Справа № 420/20633/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 вересня 2024 року Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Левчук О.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою МАРИНА до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення № 17647/15-32-04-10-17, № 17649/15-32-04-10-17, № 17556/15-32-04-10-17, № 17571/15- 32-04-10-17, № 17673/15-32-04-10-17, № 17684/15-32-04-10-17, № 17749/15-32-04-10-17, № 17690/15-32-04-10-17, № 17694/15-32-04-10-17, № 17731/15-32-04-10-17, № 17739/15- 32-04-10-17, № 17716/15-32-04-10-17, № 17725/15-32-04-10-17 від 21.07.2023 року.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що на час подання декларацій з земельного податку та сплати земельного податку, карантин встановлений Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), тривав. При цьому, визначені п.52-1 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України обмеження штрафних санкцій за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 01 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, штрафні санкції не застосовувались. В той же час, відповідно до абз.абз.1, 3 пп.69.1 п.69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п.46.2 ст.46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п.46.2 ст. 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до ПК України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року. З Тобто, норми пп.69.2 п.69 підрозділу 10 розділу XX ПК України суперечать чинним нормам п.52-1 підрозділу 10 розділу XX ПК України, тобто згідно положення пп.69.1, у податкового органу є право застосовувати санкції за порушення податкового законодавства у вказаний період незважаючи на визначені чинним п.52-1 підрозділу 10 розділу XX ПК України обмеження штрафних санкцій за порушення податкового законодавства у той же період, що є недопустимим. Позивач вважає, що застосування за таких обставин штрафних санкцій є порушенням принципу стабільності, що передбачений пп.4.1.9 п.4.1 ст. 4 ПК України та з огляду на викладене можна дійти до висновку, що в умовах дії карантинних обмежень та введення воєнного стану, з огляду на діюче, станом на час подання декларацій з земельного податку та його сплати, законодавство, позивач опинився в ситуації правової невизначеності. Незважаючи на умови дії карантинних обмежень та введення воєнного стану ТОВ "МАРИНА" було виконано податковий обов`язок, щодо подання декларацій із земельного податку та подальшої його сплати в повному обсязі. Таким чином, в межах спірних правовідносин неналежне виконання вимог податкового законодавства стосовно своєчасної сплати земельного податку позивачем відбулася не з вини останнього, ним вживались відповідні заходи щодо вчасної його сплати за рахунок фінансової допомоги, що виключає протиправність діянь платника податку, та як наслідок, притягнення його до відповідальності.
Представником відповідача Головного управління ДПС в Одеській області до суду надано відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача просить відмовити в задоволенні позову та вказує, що актами перевірки встановлення, що ТОВ «МАРИНА» подано податкові декларації з плати за землю, в яких порушено граничний термін сплати податкового зобов`язання з декларацій (плата за землю). Заяви про відсутність можливості своєчасного виконання податкових обов`язків (з підтверджуючими документами) у відповідно до вимог наказу № 225 та переліків документів на підтвердження від ТОВ «МАРИНА» не надходило. Таким чином, податкові повідомлення-рішення прийняті законно та обґрунтовано.
Ухвалою суду від 15 серпня 2023 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження по справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) (головуючий суддя Корой С.М.).
Розпорядженням керівника апарату Одеського окружного адміністративного суду від 20.06.2024 року № 48 призначено повторний автоматизований розподіл судової справи №420/20633/23.
Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу справи між суддями від 20 червня 2024 року адміністративну справу № 420/20633/23 передано головуючому судді Левчук О.А.
Ухвалою суду від 25 червня 2024 року прийнято справу до провадження, призначено розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 16.11.1995 року проведено державну реєстрацію товариства з обмеженою МАРИНА (код ЄДРПОУ 21030258).
27 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю в частині орендної плати ТОВ «МАРИНА» № 17396/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкової декларації з плати за землю від 21.02.2022 року № 9036409022, граничний термін сплати 30.05.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 344; граничний термін сплати 30.01.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,96 грн., кількість днів прострочення 99; граничний термін сплати 31.10.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 190; граничний термін сплати 30.12.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 130; граничний термін сплати 30.08.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 252; граничний термін сплати 30.06.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 313; граничний термін сплати 30.11.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 160; граничний термін сплати 03.05.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 371; граничний термін сплати 01.08.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 281; граничний термін сплати 03.03.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 433; граничний термін сплати 30.09.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 221; граничний термін сплати 30.03.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 2180,92 грн., кількість днів прострочення 405 (а.с. 46-49, 140-141).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17396/15-32-04-10-14/21030258 від 27.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17684/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 5307,16 грн. (а.с. 57-59, 150, 165).
27 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю в частині орендної плати ТОВ «МАРИНА» № 17398/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкової декларації з плати за землю від 21.02.2022 року № 9036409989, граничний термін сплати 30.05.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,96 грн., кількість днів прострочення 344; граничний термін сплати 30.01.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,93 грн., кількість днів прострочення 99; граничний термін сплати 31.10.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,96 грн., кількість днів прострочення 190; граничний термін сплати 30.12.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,96 грн., кількість днів прострочення 130; граничний термін сплати 30.08.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,96 грн., кількість днів прострочення 252; граничний термін сплати 30.06.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,96 грн., кількість днів прострочення 313; граничний термін сплати 30.11.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,96 грн., кількість днів прострочення 160; граничний термін сплати 03.05.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,96 грн., кількість днів прострочення 371; граничний термін сплати 01.08.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,96 грн., кількість днів прострочення 281; граничний термін сплати 02.03.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 505,77 грн., кількість днів прострочення 433; граничний термін сплати 30.09.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,96 грн., кількість днів прострочення 221; граничний термін сплати 30.03.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 918,96 грн., кількість днів прострочення 405 (а.с. 14-17, 138-139).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17398/15-32-04-10-14/21030258 від 27.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17673/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 13085,54 грн. (а.с. 54-56, 151, 164).
28 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю в частині земельного податку ТОВ «МАРИНА» № 17422/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкової декларації з плати за землю від 20.02.2023 року № 9029274201, граничний термін сплати 30.03.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 650,88 грн., кількість днів прострочення 40; граничний термін сплати 01.05.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 650,88 грн., кількість днів прострочення 8; граничний термін сплати 02.03.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 650,88 грн., кількість днів прострочення 68; граничний термін сплати 30.05.2023 дата фактичної сплати 07.06.2023, сума податкового зобов`язання 650,88 грн., кількість днів прострочення 8 (а.с. 19-22, 116-119).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17422/15-32-04-10-14/21030258 від 28.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17690/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 1301,76 грн. (а.с. 73-74, 149, 158).
29 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю в частині земельного податку ТОВ «МАРИНА» № 17671/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкової декларації з плати за землю від 20.02.2023 року № 9029313658, граничний термін сплати 30.03.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1525,87 грн., кількість днів прострочення 57; граничний термін сплати 01.05.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1525,87 грн., кількість днів прострочення 25; граничний термін сплати 02.03.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1525,87 грн., кількість днів прострочення 85 (а.с. 34-37, 120-123).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17671/15-32-04-10-14/21030258 від 29.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17694/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 2288,82 грн. (а.с. 75-76, 148, 159).
29 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю в частині земельного податку ТОВ «МАРИНА» № 17676/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкової декларації з плати за землю від 23.02.023 № 9032237750, граничний термін сплати 30.03.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 4565,16 грн., кількість днів прострочення 40; граничний термін сплати 01.05.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 4565,16 грн., кількість днів прострочення 8; граничний термін сплати 02.03.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 4565,16 грн., кількість днів прострочення 68; граничний термін сплати 30.05.2023 дата фактичної сплати 07.06.2023, сума податкового зобов`язання 4565,16 грн., кількість днів прострочення 8 (а.с. 10-13, 124-125).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17676/15-32-04-10-14/21030258 від 29.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17716/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 9130,32 грн. (а.с. 83-84, 147, 160).
29 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю в частині земельного податку ТОВ «МАРИНА» № 17680/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкової декларації з плати за землю від 23.02.2023 року № 9032676180, граничний термін сплати 30.03.2023 дата фактичної сплати 26.05.2023, сума податкового зобов`язання 35525,61 грн., кількість днів прострочення 57; граничний термін сплати 01.05.2023 дата фактичної сплати 26.05.2023, сума податкового зобов`язання 35525,61 грн., кількість днів прострочення 25; граничний термін сплати 02.03.2023 дата фактичної сплати 26.05.2023, сума податкового зобов`язання 35525,61 грн., кількість днів прострочення 85 (а.с. 30-33, 126-127).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17680/15-32-04-10-14/21030258 від 29.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17725/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 53288,43 грн. (а.с. 85-86, 146, 161).
29 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю в частині земельного податку ТОВ «МАРИНА» № 17684/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкової декларації з плати за землю від 21.02.2022 року № 9037391867, граничний термін сплати 02.03.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 484,31 грн., кількість днів прострочення 433; граничний термін сплати 30.09.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,16 грн., кількість днів прострочення 221; граничний термін сплати 30.05.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,16 грн., кількість днів прострочення 344; граничний термін сплати 31.10.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,16 грн., кількість днів прострочення 190; граничний термін сплати 30.08.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,16 грн., кількість днів прострочення 252; граничний термін сплати 03.05.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,16 грн., кількість днів прострочення 371; граничний термін сплати 30.11.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,16 грн., кількість днів прострочення 160; граничний термін сплати 01.08.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,16 грн., кількість днів прострочення 281; граничний термін сплати 30.01.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,2 грн., кількість днів прострочення 99; граничний термін сплати 30.06.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,16 грн., кількість днів прострочення 313; граничний термін сплати 30.03.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,16 грн., кількість днів прострочення 405; граничний термін сплати 30.12.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 492,16 грн., кількість днів прострочення 130 (а.с. 26-29, 128-129).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17684/15-32-04-10-14/21030258 від 29.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17731/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 2949,06 грн. (а.с. 77-79, 145, 166).
29 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю в частині земельного податку ТОВ «МАРИНА» № 17689/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкової декларації з плати за землю від 21.02.2022 року № 9037391872, граничний термін сплати 30.09.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 221; граничний термін сплати 30.11.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 160; граничний термін сплати 02.03.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 433; граничний термін сплати 30.12.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 130; граничний термін сплати 30.01.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 99; граничний термін сплати 01.08.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 281; граничний термін сплати 30.05.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 344; граничний термін сплати 30.03.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 405; граничний термін сплати 30.06.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 313; граничний термін сплати 03.05.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 371; граничний термін сплати 31.10.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 190; граничний термін сплати 30.08.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1456,52 грн., кількість днів прострочення 252 (а.с. 130-131).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17689/15-32-04-10-14/21030258 від 29.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17739/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 8739,12 грн. (а.с. 80-82, 144, 167).
29 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю в частині земельного податку ТОВ «МАРИНА» № 17710/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкової декларації з плати за землю від 21.02.2022 року № 9037391873, граничний термін сплати 02.03.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33372,05 грн., кількість днів прострочення 448; граничний термін сплати 03.05.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33001,69 грн., кількість днів прострочення 386; граничний термін сплати 30.03.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33626,26 грн., кількість днів прострочення 420; граничний термін сплати 30.06.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33626,26 грн., кількість днів прострочення 330; граничний термін сплати 30.01.2023 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33626,3 грн., кількість днів прострочення 116; граничний термін сплати 30.09.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33626,26 грн., кількість днів прострочення 238; граничний термін сплати 01.08.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33626,26 грн., кількість днів прострочення 298; граничний термін сплати 30.12.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33626,26 грн., кількість днів прострочення 147; граничний термін сплати 03.05.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 624,57 грн., кількість днів прострочення 388; граничний термін сплати 30.08.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33626,26 грн., кількість днів прострочення 269; граничний термін сплати 30.05.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33626,26 грн., кількість днів прострочення 361; граничний термін сплати 30.11.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33626,26 грн., кількість днів прострочення 177; граничний термін сплати 30.10.2022 дата фактичної сплати 24.05.2023, сума податкового зобов`язання 33626,26 грн., кількість днів прострочення 307 (а.с. 50-53, 132-133).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17710/15-32-04-10-14/21030258 від 29.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17749/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 201630,49 грн. (а.с. 70-72, 143, 168)
29 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості ТОВ «МАРИНА» № 17715/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкових декларацій з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості від 21.02.2022 року № 9036410675, граничний термін сплати 30.01.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 3533,18 грн., кількість днів прострочення 99; від 21.02.2022 року № 9036410719, граничний термін сплати 31.10.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1395,55 грн., кількість днів прострочення 190; від 21.02.2022 року № 9036410719, граничний термін сплати 29.07.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1395,55 грн., кількість днів прострочення 284; від 21.02.2022 року № 9036410719, граничний термін сплати 30.01.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1395,55 грн., кількість днів прострочення 99; від 21.02.2022 року № 9036410719, граничний термін сплати 29.04.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 1395,55 грн., кількість днів прострочення 375; від 21.02.2022 року № 9036410675, граничний термін сплати 29.07.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 3533,2 грн., кількість днів прострочення 284; від 21.02.2022 року № 9036410675, граничний термін сплати 29.04.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 3533,23 грн., кількість днів прострочення 375; від 21.02.2022 року № 9036410675, граничний термін сплати 31.10.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 3533,2 грн., кількість днів прострочення 190; від 21.02.2022 року № 9036410737, граничний термін сплати 31.10.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 807,79 грн., кількість днів прострочення 190; від 21.02.2022 року № 9036410737, граничний термін сплати 29.07.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 807,79 грн., кількість днів прострочення 284; від 21.02.2022 року № 9036410737, граничний термін сплати 30.01.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 807,79 грн., кількість днів прострочення 99; від 21.02.2022 року № 9036410745 граничний термін сплати 29.04.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 765,84 грн., кількість днів прострочення 375; від 21.02.2022 року № 9036410745 граничний термін сплати 29.07.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 767,33 грн., кількість днів прострочення 284; від 21.02.2022 року № 9036410737, граничний термін сплати 29.04.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 807,79 грн., кількість днів прострочення 375; від 21.02.2022 року № 9036410745 граничний термін сплати 30.01.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 767,31 грн., кількість днів прострочення 99; від 21.02.2022 року № 9036410745 граничний термін сплати 31.10.2022 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 767,33 грн., кількість днів прострочення 190 (а.с. 38-41, 136-137).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17715/15-32-04-10-14/21030258 від 29.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17556/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 9852,03 грн., а також податкове повідомлення-рішення № 17571/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 3149,51 грн. (а.с. 64-69, 154-155, 162-163).
29 червня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості ТОВ «МАРИНА» № 17717/15-32-04-10-14/21030258, яким встановлено несвоєчасну сплату податкового зобов`язання, відповідно до податкових декларацій з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості від 20.02.2023 року № 9029196317, граничний термін сплати 01.05.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 832,64 грн., кількість днів прострочення 8; від 20.02.2023 року № 9029196289, граничний термін сплати 01.05.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 34155,69 грн., кількість днів прострочення 8; від 20.02.2023 року № 9029196312, граничний термін сплати 01.05.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 3596,23 грн., кількість днів прострочення 8; від 20.02.2023 року № 9029196331, граничний термін сплати 01.05.2023 дата фактичної сплати 09.05.2023, сума податкового зобов`язання 790,94 грн., кількість днів прострочення 8 (а.с. 42-45, 134-135).
21 липня 2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі акту № 17717/15-32-04-10-14/21030258 від 29.06.2023 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 17647/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 811,79 грн., а також податкове повідомлення-рішення № 17649/15-32-04-10-17, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 18875,97 грн. (а.с. 60-63, 152-153, 156-157).
Згідно пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право, зокрема, проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.
Відповідно до ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Згідно ст. 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ст. 75 ПК України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних СОД РРО. Предметом камеральної перевірки також можуть бути, зокрема, своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Згідно п. 124.1 ст. 124 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім грошового зобов`язання у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, а також пені, застосованої до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 5 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Відповідно до п. 124.2 ст. 124 ПК України діяння, передбачені пунктами 124.1, 124.1-1 цієї статті, вчинені умисно, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов`язання.
Згідно п. 124.3 ст. 124 ПК України діяння, передбачені пунктом 124.2 цієї статті, вчинені повторно протягом 1095 календарних днів або які призвели до прострочення сплати грошового зобов`язання на строк більше 90 календарних днів, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов`язання.
Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 №2260-ІХ (далі Закон №2260-ІХ), який набрав чинності 27.05.2022, внесено зміни до підпункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №2102-IX, установлено особливості для справляння податків і зборів.
Відповідно до пункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу «Перехідні положення» ПК України (в редакції Закону України №2260-ІХ), у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.
Згідно пункту 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України (в редакції на дату проведення перевірки) визначено, що податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються, крім: а) камеральних перевірок.
У разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.
В подальшому, Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України» від 13.12.2022 №2836-ІХ, пункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу «Перехідні положення» ПК України викладено у новій редакції.
Так, відповідно до підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу «Перехідні положення» ПК України (в редакції Закону України 13.12.2022 №2836-ІХ), що застосовуються з 27 травня 2022 року, у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: строків сплати податків та зборів за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для річного звітного (податкового) періоду), I квартал 2022 року (для квартального звітного (податкового) періоду), січень - травень 2022 року (для місячного звітного (податкового) періоду), за умови їх сплати не пізніше 1 серпня 2022 року.
Таким чином, Законом №2260-ІХ, який набрав чинності 27.05.2022, поновлено відповідальність платників податків, у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок згідно з Податковим кодексом України, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності, та скасовано дію мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
При цьому, починаючи з 27.05.2022 платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо строків сплати податків та зборів за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для річного звітного (податкового) періоду), I квартал 2022 року (для квартального звітного (податкового) періоду), січень - травень 2022 року (для місячного звітного (податкового) періоду), за умови їх сплати не пізніше 1 серпня 2022 року, що передбачено положенням підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу «Перехідні положення» ПК України в редакції Закону України від 13.12.2022 №2836-ІХ.
Таким чином, Законом №2260-ІХ, який набрав чинності 27.05.2022, поновлено відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок згідно з Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності.
При цьому, Закон №2260-IX підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України доповнив положеннями, відповідно до яких у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.
Отже, з 27 травня 2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, а тому посилання представника позивача на вказані приписи є неспроможними.
Разом з тим, з матеріалів справи вбачається та не заперечується учасниками справи, що ТОВ «МАРИНА» несвоєчасно сплачено самостійно визначене податкове зобов`язання, відповідно до поданих податкових декларацій, що підтверджується актам перевірки.
При цьому, посилання представника позивача на те, що порушення законодавства відбулося не з вини позивача та ним вживались відповідні заходи щодо вчасної його сплати, суд вважає неспроможними, оскільки будь-яких належних та допустимих доказів на підтвердження вказаних обставин суду не надано.
Крім того, судом встановлено, що 20.06.2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області винесено податкове повідомлення-рішення № 14383/15-32-04-10-17, яким на підставі акту № 15562/15-32-04-10-14/21030258 від 06.06.2023 року, відповідно до п. 124.3 ст. 124 ПК України, яким застосовано до ТОВ «МАРИНА» штраф у розмірі 23,93 грн. (а.с. 110-115).
Доказів на підтвердження скасування вказаного податкового повідомлення-рішення № 14383/15-32-04-10-17 від 20.06.2023 року суду не надано.
Таким чином, приймаючи податкові повідомлення-рішення № 17647/15-32-04-10-17, № 17649/15-32-04-10-17, № 17556/15-32-04-10-17, № 17571/15- 32-04-10-17, № 17673/15-32-04-10-17, № 17684/15-32-04-10-17, № 17749/15-32-04-10-17, № 17690/15-32-04-10-17, № 17694/15-32-04-10-17, № 17731/15-32-04-10-17, № 17739/15- 32-04-10-17, № 17716/15-32-04-10-17, № 17725/15-32-04-10-17 від 21.07.2023 року, податковим органом правомірно накладено на ТОВ «МАРИНА» штраф в розмірі 50 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов`язання.
За таких підстав, суд дійшов висновку, що при прийнятті оскаржуваних податкових повідомлень-рішень № 17647/15-32-04-10-17, № 17649/15-32-04-10-17, № 17556/15-32-04-10-17, № 17571/15- 32-04-10-17, № 17673/15-32-04-10-17, № 17684/15-32-04-10-17, № 17749/15-32-04-10-17, № 17690/15-32-04-10-17, № 17694/15-32-04-10-17, № 17731/15-32-04-10-17, № 17739/15- 32-04-10-17, № 17716/15-32-04-10-17, № 17725/15-32-04-10-17 від 21.07.2023 року Головне управління ДПС в Одеській області діяло на підставі приписів Податкового кодексу України та у межах своїх повноважень, а тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.
Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
На підставі вищевикладеного, розглянувши справу в межах позовних вимог на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених обставин, суд дійшов до висновку, що адміністративний позов є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 132, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Відмовити в задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю МАРИНА (код ЄДРПОУ 21030258, адреса місцезнаходження: 67000, Одеська область, смт. Миколаївка, вул. Центральна, 19) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, адреса місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 17647/15-32-04-10-17, № 17649/15-32-04-10-17, № 17556/15-32-04-10-17, № 17571/15- 32-04-10-17, № 17673/15-32-04-10-17, № 17684/15-32-04-10-17, № 17749/15-32-04-10-17, № 17690/15-32-04-10-17, № 17694/15-32-04-10-17, № 17731/15-32-04-10-17, № 17739/15- 32-04-10-17, № 17716/15-32-04-10-17, № 17725/15-32-04-10-17 від 21.07.2023 року, в повному обсязі.
Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. ст. 295, 297 КАС України.
Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.
Суддя О.А. Левчук
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2024 |
Оприлюднено | 03.10.2024 |
Номер документу | 122003410 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Левчук О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні