Рішення
від 02.10.2024 по справі 140/7164/24
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 жовтня 2024 року ЛуцькСправа № 140/7164/24

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Андрусенко О. О.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом Волинського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Товариства з обмеженою відповідальністю Легал Консалт ЛТД про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені,

ВСТАНОВИВ:

Волинське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю звернулося з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Легал Консалт ЛТД (далі ТОВ Легал Консалт ЛТД, відповідач) про стягнення адміністративно-господарських санкцій в сумі 199480,02 грн та пені в сумі 6941,73 грн, а всього 206421,93 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що в порушення вимог частини першої статті 19 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні від 21.03.1991 №875-ХІІ (далі Закон №875-ХІІ), відповідач у 2023 році не забезпечив норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у кількості 1 особа. Сума адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю становить 199480,02 грн, яка відповідачем в добровільному порядку сплачена не була. За несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій відповідачу нарахована пеня в сумі 6941,73 грн, яку позивач просить стягнути із сумою адміністративно-господарських санкцій в примусовому порядку.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 16.07.2024 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі за цим позовом та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

В поданому до суду відзиві на позовну заяву відповідач позов не визнав та просить відмовити у його задоволенні повністю, оскільки фактична середньооблікова кількість працівників у ТОВ Легал Консалт ЛТД в 2023 році становила 7 осіб, позаяк два працівника ( ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ) протягом усього 2023 року працювали у товаристві за сумісництвом, а один працівник ( ОСОБА_3 ) з 15.11.2023 і по кінець року знаходився у декретній відпустці, тому останні не підлягають включенню до середньооблікової кількості штатних працівників на підставі п. 2.6.1, 3.2.2 Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 № 286, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722 (далі Інструкція № 286). При цьому, відповідачем допущено помилку в Податкових розрахунках сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі Податковий розрахунок), а саме у рядку «101» не правильно вказано середньооблікову кількість штатних працівників (за період І та ІІ квартал 2023 року вказано 10 осіб замість 8, за період ІІІ квартал вказано 9 осіб замість 7, а за період IV квартал вказано 6 осіб). Оскільки коригування рядків 07 - 110 заголовної частини Податкового розрахунку розділом V Порядку № 4 не передбачено, відповідно відповідач фактично не може змінити вказані раніше ним показники середньооблікової кількості працівників.

У відповіді на відзив позивач підтримав позовні вимоги з підстав, наведених у позовній заяві, та просив їх задовольнити. При цьому зазначив, що при визначенні кількості працюючих у роботодавця осіб з інвалідністю позивач керується лише даними Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, наданих Пенсійним фондом України (міститься в Централізованому банку даних з проблем інвалідності), а відповідач не позбавлений права здійснити коригування своєї звітності у встановленому порядку. Оскільки станом на день звернення до суду стосовно відповідача зміни до Централізованого банку даних з проблем інвалідності Пенсійним фондом України не внесені, а тому у позивача відсутні підстави для виключення відповідача з числа боржників.

Інших заяв по суті справи на адресу суду не надходило.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд дійшов висновку, що позов не підлягає до задоволення з таких мотивів та підстав.

Відповідно до витягу з централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), наданого Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, середньооблікова кількість штатних працівників ТОВ Легал Консалт ЛТД у 2023 році становила 9 працівників, а осіб з інвалідністю у вказаний період 0 (а.с. 8).

Згідно із розрахунком сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік, та розрахунком позову, норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю для ТОВ Легал Консалт ЛТД становить одне робоче місце, сума коштів адміністративно-господарських санкцій за невиконання вказаного нормативу 199480,02 грн, з врахуванням середньорічної заробітної плати в розмірі 398960,40 грн, пеня за порушення строків сплати адміністративно-господарських санкцій (87 днів) 6941,73 грн.(а.с. 4, 6)

Згідно з квитанцією від 07.03.2024, позивач надіслав відповідачу розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік (а.с. 7).

При вирішенні спору суд застосовує такі нормативно-правові акти.

Частинами першою, другою статті 18 Закону №875-ХІІ передбачено, що забезпечення прав осіб з інвалідністю на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості. Підбір робочого місця здійснюється переважно на підприємстві, де настала інвалідність, з урахуванням побажань особи з інвалідністю, наявних у неї професійних навичок і знань, а також рекомендацій медико-соціальної експертизи.

Відповідно до частини третьої статті 18 Закону № 875-ХІІ (в редакції до 06.11.2022) підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, і звітувати Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Законом України Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту соціальних, трудових та інших прав фізичних осіб, у тому числі під час воєнного стану, та спрощення обліку робочих місць для осіб з інвалідністю від 18.10.2022 № 2682-IX (чинний з 06.11.2022) частину третю статті 18 Закону №875-ХІІ викладено в новій редакції: Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для таких осіб умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з частинами першою, другою, четвертою статті 19 Закону № 875-ХІІ для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця. Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування осіб з інвалідністю. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення. Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою цієї статті, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичною особою, яка використовує найману працю, осіб з інвалідністю, для яких це місце роботи є основним.

Частиною першою статті 20 Закону № 875-ХІІ визначено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк (частина друга статті 20 Закону № 875-ХІІ).

Отже, законом передбачена відповідальність у вигляді адміністративно-господарських санкцій для суб`єктів господарювання, які не забезпечили середньооблікову чисельність працюючих осіб з інвалідністю відповідно до установленого нормативу.

При вирішенні спору суд також бере до уваги те, що питання, пов`язані з обліком штатних працівників, регулюються Інструкцією № 286, дія якої згідно із пунктом 1.1 поширюється на всі юридичні особи, їх філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.

Відповідно до пункту 2.1 Інструкції № 286 в облікову кількість штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували заробітну плату на цьому підприємстві.

Згідно з підпунктами 2.6.1, 2.6.2 пункту 2.6 вказаної Інструкції не включаються до облікової кількості штатних працівників такі категорії: прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств. Працівник, який отримує на одному підприємстві дві, півтори ставки, тобто оформлений за сумісництвом на тому самому підприємстві, де й основне місце роботи (внутрішнє сумісництво), або менше однієї ставки, в обліковій кількості штатних працівників враховується як одна фізична особа; залучені до виконання робіт за цивільно-правовими договорами (договорами підряду).

Згідно з пунктом 1.8 Інструкції №286 показник середньооблікової кількості штатних працівників використовується для визначення кількості зайнятих працівників за сферами економічної діяльності та ведення спостереження за змінами мобільності робочої сили. Суть його визначення полягає у тому, що зайнятий працівник враховується тільки один раз (за місцем основної роботи), незалежно від терміну трудового договору та тривалості робочого часу.

Відповідно до пункту 3.2 та Інструкції № 286 середньооблікова кількість штатних працівників розраховується на підставі щоденних даних про облікову кількість штатних працівників, які повинні уточнюватись відповідно до наказів про прийом, переведення працівника на іншу роботу та припинення трудового договору. Облікова кількість штатних працівників за кожен день має відповідати даним табельного обліку використання робочого часу працівників, на підставі якого визначається кількість працівників, які з`явились або не з`явились на роботу.

Згідно із підпунктами 3.2.1, 3.2.2, 3.2.5 Інструкції № 286 середньооблікова кількість штатних працівників за місяць обчислюється шляхом підсумовування кількості штатних працівників облікового складу за кожний календарний день звітного місяця, тобто з 1 по 30 або 31 число (для лютого - по 28 або 29), включаючи вихідні, святкові та неробочі дні, і ділення одержаної суми на число календарних днів звітного місяця. Кількість штатних працівників облікового складу за вихідний, святковий і неробочий день приймається на рівні облікової кількості працівників за попередній робочий день. У випадку двох або більше вихідних чи святкових і неробочих днів підряд кількість штатних працівників облікового складу за кожний з цих днів приймається на рівні кількості працівників облікового складу за робочий день, що їм передував.

При обчисленні середньооблікової кількості штатних працівників облікового складу враховуються всі категорії працівників облікового складу, зазначені у пунктах 2.4, 2.5 цієї Інструкції, крім працівників, які перебувають у відпустках у зв`язку з вагітністю та пологами або для догляду за дитиною до досягнення нею віку, передбаченого чинним законодавством або колективним договором підприємства, включаючи тих, які усиновили новонароджену дитину безпосередньо з пологового будинку (підпункти 2.5.8 - 2.5.9 Інструкції). Облік цих категорій працівників ведеться окремо.

Середньооблікова кількість штатних працівників за період з початку року (у тому числі за квартал, півріччя, 9 місяців, рік) обчислюється шляхом підсумовування середньооблікової кількості штатних працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно, та ділення одержаної суми на кількість місяців у цьому періоді, тобто відповідно на 2, 3, 4, ... 12.

З матеріалів справи вбачається, що відповідно до вимог Порядку надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 10.03.2023 №14-2, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.03.2023 за №457/39513 (далі Порядок №14-2), Пенсійний фонд України скерував до Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю витяг з централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), з якого слідує, що середньооблікова кількість штатних працівників ТОВ Легал Консалт ЛТД у 2023 році становила 9 осіб, кількість осіб з інвалідністю у звітному періоді - 0 (а.с.8). При цьому зазначена інформація отримана з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування за період 2023 року, у якому відображені дані щодо сум виплаченого доходу та нарахованого єдиного внеску працівникам ТОВ Легал Консалт ЛТД на підставі поданих відповідачем Податкових розрахунків за І, ІІ, ІІІ та ІV квартали 2023 року.

На підставі вказаного витягу позивач розрахував суму адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, який становить 1 особа, в розмірі 199480,02 грн та скерував зазначений розрахунок відповідачу (а.с.6-7).

Відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773, далі Порядок №4), у рядку 101 заголовної частини Розрахунку зазначається середньооблікова кількість штатних працівників за звітний період (пункт 1 розділу ІІІ Порядку).

Так, у Податкових розрахунках за І-IV квартали 2023 року ТОВ Легал Консалт ЛТД у рядку 101 відображено середньооблікову кількість штатних працівників: І квартал 2023 року - 10+10+10 (а.с. 30-34), ІІ квартал 2023 року 10+10+10 (а.с. 35-40), ІІІ квартал 2023 року 9+9+9 (а.с. 41-48), IV квартал 2023 року 7+7+6 (а.с. 49-56). При цьому, з Додатків 1 до вказаних Розрахунків «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» вбачається, що до середньооблікової кількості штатних працівників (рядок 101 Податкового розрахунку) було включено за І- IV квартали 2023 року в тому числі таких працівників як ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_3 .

Водночас суд бере до уваги пояснення відповідача про те, що ним у рядку «101» Податкових розрахунків допущено помилку, оскільки до середньооблікової кількості штатних працівників було включено 2 працівника ( ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ), які протягом усього 2023 року працювали у товаристві за сумісництвом (відповідно до підпункту 2.6.1 пункту 2.6 Інструкції № 286 такі особи не включаються до облікової кількості штатних працівників), також працівника ОСОБА_3 , яка з 15.11.2023 по 31.12.2023 перебувала у декретній відпустці, тому з урахуванням підпункту 3.2.2 вказаної Інструкції такий працівник не включається при обчисленні середньооблікової кількості штатних працівників).

На підтвердження вказаного факту до матеріалів справи долучено, зокрема, копію протоколу №22 засідання комісії із соціального страхування ТОВ Легал Консалт ЛТД від 22.11.2023, згідно якого ОСОБА_3 з 15.11.2023 по 19.03.2024 надано відпустку у зв`язку з вагітністю та пологами (а.с 28), копію наказу ТОВ Легал Консалт ЛТД від 10.01.2022 №1-к, відповідно до якого ОСОБА_1 з 11.01.2022 прийнято на посаду директора Департаменту корпоративних правовідносин за сумісництвом на умовах неповного робочого дня, а ОСОБА_2 з 11.01.2022 на посаду юриста І категорії Департаменту корпоративних правовідносин за сумісництвом на умовах неповного робочого дня (а.с. 22), табелі обліку використання робочого часу за період з 01.01.2023 по 31.12.2023, якими підтверджено, що ОСОБА_1 та ОСОБА_2 протягом 2023 року у відповідача працювали неповний робочий день (а.с. 67-78). А на підтвердження того, що ОСОБА_1 та ОСОБА_2 протягом усього 2023 року працювали за основним місцем роботи на інших товариствах відповідач до матеріалів справи долучив копію наказу СУА ЗАТ «Фондове агентство «Схід-Інвест» від 02.01.2006 №10к (а.с. 79 зворот-80), довідку ПАТ «Фондове агентство «Схід-Інвест» від 30.09.2024 №30092024, якою підтверджено, що ОСОБА_2 працює у ПАТ ФА «Схід-Інвест» на посаді заступника генерального директора з юридичних питань з 08.05.2012 по даний час (а.с.79), копію наказу АО «Золоті ворота» від 11.01.2022 №2-к, згідно з яким ОСОБА_1 з 12.01.2022 прийнята за основним місцем роботи на посаду директор дирекції в структурний підрозділ «Дирекція з юридичних питань» (а.с.81 зворот), довідку АО «Золоті ворота» від 29.09.2024, якою підтверджено, що ОСОБА_1 прийнята на роботу в об`єднання на підставі наказу від 11.01.2022 №2-к та по сьогоднішній день займає посаду директора Дирекції з юридичних питань (а.с.81).

Отже, враховуючи те, що працівники ОСОБА_1 та ОСОБА_2 у 2023 році працювали у ТОВ Легал Консалт ЛТД за сумісництвом, а не за основним місцем роботи, відтак такі працівники мають враховуватися тільки один раз за місцем основної роботи (пункт 1.8 Інструкції №286). Крім того, з урахуванням приписів підпункту 3.2.2 Інструкції № 286 працівник ОСОБА_3 з листопада 2023 року не враховується при обчисленні середньооблікової кількості штатних працівників, позаяк така особа перебувала у декретній відпустці.

Вказані вище обставини свідчать про те, що фактично відповідач зробив помилки у рядку 101 Податкових розрахунків за І-IV квартали 2023 року, що призвело до невірного визначення ПФУ середньооблікової кількості штатних працівників останнього протягом 2023 року. При цьому розділом V Порядку №4 не передбачено можливість коригування рядка 101 Податкового розрахунку.

Також судом враховано, що листом від 07.08.2024 №12242/6/03-20-24-06-06 Головне управління ДПС у Волинській області підтвердило, що згідно поданих ТОВ Легал Консалт ЛТД Податкових розрахунків за період з І кварталу 2023 року по IV квартал 2023 року до податкових органів, які наявні в базах ІКС «Податковий блок» станом на 07.08.2024 середньооблікова кількість штатних працівників становить: січень 8 осіб, лютий 8 осіб, березень 8 осіб, квітень 8 осіб , травень 8 осіб, червень 8 осіб, липень 7 осіб, серпень 7 осіб, вересень 7 осіб, жовтень 6 осіб, листопад 5 осіб, грудень 5 осіб (а.с. 59).

Отже, з урахуванням приписів Інструкції № 286, середньооблікова кількість штатних працівників у ТОВ Легал Консалт ЛТД в 2023 році за правилом арифметичного округлення становила 7 осіб: (8+8+8) + (8+8+8) + (7+7+7) + (6+5+5) / 12.

З урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку про те, що у відповідача, з огляду на середньооблікову чисельність штатних працівників за 2023 рік у кількості менше 8 осіб, відсутній обов`язок створення робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю та до ТОВ Легал Консалт ЛТД не можуть бути застосовані адміністративно-господарські санкції за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2023 році згідно із частиною першою статті 20 Закону № 875-ХІІ, в зв`язку з чим у задоволенні позову необхідно відмовити повністю.

Керуючись статтями 243 - 246, 262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Волинське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (43008, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Олімпійська, будинок 3А, ідентифікаційний код 13369882).

Відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю Легал Консалт ЛТД (43020, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Рівненська, 48, ідентифікаційний код 44584890).

Суддя О. О. Андрусенко

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2024
Оприлюднено04.10.2024
Номер документу122033787
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них

Судовий реєстр по справі —140/7164/24

Рішення від 02.10.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Андрусенко Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні