ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 жовтня 2024 рокусправа № 380/25761/23Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Братичак У.В., розглянувши в письмовому провадженні, у м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ-ОІЛ» до Головного управління ДПС у Львівській області, за участю в справі як третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Головного управління ДПС у Волинській області, про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
в с т а н о в и в :
Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ-ОІЛ» (місцезнаходження: вул. Городоцька, 359, м. Львів, 79040; код ЄДРПОУ: 43586614) звернулося з позовною заявою до Головного управління ДПС у Львівській області (місцезнаходження: вул.Стрийська, 35, м.Львів, 79003; код ЄДРПОУ ВП: 43968090), за участю в справі як третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Головного управління ДПС у Волинській області (місцезнаходження: Київський майдан, 4, м. Луцьк; код ЄДРПОУ ВП: 44106679, в якій просить:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №15515/13-01-07-09 від 03.07.2023.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що ГУ ДПС у Волинській області була проведена фактична перевірка з питань дотримання вимог чинного законодавства щодо обігу напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального, а саме господарська одиниця АЗС, що розташована за адресою: Волинська область, місто Луцьк, вул. Ківерцівська, буд. 83-б та належить ТОВ «СМАРТ-ОІЛ», за результатами якої прийнято податкове повідомлення-рішення №15515/13-01-07-09 від 03.07.2023. Згідно з вказаним ППР відповідачем встановлено порушення ТОВ «СМАРТ-ОІЛ» пп.1, 2 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме не проведення господарської операції через РРО та невидання в обов`язковому порядку розрахункового документа встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції.
ТОВ «СМАРТ-ОІЛ» не погоджується з висновками контролюючого органу, викладених в Акті податкової перевірки № 03/9494/09-02/43586614 від 08.06.2023 та з посиланням на пункти 47-49 Порядку електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №408 (далі Порядок №480), повідомляє, що Товариством правомірно було створено та зареєстровано акцизну накладну форми «П» №200001 від 10.04.2022 на підставі Наказу керівника про списання обсягу літрів, приведених до температури 15 градусів С по паливному складу (уніфікований №1016132) та бухгалтерській довідці, оскільки в резервуарі був накопичений обсяг 0 літрів, а за рік господарської діяльності був накопичений обсяг літрів, приведених до температури 15 градусів С (облікова різниця). 30.12.2021 відбулося переміщення залишку фактичних літрів з паливного складу № 1016132, а літри приведені до температури 15 градусів С (облікова різниця) за період господарської діяльності залишилися та були списані, що не підпадає під визначення розрахункової операції, оскільки не передбачає отримання коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації.
Відтак, вважає хибними висновки контролюючого органу про те, що реєстрація акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних на підставі бухгалтерської довідки облікової різниці між обсягами залишків пального за кожним кодом згідно з УКТЗЕД, що обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платника акцизного податку за акцизним складом, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, та обсягами залишків пального в бухгалтерському обліку за кожним кодом згідно з УКТЗЕД за таким акцизним складом, які виникли внаслідок врахування в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового літрів пального, відпущених через паливороздавальні колонки на такому акцизному складі, як літрів, що вважаються приведеними до температури 15 °C без врахування впливу змін фактичної температури повітря, яка була за такого відпуску є реалізацією пального ТОВ «СМАРТ-ОІЛ».
Враховуючи вищенаведене, просить позов задовольнити в повному обсязі.
Ухвалою від 07.11.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
27.11.2023 від представника відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначає, що 30.05.2023 працівниками ГУ ДПС у Волинській області проведено фактичну перевірку АЗС, що розташована за адресою: Волинська область, м.Луцьк, вул. Ківерцівська, буд. 83-Б та належить позивачу Товариству з обмеженою відповідальністю «СМАРТ-ОІЛ» (код ЄДРПОУ 43586614).
За вказаною адресою позивачем отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним № 03180314202100003 від « 24» лютого 2021 термін дії з 24.02.2023 до 24.02.2024, а також зареєстровано акцизний склад уніфікований номер 1016132. Однак, розпорядженням ГУ ДПС у Волинській області за №1219/03-20-09-03-17 ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним № 03180314202100003 анульовано 29.12.2021. Згідно основної та коригуючої (№1) довідки розпорядника акцизного складу пального на території акцизного складу розташований стаціонарний резервуар РГС-10 ємністю 10.61 м3 (серійний номер 1600), який обладнаний рівнеміром-лічильником Navitrack MLS-01EX (серійний номер 00000316) та одна паливно-роздавальна колонка Nova 1101/21 Віі. (заводський номер №2129).
В ході проведення перевірки направлено письмове звернення (вимогу) про надання завірених копій документів від 30.05.2023 року, на яке позивач листом № 0106-23-01 від 01 червня 2023 року надав скановані копії документів, перелік яких відображено в акті перевірки.
Згідно бази даних Єдиний реєстр акцизних накладних 2019 ТОВ «СМАРТ-ОІЛ» складено та зареєстровано 10.04.2022 акцизну накладну № 200001 на реалізацію пального -важких дистилятів (газойлів) загальним об`ємом 718,47 л. (605,75 кг.) з акцизного складу з уніфікованим номером 1016132 (адреса АС: Волинська обл., м. Луцьк, вулиця Ківерцівська, буд. 83-Б). При цьому, згідно вказаної накладної отримувач пального не є суб`єктом господарювання (код операції 6), а реалізація пального проведена у паливний бак транспортного засобу або тару споживача з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
У листі від 06.06.2023 № 0606-23-01 керівник позивача ОСОБА_1 повідомив, що акцизна накладна №200001 від 10.04.2022 була створена та зареєстрована на підставі наказу керівника про списання обсягу літрів, приведених до температури 15 градусів С, по паливному складу (уніфікований №1016132) та бухгалтерській довідці, оскільки в резервуарі фактично було 0 (нуль) літрів, а за рік господарської діяльності був накопичений обсяг літрів, приведених до температури 15 градусів С. 30 грудня 2021 року відбулося переміщення залишку фактичних літрів з паливного складу №1016132, а літри, приведені до температури 15 градусів С, накопичені за період господарської діяльності залишилися.
При цьому, за 10.04.2022 позивач до перевірки не надав ні акту інвентаризації, ні акту списання пального, ні змінного звіту АЗС форми 17-НП. Згідно даних баз СОД РРО жодної операції по РРО ф.н.3000866504 за 10.04.2022 не проводилося.
Відповідно до Порядку заповнення та реєстрації акцизної накладної, саме код операції для складання акцизної накладної « 9» передбачає облікову різницю внаслідок врахування обсягів пального, реалізованого з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, як обсягів пального у літрах, приведених до температури 15° С.
Станом на 08.06.2023 розрахунків коригування вищевказаної акцизної накладної в системі ЄРАН не зареєстровано.
Відповідно поданої позивачем до контролюючого органу довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі з уніфікованим номером 1016132 за 10.04.2022 №9045794318:
обсяг залишку пального в резервуарі на початок доби - 724.72 літри;
добовий обсяг реалізованого пального з акцизного складу - 724.72 літри;
добовий обсяг втраченого на акцизному складі пального, зазначеного в
акцизних накладних, зареєстрованих в ЄРАН - 0 літрів;
обсяг залишку пального на акцизному складі на кінець звітної доби - 0 літрів.
Виходячи з вищенаведеного, позивачем вищезазначена операція з реалізації дизельного пального 10.04.2022 в кількості 718.47 літрів за ціною 27,69 грн на загальну суму 19894.43 грн непроведена через РРО ф.н.3000866504 та невидано в обов`язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі, чим порушено вимоги п.п. 1, 2 ст. 3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 «Про застосування РРО у сфері торгівлі/громадському харчуванні та послуг».
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру суб 'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним ТОВ «СМАРТ-ОІЛ» жодних діючих ліцензії за адресою: Волинська обл. м. Луцьк, вул. Ківерцівська, буд. 83/Б станом на 10.04.2022 року не мало.
Таким чином, перевіркою було встановлено роздрібну торгівлю пальним ТОВ «СМАРТОІЛ» за адресою: Волинська обл., м. Луцьк, вул. Ківерцівська, буд. 83/Б без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, чим порушено вимоги ч. 21 ст. 15 Закону України № 481.
Враховуючи вищенаведене, просить відмовити в задоволенні позову.
Ухвалою суду від 14.08.2024 відмовлено у задоволенні клопотань представника відповідача про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін та про перехід в загальне позовне провадження.
Ухвалою суду від 14.08.2024 витребувано в Головного управління ДПС у Львівській області (місцезнаходження: вул.Стрийська, 35, м.Львів, 79003; код ЄДРПОУ ВП: 43968090) належним чином засвідчені копії:
- розпорядження ГУ ДПС у Волинській області за №1219/03-20-09-03-17, яким позивачу 29.12.2021 анульовано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним №03180314202100003;
- листа №0606-23-01 від 06.06.2023 (додаток 29 до акта перевірки);
- наказу керівника про списання обсягу літрів, приведених до температури 15 градусів С, №1-пл від 10.04.2022 (додаток 30 до акта перевірки);
- бухгалтерської довідки №16 від 10.04.2022 (додаток 31 до акта перевірки);
- акцизної накладної №200001 від 10.04.2022 (додаток 32 до акта перевірки).
20.08.2024 до суду від представника Головного управління ДПС у Львівській області надійшла заява про неможливість подати докази. В обґрунтування поданої заяви представник відповідача зазначив, що відповідно до листа Головного управління ДПС у Волинській області за вих.№998/7/03-20-09-02-07 від 09.06.2023, відповідно до вимог підпункту 1.6.3 пункту 1.6 наказу ДПС України від 04.09.2020 року №470 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків», ГУ ДПС у Львівській області отримано матеріали фактичної перевірки ТОВ «Смарт-Оіл» (код ЄДРПОУ 43586614) на 20 аркушах для винесення податкового повідомлення-рішення за порушення вимог п.п. 1, 2 ст.3 Закону України №265/95-ВР від 06.07.1995 «Про застосування РРО у сфері торгівлі громадському харчуванні та послуг» (зі змінами та доповненнями).
Ухвалою суду від 21.08.2024 залучено до участі в справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Головне управління ДПС у Волинській області (місцезнаходження: Київський майдан, 4, м. Луцьк; код ЄДРПОУ ВП: 44106679).
Ухвалою суду від 21.08.2024 витребувано в Головного управління ДПС у Волинській області (місцезнаходження: Київський майдан, 4, м. Луцьк; код ЄДРПОУ ВП: 44106679) належним чином засвідчені копії:
- листа №0606-23-01 від 06.06.2023 (додаток 29 до акта перевірки);
- наказу керівника про списання обсягу літрів, приведених до температури 15 градусів С, №1-пл від 10.04.2022 (додаток 30 до акта перевірки);
- бухгалтерської довідки №16 від 10.04.2022 (додаток 31 до акта перевірки);
- акцизної накладної №200001 від 10.04.2022 (додаток 32 до акта перевірки).
16.09.2024 та 23.09.2024 до суду від представника Головного управління ДПС у Волинській області надійшли витребувані судом докази.
Дослідивши матеріали справи на підтвердження й спростування заявлених вимог в їх сукупності, надавши їм юридичну оцінку, суд встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарт-Оіл» зареєстровано у ЄДР, код 43586614, юридична адреса: 79040, Львівська область, місто Львів, вул. Городоцька, буд. 359. Видами діяльності ТОВ «Смарт-Оіл» є, зокрема, оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (46.71).
За адресою: Волинська область, м.Луцьк, вул. Ківерцівська, буд. 83-Б позивачем було отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним № 03180314202100003 від « 24» лютого 2021 термін дії з 24.02.2023 до 24.02.2024, а також зареєстровано акцизний склад уніфікований номер 1016132. Однак, розпорядженням ГУ ДПС у Волинській області за №1219/03-20-09-03-17 ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним № 03180314202100003 анульовано 29.12.2021. Відповідне розпорядження було скасоване рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 03 березня 2023 року у справі №380/14867/22, залишеним без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 26.09.2023.
30.05.2023 працівниками ГУ ДПС у Волинській області було проведено фактичну перевірку АЗС, що розташована за адресою: Волинська область, м.Луцьк, вул. Ківерцівська, буд. 83-Б та належить Товариству з обмеженою відповідальністю «СМАРТ-ОІЛ».
За наслідками проведеної фактичної перевірки платника був складений Акт №03/9494/09-02/43586614 від 08.06.2023 про результатами фактичної перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах та пальним.
За висновками вказаного вище Акту перевірки відповідачем було встановлено порушення позивачем:
- ч. 21 ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального», а саме: роздрібна торгівля пальним без відповідної ліцензії;
- п.п. 1, 2 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме: не проводено розрахункову операцію на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок та не видавано особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов`язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.
На підставі Акту перевірки №03/9494/09-02/43586614 від 08.06.2023 відповідач прийняв податкове повідомлення-рішення №15515/13-01-07-09 від 03.07.2023, яким за порушення п.п. 1, 2 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», на позивача накладено штраф у розмірі 19894,30 грн.
Вважаючи вищевказане податкове повідомлення-рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся з цим позовом до суду.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулюються Податковим кодексом України (далі ПК України), який, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Згідно з п.п. 20.1.4, 20.1.6 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право, зокрема, проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення та запитувати та вивчати під час проведення перевірок первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, пов`язану з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів, виконанням вимог законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.
Відповідно до п. 75.1. ст. 75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки-цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Згідно з пп. 75.1.3 п. 75.1 ст. 75 ПК України, фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).
Відповідно до п. 80.2 ст. 80 ПК України, фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки.
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України визначає Закон України 481/95-BP від 19.12.1995 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі - Закон №481/95-BP) з наступними змінами та доповненнями у редакції спірних правовідносин).
За приписами ч. 21 ст. 15 Закону №481/95-BP, роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю. Суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Суд звертає увагу, що оскаржуване у цій справі податкове повідомлення-рішення №15515/13-01-07-09 від 03.07.2023 прийнято відповідачем за порушення ТОВ «СМАРТ-ОІЛ» п.п. 1, 2 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а не за порушення ч. 21 ст. 15 Закону №481/95-BP, тому правовідносини в частині наявності у позивача ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, що розташована за адресою: Волинська область, м.Луцьк, вул. Ківерцівська, буд. 83-Б, не є спірними в даній справі.
Водночас, за змістом статті 2 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР (далі Закон № 265/95-ВР) розрахункова операція - приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки - оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.
Відповідно до пунктів 1, 2 статті 3 № 265/95-ВР суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов`язані:
1) проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні реєстратори розрахункових операцій зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.
Використання програмних реєстраторів розрахункових операцій при оптовій та/або роздрібній торгівлі пальним забороняється;
2) надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов`язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї реєстратора розрахункових операцій чи дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію із розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти).
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону № 265/95-ВР за порушення вимог цього Закону до суб`єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються фінансові санкції у таких розмірах: у разі встановлення в ході перевірки факту: проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій з фіскальним режимом роботи; невидача (в паперовому вигляді та/або електронній формі) відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об`єкті такого суб`єкта господарювання:
100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за порушення, вчинене вперше;
150 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за кожне наступне вчинене порушення.
Так, під час проведеної перевірки ТОВ «СМАРТ-ОІЛ» контролюючим органом було встановлено, що згідно бази даних Єдиний реєстр акцизних накладних 2019 ТОВ «СМАРТ-ОІЛ» складено та зареєстровано 10.04.2022 акцизну накладну форми «П» № 200001 на реалізацію пального - важких дистилятів (газойлів) загальним об`ємом 718,47 л (605,75 кг) з акцизного складу з уніфікованим номером 1016132 (адреса АЗС: Волинська обл., м. Луцьк, вулиця Ківерцівська, буд. 83-Б). При цьому, згідно з вказаною накладною отримувач пального не є суб`єктом господарювання (код операції 6), а реалізація пального проведена у паливний бак транспортного засобу або тару споживача з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
Також відповідачем встановлено, що позивач не провів вищевказану розрахункову операцію на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок та не видав особі, яка отримує товар, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.
Слід зазначити, що позивач ані під час перевірки, ані в ході розгляду даної справи не заперечував, щодо того, що операція, за якою була складена акцизна накладна форми «П» №200001 від 10.04.2022 не проводилася через РРО та розрахункові документи встановленої форми на повну суму проведеної операції особі, яка отримувала товар не видавалися.
Під час перевірки у листі від 06.06.2023 №0606-23-01 позивач повідомив відповідача, що акцизна накладна №200001 від 10.04.2022 була створена та зареєстрована на підставі наказу керівника про списання обсягу літрів, приведених до температури 15 градусів С, по паливному складу (уніфікований №1016132) та бухгалтерській довідці, оскільки в резервуарі фактично було 0 (нуль) літрів, а за рік господарської діяльності був накопичений обсяг літрів, приведених до температури 15 градусів С.
Аналогічні аргументи наведені позивачем і в його позовній заяві, у якій заперечуючи правомірність спірного податкового повідомлення-рішення, з посиланням на п. 232.1 ст. 232, п. 231.1 ст. 231 ПК України, п.п. 47-49 Порядку електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 № 408, стверджує, що 30.12.2021 відбулося переміщення залишку фактичних літрів з паливного складу № 1016132, а літри приведені до температури 15 градусів С (облікова різниця) за період господарської діяльності залишилися та були списані, що не підпадає під визначення розрахункової операції, оскільки не передбачає отримання коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів, тощо за місцем реалізації.
Надаючи оцінку таким доводам позивача, суд зазначає наступне.
У відповідності до пункту 232.1 статті 232 ПК України облік обсягів пального в системі електронного адміністрування реалізації пального ведеться за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД.
Ведення обліку обсягів пального у системі електронного адміністрування реалізації пального здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Одиницею обліку обсягів пального в системі електронного адміністрування реалізації пального є літри, приведені до температури 15 °C. При цьому відпущені літри через паливороздавальні колонки на автомобільних заправних станціях (комплексах), автомобільних газових заправних станціях для цілей цього розділу вважаються як літри, приведені до температури 15 °C. Така одиниця обліку повинна використовуватися в первинних бухгалтерських документах, акцизних накладних/розрахунках коригування до акцизних накладних, декларації з акцизного податку.
Система електронного адміністрування реалізації пального забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД: обсягів пального, що містяться у виданих та отриманих акцизних накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних; обсягів пального, виробленого на митній території України або ввезеного на митну територію України, з яких сплачено акцизний податок; обсягів пального, на які платники податку зареєстрували заявки на поповнення обсягів залишку пального за рахунок сплачених коштів в бюджет в системі електронного адміністрування реалізації пального; сум сплаченого акцизного податку, за рахунок яких платники податку можуть зареєструвати заявки на поповнення обсягів залишку пального; обсягу залишку пального, на який платники податку мають право зареєструвати акцизні накладні та розрахунки коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
Порядок електронного адміністрування реалізації пального встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Аналіз вказаного дає суду підстави дійти до висновку, що одиницею обліку обсягів пального в системі електронного адміністрування реалізації пального є літри, приведені до температури 15 °C. При цьому відпущені літри через паливороздавальні колонки на автомобільних заправних станціях (комплексах), автомобільних газових заправних станціях для цілей цього розділу вважаються як літри, приведені до температури 15 °C. Така одиниця обліку повинна використовуватися в первинних бухгалтерських документах, акцизних накладних/розрахунках коригування до акцизних накладних, декларації з акцизного податку.
У свою чергу, пунктом 231.1 статті 231 ПК України регламентовано, що платник податку при реалізації пального зобов`язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Платник податку зобов`язаний скласти акцизну накладну на обсяги пального, використаного для власного споживання; реалізованого та/або використаного для виробництва непідакцизної продукції на умовах, встановлених статтею 229 цього Кодексу; втраченого як у межах, так і понад встановлені норми втрат; зіпсованого, знищеного, в тому числі внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс-мажорних обставин чи з іншої причини, пов`язаної з природним результатом, а також внаслідок випаровування в процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування такого пального.
В акцизній накладній зазначаються в окремих полях такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер акцизної накладної; б) дата складання акцизної накладної; в) повна або скорочена назва юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник акцизного податку, - особи, що реалізує пальне; г) код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) особи, що реалізує пальне, та отримувача пального; ґ) повна або скорочена назва юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податків, - отримувача пального; д) код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД; е) опис пального; є) обсяг пального в літрах, приведених до t 15 °C.
З огляду на вказані положення суд зазначає, що ПК України встановлено обов`язок щодо реєстрації акцизної накладної на обсяги пального знищеного, в тому числі внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс-мажорних обставин чи з іншої причини, пов`язаної з природним результатом, яким, на переконання суду, є оприбуткування та реалізація (списання) в бухгалтерському обліку пального за фактичною температурою.
Постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №408 затверджено Порядок електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (далі - Порядок№480), за змістом пункту 47-49 якого передбачено, що відхилення між обсягами залишків пального за кожним кодом згідно з УКТЗЕД, що обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платника акцизного податку за акцизним складом, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, та обсягами залишків пального в бухгалтерському обліку за кожним кодом згідно з УКТЗЕД за таким акцизним складом, які виникли внаслідок врахування в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового літрів пального, відпущених через паливороздавальні колонки на такому акцизному складі, як літрів, що вважаються приведеними до температури 15 °C без врахування впливу змін фактичної температури повітря, яка була за такого відпуску, є обліковою різницею, якщо її розмір наприкінці календарного року не перевищує 1 відсоток обсягу реалізації пального за такий календарний рік в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового окремо за кожним кодом УКТЗЕД (крім скрапленого газу, який у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового обліковується за умовним кодом 2711), а для скрапленого газу, який у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового обліковується за умовним кодом 2711, - якщо її розмір не перевищує 3 відсотки обсягу реалізації в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового за такий календарний рік.
На обсяги пального, що не перевищують розміру облікової різниці, які обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, платник акцизного податку має право скласти в одному примірнику та зареєструвати акцизну накладну в Єдиному реєстрі акцизних накладних не рідше одного разу на календарний рік на підставі бухгалтерської довідки за попередній календарний рік не пізніше 31 січня поточного календарного року.
На обсяги пального, що не перевищують розміру облікової різниці за 2016-2019 роки, які обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, платник акцизного податку одноразово окремо за кожним роком має право скласти в одному примірнику та зареєструвати акцизну накладну в Єдиному реєстрі акцизних накладних на підставі бухгалтерської довідки не пізніше 31 січня 2021 року.
Аналіз вказаного свідчить, що наведеним нормативно-правовим актами врегульовано питання обліку пального, пов`язане з його фізико-хімічними властивостями в залежності від температури, встановлено визначення, що є обліковою різницею пального та визначено, що розмір останньої не може перевищувати 1 відсоток обсягу реалізації пального за такий календарний рік в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового окремо за кожним кодом УКТЗЕД (крім скрапленого газу, який у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового обліковується за умовним кодом 2711). Передбачено також право платника акцизного податку скласти в одному примірнику та зареєструвати акцизну накладну в Єдиному реєстрі акцизних накладних не рідше одного разу на календарний рік на підставі бухгалтерської довідки за попередній календарний рік не пізніше 31 січня поточного календарного року, на обсяги пального, що не перевищують розміру облікової різниці, які обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, платник акцизного податку має право.
При цьому, Порядок заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 27 листопада 2020 року № 729 (далі - Порядок №729).
Цей Порядок визначає процедуру заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового відповідно до статей 231, 232 розділу VI «Акцизний податок» Податкового кодексу України (пункт 1 розділу 1 Порядку №729).
Порядок складання акцизної накладної форми «П» та її заповнення визначено у розділі 2 Порядку №729.
Пунктом 4 розділу 2 Порядку №729 зокрема передбачено, що у верхній лівій частині акцизної накладної зазначаються:
коди операцій для акцизної накладної, яка складається в одному примірнику;
ознака щодо умов оподаткування пального;
ознака щодо напрямів використання пального.
У відповідному рядку зазначається цифровий код операції для акцизної накладної, яка складається в одному примірнику, зокрема:
« 6» - реалізація пального отримувачу, який не є суб`єктом господарювання;
« 9» - облікова різниця внаслідок врахування обсягів пального, реалізованого з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, як обсягів пального у літрах, приведених до температури 15 °C. Код операції « 9» може бути зазначений тільки в акцизних накладних, складених відповідно до пунктів 48-49 Порядку електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2019 року № 408 (далі - Порядок № 408) на обсяги пального, які не перевищують облікову різницю, визначену згідно з пунктом 47 Порядку № 408. За кожним кодом УКТ ЗЕД пального (або умовним кодом - для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану), що обліковується на акцизному складі, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, за кожен календарний рік може бути складено тільки одну акцизну накладну з кодом операції « 9», яка реєструється в Єдиному реєстрі акцизних накладних у терміни, визначені пунктами 48-49 Порядку № 408.
У відповідному рядку зазначається ознака щодо напрямів використання пального, зокрема:
« 4» - реалізація пального у паливний бак транспортного засобу або в тару споживача через паливороздавальну або оливороздавальну колонку з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
За змістом пункту 9 Порядку №729 в акцизних накладних з кодом операції для складання в одному примірнику « 9» (облікова різниця внаслідок врахування обсягів пального, реалізованого з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, як обсягів пального у літрах, приведених до температури 15 °C) може бути зазначено тільки умову оподаткування « 0» та напрям використання пального « 4» (реалізація пального у паливний бак транспортного засобу або тару споживача з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним).
Згідно з пунктом 37 розділу 2 Порядку №729 в акцизних накладних, складених для приведення у відповідність даних щодо обсягів залишків пального за кожним кодом згідно з УКТ ЗЕД (або умовним кодом - для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану), що обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платника акцизного податку за акцизним складом, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, та обсягами залишків пального в бухгалтерському обліку за таким акцизним складом, які виникли внаслідок врахування в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового літрів пального, відпущених через паливороздавальні колонки на такому акцизному складі, як літрів, що вважаються приведеними до температури 15 °C без врахування впливу змін фактичної температури повітря, яка була за такого відпуску (код операції для складання в одному примірнику « 9», умова оподаткування « 0», напрям використання « 4»):
в графі 2 перед описом пального зазначається календарний рік (чотири цифри), за який розрахована облікова різниця, внесена до акцизної накладної;
графа 3 (обсяг реалізованого пального у кілограмах) має нульове значення;
в графі 4 зазначається перевищення обсягу залишків пального у літрах, приведених до температури 15 °C, що обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платника акцизного податку, понад обсяги залишків пального у літрах, приведених до температури 15 °C, в бухгалтерському обліку такого платника. Зазначений у графі 4 обсяг пального за кожним кодом УКТ ЗЕД пального (або умовним кодом - для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану), що за даними системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового обліковується на акцизному складі, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, не може перевищувати облікову різницю, визначену згідно з пунктом 47 Порядку № 408.
Так, аналізуючи подану ТОВ «СМАРТ-ОІЛ» акцизну накладну форми «П» від 10.04.2022 № 200001 на реалізацію пального - важких дистилятів (газойлів) загальним об`ємом 718,47 л (605,75 кг) з акцизного складу з уніфікованим номером 1016132 (адреса АЗС: Волинська обл., м. Луцьк, вулиця Ківерцівська, буд. 83-Б), суд звертає увагу, що у верхній лівій частині такої зазначено код операції « 6» (згідно з пунктом 4 розділу 2 Порядку №729 - реалізація пального отримувачу, який не є суб`єктом господарювання). Тоді як в акцизних накладних, складених відповідно до пунктів 48-49 Порядку № 408 вказується код операції « 9».
У відповідному рядку, де зазначається ознака щодо напрямів використання пального, позивачем вказано « 4» - реалізація пального у паливний бак транспортного засобу або в тару споживача через паливороздавальну або оливороздавальну колонку з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
Усупереч пункту 37 розділу 2 Порядку №729, в графі 2 перед описом пального позивачем не зазначено календарного року (чотири цифри), за який розрахована облікова різниця, внесена до акцизної накладної. Графа 3 (обсяг реалізованого пального у кілограмах) не має нульового значення.
При цьому, під час перевірки відповідачем встановлено, що станом на 08.06.2023 розрахунків коригування щодо вищевказаної акцизної накладної в системі ЄРАН не зареєстровано, усупереч Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої Наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20 травня 2008 року №281/171/578/155, до перевірки не надано ні акту інвентаризації, ні акту списання пального, ні змінного звіту АЗС форми 17-НП.
Слід зауважити, що вищенаведених документів позивачем не надано і в ході розгляду даної справи, як і не надано розрахунку облікової різниці, визначеної згідно з пунктом 47 Порядку № 408, а саме чи не перевищує така 1 відсотку обсягу реалізації пального за відповідний календарний рік в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Більше того, суд звертає увагу, що за змістами пунктів 48-49 Порядку № 408, на які посилається позивач, на обсяги пального, що не перевищують розміру облікової різниці, які обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, платник акцизного податку має право скласти в одному примірнику та зареєструвати акцизну накладну в Єдиному реєстрі акцизних накладних не рідше одного разу на календарний рік на підставі бухгалтерської довідки за попередній календарний рік не пізніше 31 січня поточного календарного року. На обсяги пального, що не перевищують розміру облікової різниці за 2016-2019 роки, які обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, платник акцизного податку одноразово окремо за кожним роком має право скласти в одному примірнику та зареєструвати акцизну накладну в Єдиному реєстрі акцизних накладних на підставі бухгалтерської довідки не пізніше 31 січня 2021 року.
Водночас, акцизна накладна форми «П» від 10.04.2022 № 200001 була складена та зареєстрована позивачем лише у квітні 2022 року, саме списання обсягу літрів пального, приведених до температури 15 °C згідно наказу керівника №01-пл від 10.04.2022 відбулося також у квітні 2022 року, на підставі бухгалтерської довідки №16 від 10.04.2022, складеної станом на кінець 10.04.2022, а не за попередній календарний рік, що не відповідає вимогам пунктів 48-49 Порядку № 408.
В процесі перевірки відповідач також встановив, що відповідно до поданої позивачем до контролюючого органу довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі з уніфікованим номером 1016132 за 10.04.2022 № 9045794318:
обсяг залишку пального в резервуарі на початок доби - 724.72 літри;
добовий обсяг реалізованого пального з акцизного складу - 724.72 літри;
добовий обсяг втраченого на акцизному складі пального, зазначеного в акцизних накладних, зареєстрованих в ЄРАН - 0 літрів;
обсяг залишку пального на акцизному складі на кінець звітної доби - 0 літрів.
Водночас, згідно даних баз СОД РРО жодної операції по РРО ф.н.3000866504 за 10.04.2022 не проводилося.
За наведених обставин, суд погоджується з висновками контролюючого органу, про те, що акцизна накладна форми «П» від 10.04.2022 № 200001 складена ТОВ «СМАРТ-ОІЛ» не у відповідності до пунктів 48-49 Порядку № 408, а за господарською операцією, з реалізації пального отримувачу, який не є суб`єктом господарювання (код операції « 6»), реалізація пального проведена у паливний бак транспортного засобу або в тару споживача через паливороздавальну або оливороздавальну колонку з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним (напрям використання « 4»), про що свідчить сам її зміст.
Разом з тим, таку розрахункову операцію не проведено на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок та не видано особі, яка отримувала товар, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції. При цьому, аргументи позивача про те, що така операція не підпадає під визначення розрахункової операції, є помилковими та суперечать змісту акцизної накладної від 10.04.2022 № 200001.
Зважаючи на встановлені обставини та наведені правові положення, суд доходить висновку, що спірним податковим повідомленням-рішенням на позивача правомірно накладено штраф за порушення пунктів 1, 2 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», у розмірі 19894,30 грн, а тому таке не може бути скасоване.
Частиною 2 статті 77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов висновку що позовні вимоги є необґрунтованими та у задоволенні позову необхідно відмовити.
Судові витрати відповідно до ст.139 КАС України стягненню зі сторін не підлягають.
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 262, 291 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в:
у задоволенні позову відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
СуддяБратичак Уляна Володимирівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2024 |
Оприлюднено | 04.10.2024 |
Номер документу | 122035085 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо грошового обігу та розрахунків, з них за участю органів доходів і зборів |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні