Рішення
від 03.10.2024 по справі 388/1694/24
ДОЛИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

справа № 388/1694/24

провадження № 2-о/388/82/2024

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03.10.2024м. Долинська

Долинський районний суд Кіровоградської області у складі:

головуючого - судді Кнурова О.А.,

секретар судового засідання Лященка Я.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду у порядку окремого провадження цивільну справу за заявою ОСОБА_1 про встановлення факту, що має юридичне значення, заінтересовані особи: Долинський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Кропивницькому районі Кіровоградської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), ІНФОРМАЦІЯ_1 , Департамент поліції особливого призначення «Об`єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють»,

за участі:

заявника ОСОБА_1 ,

представника заявника ОСОБА_2 ,

встановив:

заявник ОСОБА_1 звернулася до Долинського районного суду Кіровоградської області у порядку окремого провадження із заявою про встановлення факту, що має юридичне значення - факту смерті сина, заінтересовані особи: Долинський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Кропивницькому районі Кіровоградської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), ІНФОРМАЦІЯ_1 , Департамент поліції особливого призначення «Об`єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють», в якій (заяві) просила:

- встановити факт смерті ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_1 , уродженця м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, місце проживання: АДРЕСА_1 , старшого сержанта поліції взводу № 3 роти № 2 батальйону № 4 («Тавр») полку управління поліції особливого призначення (штурмовий полк « ІНФОРМАЦІЯ_4 ») ДПОП «ОШБ «Лють», який загинув ІНФОРМАЦІЯ_2 у с. Богданівка Бахмутського району Донецької області під час виконання бойового завдання та ведення бойових дій із забезпечення здійснення заходів з національної безпеки і оборони Батьківщини та територіальної цілісності, відсічі і стримування збройної агресії з боку збройних сил російської федерації на території Донецької області.

Свої вимоги заявник обґрунтував тим, що вона є матір`ю ОСОБА_3 , загиблого ІНФОРМАЦІЯ_2 у с. Богданівка Бахмутського району Донецької області під час виконання бойового завдання та ведення бойових дій із забезпечення здійснення заходів з національної безпеки і оборони Батьківщини та територіальної цілісності, відсічі і стримування збройної агресії з боку збройних сил російської федерації на території Донецької області. У зв`язку із відсутністю документів, які є підставою для державної реєстрації смерті зареєструвати смерть ОСОБА_3 у відділі реєстрації актів цивільного стану наразі неможливо і це унеможливлює отримання нею свідоцтва про смерть ОСОБА_3 . У зв`язку із відсутністю свідоцтва про смерть сина, вона не має можливості скористатись своїми сімейними, цивільними і соціальними правами, пов`язаними із смертю сина зокрема: спадкування, отримання статусу членів сім`ї загиблого військовослужбовця, допомоги сім`ї загиблого військовослужбовця, та ін.

Ухвалою від 23.08.2024 зазначену заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд якої постановлено здійснювати у порядку окремого провадження та призначено судове засідання з повідомленням (викликом) учасників справи.

Заінтересована особа - Долинський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Кропивницькому районі Кіровоградської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) звернулась до суду із заявою про розгляд справи за відсутності її представника. Вирішення справи залишила на розсуд суду.

Заінтересована особа - ІНФОРМАЦІЯ_1 , Департамент поліції особливого призначення «Об`єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» звернулась до суду із заявою про розгляд справи за відсутності її представника. Зазначила, що вимоги заяви про встановлення факту, що має юридичне значення підтримує у повному обсязі.

Заінтересована особа - ІНФОРМАЦІЯ_1 , яку належним чином було повідомлено про дату, час та місце проведення розгляду справи, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, - участь свого представника у судовому засіданні не забезпечила. Клопотання про відкладення розгляду справи до суду не надходило.

Відповідно до ч. 3 ст. 294 ЦПК України справи окремого провадження розглядаються судом з додержанням загальних правил, встановлених цим Кодексом, за винятком положень щодо змагальності та меж судового розгляду. Інші особливості розгляду цих справ встановлені цим розділом (розділ IV «Окреме провадження»).

Відповідно до положень ч. 3 ст. 211 ЦПК України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 223 ЦПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті.

За наведених вище обставин та положень цивільного процесуального законодавства, суд дійшов висновку про розгляд справи за відсутності заінтересованих осіб на підставі наявних у суду матеріалів справи.

У судовому засіданні заявник підтримала вимоги заяви обґрунтовуючи свою позицію аналогічно викладеному у заяві. Заяву просила задовольнити.

Представник заявника у судовому засіданні заявила про відкликання клопотання про допит свідка, оскільки обставини, з метою підтвердження яких заявник просила допитати свідка ніким не оспорюються і під сумнів не ставляться.

Заслухавши заявника та її представника, зваживши наведені у заяві доводи, вивчивши наявні у справі докази та надавши їм оцінку, з`ясувавши обставини справи, суд дійшов висновку про задоволення заяви про встановлення факту, що має юридичне значення, з огляду на таке

Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 293 ЦПК України суд розглядає в порядку окремого провадження справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення.

Глава 6 Розділу IV ЦПК України, а також постанова Пленуму Верховного Суду України від 31.03.1995 № 5 «Про судову практику у справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення» розкриває зміст судової діяльності з розгляду справ даної категорії, при цьому факти, що мають юридичний характер - це факти, з якими закон пов`язує виникнення, зміну або припинення правовідносин, які встановлюються в судовому порядку, коли цей факт безпосередньо породжує юридичні наслідки, зокрема, якщо підтвердження такого факту необхідне заявникові для одержання в органах, що вчиняють нотаріальні дії, свідоцтва про право на спадщину, для оформлення права на пенсію в зв`язку із втратою годувальника тощо.

Відповідно до п. 8, ч. 1 ст. 315 ЦПК України суд розглядає справи про встановлення факту смерті особи в певний час у разі неможливості реєстрації органом державної реєстрації актів цивільного стану факту смерті.

Згідно з ч. 2 ст. 315 ЦПК України у судовому порядку можуть бути встановлені також інші факти, від яких залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав фізичних осіб, якщо законом не визначено іншого порядку їх встановлення.

Відповідно до положень ст. 317 ЦПК України заява про встановлення факту смерті особи на території, на якій введено воєнний стан чи надзвичайний стан, або на тимчасово окупованій території України, визначеній такою відповідно до законодавства, може бути подана членами сім`ї померлого, іншими представниками або іншими заінтересованими особами (якщо встановлення факту смерті особи впливає на їхні права, обов`язки чи законні інтреси) до будь-якого місцевого суду України, що здійснює правосуддя, незалежно від місця проживання (перебування) заявника.

На підставі досліджених у судовому засіданні доказів, наданих учасниками справи, судом встановлено таке.

ОСОБА_1 , є матір`ю ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , що підтверджується свідоцтвом про його народження серія НОМЕР_2 , виданого повторно 04.01.2024.

ОСОБА_3 проживав за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується витягом № 2352 від 16.07.2024 про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, та працював у Національній поліції України з 07.11.2015.

Відповідно до наказу Національної поліції України від 06.07.2023 № 1652 ДСК та наказу ДПОП «ОШБ «Лють» від 01.12.2023 № 150 ДСК окремих поліцейських, серед яких був і ОСОБА_3 з 01.12.2023 до особливого розпорядження відряджено до Донецької та Луганської областей із метою виконання бойових завдань, заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії проти України в порядку взаємодії підрозділів поліції зі Збройними Силами України.

ОСОБА_3 проходив службу на посаді поліцейського взводу № 3 роти № 2 батальону № 4 («Тавр») полку управління поліції особливого призначення № 2 (штурмовий полк «Цунамі») ДПОП «ОШБ «Лють» та мав звання старший сержант поліції.

У період з 17.12.2023 по 19.12.2023 ОСОБА_3 був залучений до виконання бойового завдання на околицях населеного пункту Богданівка Бахмутського району Донецької області, після виконання бойового завдання не повернувся з поля бою та вважається зниклим безвісті.

Відповідно до встановлених обставин актом № 199 спеціального розслідування нещасного випадку, затвердженого 20.03.2024 та пояснень свідків поліцейських ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_6 стало відомо, що ОСОБА_3 у складі одного із бойових розрахунків із числа поліцейських полку УПОП № 2 ДПОП «ОШБ «Лють» виконував бойове завдання поблизу населеного пункту Богданівка Бахмутського району Донецької області. З метою уникнення обстрілів поліцейські змінювали локації та займали позиції в укриттях. Під час одного з ворожих обстрілів, в бліндаж, де знаходився ОСОБА_3 потрапив один із снарядів, унаслідок чого укриття було зруйновано, відбулося осипання бліндажу, в зв`язку з чим дістати ОСОБА_3 не було можливості. Через інтенсивні ворожі обстріли тіло загиблого ОСОБА_3 евакуювати з поля бою не представилось за можливе.

Відомості за фактом не повернення з поля бою ОСОБА_3 слідчим відділом Бахмутськго районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Донецькій області внесено 21.12.2023 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023052150001440 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 115 Кримінального кодексу України.

Відповідно до висновку службового розслідування, проведеного за фактом можливого порушення службової дисципліни, що призвело до отримання поранень різного ступеня тяжкості та безвісного зникнення окремих поліцейських полку УПОП № 2 ДПОП «ОШБ «Лють», а також втрати, пошкодження чи знищення майна від 31.01.2024 № 23/59/01-2024вн, затвердженого начальником ДПОП «ОШБ «Лють», у діях поліцейського взводу № 3 роти № 2 батальону № 4 (« Гавр») полку УПОП № 2 ДПОП «ОШБ «Лють» порушень вимог чинного законодавства та службової дисципліни старшого сержанта поліції ОСОБА_3 не встановлено.

Спеціальна комісія із спеціальних розслідувань нещасних випадків, пов`язаних із зникненням поліцейських, кваліфікувала, що поліцейський ОСОБА_3 зник у період дії воєнного стану під час участі в бойових діях при забезпеченні здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів, у період проходження служби під час виконання службових обов`язків.

Подія смерті ОСОБА_3 підтверджується актом спеціального розслідування нещасного випадку № 199 від 20.03.2024 та поясненнями старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 , командира взводу № 2 роти № 2 батальйону № 4 («Тавр») полку УПОП № 2 ДПОП «ОШБ «Лють», рядового поліції Чорного Богдана Сергійовича, поліцейського взводу № 3 роти № 2 батальйону № 4 («Тавр») полку УПОП № 2 ДПОП «ОШБ «Лють», капітана поліції Чорномиза Антона Володимирович, інспектора взводу № 1 роти № 1 батальйону № 4(«Тавр») полку УПОП № 2 ДПОП «ОШБ «Лють», з яких вбачається, що ОСОБА_3 загинув у населеному пункті Богданівка Бахмутського району Донецької області під час артилерійського обстрілу зі сторони противника, загибель його настала під час проходження військової служби та пов`язана з виконанням обов`язків військової служби із захисту Батьківщини.

Докази на підтвердження появи ОСОБА_3 з моменту зникнення - 19.12.2023 за місцем проживання матеріали справи не містять і про наявність такої обставини учасники справи суду не повідомляли.

Загибель ОСОБА_3 мала місце під час активних бойових дій в Бахмутському районі Донецької області, ця територія наразі є тимчасово окупованою територією України, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження. Дана обставина позбавляє можливості отримати документи, передбачені ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», ст. 5 Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.10.2000 № 52, в редакції наказу Міністерства юстиції України 18.12.2010 № 3307/5 (лікарське свідоцтво про смерть; фельдшерська довідка про смерть) та зареєструвати факт смерті померлої особи у встановленому законом порядку. Судово-медична експертиза смерті ОСОБА_3 з цих же причин не проводилась. Станом на момент подання заяви тіло ОСОБА_3 знаходиться на місці загибелі, а його евакуація є неможливою.

У зв`язку із відсутністю документів, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 № 52/5. які є підставою для державної реєстрації смерті. Долинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Кіровоградській області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) не має можливості зареєструвати смерть ОСОБА_3 .

Встановлення факту смерті ОСОБА_3 необхідно для державної реєстрації смерті в органах РАЦСу, оскільки від цього залежить виникнення особистих та майнових прав заявниці, зокрема, щодо отримання одноразової допомоги після загибелі сина та оформлення спадщини після його смерті.

З огляду на встановлені обставини та правовідносини, що виникли, судом відзначається таке.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389-V1II воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України. її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади. військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України. її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень. Правовою основою введення воєнного стану є Констшуція України, цей Закон та Указ Президента України про введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, затверджений Верховною Радою України (ст. 2 зазначеного Закону України).

Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 2102-IX, на території України введено воєнний стан із 05 год. 30 хв. 24.02.2022 строком на 30 діб.

Згодом, неодноразово воєнний стан на території України продовжувався у встановленому законом порядку і є чинним на час постановлення даного рішення.

Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій від 22.12.2022 № 309 затверджено Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Роcійською Федеpацією. Відповідно до зазначеного Переліку на території с. Богданівка Часовоярської міської територіальної громади Бахмутського району Донецької області з 24.02.2022 по 20.07.2024 є територією де велися бойові дії.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 49 ЦК України смерть фізичної особи підлягає державній реєстрації органами державної реєстрації актів цивільного стану.

Відповідно до ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» підставою для проведення державної реєстрації смерті є документ встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров`я або судово- медичною установою; рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою. Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров`я або судово-медичної установи. - не пізніше п`яти днів. Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі: якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті: встановлення у судовому порядку факту смерті; звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою. У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану. Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров`я, де настала смерть, та інших осіб. Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє Міністерство закордонних справ України.

Згідно з ст. 68 Закону України «Про нотаріат» та п. 11.3 глави 10 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого Наказом МЮУ від 22.02.2012 № 296/5 при зверненні до нотаріуса із заявою про прийняття спадщини, заявниця повинна надати свідоцтво про смерть спадкодавця, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану

Положеннями п. 1 глави 5 розділу III Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.10.2000 N 52/5 встановлено, що підставою для державної реєстрації смерті є: лікарське свідоцтво про смерть (форма N 106/о), форма якого затверджена наказом Міністерства охорони здоров`я України від 08.08.2006 N 545. зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150 13024 (далі - лікарське свідоцтво про смерть); фельдшерська довідка про смерть (форма N 106-1/о). форма якої затверджена наказом Міністерства охорони здоров`я України від 08.08.2006 N 545. зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024 (далі - фельдшерська довідка про смерть); лікарське свідоцтво про перинатальну смерть; рішення суду про оголошення особи померлою; рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час; повідомлення державного архіву або органів Служби безпеки України у разі реєстрації смерті осіб, репресованих за рішенням несудових та судових органів; повідомлення установи виконання покарань або слідчого ізолятора, надіслане разом з лікарським свідоцтвом про смерть.

Відповідно до вимог Інструкції щодо заповнення та видачі лікарського свідоцтва про смерть (форма N 106/о), затвердженої наказом МОЗ України від 08.08.2006 N 545, лікарське свідоцтво про смерть видається лікарем, що лікував померлого, на підставі спостережень за хворим і записів \ медичній документації, які відображали стан хворого до його смерті, або патологоанатомом на підставі вивчення медичної документації і результату розтину (пп. 2.2 п. 2).

При цьому забороняється видача лікарського свідоцтва про смерть заочно, без особистого встановлення лікарем факту смерті. У виняткових випадках свідоцтво про смерть може бути видано лікарем, який встановив смерті тільки па підставі огляду трупа (при відсутності ознак або підозри на насильницьку смерть) та даних медичної документації про наявність у померлого прижитті хвороб, які в своєму перебігу могли призвести до настання смерті. Патологоанатом, як правило, видає лікарське свідоцтво про смерть на підставі розтин} трупів (пп. 2.4 п. 2).

Відповідно до вимог Інструкції щодо заповнення та видачі фельдшерської довідки про смерть (форма N 106-1/о), затвердженої наказом МОЗ України від 08.08.2006 N 545, фельдшерська довідка про смерть видається лише на підставі медичної документації, яка відображає стан хворого до його смерті, якщо немає підозри на насильницьку смерть і причина смерті може бути встановлена точно (п. 2.4).

При підозрі насильницької смерті або випадках, зокрема, коли смерть настала від механічної асфіксії, дії крайніх температур, електричного струму, а також на померлих, особистість яких не встановлена, фельдшерська довідка про смерть не видається. У цих випадках обов`язково провадиться судово-медична експертиза, після чого видається лікарське свідоцтво про смерть закладом охорони здоров`я (п. 2.5).

При цьому забороняється видача фельдшерської довідки про смерть заочно, без особистого встановлення фельдшером (акушеркою) факту смерті (п. 2.6).

У відповідності до правового висновку викладеного в постанові об`єднаної палати Касаційного цивільного суду у складі Верховного Суду від 05.12.2022 в справі N 490/6057/19-ц - встановлення факту, що має юридичне значення, щодо загибелі військовослужбовця під час захисту Батьківщини внаслідок збройної агресії російської федерації проти України можливе лише у судовому порядку, оскільки законодавець не визначив іншого, позасудового способу встановлення причинно-наслідкового зв`язку між смертю військовослужбовця та військовою агресією російської федерації. Від встановлення факту загибелі військовослужбовця при виконанні військової служби внаслідок збройної агресії російської федерації проти України залежить виникнення та реалізація особистих та майнових прав заявника як члена сім`ї загиблого військовослужбовця. Тобто, відповідний юридичний факт має індивідуальний характер, оскільки породжує правові наслідки лише для заявника, а саме: отримання загиблим статусу жертви міжнародного збройного конфлікту з подальшим отриманням членами сім`ї загиблого допомоги від гуманітарних організацій та можливості звернення членів сім`ї загиблого до міжнародних судів із відповідними вимогами.

Отже, враховуючи встановлення судом факту смерті ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , старшого сержанта поліції взводу № 3 роти № 2 батальйону № 4 («Тавр») полку управління поліції особливого призначення (штурмовий полк « ІНФОРМАЦІЯ_4 ») ДПОП «ОШБ «Лють» - 19.12.2023 у с. Богданівка Бахмутського району Донецької області під час виконання бойового завдання та ведення бойових дій із забезпечення здійснення заходів з національної безпеки і оборони Батьківщини та територіальної цілісності, відсічі і стримування збройної агресії з боку збройних сил російської федерації на території Донецької області, та беручи до уваги те, що встановлення такого факту для заявника має юридичне значення, суд дійшов висновку, що вимога заявника про встановлення факту смерті є обґрунтованою і доведеною, а тому таку вимогу слід задовольнити.

Враховуючи положення ч. 4 ст. 317 ЦПК України дане рішення підлягає негайному виконанню і його оскарження не зупиняє його виконання.

Керуючись статтями 258, 259, 263-265, 268, 273, 293, 317, 319, 354 ЦПК України, -

ухвалив:

заяву ОСОБА_1 про встановлення факту, що має юридичне значення, заінтересовані особи: Долинський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Кропивницькому районі Кіровоградської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), ІНФОРМАЦІЯ_1 , Департамент поліції особливого призначення «Об`єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють», - задовольнити.

Встановити факт смерті ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_1 , уродженця м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, місце проживання: АДРЕСА_1 , старшого сержанта поліції взводу № 3 роти № 2 батальйону № 4 («Тавр») полку управління поліції особливого призначення (штурмовий полк « ІНФОРМАЦІЯ_4 ») ДПОП «ОШБ «Лють», який загинув ІНФОРМАЦІЯ_2 у с. Богданівка Бахмутського району Донецької області під час виконання бойового завдання та ведення бойових дій із забезпечення здійснення заходів з національної безпеки і оборони Батьківщини та територіальної цілісності, відсічі і стримування збройної агресії з боку збройних сил російської федерації на території Донецької області.

Рішення підлягає негайному виконанню.

Оскарження даного рішення не зупиняє його виконання.

Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити рішення суду в апеляційному порядку повністю або частково.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Кропивницького апеляційного суду безпосередньо або через Долинський районний суд Кіровоградської області (до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи) протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин.

Учасники справи:

- заявник - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , місце проживання (перебування): АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_3 ;

- заінтересована особа - Долинський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Кропивницькому районі Кіровоградської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), місцезнаходження: вул. Тесленка, буд. 59, м. Долинська, Кропивницький район, Кіровоградська область, 28500, ЄДРПОУ 23234108;

- заінтересована особа - ІНФОРМАЦІЯ_1 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 , ЄДРПОУ НОМЕР_4 ;

- заінтересована особа - Департамент поліції особливого призначення «Об`єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють», адреса для листування: вул. Богомольця, буд. 10, м. Київ, 01601, ЄДРПОУ 45013109.

Повний текст рішення суду складено 03.10.2024.

Суддя О.А. Кнуров

СудДолинський районний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення03.10.2024
Оприлюднено04.10.2024
Номер документу122052058
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи окремого провадження Справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення, з них: на тимчасово окупованій території України

Судовий реєстр по справі —388/1694/24

Рішення від 03.10.2024

Цивільне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Кнуров О. А.

Рішення від 03.10.2024

Цивільне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Кнуров О. А.

Ухвала від 23.08.2024

Цивільне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Кнуров О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні