Справа № 202/20682/23
Провадження № 1-кс/202/5987/2024
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 вересня 2024 року м. Дніпро
Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Індустріального районного суду м. Дніпропетровська клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Центральної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та додані до клопотання матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42023040000000528 від 04.10.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
До слідчого судді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло зазначене клопотання.
В обґрунтування вказаного клопотання слідчий посилається на те, що Слідчим управлінням проводиться досудове слідство у кримінальному провадженні № 42023040000000528 від 04.10.2023 за матеріалами ІНФОРМАЦІЯ_1 відносно службових осіб КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР, які зловживаючи своїм службовим становищем, в період 2022 року в умовах воєнного стану, діючи за попередньою змовою із посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_1 ), здійснили заволодіння бюджетними коштами під час виконання ремонтно-будівельних робіт з реконструкції мережі медичного кисне постачання КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 , за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
В ході досудового слідства встановлено, що між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір від 10.02.2022 №2 про виконання робіт з реконструкції за кодом ДК Інші завершальні будівельні роботи («Реконструкція мережі медичного « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР за адресою: АДРЕСА_1 ») на загальну суму 25 106 022 грн 81 коп. Додатковими угодами від 19.05.2022 та 13.10.2022 суму договору зменшено до 20 540 368 грн. 80 коп.
Згідно акту ревізії внаслідок допущених порушень за результатами перевірки закупівлі встановлено завищення вартості виконаних робіт, а також необґрунтовану заміну обладнання відповідно до проектно-кошторисної документації та технічної специфікації КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_1 ), на загальну суму 11 355 262,77 грн.
Так, перевіркою дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час проведення «КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ДМР процедури закупівлі робіт з Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція мережі медичного киснепостачання КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР за адресою: АДРЕСА_1 » (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером: ID: ІНФОРМАЦІЯ_5 ) встановлено наступне. У ході перевірки закупівлі досліджувалося питання дотримання законодавства про закупівлі у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а саме правові та економічні засади у межах здійснення закупівлі ID: UA-2021- 12-15-010208-6, що регламентуються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон № 922). Інформацію про процедуру закупівлі, вимоги до предмету закупівлі оприлюднено 15.12.2021 з очікуваною вартістю робіт у сумі 25 772 254,00 грн (без ПДВ). Згідно експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво №648-Е-21\А від 28.12.2021 загальна кошторисна вартість будівництва складала 25 171 753,00 грн, затверджена наказом № 235/1 від 10.12.2021. Процедура закупівлі проводилась згідно затвердженого річного плану використання бюджетних коштів, код ДК визначено згідно єдиного закупівельного словника. Переможцем процедури закупівлі з Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція мережі медичного киснепостачання КНІП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР за адресою: АДРЕСА_1 » 28.12.2021 оголошено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " та 10.01.2022 року укладено договір на виконання будівельних робіт № 2.
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » визначено переможцем торгів з порушенням вимог пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон № 922), відповідно до якого Замовник повинен відхилити пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Так, учасником спрощеної процедури ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » подано до системи електронних публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_7 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 ) пропозицію з розрахунком вартості будівельних робіт, визначених у локальних кошторисах до договірної ціни, в яких включено матеріали, роботи та обладнання, яке не передбачено технічною специфікацією до спрощеної закупівлі Замовника, а саме:
- локальний кошторис № 02-01-02/ЗЛГ, в який включено роботу з монтажу установки газофікаційної у кількості 6 одиниць, а також обладнання у кількості 6 одиниць: 3000/18ZX M12 - Резервуар стаціонарний кріогенний V=3м?, Ртах=18кгс/см? 3 навісним випарником продуктивністю по кисню до 130 нм?/час (з запірною, запобіжною і регулюючою арматурою виробництва компанії « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за нормою М18-395-1 (поз. №1-2);
- локальний кошторис № 02-01-09/КМ, в який включено роботу з «монтажу колон одноповерхових і багатоповерхових будівель і кранових естакад висотою до 25м суцільного перерізу масою до 0, 1т» за нормою Е9-17-1 у кількості 6,666 т. (поз. №1),
-локальний кошторис №02-01-010, в який включено роботу за нормою П6-14-1 «киснева газифікаційна станція з поршневим компресором, тиск до 0,5МПа» у кількості 1 встановлення (поз. 1).
Зазначені роботи з матеріалами (устаткуванням) не передбачено технічною специфікацією замовника, тобто не відповідають визначеним умовам в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи наведене, пропозиція підлягала відхиленню. Крім того Замовником, до перевірки не надано частину локальних кошторисів до Договірної ціни до Договору від 10.01.2022 №2 на загальну суму 10 806 845,19 грн. Внаслідок зазначеного, склад договірної ціни до договору, а саме склад локальних кошторисів відрізняється від складу локальних кошторисів Договірної ціни у пропозиції Переможця. Відрізняється обсяг та вартість будівельних робіт та матеріалів.
Також перевіркою встановлено, що у період дії Договору від 10.01.2022 № 2 між Замовником та Підрядною організацією було укладено додаткові угоди: № 1 від 29.03.2022, № 2 від 19.05.2022 та № 3 від 13.10.2022.
Так, додаткова угода № 2 від 19.05.2022 про зменшення суми, складена на підставі п.п. 1 п.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 725 469,81 (Сімсот двадцять п`ять тисяч чотириста шістдесят дев`ять грн, 81 коп.), що становить 24 380 553,00 грн (Двадцять чотири мільйона триста вісімдесят тисяч п`ятсот п`ятдесят три грн,00коп), п.2.3. Договору №2 від 10.01.2022.
Пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону №922-VIII передбачено, що істотні умови договору не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі крім зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Проте, дії Замовника не підпадають під п.1 ч.5 ст.41 Закону №922-VIII на який йдеться посилання у Додатковій угоді №2, оскільки обсяги будівельних робіт збільшено та здійснено заміну устаткування та матеріалів, а саме:
-у локальному кошторисі № 347ДЦ ЛС1 02-01-01 ЛГ (Додаткової угоди №2) завищено обсяг та вартість робіт з:
монтажу клапана запорного для кисню, закису азоту і вакуума (норма M34-133-3) y кількості 10 одиниць, вартістю роботи 6 024,2 грн, та крани шарові для кисню Ду 20 мм, 15 та 32 мм вартістю 60 079,77 грн, в той час, як локальним кошторисом № 61 ДЦ_ЛС1_02- 01-01 ЛГ (Договору №2) передбачено монтаж клапана запорного для кисню, закису азоту і вакуума (норма М34-133-3) у кількості 3 од., вартістю роботи 1 807,26 грн та 16 126,59 грн вартість кранів шарових для кисню Ду 20мм.;
монтажу трубопроводів кисневих установок з труб легованих сталей на умовний тиск 25МПа діаметром зовнішній 38мм у кількості 70м загальною вартістю за роботу: 18 775,53 грн та 35 762,0 грн за матеріали (труба нерж 12х18н10т ф38*2мм. Крім того, наведені роботи та матеріали не передбачені ПКД);
- у локальному кошторисі № 347ДЦ ЛС1 02-01-02 3ЛГ (Додаткової угоди №2) завищено обсяг та вартість робіт з:
монтажу установки газифікаційної, тип Г-1, 6,0,28/40 у кількості 2од., в тому числі замінено обладнання на кріогенну ємність для зберігання скрапленого газу ТИП CDLS 10/1.6V=10м3 вартістю 6667 030,50грн та газифікатор рідких кисню ГКХ-8/16/2000 вартістю 3 466 666,67грн, які не передбачено ПКД на момент укладання Додаткової угоди №2. У той час, як локальним кошторисом №61ДЦ_ЛС1_02-01-02_3ЛГ (Договору №2) передбачено встановлення 6 ємностей 3000/18ZX резервуар стаціонарний кріогенний V=3м? загальною вартістю 8 220 000 грн, які передбачені ПКД;
атмосферний випарник для зріджених кисню, азоту, аргону. Tun QQN-300/25 у кількості 1 одиниці, вартістю 606 056,38 грн та комплект клапанів запобіжних для кріогенних ємностей, вартістю 64 250,00грн, яке відсутнє в ПКД та в основному договорі, а саме локальних кошторисів 61 ДЦЛС1_02-01-02_3ЛГ, та інше.
Тобто, перевіркою встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » здійснено необґрунтовану заміну обладнання та матеріалів, що не передбачено проектно-кошторисною документацією та технічною специфікацією Замовника до спрощеної закупівлі. Таким чином, Замовником порушено вимоги частини 10 статті 3 Закону №922-VIII, відповідно якого, забороняється придбання товарів, робіт і послуг без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Вищезазначене порушення призвело до придбання матеріалів, робіт та обладнання без застосування відповідної процедури закупівлі на суму 10 839 290,01 грн.
Перевіркою встановлено, що на виконання договору від 10.01.2022 № 2, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » передано, а КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР, згідно актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми №КБ-3) прийнято роботи на об`єкті будівництва на загальну суму 19 189 004, 70 грн з ПДВ за період червень - грудень 2022 року. За результатами проведеного вибіркового перерахунку, шляхом співставлення отриманих документів з актами виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в №№1-8, встановлено завищення вартості робіт всього на суму 11 355 262, 77 грн.
Зазначене може свідчити про замову службових осіб КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР та службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 » на привласнення коштів місцевого бюджету під час виконання будівельних робіт.
На виконання доручення в порядку ст. 40 КПК України про проведення слідчих (розшукових) дій в рамках крмінального провадження № 42023040000000528 від 04.10.2023 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, співробітниками ІНФОРМАЦІЯ_10 встановлено, що у вересні 2023 року КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 , генеральний директор ОСОБА_5 ) реорганізоване шляхом приєднання до КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_2 , генеральний директор ОСОБА_6 ). Станом на теперішній час ОСОБА_5 займає посаду директора філії № 3 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ДМР ( АДРЕСА_1 ).
У ході виконання доручення встановлений та допитаний в якості свідка заступник генерального директора з технічних питань КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР - ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , громадянин України, уродженець рф, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_3 ; який підтвердив, що мережа медичного киснепостачання КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР, реконструкція якої здійснювалась ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_4 ) на підставі договору № 2 від 10.01.2022, до теперішнього часу не працює та не введена в експлуатацію. При цьому, після об`єднання вказаних лікувальних закладів, ОСОБА_7 стало відомо, що один із встановлених газифікаторів медичного кисню об`ємом 8 м.куб. є вживаним (1989 року виробництва). Крім того, ОСОБА_7 зазначив, що КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР за власні кошти планується здійснити роботи з коригування проекту системи киснепостачання з подальшим її введенням в експлуатацію.
Також, з КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР отримані завірені копії актів приймання виконаних будівельних робіт за 2022 рік форми № КБ-3, № КБ-2в по об`єкту реконструкції мережі медичного киснепостачання КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР.
Встановлено, що технічний нагляд за виконанням робіт з реконструкції медичного киснепостачання здійснювався ПП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , юридична адреса: АДРЕСА_5 , директор ОСОБА_9 ) на підставі договору № 7 від 19.01.2022, укладеного з КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР. У свою чергу встановлено, що посадовими особами ПП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » для здійснення технічного нагляду за виконанням робіт був залучений провідний спеціаліст з технічного нагляду - ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_6 , який підписував акти приймання виконаних будівельних робіт.
У ході виконання доручення слідчого встановлений та допитаний в якості свідка ОСОБА_10 , який займає посаду голови відокремленого підрозділу у Дніпропетровській області Гільдії інженерів технічного нагляду за будівництвом об`єктів архітектури, ОСОБА_10 підтвердив, що безпосередньо він здійснював технічний нагляд за реконструкцією, так як мав відповідний сертифікат провідного інженера з технічного нагляду форми ССС3, зокрема, серії НОМЕР_5 від 26.11.2021, однак, претензій до якості виконаних робіт він не мав. Також, ОСОБА_10 зазначив, що акт введення об`єкта в експлуатацію він не підписував.
При цьому, отримана інформація засвідчила, що оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт за 2022 рік форми № КБ-3, № КБ-2в по об`єкту реконструкції мережі медичного киснепостачання КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР, підписаних посадовими особовими ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР, а також спеціалістом з технічного нагляду ОСОБА_10 , можуть знаходитись за фактичною адресою офісного приміщення ПП « ІНФОРМАЦІЯ_15 »: АДРЕСА_7 .
Зазначені документи знаходяться у володінні ПП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_7 .
Іншими способами, окрім як шляхом тимчасового доступу до вищевказаних документів, отримати необхідну для цілей кримінального провадження інформацію, а також довести обставини, які передбачається довести, неможливо, оскільки володільцем та розпорядком запитуваної інформації є вказана юридична особа.
Отримана під час тимчасового доступу інформація має суттєве значення для досудового розслідування у кримінальному провадженні, оскільки в сукупності з іншими зібраними матеріалами може бути використана в якості підтвердження чи спростування факту заволодіння бюджетними грошовими коштами, шляхом неякісного та неповного надання послуг за вказаним договором.
Запитувані документи не становлять собою та не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Враховуючи викладене, а також вимоги ч. 2 ст. 159 КПК України, які передбачають, що тимчасовий доступ до вказаних вище речей та документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, з метою досягнення ефективності досудового розслідування,
На підставі викладеного слідчий звернувся до слідчого судді з даним клопотанням.
В судове засідання слідчий не з`явився, до суду надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності.
Представник особи у володінні якого знаходяться документи, в судове засідання не з`явився, його неявка відповідно до ст. 163 КПК України не перешкоджає розгляду клопотання.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя виходить з наступного.
Слідчим суддею встановлено, що слідчим управлінням проводиться досудове розслідування кримінального провадження № №42023040000000378 від 29.06.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Положенням ст. 159 КПК України передбачено, що тимчасовий доступ
до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливість ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити виїмку).
Тимчасовий доступ до речей та документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать: 1) інформація, що знаходиться у володінні засобу масової інформації або журналіста і надана їм за умови нерозголошення авторства або джерела інформації; 2) відомості, які можуть становити лікарську таємницю; 3) відомості, які можуть становити таємницю вчинення нотаріальних дій; 4) конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю; 5) відомості, які можуть становити банківську таємницю; 6) особисте листування особи та інші записи особистого характеру; 7) інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо; 8) персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних; 9) державна таємниця; 10) таємниця фінансового моніторингу; 11) відомості, що становлять професійну таємницю відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки".
Частиною п`ятою статті 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження в своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно з частиною 6 статті 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Згідно з п. 1.1 Розділу І. (Криміналістичні експертизи) «Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень», затверджених наказом Міністерства юстиції України від 8 жовтня1998 р. № 53/5 і зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 8 жовтня 1998 р. за № 705/3145 (у редакції наказу ІНФОРМАЦІЯ_14 від 26.12.2012 № 1950/5) для проведення почеркознавчих досліджень рукописних текстів і підписів надаються оригінали документів.
Згідно з п. 3.2.1. Розділу І. (Криміналістичні експертизи) «Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень», затверджених наказом Міністерства юстиції України від 8 жовтня1998 р. № 53/5 і зареєстрованих в ІНФОРМАЦІЯ_14 8 жовтня 1998 р. за № 705/3145 (у редакції наказу ІНФОРМАЦІЯ_14 від 26.12.2012 № 1950/5) для проведення дослідження щодо встановлення факту внесення змін у первинний зміст документів надаються оригінали документів.
Окрім того, в інший спосіб, окрім як вилучення оригіналів документів із нотаріальної справи, не можливо отримати документи, які будуть використані для встановлення обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.
Відповідно до ст. 91 КПК України, сама подія кримінального правопорушення підлягає доказуванню, яке полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження.
Відповідно до ч.1 ст.92 КПК України, обов`язок доказування обставин, передбачених статтею 91 цього Кодексу, за винятком випадків, передбачених частиною другою цієї статті, покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.
Більше того, відповідно до ч.3 ст.99 КПК України сторона кримінального провадження, потерпілий, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, зобов`язані надати суду оригінал документа. Оригіналом документа є сам документ, а оригіналом електронного документа - його відображення, якому надається таке ж значення, як документу.
Таким чином, допустимим доказом відповідно до вимог КПК України вважається саме оригінал документа.
Одночасно з цим, згідно ст. 84 КПК України, доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, процесуальними джерелами яких можуть бути показання, речові докази, документи, висновки експертів.
З огляду на викладене, слідчий суддя вважає, що сторона кримінального провадження довела, що інформація, яка містить охоронювану законом таємницю, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а також необхідні для проведення відповідних судових експертиз та будуть використані як докази відомості, що містяться у вказаних документах, а саме для проведення експертиз, об`єктом яких є оригінали документів, слідчий суддя вважає, що отримання зазначеної інформації для кримінального провадження буде мати доказове значення і забезпечувати виконання завдань кримінального провадження щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування, слідчий суддя вважає за необхідне клопотання задовольнити.
Керуючись ст. ст. 159, 163-164, 369-372 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні №42023040000000528 від 04.10.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, а саме ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у володінні ПП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), що знаходиться за адресою: юридична адреса: АДРЕСА_5 , та офісне приміщення за адресою: АДРЕСА_7 , з можливістю вилучення оригіналу договору № 7 від 19.01.2022 укладеного між ПП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР, з додатками та додатковими угодами, оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт за 2022 рік форми № КБ-3, № КБ-2в по об`єкту реконструкції мережі медичного киснепостачання КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР, підписаних посадовими особовими ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДМР, а також спеціалістом з технічного нагляду ОСОБА_10 , а також інших документів, що стосуються укладення та виконання зазначеного договору, зокрема:
-проектно-кошторисну документацію, платіжні доручення (квитанції тощо) щодо перерахування коштів за актами виконаних робіт, актів прихованих робіт, актів надання послуг, підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат, загальний журнал робіт, накладні, податкові накладні, товарно-транспортні накладні та іншу документацію по вказаному договору;
-договори з усіма додатками та специфікаціями, актами виконаних робіт, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, дефектними актами та іншими документами із субпідрядними організаціями, які виконували роботи або надавали послуги по вказаними договорами (об`єктами), а також договори щодо здійснення технічного, авторського та іншого нагляду.
-договори з усіма додатками та специфікаціями, актами виконаних робіт, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, дефектними актами та іншими документами щодо придбання матеріальних ресурсів, які використовувались під час виконання робіт та надання публічних послуг по вказаним договором;
-відомостей щодо працевлаштованих та/чи залучених на підставі цивільно-правових договорів працівників до виконання робіт, табелів виходу працівників на роботу, наказів про направлення у відрядження для проведення робіт;
-документації щодо наявної та зареєстрованої техніки, яка використовувалась для проведення робіт (технічні паспорти, договори оренди техніки), шляхових листів на техніку, що використовувалась та використовується для проведення робіт.
Визначити строк дії ухвали тривалістю у 2 (два) місяці, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2024 |
Оприлюднено | 03.10.2024 |
Номер документу | 121976713 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Логвіненко Т. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні