Рішення
від 01.10.2024 по справі 520/16580/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 жовтня 2024 р. № 520/16580/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Марини Лук`яненко, розглянувши у приміщенні суду в м. Харкові у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "Житлобудінвест" (вул. Різдвяна, буд. 17, каб. 2-1, м. Харків, 61052) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, 61000), Державної податкової служби України (Львівська пл., буд. 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Житлобудінвест", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України, в якому просить суд:

1. визнати протиправним і скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13.05.2024 №11037306/35351206, прийнятого Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 08.11.2023 року;

2. зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська пл., 8; код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану Товариством з обмеженою відповідальністю ФІРМА «ЖИТЛОБУДІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 35351206) податкову накладну №3 від 08.11.2023 року на суму 2 790 000,00 грн., в тому числі ПДВ 465 000,00 грн., днем її подання.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що рішення з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкової накладної, на думку позивача, є протиправним та підлягає скасуванню.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 19.06.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Представник Відповідача-1 та Відповідача-2 за допомогою системи "Електронний суд" надіслав суду відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог посилаючись на правомірність оскаржуваних рішень, оскільки позивачем при зупиненні реєстрації податкових накладних не надано необхідних документів для їх підтвердження реєстрації. Просив вважати відзив загальною думкою відповідачів.

Від позивача надійшла відповідь на відзив, у якій він наполягає на безпідставності та необґрунтованості висновків контролюючого органу та наводить доводи аналогічні тим, що викладені в його позовній заяві.

Суд зазначає, що відповідно до положень ст.257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Отже, враховуючи вищевикладене, дана справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними в матеріалах справи доказами.

Розглянувши надані сторонами документи, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Харківський окружний адміністративний суд встановив наступне.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Житлобудінвест" (далі - ТОВ "Фірма "Житлобудінвест") є юридичною особою і зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з ідентифікаційним кодом - 35351206, за адресою: вул. Різдвяна, буд. 17, каб. 2-1, м. Харків, 61052.

17.10.2007 ТОВ "Фірма "Житлобудінвест" укладено договір №45/1-5юл про участь у Фонді фінансування будівництва (ФФБ) від 17.10.2007 (Додатковий договір №22 від 06.03.2008, Додатковий договір №30 від 14.07.2008, Додатковий договір №32 від 16.07.2008, Додатковий договір №33 від 22.07.2008, Додатковий договір №34 від 25.07.2008) з ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛОБУДІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 33121328).

Предметом договору була передача безготівкових грошових коштів ТОВ "Фірма "Житлобудінвест" («Довіритель») в довірче управління ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛОБУДІНВЕСТ» («Управитель») з метою отримання у власність об`єктів інвестування (квартир, нежитлових приміщень, машиномісць) в житловому будинку за адресою м. Харків, проспект Леніна, буд. №45/1 (номер будинку за даними БТІ після здавання будинку в експлуатацію №45/3) за програмою ТОВ «ІНВЕСТХІМ», код ЄДРПОУ 24479772 («Забудовник»), для подальшого їх продажу і отримання прибутку.

Грошові кошти ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛОБУДІНВЕСТ» (Управителю) за придбання нерухомості сплачено у повному обсязі, що підтверджується випискою з банківського рахунку.

Після введення об`єкту будівництва в експлуатацію Управитель видав Довірителю ТОВ "Фірма "Житлобудінвест" Довідку, яка підтверджує 100% оплату за об`єкти інвестування і право на отримання у власність об`єкта нерухомості від Забудовника (ТОВ «ІНВЕСТХІМ», код ЄДРПОУ 24479772).

За період січень вересень 2012 року ТОВ "Фірма "Житлобудінвест" отримало у власність на підставі актів прийому-передачі від ТОВ «ІНВЕСТХІМ» (Забудовника) нерухомість у новозбудованому житловому будинку Літ. «А-25» за адресою: 61072, місто Харків, проспект Науки (попередня назва Леніна), 45/3, в тому числі - машиномісця.

Машиномісця прийняті Довірителем (ТОВ "Фірма "Житлобудінвест") на баланс на підставі Актів прийняття-передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №№ 13, 14, 15, 16, 17 до Генерального договору №3 від 27.03.2006 року між Управителем ФФБ (ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛОБУДІНВЕСТ») і Забудовником (ТОВ «ІНВЕСТХІМ»).

Оплата за зазначені машиномісця здійснена Довірителем (ТОВ "Фірма "Житлобудінвест") на банківський рахунок Управителя ФББ (ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛОБУДІНВЕСТ») 06.03.2008, 28.05.2008, 14.07.2008, 16.07.2008, 22.07.2008, 25.07.2008.

Зазначені машиномісця №№ 184, 185, 186, 188, 189, 191, 192, 204, 214, 215, 216, 217, 218, 219 та 222 (до їх відчуження на підставі договору купівлі-продажу від 08.11.2023) належали ТОВ "Фірма "Житлобудінвест" на праві приватної власності, що підтверджується Свідоцтвами про право власності на нерухоме майно, виданими на кожний об`єкт нерухомості окремо Виконавчим комітетом Харківської міської ради Харківської області 26.07.2012 та 27.07.2012 на підставі розпорядження Харківського міського голови від 25.06.2012 року за №2871, та обліковувались на рахунку бухгалтерського обліку 28 «Товари».

Так, на балансі підприємства станом на 01.01.2023 на рахунку бухгалтерського обліку 28 «Товари» обліковувались об`єкти нерухомості, в тому числі машиномісця в кількості 161 штуки на суму 23 713 958,87 грн., що придбавалися підприємством для продажу.

08.11.2023 між ТОВ "Фірма "Житлобудінвест" (Продавцем) та СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗЛАГОДА» (Покупцем) укладено нотаріально посвідчений договір купівлі- продажу машиномісць в підвалі житлового будинку літ. «А-25», які розташовані за адресою м. Харків, проспект Науки, будинок 45/3 (далі Договір). Реєстровий номер Договору 208 від 08.11.2023.

Відповідно до умов Договору, Продавець передав Покупцю 15 машиномісць (№№ 184, 185, 186, 188, 189, 191, 192, 204, 214, 215, 216, 217, 218, 219 та 222 згідно переліку, наведеному у пункті 1 Договору) на загальну суму 2 790 000,00 грн., в тому числі ПДВ 465000,00 грн.

Оплата за машиномісця здійснена Покупцем 08.11.2023 за платіжною інструкцією №8226 на суму 2 790 000,00 грн.

Відповідно до п.7 Договору право власності переходить до Покупця з моменту нотаріального посвідчення цього договору.

За правилом «першої події» (фактична передача майна) ТОВ "Фірма "Житлобудінвест" склало податкову накладну №3 від 08.11.2023 на суму 2.790.000,00 грн., в тому числі ПДВ 465.000,00 грн., яку відправлено на реєстрацію в ЄРПН.

Податок на додану вартість у сумі 465.000,00 грн. за податковою накладною №3 від 08.11.2023 віднесений до складу податкових зобов`язань і відображений у податковій декларації з податку на додану вартість за листопад 2023 року.

Згідно отриманої квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, що отримана через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів " ДПС України, податкова накладна №3 від 08.11.2023 доставлена до ДПС України, документ збережено, реєстрація зупинена.

У якості виявлених помилок зазначається: «Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 08.11.2023 №3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомляємо: показник "D"=8026.2830%, "Рпоточ"=0 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

27.04.2024 Позивачем подано Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №1 від 27.04.2024 та копії наступних документів: Пояснення до Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №2024/04/26-2 від 26.04.2024; Договір оренди нежитлового приміщення №2018/08-8 ОП від 31.07.2018 з ПрАТ «Стиль «Харківський будинок моделей одягу» з Актом здачі- приймання приміщення від 01.08.2019; Форма № 20-ОПП; Оборотно-сальдові відомості за рахунками 10, 11, 12; Договір купівлі-продажу від 08.11.2023 реєстровий номер 208; платіжна інструкція №8226 від 08.11.2023; банківська виписка за 08.11.2023; Податкова накладна № 3 від 08.11.2023, реєстрацію якої зупинено; Квитанція про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13.12.2023 (про зупинку реєстрації ПН № 3 від 08.11.2023 у ЄРПН); Договір №45/1-5юл про участь у Фонді фінансування будівництва від 17.10.2007; Додатковий договір № 22 від 06.03.2008; Додатковий договір № 30 від 14.07.2008; Додатковий договір № 32 від 16.07.2008; Додатковий договір № 33 від 22.07.2008; Додатковий договір № 34 від 25.07.2008; Генеральний договір №3 від 27.03.2006; Акт прийняття-передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №13; Акт прийняття- передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №14; Акт прийняття-передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №15; Акт прийняття-передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №16; Акт прийняття-передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №17; Банківська виписка за 06.03.2008 року; Банківська виписка за 28.05.2008 року; Банківська виписка за 14.07.2008 року; Банківська виписка за 16.07.2008 року; Банківська виписка за 22.07.2008 року; Банківська виписка за 25.07.2008 року; витяг з державного реєстру речових прав №353504185 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353509667 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353519806 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353524530 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353529382 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353538467 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353542899 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353546875 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353552086 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353555318 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353558212 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353561447 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353565866 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353570921 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353577474 від 08.11.2023 року; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце №184; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце №185; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце №186; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_1 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_2 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_3 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_4 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 26.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_5 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_6 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_7 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_8 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_9 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_10 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце №219; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце №222; Форма № 20-ОПП із зазначенням нерухомого майна; Оборотно- сальдова відомість по рахунку 28.

02.05.2024 Позивачем отримано від Відповідача 1 Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.05.2024 №10997186/35351206, в якому запропоновано надати копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, а саме первинних документів щодо постачання товарів.

07.05.2024 ТОВ "Фірма "Житлобудінвест" подано до Відповідача 1 Повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1 від 07.05.2024 з письмовими Поясненнями №2024/05/07-1 від 07.05.2024 та копії наступних документів: Договір купівлі-продажу від 08.11.2023 реєстровий номер 208; платіжна інструкція №8226 від 08.11.2023; банківська виписка за 08.11.2023; Податкова накладна № 3 від 08.11.2023, реєстрацію якої зупинено; Квитанція про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13.12.2023; Договір №45/1-5юл про участь у Фонді фінансування будівництва від 17.10.2007; Додатковий договір № 22 від 06.03.2008; Додатковий договір № 30 від 14.07.2008; Додатковий договір № 32 від 16.07.2008; Додатковий договір № 33 від 22.07.2008; Додатковий договір № 34 від 25.07.2008; Генеральний договір №3 від 27.03.2006; Акт прийняття-передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №13; Акт прийняття-передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №14; Акт прийняття-передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №15; Акт прийняття- передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №16; Акт прийняття-передачі об`єктів інвестування від 10.04.2012 №17; Банківська виписка за 06.03.2008 року; Банківська виписка за 28.05.2008 року; Банківська виписка за 14.07.2008 року; Банківська виписка за 16.07.2008 року; Банківська виписка за 22.07.2008 року; Банківська виписка за 25.07.2008 року; витяг з державного реєстру речових прав №353504185 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353509667 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353519806 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353524530 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353529382 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353538467 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353542899 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353546875 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353552086 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353555318 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353558212 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353561447 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353565866 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353570921 від 08.11.2023 року; витяг з державного реєстру речових прав №353577474 від 08.11.2023 року; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце №184; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце №185; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_11 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_1 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_2 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_3 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_4 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 26.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_5 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_6 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_7 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_8 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце № НОМЕР_9 ; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце №218; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце №219; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 27.07.2012 на машиномісце №222.

Факт подання Повідомлення №1 від 07.05.2024 та копій документів підтверджується квитанцією №2 від 07.05.2024 року.

За результатами розгляду наведених вище пояснень позивача та долучених до них документів, відповідачем Головним управлінням ДПС у Харківській області прийнято оскаржуване рішення від 13.05.2024 №11037306/35351206 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН та відмовлено в реєстрації податкової накладної №3 від 08.11.2023 року в ЄРПН, з підстав ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та\або документів, необхідних для розгляду питання про прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку.

21.05.2024 Позивач подав скаргу на рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13.05.2024 №11037306/35351206 з поясненням та копіями документів, які були зазначені вище і подавались, як додатки до Повідомлення №1 від 27.04.2024 року та Повідомлення №1 від 07.05.2024 року.

Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.05.2024р. №33445/35351206/2 вищенаведену скаргу залишено без задоволення та рішення від 13.05.2024 №11037306/35351206 без змін, зазначивши наступну підставу: "ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних".

Позивач, вважаючи протиправним оскаржуване рішення від 13.05.2024 №11037306/35351206, звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Спірні правовідносини регулюються приписами Податкового кодексу України, Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі по тексту - Порядок №1165) та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520), застосовується у редакції, чинній на момент виникнення таких правовідносин.

Згідно з підпунктами «а», «б» пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У свою чергу, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, згідно положень пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Як передбачено пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дата складання податкової накладної;

в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу);

д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;

е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

є) ціна постачання без урахування податку;

ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;

з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;

і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду;

й) індивідуальний податковий номер.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

За змістом пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

За визначенням пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі по тексту - Порядок №1246) розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної - електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 201.3 і 201.9 статті 201 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Наведені норми дають підстави для висновку, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних інформації. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою. При цьому, квитанція про зупинення реєстрації податкових накладних повинна фіксувати: 1) порядковий номер та дату складення податкових накладних; 2) конкретний критерій або ж критерії, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкових накладних; 3) пропозицію про надання платником податків пояснень та/або перелік конкретних документів, що є достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкових накладних.

Порядок №1165 визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно 5 пункту Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 4 Порядку №1165).

Відповідно до змісту пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Пунктом 11 Порядку №1165 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Разом з тим, суд звертає увагу на те, що квитанції відповідача-1 про зупинення реєстрації податкової накладної не містить переліку документів, необхідних для розгляду питання щодо прийняття рішення про їх реєстрацію.

Водночас, контролюючий орган має конкретизувати перелік документів, необхідних для виконання покладених на нього функцій, для того, щоб платник податку чітко розумів адресовану йому вимогу. Пред`явлення контролюючим органом до платника податків загальної вимоги про надання документів без їх конкретизації та без посилання на відповідну норму права виключає можливість такого органу в подальшому застосовувати до такого платника податків негативні наслідки, пов`язані із ненаданням певного документу.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Не конкретизування податковим органом переліку документів, які необхідно надати позивачу, призвело до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкових накладних, а не будь-яких на власний розсуд.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічного висновку дійшов Верховний Суд у постановах від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 та від 04.12.2018 у справі №821/1173/17, від 21.05.2019 у справі №940/1240/18, від 02.07.2019 у справі №140/2160/18.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначає Порядок №520.

Пунктом 2 Порядку №520 встановлено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4).

Відповідно до пункту 5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 зазначеного Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7 Порядку №520).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9 Порядку №520).

Згідно з пунктом 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Відповідно до пункту 12 Порядку №520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії призводить до їх протиправності.

Згідно з правовими висновками постанови Верховного Суду від 02.07.2019 у справі №140/2160/18 загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

У пункті 75 постанови Верховного Суду від 17.12.2018 у справі №509/4156/15-а (адміністративне провадження №К/9901/7504/18) міститься правовий висновок, у силу якого адміністративний суд під час перевірки правомірності рішення суб`єкта владних повноважень, повинен надати правову оцінку тим обставинам, які стали підставою для його прийняття та наведені безпосередньо у цьому рішенні, а не тим, які в подальшому були виявлені суб`єктом владних повноважень для доведення правомірності («виправдання») свого рішення.

Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі «Суомінен проти Фінляндії» від 01.07.2003 вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Судом також враховано правову позицію Верховного Суду, викладену у постанові від 07.12.2022 у справі №500/2237/20, в якій зазначено, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Відповідно до частини п`ятої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином, рішення комісії відповідача-1 з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної від 13.05.2024 №11037306/35351206 про відмову в реєстрації податкової накладної від 08.11.2023 №3 є протиправним та підлягає скасуванню.

Щодо позовних вимог у частині зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних суд зазначає наступне.

Згідно з частиною другою статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення зокрема про: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Частина третя статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює, що у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Відповідно до пункту 19 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

У першому випадку податкові накладні, реєстрацію яких в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструються у день прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, яке ухвалюється саме Комісією податкового органу.

У другому випадку податкові накладні, реєстрацію яких в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструються у день набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідних податкових накладних.

Пунктом 20 Порядку №1246 встановлено, що у разі надходження до ДПС України рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація податкових накладних, реєстрацію яких попередньо було зупинено, належить до повноважень ДПС України.

Згідно з підпунктом 201.10 пункту 201 Податкового кодексу України датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Враховуючи, що судом встановлено відсутність правових підстав для відмови у реєстрації податкової накладної, суд дійшов висновку, що належним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну від 08.11.2023 №3 датою її подання до Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 Кодексу адміністративного судочинства України.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для повного задоволення позовної заяви.

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Так, згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на повне задоволення позову, позивачу належить присудити за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 4844,80 грн.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 243, ст. 246, ст.255, ст. 293, ст. 295, ст. 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним і скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13.05.2024 №11037306/35351206, прийнятого Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 08.11.2023 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська пл., 8; код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану Товариством з обмеженою відповідальністю ФІРМА «ЖИТЛОБУДІНВЕСТ (61052, м. Харків, вул. Різдвяна, буд. 17, каб. 2-1, код ЄДРПОУ 35351206) податкову накладну №3 від 08.11.2023 року на суму 2 790 000,00 грн., в тому числі ПДВ 465 000,00 грн., датою її подання до Єдиного реєстру податкових накладних.

Стягнути з Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, 61000, код ЄДРПОУ 43983495) та Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська пл., 8; код ЄДРПОУ 43005393) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ФІРМА «ЖИТЛОБУДІНВЕСТ (61052, м. Харків, вул. Різдвяна, буд. 17, каб. 2-1, код ЄДРПОУ 35351206) сплачений судовий збір у розмірі 4844,80 грн (чотири тисячі вісімсот сорок чотири гривні 80 копійок), по 2422,40 грн. (дві тисячі чотириста двадцять дві гривні 40 копійок) з кожного окремо.

Роз`яснити, що судове рішення набирає законної сили відповідно до ст.255 КАС України (а саме: після закінчення строку подання скарги усіма учасниками справи або за наслідками процедури апеляційного перегляду; підлягає оскарженню до Другого апеляційного адміністративного суду у строк згідно з ч.1 ст.295 КАС України (а саме: протягом 30 днів з дати складення повного судового рішення).

Повний текст рішення виготовлено та підписано - 01.10.2024, з урахуванням наявності безпечних умов для життя та здоров`я учасників процесу, суддів та працівників суду.

Суддя Марина Лук`яненко

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.10.2024
Оприлюднено04.10.2024
Номер документу122035968
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/16580/24

Ухвала від 24.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 24.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 04.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Рішення від 01.10.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Лук'яненко М.О.

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Лук'яненко М.О.

Ухвала від 19.06.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Лук'яненко М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні