УКРАЇНА
БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
справа № 361/9730/23
провадження № 2-а/361/57/24
30.09.2024
РІШЕННЯ
Іменем України
30 вересня 2024 року м. Бровари
Броварський міськрайонний суд Київської області у складі головуючого судді Петришин Н.М., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про скасування постанови про адміністративне правопорушення,-
в с т а н о в и в :
Стислий виклад позиції позивача
У листопаді 2023 року до суду звернувся ОСОБА_1 з вище вказаним адміністративним позовом до ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі - ІНФОРМАЦІЯ_2 ).
В обґрунтування поданої заяви позивач посилається на те, що постановою т.в.о. начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_2 № 818 від 16.08.2023 позивача визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 210-1 КУпАП, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 5 100 грн. Так, підставою для притягнення позивач до адміністративної відповідальності є те, що 21 червня 2023 року останній не з`явився о 09 годині 00 хвилин, в особливий період, під час мобілізації, до збірного пункту ІНФОРМАЦІЯ_3 у визначений строк згідно повістки, яка вручена позивачу 17 червня 2023 року, чим порушив ч. 3 ст. 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
15 серпня 2023 року військовослужбовцем комендатури Броварського району ОСОБА_3 складено стосовно позивача протокол № 678 про адміністративне правопорушення за ч. 2 ст. 210-1 КУпАП.
На підставі вищезазначеного протоколу, 16 серпня 2023 року т.в.о. начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_4 складено постанову № 818 у справі про адміністративне правопорушення за ч. 2 ст. 210-1 КУпАП. Відповідно до змісту постанови, 21 червня 2023 року о 09 год. 00 хв. позивач, на підставі повістки для звірки облікових даних, не з`явився до збірного пункту ІНФОРМАЦІЯ_3 , у зв`язку з чим позивача визнано винуватим у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 210-1 КУпАП, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5100 грн.
Вважає винесену відносно нього постанову безпідставною, такою, що не відповідає обставинам справи та вимогам закону.
Позивач зазначив, що оскаржувана позивачем постанова є незаконною, оскільки ОСОБА_1 не порушував законодавства України та станом на день її винесення був взятий на облік у ІНФОРМАЦІЯ_4 . Крім того, позивач пройшов медичне обстеження за направленням з ІНФОРМАЦІЯ_4 , про що 05.09.2023 внесено запис до військового квитка ОСОБА_1 23.10.2023 та видано довідку про обстеження. Також зазначив, що його призвано на військову службу з 23.10.2023.
Посилаючись на зазначені вище обставини, ОСОБА_1 просив скасувати постанову ІНФОРМАЦІЯ_3 № 818 від 16.08.2023 про накладення на нього адміністративного стягнення у справі про адміністративне правопорушення за ч. 2 ст. 210-1 КУпАП України.
Заперечення відповідача
19 січня 2024 року від ІНФОРМАЦІЯ_3 до суду надійшов відзив на позовну заяву, з якого вбачається, що відповідач заперечує проти скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення, вважає, що вона винесена правомірно, позовні вимоги ОСОБА_1 є необґрунтованими, безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню. В обґрунтування своїх заперечень посилається на те, що на підставі Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», у зв`язку із військовою агресією російської федерації проти України, введено воєнний стан з 05 години 30 хвилин 24.02.2022, який на даний час триває.
Згідно із ч. 1 ст. 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» (далі - Закон), громадяни зобов`язані з`являтися за викликом до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військовозобов`язані, резервісти Служби Безпеки України - за викликом Центрального управління або регіонального органу Служби Безпеки України, військовозобов`язані, резервісти Служби зовнішньої розвідки України - за викликом Служби зовнішньої розвідки України) для взяття на військовий облік військовозобов`язаних та резервістів, визначення їх призначення на особливий період.
Ч. 3 ст. 22 Закону закріплює, що під час мобілізації громадяни зобов`язані з`явитися до військових частин або на збірні пункти територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках керівників територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки), або у строки, визначені командирами війських частин (військовозобов`язані, резервісти Служби Безпеки України - за викликом керівників органів, в яких вони перебувають на військовому обліку, військовозобов`язані, резервісти Служби зовнішньої розвідки України - за викликом керівників відповідних підрозділів Служби зовнішньої розвідки України, військовозобов`язані Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - за викликом керівників відповідних органів управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту).
Згідно із ст. 26 Закону посадові особи, винні в порушенні Законів України та інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації, а також громадяни за невиконання своїх обов`язків щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації несуть відповідальність згідно із Законом.
Відповідно до абз. 11 п. 9 «Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки», територіальні центри комплектування та соціальної підтримки відповідно до покладених на них завдань, зокрема, здійснюють заходи оповіщення та призову громадян (крім військовозобов`язаних та резервістів СБУ та розвідувальних органів): на військову службу за призовом осіб офіцерського складу; на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період (зарахованих до військового оперативного резерву); на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (незалежно від місця їх перебування на військовому обліку).
На виконання вищевказаних вимог закону 15 серпня 2023 року представниками ІНФОРМАЦІЯ_3 виявлено позивача, в ході перевірки інформації стосовно нього виявлено, що позивач о 09 годині 00 хвилин 21 червня 2023 року, тобто в особливий період, під час мобілізації не з`явився до збірного пункту відповідача у строки, визначені повісткою від 17.06.2023.
Про причини неприбуття ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_2 не повідомив, підтверджуючих документів про поважність причин неприбуття не надав, тобто порушив норми мобілізаційного законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, вчинене в особливий період, а саме ч. 3 ст. 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
З цих підстав, у відповідності до положень ст. 254 КУпАП протягом 24 годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, складено протокол про адміністративне правопорушення № 678 від 15.08.2023.
Під час складання вищевказаного протоколу ОСОБА_1 був присутній та під підпис отримав другий примірник протоколу про адміністративне правопорушення № 678 від 15.08.2023. Також позивач був повідомлений про дату та час розгляду прави про адміністративне правопорушення, про що поставив свій особистий підпис у протоколі, тому посилання останнього, що він не був повідомлений належним чином про розгляд справи не відповідає дійсності.
Відповідач наголошував на тому, попри твердження ОСОБА_1 , що останній не порушував мобілізаційного законодавства України, так як станом на день винесення оскаржуваної постанови перебував на військовому обліку в ІНФОРМАЦІЯ_4 , у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та абз. 11 п. 9 «Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки» незалежно від перебування на військовому обліку в іншому органі військового управління, в ОСОБА_1 з моменту отримання повістки від 17.06.2023 виник обов`язок прибути до збірного пункту ІНФОРМАЦІЯ_3 для уточнення облікових даних, який останній не виконав.
На підставі викладеного, представник відповідача вважає заявлені вимоги безпідставними та просить відмовити в їх задоволенні повністю.
Заяви, клопотання, інші процесуальні дії у справі
Ухвалою Броварського міськрайонного суду Київської області від 03 листопада 2023 року відкрито провадження у справі, вирішено розгляд справи проводити у порядку спрощеного позовного провадження, без повідомлення (виклику сторін).
Обставини справи, що встановлені судом
Згідно розписки від 17 червня 2023 року на ім`я ОСОБА_1 , про виклик до ІНФОРМАЦІЯ_3 21 червня 2023 року, останній її особисто одержав під підпис 17 червня 2023 року.
15 серпня 2023 року військовослужбовцем комендатури Броварського району ОСОБА_3 складено стосовно позивача протокол № 678 про адміністративне правопорушення за ч. 2 ст. 210-1 КУпАП.
У протоколі зазначено, що громадянин ОСОБА_1 в особливий період, під час мобілізації не з`явився до збірного пункту ІНФОРМАЦІЯ_3 у вказаний вище строк, зазначений в отриманому ним документі, чим порушив ч. 3 ст. 22 Закону України «По мобілізаційну підготовку та мобілізацію», відповідно вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 210-1 КУпАП.
Відповідно до постанови № 818 т.в.о. начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 полковника ОСОБА_5 від 16 серпня 2023 року, громадянина ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 201-1 КУпАП, та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5100 грн.
Мотиви, з яких виходить суд, та застосування норм права, що регулюють дані правовідносини
Нормами Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» на територіальні центри комплектування та соціальної підтримки покладено обов`язок по призову громадян на військову службу під час мобілізації або залучення їх до виконання обов`язків за посадами, передбаченими штатами воєнного часу.
Згідно з пунктом 1 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 року №154 (далі - Положення №154), територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації.
Відповідно до абз. 11 п. 9 «Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки», територіальні центри комплектування та соціальної підтримки відповідно до покладених на них завдань, зокрема, здійснюють заходи оповіщення та призову громадян (крім військовозобов`язаних та резервістів СБУ та розвідувальних органів): на військову службу за призовом осіб офіцерського складу; на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період (зарахованих до військового оперативного резерву); на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (незалежно від місця їх перебування на військовому обліку).
Норми Положення № 154 кореспондуються з положеннями Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів № 1487 від 30 грудня 2022 року (далі Порядок).
Відповідно до Порядку, військовий облік є складовою змісту мобілізаційної підготовки держави. Він полягає у цілеспрямованій діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій щодо: фіксації, накопичення та аналізу наявних людських мобілізаційних ресурсів за військово-обліковими ознаками; здійснення заходів із забезпечення виконання встановлених правил військового обліку призовниками, військовозобов`язаними та резервістами; подання відомостей (персональних та службових даних) стосовно призовників, військовозобов`язаних та резервістів до органів ведення Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів.
Військовий облік ведеться з метою визначення наявних людських мобілізаційних ресурсів та їх накопичення для забезпечення повного та якісного укомплектування Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення (далі - інші військові формування) особовим складом у мирний час та в особливий період.
Пунктом 5 Порядку передбачено, що з метою ведення військового обліку в державі створюється система військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів (далі - система військового обліку).
Системою військового обліку є сукупність узгоджених за завданнями державних органів, підприємств, установ та організацій, які ведуть військовий облік та забезпечують її функціонування із застосуванням засобів автоматизації процесів та використанням необхідних баз даних (реєстрів), визначених законодавством.
Головною вимогою до системи військового обліку є забезпечення повноти та достовірності даних, що визначають кількісний склад та якісний стан призовників, військовозобов`язаних та резервістів.
Відповідно до пункту 7 Порядку працівники з питань мобілізаційної роботи або мобілізаційних підрозділів (за наявності) безпосередньо організовують роботу з бронювання військовозобов`язаних та контролю за станом ведення військового обліку.
Пунктом 79 Порядку передбачено ряд повноважень районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, серед яких повноваження з: організації та ведення військового обліку на території адміністративно-територіальної одиниці; здійснення взяття, зняття або виключення з військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів у випадках, передбачених законодавством; організації оповіщення призовників, військовозобов`язаних та резервістів про їх виклик до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки для оформлення військово-облікових документів, проходження медичного огляду, приписки до призовної дільниці, взяття на військовий облік, призначення на особливий період, призову на військову службу або на збори військовозобов`язаних та резервістів і забезпечення здійснення контролю за їх прибуттям; організації та забезпечення зберігання облікової документації призовників, військовозобов`язаних та резервістів, персональних даних, які містяться в них; розглядання справ про адміністративні правопорушення, пов`язані з порушенням призовниками, військовозобов`язаними та резервістами, посадовими особами державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій правил військового обліку, законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, а також зіпсуттям або недбалим зберіганням військово-облікових документів, яке спричинило їх втрату (крім правопорушень, вчинених військовозобов`язаними та резервістами, які перебувають у запасі СБУ, Служби зовнішньої розвідки); проставляння у військово-облікових документах призовників, військовозобов`язаних та резервістів відповідних відміток про взяття їх на військовий облік, зняття та виключення з нього; виконання функції з ведення Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів.
У п. 15 Порядку визначено, що за умови запровадження інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов`язаних та резервістів та інформаційно-комунікаційними системами, реєстрами, базами (банками) даних, держателями (розпорядниками, адміністраторами) яких є державні органи, відповідно до Закону України «Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов`язаних та резервістів»: взяття на військовий облік, зняття з військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів, відомості про яких наявні та актуалізовані (верифіковані) в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов`язаних та резервістів, за умови дотримання ними правил військового обліку здійснюється на підставі відомостей про декларування, зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання осіб в електронній формі, надісланих органами, що здійснюють реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб (далі - органи реєстрації) через єдину інформаційну систему МВС до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів; відомості про декларування/зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання призовників, військовозобов`язаних та резервістів, надіслані органом реєстрації через єдину інформаційну систему МВС до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів, є підставою для взяття особи на військовий облік або зняття з військового обліку районним (міським) територіальним центром комплектування та соціальної підтримки, органом СБУ, відповідним підрозділом розвідувального органу.
Відповідно до пункту 81 Порядку, взяття на військовий облік, зняття та виключення з військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, підрозділах Служби зовнішньої розвідки здійснюється за їх особистої присутності (крім випадків, визначених у пункті 15цього Порядку). При цьому взяття на військовий облік, зняття або виключення з нього здійснюється за умови наявності паспорта громадянина України та військово-облікових документів, визначених у пункті 20, а саме: паспорта громадянина України та військово-облікових документів, до яких відносяться: для призовників-посвідчення про приписку допризовної дільниці; для військовозобов`язаних -військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов`язаного; для резервістів - військовий квиток.
Таким чином Порядок зобов`язує особисту присутність призовника, військовозобов`язаного та резервіста у районному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки при взятті на військовий облік, знятті та виключенню з військового обліку.
Відповідно до приписів частини третьої статті 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» військовий обов`язок включає: підготовку громадян до військової служби; приписку до призовних дільниць; прийняття в добровільному порядку (за контрактом) та призов на військову службу; проходження військової служби; виконання військового обов`язку в запасі; проходження служби у військовому резерві; дотримання правил військового обліку.
Аналіз наведених правових норм вказує на те, що територіальні центри комплектування та соціальної підтримки наділені повноваженнями щодо призову громадян на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, ведення військового обліку, а до обов`язку громадян входить явка до військових частин або на збірні пункти територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках керівників територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки) або у строки, визначені командирами військових частин. Це також стосується військовозобов`язаних, резервістів Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України та Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, які повинні з`явитися на виклики керівників відповідних органів.
При цьому, статтею 26 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» передбачається відповідальність керівників органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів, Збройних Сил України, інших військових формувань, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту та підприємств, установ і організацій за організацію мобілізаційної підготовки та стан мобілізаційної готовності.
З матеріалів справи видно, що військовослужбовцями комендатури Броварського району 15 серпня 2023 року було виявлено, що ОСОБА_1 під час воєнного стану у відповідності до отриманої 17 червня 2023 року повістки не з`явився до збірного пункту ІНФОРМАЦІЯ_1 21 червня 2023 року.
Відповідно до вимог частини другої статті 254 КУпАП, згідно з якими протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, 15 серпня 2023 року у присутності позивача відносно нього було складено протокол № 678 про адміністративне правопорушення за частиною другою статті 210-1 КУпАП.
З вищевказаного протоколу видно, ОСОБА_1 зі змістом протоколу ознайомився, отримав його копію та був повідомлений про те, що розгляд справи про адміністративне правопорушення відбудеться о 10 годині 00 хвилин 16 серпня 2023 року в кабінеті № НОМЕР_1 ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 .
Таким чином, розгляд справи про адміністративне правопорушення відносно
ОСОБА_1 відбувся з завчасним повідомленням особи про час, дату та місце розгляду справи та у відповідності до вимог статті 277 КУпАП. Позивач був належним чином повідомлений про час, дату та місце розгляду справи, проте не з`явився особисто та на тому етапі розгляду справи, не скористався професійною правничою допомогою.
Оскаржувана постанова № 818, згідно з якою ОСОБА_1 визнано винним та притягнуто до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого частиною другою статті 210-1 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу, винесена 16 серпня 2023 року, що відповідає вимогам частини першої статті 38 КУпАП, відповідно до положень якої адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
При цьому, у позовній заяві позивачем не заперечується та не спростовується його неявка у зазначену дату відповідно до отриманої ним повістки про виклик до збірного пункту ІНФОРМАЦІЯ_5 і до дати коли його було виявлено військовослужбовцями комендатури Броварського району.
Позивач у позовній заяві посилається на те, що він на момент складення постанови перебував на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_4 , тому звернувся до даного органу для уточнення облікових даних, проходження медичного огляду.
З матеріалів позовної заяви вбачається, що ОСОБА_1 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_2 .
Як вже зазначалося вище, взяття та зняття з обліку у відповідності до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів, здійснюється за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання військовослужбовця.
Доказів на підтвердження того, що ОСОБА_1 має задеклароване/зареєстроване місце проживання за вказаною вище адресою у місті Києві, і тому звернувся до саме ІНФОРМАЦІЯ_4 , суду не надано й дані обставини не підтверджують поважності неявки до ІНФОРМАЦІЯ_3 за відповідною повісткою про виклик.
Крім того, з доданого до позову військового квитка позивача серії НОМЕР_2 , суд не може з`ясувати чи дійсно ОСОБА_1 перебував станом на дату винесення оскаржуваної постанови на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_4 , оскільки відсутні відомості про дату взяття на облік, підпис та печать відповідного ТЦК та СП . Наявна відмітка про виключення з обліку за мобілізацією.
Згідно картки обстеження та медичного огляду ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , видно, що останній у період з 22 червня 2023 року по 05 вересня 2023 року проходив медичні обстеження спеціалістами ВЛК.
Проте, повісткою ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_1 викликався до збірного пункту відповідача саме на 09 годину 00 хвилин 21 червня 2023 року, й обґрунтованих підстав для неявки до ІНФОРМАЦІЯ_3 та неповідомлення відповідача про причини своєї неявки за повісткою від 17 червня 2023 року, суду не надав.
Таким чином, позивач, в порушення вимог Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», не виконав покладений на нього обов`язок щодо явки до територіального центру комплектування та соціальної підтримки відповідно до повістки про виклик до ІНФОРМАЦІЯ_3 , про поважність причин неявки відповідача не повідомив, тобто вчинив правопорушення в особливий період, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 210-1 КУпАП.
Суд вважає, що стороною відповідача належними доказами доведено правомірність притягнення до адміністративної відповідальності позивача за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого частиною другою статті 210-1 КУпАП.
Відповідно до частини першої статті 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні даного позову.
На підставі наведеного та керуючись ст. ст. 7, 9, 38, 72, 73, 77, 242-246, 286 КАС України, суд, -
в и р і ш и в :
У задоволенні позову ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про скасування постанови про адміністративне правопорушення - відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Шостого апеляційного адміністративного суду.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , РНОКПП - НОМЕР_3 , адреса зареєстрованого місця проживання: АДРЕСА_3 .
Відповідач: ІНФОРМАЦІЯ_8 , код ЄДРПОУ - НОМЕР_4 , адреса місцезнаходження: АДРЕСА_4 .
Суддя Наталія ПЕТРИШИН
Суд | Броварський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2024 |
Оприлюднено | 03.10.2024 |
Номер документу | 121992671 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо |
Адміністративне
Броварський міськрайонний суд Київської області
Петришин Н. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні