою, в якій просив її скасувати, а справу направити на новий розгляд.

Постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду касаційну скаргу ОСОБА_1 задоволено частково. Постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 29 червня 2023 року у справі №380/9838/22 в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Політичної ради політичної партії «Українська Галицька Партія» про відкликання за народною ініціативою депутата Львівської обласної ради ОСОБА_1 від 23 січня 2022 року скасовано, а справу в цій частині направлено до Восьмого апеляційного адміністративного суду для продовження розгляду. В іншій частині постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 29 червня 2023 року у справі №380/9838/22 залишено без змін.

Верховний суд зазначив, що відповідно до пункту 10 частини першої статті 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах щодо формування складу державних органів, органів місцевого самоврядування, обрання, призначення, звільнення їх посадових осіб.

Спірне рішення Політичної ради політичної партії «Українська Галицька Партія» про відкликання за народною ініціативою депутата Львівської обласної ради ОСОБА_1 від 23 січня 2022 року, є остаточним рішенням вищого керівного органу політичної партії про відкликання депутата, що, відповідно, може мати наслідком зміну складу місцевої ради.

Отже, може бути самостійним предметом судового розгляду, а заявлені позовні вимоги в цій частині можуть бути предметом розгляду адміністративного суду.

Подібний висновок викладений у постановах Верховного Суду від 29 грудня 2020 року в справі №819/151/18 та від 02 листопада 2023 року в справі №460/37812/22.

Слід зазначити, що діяльність відповідача, зокрема, щодо формування органу місцевого самоврядування, обрання, призначення і звільнення їх посадових осіб не може бути свавільною та має допускати розумний публічний нагляд і контроль.

Питання відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою чітко регламентовано законодавством.

Позивач, в свою чергу, має право на захист та перевірку судом дотримання здійсненої щодо нього відповідачем регламентованої законом процедури та правил відкликання депутата за народною ініціативою.

З огляду на наведене, апеляційний суд переглядає рішення суду першої інстанції в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Політичної ради політичної партії «Українська Галицька Партія» про відкликання за народною ініціативою депутата Львівської обласної ради ОСОБА_1 від 23 січня 2022 року.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, переглянувши справу за наявними у ній доказами, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що апеляційні скарги не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та знайшло своє підтвердження під час розгляду апеляційної скарги, що згідно протоколу №22/01-2022 від 22.01.2022 року Конференції Львівської обласної організації політичної партії «Українська Галицька партія» прийнято рішення про внесення пропозиції Львівською обласною організацією УГП щодо відкликання за народною ініціативою депутата Львівської обласної ради ОСОБА_1 з підстав, що передбачені п.2, 3, 4 ч.1ст.37 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», які зазначені в п.3 цього Протоколу Конференції ЛОО УГП відповідно до висновку Головної контрольної комісії УГП (за26; проти -2; утрималось2).

Відповідно до протоколу засідання Політичної ради УГП №23/01-22 від 23.01.2022 року прийнято рішення про відкликання за народною ініціативою позивача відповідно до внесеної Конференцією ЛОО УГП пропозиції з підстав, що передбачені п.2, 3, 4 ч.1ст.37 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», а саме:

- у період з 01.12.2020 року по 01.12.2021 року депутат не підтримував зв`язку з Львівською обласною організацією УГП, від якої його обрано депутатом;

- у період з 01.12.2020 року по 01.12.2021 року депутат не повідомив та не проінформував виборців про виконання планів і програм економічного і соціального розвитку, інших місцевих програм, місцевого бюджету, доручень виборців тощо;

- у період з 01.12.2020 року по 01.12.2021 року депутат не вів регулярний, не рідше одного разу на місяць, прийом виборців, а також не оприлюднив дні, години та місце прийому виборців (громадян);

- підтримка депутатом Меморандуму про співпрацю всупереч рішенню Політичної ради УГП та невиконання рішення Політичної ради УГП щодо застереження від співпраці із фракціями політичних партій «Європейської Солідарності», «За майбутнє», «ВО Свободи», «Народного Руху України», «Батьківщини» та «Слуг Народу»;

- голосування депутатом питання щодо обрання голови та заступників голови Львівської обласної ради, що відбулось 01.12.2020 року, спеціальними позначками за попередньою домовленістю із депутатами інших фракцій, що свідчить про порушення таємниці голосування, визначеної Регламентом Львівської обласної ради, та не відповідає програмі політичної партії «Українська галицька Партія»;

- голосування депутатом за проекти рішень Львівської обласної ради, які включені до порядку денного для розгляду на пленарному засіданні з порушенням Регламенту, що не відповідає принципу прозорості, та суперечить п.1 Передвиборної програми Львівської обласної організації політичної партії «Українська Галицька Партія»;

- депутат не звітував перед виборцями в період з 01.12.2020 року по 01.12.2021 року;

- депутат не повідомив не пізніш як за сім днів виборців про час і місце проведення звіту в період з 01.12.2020 року по 01.12.2021 року через місцеві засоби масової інформації або в інший спосіб.

Не погодившись із такими рішеннями позивач оскаржив їх до суду.

Закон України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 року №93-IV, з наступними змінами та доповненнями (далі Закон №93-IV), визначає правовий статус депутата сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради (далі - місцева рада) як представника інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу та рівноправного члена місцевої ради, встановлює гарантії депутатської діяльності та порядок відкликання депутата місцевої ради.

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону №93-IV депутат місцевої ради набуває свої повноваження в результаті обрання його до ради відповідно до Закону України "Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів".

Як передбачено у ч.2 цієї ж норми передбачено, що повноваження депутата місцевої ради починаються з дня відкриття першої сесії відповідної ради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією і закінчуються в день відкриття першої сесії цієї ради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради, до складу якої його обрано.

Згідно із п.1 ч.1 ст.5 Закону №93-IV повноваження депутата місцевої ради припиняються достроково за наявності перелічених підстав, засвідчених офіційними документами, без прийняття рішення відповідної ради у разі його відкликання за народною ініціативою у встановленому цим Законом порядку.

Право вносити пропозицію про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою (не раніше ніж через рік з моменту набуття таких повноважень) мають місцева організація політичної партії, від якої його обрано депутатом, а також громадяни України, які є виборцями відповідного виборчого округу (ч.1 ст.38 Закону №93-IV).

Абзацом першим ч.9 ст.38 Закону №93-IV передбачено, що рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою місцевою організацією політичної партії, від якої його обрано депутатом, приймається на зборах (конференції) цієї організації, які проводяться у порядку, передбаченому статутом політичної партії. Таке рішення приймається не менше ніж двома третинами голосів присутніх учасників (делегатів) зборів (конференції).

Відповідно до абзацу третього ч.2 ст.39 Закону №93-IV протокол зборів (конференції), на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, місцевою організацією політичної партії надсилається політичній партії для розгляду питання про відкликання депутата місцевої ради її вищим керівним органом.

Згідно із ч.7 ст.41 Закону №93-IV вищий керівний орган політичної партії розглядає звернення територіальної виборчої комісії щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою чи протокол зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на якому прийнято рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, та приймає рішення про відкликання такого депутата за народною ініціативою або про відмову в задоволенні цієї пропозиції.

Рішення вищого керівного органу партії, прийняте відповідно до її статуту, передається до відповідної територіальної виборчої комісії, яка інформує про зміст рішення ініціативну групу (ч.8 ст.41 Закону №93-IV).

На підставі рішення вищого керівного органу політичної партії про відкликання депутата, обраного шляхом висування місцевою організацією політичної партії, за народною ініціативою, а у разі якщо депутат був обраний шляхом самовисування, - на підставі свого рішення, передбаченого частиною п`ятою цієї статті, відповідна територіальна виборча комісія зобов`язана у порядку, передбаченому Виборчим кодексом України, визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації політичної партії або призначити проміжні вибори депутата у відповідному багатомандатному виборчому окрузі (ч.9 ст.41 Закону №93-IV).

При цьому, як вбачається із наведених норм, процедура відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою у спірних правовідносинах передбачає наступні етапи:

1) прийняття рішення на зборах (конференції) організації про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою;

2) надсилання політичній партії для розгляду питання про відкликання депутата місцевої ради її вищим керівним органом протоколу зборів (конференції), на яких було прийняте згадане рішення;

3) передача згаданого рішення до відповідної територіальної виборчої комісії;

4) визнання територіальною виборчою комісією обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації політичної партії.

З наведеного вбачається, що необхідною умовою для відкликання позивача як депутата місцевої ради та припинення його повноважень є визнання депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати.

Апеляційний суд зазначає, що жодних доказів на підтвердження виконання територіальною виборчою комісією цієї умови щодо позивача в матеріалах справи немає.

Оскаржуване рішення Політичної ради політичної партії «Українська Галицька Партія» про відкликання за народною ініціативою депутата Львівської обласної ради ОСОБА_1 від 23 січня 2022 року є лише проміжним етапом на шляху до відкликання позивача як депутата Львівської обласної організації політичної партії «Українська Галицька Партія». Оскаржуване рішення не припинило депутатських повноважень позивача, а тому не порушило його публічного права як депутата.

Враховуючи, що територіальною виборчою комісією не було вчинено жодних дій, спрямованих на визнання обраним депутата наступного за черговістю кандидата у депутати, а також на призначення нею проміжних виборів депутата, які б були остаточним кроком для відкликання позивача як депутата за народною ініціативою, та, як уже згадувалось, що на даному етапі у спірних правовідносинах його права не були порушені, суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що позовна вимога щодо визнання протиправними та скасування рішення Політичної ради політичної партії «Українська Галицька Партія» про відкликання за народною ініціативою депутата Львівської обласної ради ОСОБА_1 від 23 січня 2022 року є передчасною, оскільки, у відповідності до ч.6 ст.41 Закону №93-IV, вказана комісія вправі прийняти також протилежне рішення про припинення ініціативи щодо відкликання депутата місцевої ради.

Щодо доводів апелянта Політичної партії «Українська Галицька партія» про те, що судом першої інстанції невірно трактовано факт і момент дострокового припинення повноважень Позивача, як депутата Львівської обласної ради у зв`язку з його відкликанням за народною ініціативою, апеляційний суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 38 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» (надалі - Закон) право вносити пропозицію про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою (не раніше ніж через рік з моменту набуття таких повноважень) мають місцева організація політичної партії, від якої його обрано депутатом, а також громадяни України, які є виборцями відповідного виборчого округу.

Згідно з частиною дев`ятою вказаної статті рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою місцевою організацією політичної партії, від якої його обрано депутатом, приймається на зборах (конференції) цієї організації, які проводяться у порядку, передбаченому статутом політичної партії.

Вищий керівний орган політичної партії розглядає звернення територіальної виборчої комісії щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою чи протокол зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на якому прийнято рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, та приймає рішення про відкликання такого депутата за народною ініціативою або про відмову в задоволенні цієї пропозиції ( ч. 7 ст. 41 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»)

З урахуванням наведеного вище, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про те, що необхідною умовою для відкликання позивача як депутата місцевої ради та припинення його повноважень є визнання депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати.

Суд звертає увагу, що жодних доказів на підтвердження виконання територіальною виборчою комісією цієї умови щодо позивача в матеріалах справи немає.

Територіальні виборчі комісії не наділені повноваженнями відкликати депутатів за народною ініціативою, затверджувати чи узгоджувати рішення про відкликання депутатів за народною ініціативою, припиняти повноваження депутата шляхом «фіксації» факту відкликання депутата тощо. Відповідно припинення повноважень депутата місцевої ради не може бути пов`язано з надходженням такого рішення до комісії.

Територіальні виборчі комісії здійснюють заміщення депутатів, повноваження яких достроково припинені, в тому числі й внаслідок їх відкликання, відповідно до статті 284 Виборчого кодексу України (надалі - ВК України). Процедура заміщення розпочинається після завершення процесу відкликання депутата та після припинення його повноважень. Для проведення такого заміщення до комісії передається рішення керівного органу політичної партії про відкликання депутата.

З урахуванням наведених вище обставин справи та норм чинного законодавства, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про те, у задоволенні позову про визнання протиправним та скасування рішення Політичної ради політичної партії «Українська Галицька Партія» про відкликання за народною ініціативою депутата Львівської обласної ради ОСОБА_1 від 23 січня 2022 року слід відмовити.

Інші доводи апеляційних скарг зроблених висновків не спростовують, та зводяться до переоцінки доказів та незгоди з ними і трактуванні їх на власний розсуд.

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції та вважає, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права, доводами апеляційних скарг висновки, викладені в судовому рішенні, не спростовуються і підстав для його скасування не вбачається.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

За таких підстав апеляційні скарги задоволенню не підлягають, підстав для скасування рішення суду першої інстанції колегія суддів не знаходить.

Керуючись ст. 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційні скарги Політичної партії "Українська Галицька Партія", Львівської обласної організації політичної партії "Українська Галицька партія" та ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 січня 2023 року в справі №380/9838/22 про визнання протиправним та скасування рішення Політичної ради політичної партії «Українська Галицька Партія» про відкликання за народною ініціативою депутата Львівської обласної ради Андрейка Віталія Васильовича від 23 січня 2022 року без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя В. В. Ніколін судді О. М. Гінда З. М. Матковська Повне судове рішення складено 30.09.24

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.09.2024
Оприлюднено02.10.2024
Номер документу121973828
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо статусу народного депутата України, депутата місцевої ради, організації діяльності представницьких органів влади, з них про статус депутатів місцевих рад

Судовий реєстр по справі —380/9838/22

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 15.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Постанова від 24.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 02.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 02.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Постанова від 29.06.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні