Справа №534/1703/24
Провадження №3/534/464/24
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 серпня 2024 року м. Горішні Плавні
Суддя Комсомольського міського суду Полтавської області Морозов В.Ю., розглянувши справу про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , керівник КЖЕП №4 адреса: АДРЕСА_1
- за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-2КУпАП,
у с т а н о в и в :
До Комсомольського міського суду Полтавської області надійшли матеріали справи про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1 за ч.1 ст.163-1 КУпАП.
За змістом складеного протоколу про адміністративне правопорушення від 19.06.2024 №5979/12/16-31-04-06-04, згідно якого при перевірці КЖЕП №4, (код ЄДРПОУ 24825165) юридична адреса: 39800, Полтавська обл., Кременчуцький р-н., м. Горішні Плавні, проспект Героїв Дніпра буд.75, головним державним інспектором Кременчуцького відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Полтавській області Яскевич В.В. за обставин перевірки своєчасності подання платіжного доручення про перерахування належної до сплати суми податкового зобов`язання по податковій декларації з податку на прибуток за 2022 та 2023 роки встановлено, що посадова особа ОСОБА_1 керівник КЖЕП №4 вчинив правопорушення ведення податкового обліку, а саме несвоєчасно подано до установи банку платіжне доручення про перерахування належної до сплати узгодженої суми податкового зобов`язання по податковій декларації з податку на прибуток за 2022 рік у сумі 266,839 грн. 00 коп., за 2023 рік у сумі 120000грн. 00 коп. граничний термін сплати та дати фактичної сплати зафіксовано в акті камеральної перевірки від 30.05.2024 №7471/16-31-04-06-03/248251652, чим порушено п.57.1 ст.57 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI.
Будучи повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, ОСОБА_1 не з`явився в судове засідання.
Відповідно до ст. 254 КУпАП про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженимина тепосадовою особоюабо представникомгромадської організаціїчи органугромадської самодіяльності. Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Стаття 256КУпАП міститьвимоги дозмісту протоколупро адміністративнеправопорушення,а саме:у протоколіпро адміністративнеправопорушення зазначаються:дата імісцейогоскладення,посада,прізвище,ім`я,побатьковіособи,якасклалапротокол;відомостіпроособу,якапритягаєтьсядо адміністративноївідповідальності(уразіїївиявлення);місце,час вчиненняі сутьадміністративного правопорушення;нормативнийакт,якийпередбачаєвідповідальність задане правопорушення;прізвища,адреси свідківі потерпілих,прізвище викривача(зайогописьмовоюзгодою),якщовониє;поясненняособи,якапритягаєтьсядо адміністративноївідповідальності;інші відомості,необхіднідля вирішеннясправи.Якщоправопорушеннямзаподіяноматеріальну шкоду,процетакож зазначаєтьсявпротоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
Суд, дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення у відповідності до положеньст.252КУпАП, а саме: оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, у тому числі з урахуванням наявних у справі відомостей щодо часу, місця, способу настання обставин цього адміністративного правопорушення, та безпосередньо ролі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, в їх настанні, керуючись законом і правосвідомістю, приходить до наступного.
В порушення вимог ст. 254 КУпАП протокол складено більш ніж через 24 години з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, оскільки згідно акту особу, яка вчинила правопорушення виявлено 30.05.2024 року, а протокол складено 19.06.2024 року.
Також, в порушення вимогст. 256 КУпАП, данийпротокол про адміністративне правопорушення не підписаний особою, яка притягується до адміністративної відповідальності; пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності; не вказані відомості відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підпису; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
У відповідності до ст.ст.245,280КУпАП провадження у справах про адміністративне правопорушення має забезпечувати повне, всебічне і об`єктивне з`ясування всіх обставин справи, що сприяє постановленню законного та обґрунтованого рішення, яке виключало б його двозначне тлумачення і сумніви щодо доведеності вини певної особи в учиненні адміністративного правопорушення.
За умовами ст.280КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно із ст.252КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
З огляду на викладене, враховуючи, що суд розглядає справу виключно в межах протоколу про адміністративне правопорушення та беручи до уваги досліджені докази у їх сукупності, суддя дійшов висновку про відсутність допустимих доказів на підтвердження наявності в діях ОСОБА_1 складу правопорушення, передбаченогоч. 1 ст. 163-2 КУпАП, що є підставою для закриття провадження у справі.
Виходячи із змістуст. 247 КУпАПпровадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, зокрема, в разі відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Керуючись п.1 ст.247, ст.ст.283,294 КУпАП, суддя,
УХВАЛИВ :
Провадження у справі про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1 за ч. 1 ст.163-2 КУпАПзакрити за відсутністю події та складу адміністративного правопорушення.
Постанова суду може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду через суд першої інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду подаються протягом десяти днів з дня її винесення.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку оскарження.
Суддя В`ячеслав МОРОЗОВ
Суд | Комсомольський міський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 13.08.2024 |
Оприлюднено | 03.10.2024 |
Номер документу | 122016147 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Неподання або несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) |
Адмінправопорушення
Комсомольський міський суд Полтавської області
Морозов В. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні