Ухвала
від 01.10.2024 по справі 904/4849/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

про результати розгляду заяви конкурсного кредитора

про грошові вимоги до банкрута у справі про банкрутство

01.10.2024м. ДніпроСправа № 904/4849/22за заявою Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, м.Дніпро

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАН-СНАБ", Дніпропетровська область, Солонянський район, с. Військове

про визнання грошових вимог

Суддя Мартинюк С.В.

за участю секретаря судового засідання Ільєнко В.Ю.

Представники:

Від ГУ ДПС у Дніпропетровській області: Чорнобривець Є.Є. (представник);

Інші учасники провадження по справі у судове засідання не з`явились.

ВСТАНОВИВ:

Постановою Господарського суду Дніпропетровської області від 17.06.2024 у задоволенні клопотання ТОВ "ЛАН-СНАБ" (вх.№5673/24 від 02.02.2024) про закриття провадження у справі №904/4849/22 про банкрутство ТОВ "ЛАН-СНАБ" - відмовлено. Припинено процедуру розпорядження майном ТОВ "ЛАН-СНАБ". Припинено повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого Штельманчука М.С. Визнано ТОВ "ЛАН-СНАБ" - банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 12 місяців, до 17.06.2025. Ліквідатором "ЛАН-СНАБ" призначено арбітражного керуючого Плесюка О.С.

18.07.2024 до суду через систему "Електронний суд" від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшла заява про визнання грошових вимог до боржника у розмірі 667 834,51 грн. та судового збору у розмірі 4 844,80 грн.

Ухвалою господарського суду від 23.07.2024 прийнято заяву ГУ ДПС у Дніпропетровській області до банкрута ТОВ "ЛАН-СНАБ" про визнання грошових вимог у розмірі 667 834, 51 грн. та судового збору у розмірі 4 844,80 грн. по справі про банкрутство №904/4849/22 до розгляду. Призначено розгляд заяви в судовому засіданні на 02.09.2024.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області віл 02.09.2024 відкладено розгляд заяви з грошовими вимогами ГУ ДПС у Дніпропетровській області на 01.10.2024 та зобов`язано ГУ ДПС в Дніпропетровській області надати до господарського суду копію податкового повідомлення-рішення №0322980409 від 08.11.2023.

05.09.2024 через систему "Електронний суд" від ГУ ДПС у Дніпропетровській області надійшла заява про долучення документів на виконання вимог ухвали господарського суду 02.09.2024.

30.09.2024 через систему "Електронний суд" від ліквідатора ТОВ "ЛАН-СНАБ" надійшло повідомлення про розгляд заяви з грошовими вимогами до боржника, за змістом якого вбачається, що арбітражним керуючим заявлені вимоги визнаються частково.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутніх в судовому засіданні учасників справи, встановлено наступне.

ТОВ "ЛАН-СНАБ" перебуває на обліку Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

В інтегрованих картках платника податків ТОВ «ЛАН-СНАБ» обліковується не заявлений до суду податковий борг на загальну суму 667 834, 51 грн. (основний платіж 656 403, 88 грн., штрафна санкція 11 090, 63 грн., пеня 0 грн.) а саме:

1. Податковий борг з транспортний податок з юридичних осіб виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 6 250, 00 грн. (основний платіж).

Структура податкового боргу:

- податкова декларація №9036293682 від 21.02.2022 на суму 6 250,00 грн (основний платіж)

2. Податковий борг по податок на додану вартість виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 11 757,63 грн. (основний платіж 667,00 грн, штрафна санкція 11 090, 00 грн).

Структура податкового боргу:

- податкова декларація№9298970469 від 16.01.2023 на суму 367,00 грн;

- податкова декларація №9028127404 від 17.02.2023 на суму 300,00 грн;

- ППР №0322980409 від 08.11.2023 на суму 11 090,63 грн;

3. Податковий борг по податку на прибуток виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 639 032,00 грн. (основний платіж 638 692,00 грн, штрафна санкція 340,00 грн).

Структура податкового боргу:

- податкова декларація №0093160409 від 03.05.2023 на суму 340,00 грн;

- податкова декларація №9314170530 від 28.11.2023 на суму 638 692,00 грн;

4. Борг по єдиному соціальному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 10 794,88грн.(основний платіж).

Відповідно до положень п. 201.1. ПК України вбачається, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженої платником особи відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Отже в даному випадку розмір податкового зобов`язання в частині встановлено безпосередньо боржником ТОВ "ЛАН-СНАБ" у поданих деклараціях.

Згідно ст. 14.1.156-1 ПК України, податкове зобов`язання (для цілей розділу V цього Кодексу) - це загальна сума податку на додану вартість, одержана (нарахована) платником податку в звітному (податковому) періоді, та/або сума коштів, сформована за рахунок податкових пільг, що були використані платником податків не за цільовим призначенням чи з порушенням порядку їх надання, встановленим цим Кодексом.

Відповідно до ст. 14.1.39. Податкового кодексу України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Відповідно до ст. 54.3.1. та ст. 57.3. Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за не подання в установлені строки податкову (митну) декларацію, а при здійсненні заходів податкового контролю встановлено факти здійснення платником податків діяльності, що призвела до виникнення об`єктів оподаткування, наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу та наявності діючих (у тому числі призупинених), платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

В поданому 30.09.2024 повідомленні про розгляд грошових вимог, ліквідатор ТОВ "ЛАН-СНАБ" зазначив про часткове визнання грошових вимог ГУ ДПС у Дніпропетровській області з огляду на відсутність доказів, підтверджуючих суму заявлених грошових вимог.

Однак, господарський суд зазначає, що 05.09.2024 заявником на вимогу суду було надано докази, які підтверджують наявність заявлених грошових вимог до банкрута.

ТОВ "ЛАН-СНАБ" перед ГУ ДПС у Дніпропетровській області не сплачено заборгованість перед бюджетом в розмірі 667 834, 51 грн.

Згідно ст. 14.1.156-1 ПК України, податкове зобов`язання (для цілей розділу V цього Кодексу) - це загальна сума податку на додану вартість, одержана (нарахована) платником податку в звітному (податковому) періоді, та/або сума коштів, сформована за рахунок податкових пільг, що були використані платником податків не за цільовим призначенням чи з порушенням порядку їх надання, встановленим цим Кодексом.

Відповідно до ст. 14.1.39. Податкового кодексу України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Відповідно до ст. 54.3.1. та ст. 57.3. Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за не подання в установлені строки податкову (митну) декларацію, а при здійсненні заходів податкового контролю встановлено факти здійснення платником податків діяльності, що призвела до виникнення об`єктів оподаткування, наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу та наявності діючих (у тому числі призупинених), платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Враховуючи викладене, господарський суд зазначає, що заявлені Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області вимоги підлягають визнанню.

Згідно із ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства - кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

Крім того, відповідно до платіжного доручення, Головне управління ДПС у Дніпропетровській області здійснило перерахування у розмірі 4 844, 80, 00 грн. судового збору за подання заяви про визнання кредитором у справі №904/4849/22.

За змістом частини 1 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому:

1) у першу чергу задовольняються: вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати працюючим та звільненим працівникам банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, які направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, які направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин, та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі; вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України; вимоги кредиторів за договорами страхування; витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;

2) у другу чергу задовольняються: вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб`єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників);

3) у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів); вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом;

4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою;

5) у п`яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства;

6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

Згідно ч. 4 ст.60 Кодексу України з процедур банкрутства, у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу. Якщо кредитор заявив вимоги після здійснення розрахунків з іншими кредиторами, сплачені таким кредиторам кошти поверненню не підлягають.

Грошові вимоги ГУ ДПС у Дніпропетровській області до ТОВ "ЛАН-СНАБ" залишаються повністю неоплаченими збоку Боржника.

Відповідно до абз.11 ч.1 ст.1 КУзПБ кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

З огляду на обґрунтованість вимог Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, господарський суд дійшов висновку щодо наявності підстав для визнання поточних грошових вимог ГУ ДПС у Дніпропетровській області до ТОВ "ЛАН-СНАБ" на суму 667 834, 51 грн. та судового збору розмірі 4 844, 80 грн., з яких:

- 1 черга - 4 844, 80 грн. (судовий збір);

- 2 черга - 10 794, 88 грн. (зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування);

- 3 черга - 645 609, 00 грн. (вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів));

- 6 черга - 11 090, 63 грн. (вимоги щодо сплати штрафних санкцій).

Керуючись ст.ст. 2, 73-74, 76-79, 86, 91, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 45, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, суд

УХВАЛИВ:

Визнати поточні грошові вимоги Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАН-СНАБ" (52472, Дніпропетровська область, Солонянський район, с. Військове, провулок Абельханова, буд. 15; ідентифікаційний номер юридичної особи 31614611), а саме:

- 1 черга - 4 844, 80 грн. (судовий збір);

- 2 черга - 10 794, 88 грн. (зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування);

- 3 черга - 645 609, 00 грн. (вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів));

- 6 черга - 11 090, 63 грн. (вимоги щодо сплати штрафних санкцій).

Ухвала набирає законної сили 01.10.2024 та може бути оскаржена в порядку, передбаченому статтями 256, 257 Господарського процесуального кодексу України, до Центрального апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня набрання ухвалою законної сили.

Повний текст ухвали складено 03.10.2024.

Суддя С.В. Мартинюк

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення01.10.2024
Оприлюднено04.10.2024
Номер документу122053704
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: грошові вимоги кредитора до боржника

Судовий реєстр по справі —904/4849/22

Ухвала від 06.01.2025

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мартинюк Сергій Віталійович

Ухвала від 06.01.2025

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мартинюк Сергій Віталійович

Ухвала від 23.12.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мартинюк Сергій Віталійович

Ухвала від 18.12.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мартинюк Сергій Віталійович

Ухвала від 25.11.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 22.11.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 01.10.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мартинюк Сергій Віталійович

Ухвала від 03.09.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 02.09.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мартинюк Сергій Віталійович

Ухвала від 16.08.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні