ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
03 жовтня 2024 року м. Ужгород№ 260/4303/24 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Гаврилка С.Є., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
02 липня 2024 року до Закарпатського окружного адміністративного суду звернувся з позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4, код ЄДРПОУ 20453063), яким просить яким просить суд: "1. Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області щодо відмови у проведенні індексації пенсії ОСОБА_1 із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, у розмірі 1,14, у розмірі 1,197 та у розмірі 1,0796; 2. Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області провести перерахунок (індексацію) та виплату пенсії ОСОБА_1 відповідно до частини другої статті 42 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" № 1058-IV від 09.07.2003 шляхом послідовного збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, в розмірі 9118,81 грн на коефіцієнт збільшення у розмірі 1,14 з 01.03.2022 відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2022 № 118 "Про індексацію пенсій та заходи щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2022 році", на коефіцієнт збільшення у розмірі 1,197 з 01.03.2023 відповідно пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2023 № 168 "Про індексацію пенсійних і страхових виплат та додаткових заходів щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2023 році", на коефіцієнт збільшення у розмірі 1,0796 з 01.03.2024 відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2024 №185 "Про індексацію пенсійних і страхових виплат та додаткових заходів щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2024 році" та у зв`язку з цим провести виплату недоотриманих сум пенсії, починаючи з 01.03.2022. 3.Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області на користь ОСОБА_1 понесенні ним судові витрати за сплату судового збору.".
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 05 липня 2024 року було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в даній адміністративній справі.
Заявлені позовні вимоги обґрунтовує тим, що він перебуває на обліку в органах Пенсійного фонду України та отримує пенсію за віком, починаючи з 2021 року. При призначенні його пенсія була обчислена з показника середньої заробітної плати в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року звернення за призначенням пенсії, а саме за 2018-2020 рр. Проте в подальшому відповідач не здійснював перерахунок його пенсії відповідно до статті 42 частини 2 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" із застосуванням коефіцієнтів збільшення, установлених Постановами Кабінету Міністрів України №118 від 16.02.2022, №168 від 24.02.2023 та №185 від 24.02.2024. У відповідь на заяву з вимогою провести відповідний перерахунок пенсії відповідач повідомив, що підстави для проведення такого відсутні.
Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву в якому проти задоволення позовних вимог заперечив. Так, зазначив, що основний розмір пенсії позивача індексації не підлягає, оскільки показник середньої заробітної плати, з якого позивачу обчислено пенсію (9118,81 грн), перевищував показник, який застосовувався для перерахунку пенсії з 01 березня 2022 року, з 01 березня 2023 року та з 01 березня 2024 року.
Відповідно до статті 229 частини 4 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Розглянувши подані сторонами докази, (заслухавши сторони та їх представників) всебічно і повно оцінивши всі фактичні обставини (факти), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд встановив наступне.
Відповідно до статті 19 частини 2 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти
Судом встановлено, що позивач перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі ГУ ПФУ в Закарпатській області) та 05 березня 2021 року отримує пенсію за віком на підставі Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".
При призначенні позивачу пенсії за віком ГУ ПФУ в Закарпатській області застосовано показник середнього заробітку в Україні, з якого сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року звернення за призначенням пенсії, в розмірі 9118,81 грн (2018-2020 роки).
22 квітня 2024 року позивач звернувся до ГУ ПФУ в Закарпатській області із заявою, в якій просив повідомити про причини не проведення індексації його пенсії, відповідно до статті 42 частини 2 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" шляхом послідовного збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії на коефіцієнт збільшення у розмірі 1,14 з 01 березня 2022 року з урахування коефіцієнта 1,14, 01 березня 2023 року з урахування коефіцієнта 1,197 та з 01 березня 2024 року з урахуванням коефіцієнта 1,0796, а також здійснити відповідний перерахунок (а.с. 13).
За результатами розгляду такої заяви листом ГУ ПФУ в Закарпатській області від 22 травня 2024 року повідомило заявника, що підстави для проведення перерахунку відсутні, оскільки показник середньої заробітної плати, з якого обчислено пенсію (9118,81 грн), перевищував показник, який застосовувався для перерахунку пенсії з 01 березня 2022 року, з 01 березня 2023 року та з 01 березня 2024 року (а.с.а.с 14, 15).
Оцінюючи правомірність вказаних дій органу Пенсійного фонду України, суд виходить з наступного.
Статтею 46 Конституції України визначено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Питання призначення, перерахунку і виплати пенсій врегульоване положеннями Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09 липня 2003 року №1058-IV (далі - Закон України 1058-IV) (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
В розумінні статті 1 Закону України 1058-IV пенсія це щомісячна пенсійна виплата в солідарній системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, яку отримує застрахована особа в разі досягнення нею передбаченого цим Законом пенсійного віку чи визнання її особою з інвалідністю, або отримують члени її сім`ї у випадках, визначених цим Законом.
Статтею 2 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" від 03.07.1991 № 1282-XII передбачено, що пенсії є одним із об`єктів індексації грошових доходів населення.
Індексація пенсій проводиться у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, із застосуванням коефіцієнта збільшення, що визначається відповідно до статті 42 частини 2 абзаців 2 і 3 Закону України 1058-IV.
Згідно із статтею 42 частиною 2 Закону України 1058-IV для забезпечення індексації пенсії щороку з 01 березня проводиться перерахунок раніше призначених пенсій шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії.
Показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для обчислення пенсії, щороку збільшується на коефіцієнт, що відповідає 50 відсоткам показника зростання споживчих цін за попередній рік та 50 відсоткам показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передували року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.
У разі відсутності дефіциту коштів Пенсійного фонду для фінансування виплати пенсій у солідарній системі розмір щорічного збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для обчислення пенсії, передбачений абзацом другим цієї частини, може бути збільшений, але не повинен перевищувати 100 відсотків показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передували року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.
Розмір та порядок такого збільшення визначаються у межах бюджету Пенсійного фонду за рішенням Кабінету Міністрів України з урахуванням мінімального розміру збільшення, визначеного абзацом другим цієї частини.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2019 року №124 затверджено Порядок проведення перерахунку пенсій відповідно до статті 42 частини 2 Закону України 1058-IV (далі Порядок №124), яким визначено механізм проведення перерахунку раніше призначених пенсій шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії.
Згідно із пунктом 3 Порядку №124 перерахунку підлягають пенсії, призначені за зверненнями, які надійшли по 31 грудня включно року, що передує року, в якому проводиться перерахунок, крім тих, які на дату проведення перерахунку переведено з пенсії по інвалідності на пенсію за віком на умовах, визначених абз. 3 ч. 3 ст. 45 Закону (за зверненнями, які надійшли з 1 січня року, в якому проводиться перерахунок).
Відповідно до пункту 4 Порядку № 124, розмір коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, визначається щороку Кабінетом Міністрів України у межах бюджету Пенсійного фонду України. При цьому в разі відсутності даних про заробітну плату (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії, для визначення розміру коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, враховується наявна заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії, з наступним перерахунком зазначеного коефіцієнта для підвищення пенсії відповідно до цього Порядку.
Пунктом 5 Порядку №124 передбачено, що у 2019 році перерахунок пенсій у зв`язку із збільшенням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, проводиться шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховувався для обчислення пенсії, станом на 01 жовтня 2017 року на коефіцієнт, визначений згідно з абзацом першим пункту 4 цього Порядку.
Кожен наступний перерахунок у зв`язку із збільшенням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, проводиться з урахуванням збільшеного у попередніх роках показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії.
Таким чином, з 01 березня 2019 року перерахунок пенсій здійснюється за умов, визначених пунктами 2, 3 та 5 Порядку № 124, а саме: перерахунку підлягають пенсії, призначені відповідно до Закону №1058 за зверненнями, які надійшли по 31 грудня включно року, що передує року, в якому проводиться перерахунок, та для обчислення розміру яких враховувався показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, станом на 01 жовтня 2017 року, збільшений на коефіцієнт за відповідний рік.
Середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та яка враховується для обчислення пенсії за 2014 2016 роки становила 3764,40 грн., збільшена на коефіцієнт 1,17 - 4404,35 грн.
На виконання вимог вищезазначених норм у 2022, 2023 та 2024 роках Кабінетом Міністрів України прийнято постанови від 16.02.2022 року №118 "Про індексацію пенсій та заходи підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2022 році" (далі Постанова №118), від 24.02.2023 року №168 "Про індексацію пенсійних і страхових виплат та додаткових заходів щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2023 році" (далі Постанова №168) та від 23.02.2024 року №185 "Про індексацію пенсійних і страхових виплат та додаткових заходів щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2024 році" (далі Постанова №185).
Так, пунктом 1 Постанови №118 встановлено, що з 01 березня 2022 року перерахунок пенсій згідно з Порядком проводиться із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, у розмірі 1,14. У разі, коли розмір збільшення в результаті перерахунку пенсії, зазначеного в абзаці другому цього пункту, не досягає 100 гривень, встановлюється щомісячна доплата до пенсії в сумі, що не вистачає до зазначеного розміру, яка враховується під час подальших перерахунків пенсії.
Пунктом 4 Постанови №118 установлено з 01 березня 2022 року до пенсій, призначених відповідно до Закону №1058 за зверненнями, що надійшли до 31 грудня 2021 року включно, які не підвищуються з 01 березня 2022 року згідно з Порядком, щомісячну доплату до пенсії в розмірі 135 гривень, яка виплачується додатково до встановленої п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2021 року №127 "Про додаткові заходи соціального захисту пенсіонерів у 2021 році" щомісячної доплати до пенсії, в межах максимального розміру пенсії, визначеного законом. Зазначені щомісячні доплати враховуються під час наступних перерахунків пенсії у зв`язку із збільшенням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Установлено, що з 01 березня 2022 року розміри щомісячних компенсаційних виплат, передбачених пунктом 1 абзацом 1 та пунктом 2 абзацом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2020 р. №849 "Деякі питання підвищення пенсійних виплат для окремих категорій осіб у 2021 році та в подальшому", підвищуються на коефіцієнт збільшення, установлений пунктом 1 цієї постанови (пункт 5 Постанови №118).
Пунктом 1 Постанови №168 установлено, що з 01 березня 2023 року перерахунок пенсій згідно з Порядком, проводиться із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, у розмірі 1,197.
Відповідно до пункту 2 абзацу 3 Постанови №168, підвищення на коефіцієнт збільшення, установлений пунктом 1 цієї постанови, застосовується також у разі поновлення виплати пенсії, призначеної до 31 грудня 2022 року, відповідно до Закону України 1058-IV, та перерахунку пенсії відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", крім перерахунків у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за зазначеним Законом.
Згідно із пунктом 6 Постанови №168 з 01 березня 2023 року до пенсій, призначених відповідно до Закону №1058 за зверненнями, що надійшли до 31 грудня 2022 року включно, які не підвищуються з 01 березня 2023 року згідно з Порядком, щомісячну доплату до пенсії в розмірі 100 гривень, яка виплачується додатково до щомісячних доплат до пенсії, встановлених пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2021 року №127 "Про додаткові заходи соціального захисту пенсіонерів у 2021 році" та пунктом 4 Постанови №118, в межах максимального розміру пенсії, визначеного законом. Зазначені щомісячні доплати враховуються під час наступних перерахунків пенсії у зв`язку із збільшенням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 1 Постанови №185 встановлено, що з 01 березня 2024 року перерахунок пенсій згідно з Порядком проводиться із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, у розмірі 1,0796.
Відповідно до пункту 2 Постанови №185, до пенсій, призначених відповідно до Закону №1058 за зверненнями, що надійшли до 31 грудня 2023 року включно, які не підвищуються з 01 березня 2024 року згідно з Порядком проведення перерахунку пенсій відповідно до ст. 42 ч. 2 Закону №1058, встановлюється щомісячна доплата до пенсії в розмірі 100 гривень, яка виплачується додатково до щомісячних доплат до пенсії, встановлених пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2021 р. №127 "Про додаткові заходи соціального захисту пенсіонерів у 2021 році", пункту 4 Постанови №118 та пункту 6 Постанови №168, в межах максимального розміру пенсії, визначеного законом. Зазначені щомісячні доплати враховуються під час наступних перерахунків пенсії у зв`язку із збільшенням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії.
Згідно із пунктом 3 Постанови №185 у разі, коли розмір підвищення в результаті перерахунку пенсії, передбаченого пунктом 1 та підпунктами 1-7 пункту 2 цієї постанови, не досягає 100 гривень, встановлюється щомісячна доплата до пенсії в сумі, що не вистачає до зазначеного розміру, яка враховується під час подальших перерахунків пенсії.
Таким чином, в 2022 році для цілей індексації показник середньої заробітної плати, визначений відповідно до пункту 5 Порядку, підлягав збільшенню на коефіцієнт 1,14 і становив 6186,32 грн (3764,40 грн х 1,17 х 1,11 х 1,11 х 1,14).
В 2023 році для цілей індексації показник середньої заробітної плати, визначений відповідно до пункту 5 Порядку, підлягав збільшенню на коефіцієнт 1,197 і становив 7405,03 грн (3764,40 грн х 1,17 х 1,11 х 1,11 х 1,14 х 1,197).
В 2024 році для цілей індексації показник середньої заробітної плати, визначений відповідно до п. 5 Порядку, підлягав збільшенню на коефіцієнт 1,0796 і становив 7994,46 грн (3764,40 грн х 1,17 х 1,11 х 1,11 х 1,14 х 1,197 х 1,0796).
Судом встановлено, що в 2022 році на виконання Постанови №118 до складу пенсії була включена індексація у розмірі 135 грн, в 2023 році на виконання Постанови №168 індексація у розмірі 100 грн та в 2024 році на виконання Постанови №185 індексація у розмірі 100 грн (а.с.а.с. 24 (на звороті), 25).
Свою відмову здійснити перерахунок показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, на коефіцієнт збільшення, передбачений вищевказаними постановами Кабінету Міністрів України, ГУ ПФУ в Закарпатській області аргументує тим, що розрахований при призначенні пенсії за віком в 2021 році показник середньої заробітної плати (9118,81 грн), перевищував показник, який застосовувався для перерахунку пенсії з 01 березня 2022 року, з 01 березня 2023 року та з 01 березня 2024 року розрахований у спосіб, визначений пунктом 5 Порядку № 124.
Так, судом встановлено, що при обчисленні позивачу розміру пенсії за віком в 2021 році ГУ ПФУ в Закарпатській області застосував показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні за попередні три роки (2018-2020 роки), який становив 9118,81 грн, що є більшим за показник середньої заробітної плати, визначений відповідно до пункту 5 Порядку № 124, збільшений на коефіцієнти, передбачені Постановами №118, №168 та №185.
З огляду на що суд вважає, що підстави для проведення індексації пенсії позивача з 01 березня 2022 року з урахування коефіцієнта 1,14, 01 березня 2023 року з урахування коефіцієнта 1,197 та з 01 березня 2024 року з урахуванням коефіцієнта 1,0796 відсутні.
При цьому суд зазначає, що постановами №118, №168 та №185 для осіб, пенсії яким не підвищуються згідно з Порядком, передбачена щомісячна доплата до пенсії: в 2022 році 135 грн, в 2023 році 100 грн, в 2024 році 100 грн. Як вбачається з матеріалів справи такі доплати у спірні періоди були враховані у складі пенсійних виплат.
У зв`язку з вищезазначеним суд вважає, що в спірних правовідносинах, ГУ ПФУ в Закарпатській області дія в порядку та у спосіб, передбачений законодавством.
При цьому суд відхиляє посилання позивача на те, що пункту 5 Порядку № 124 не відповідає положенням статті 42 Закону України 1058-IV, а тому не підлягає застосуванню до спірних правовідносин. З цього приводу суд зазначає, що статтею 116 пункту 3 Конституції України передбачено, що Кабінет Міністрів України забезпечує проведення, зокрема, політики у сфері соціального захисту.
Нормами статті 42 частини 2 абзацу 4 Закону України 1058-IV Кабінету Міністрів України делеговано повноваження на встановлення розміру та порядку збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для обчислення пенсії, для проведення індексації.
На виконання таких повноважень Кабінет Міністрів України прийняв Порядок, пункт 5 якого унормовано механізм здійснення перерахунку пенсії з врахування такого показника.
Вказані положення не визнані Конституційним Судом України неконституційними, на момент виникнення спірних правовідносин були чинними, а отже підлягали застосуванню при проведенні перерахунку пенсії позивача.
Відповідно до статті 77 частини 1 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
Таким чином, провівши правовий аналіз законодавчих норм, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.
Керуючись статтями 242-246 КАС України, суд,
УХВАЛИВ:
У задоволенні позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4, код ЄДРПОУ 20453063) про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні дії відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
СуддяС.Є. Гаврилко
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2024 |
Оприлюднено | 07.10.2024 |
Номер документу | 122062821 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні