Рішення
від 30.09.2024 по справі 500/2725/24
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/2725/24

30 вересня 2024 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючої судді Подлісної І.М. розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮСП ПАНЕЛЬ" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, -

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду звернулось Тернопільське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮСП Панель», в якому просить суд стягнути з відповідача за невиконання нормативу, встановленого частиною 1 статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», на користь Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративного-господарських санкцій у розмірі 151801,33 грн та пеню в розмірі 910 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідачем в порушення вимог статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» у 2023 році не виконано норматив з працевлаштування осіб з інвалідністю, та зокрема, не забезпечено працевлаштування однієї особи, якій встановлена інвалідність. Тому, враховуючи приписи статті 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», позивач визначив відповідачу суму адміністративно-господарської санкції у розмірі 151801,33 грн. та пеню у розмірі 910,80 грн. Оскільки суми адміністративно-господарської санкції та пені відповідач самостійно не сплатив, позивач звернувся до суду.

Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 03.05.2024 залишено позовну заяву без руху та надано строк для усунення недоліків позовної заяви шляхом надання суду доказів про сплату судового збору.

Позивачем на виконання вимог ухвали суду подано платіжний документ про сплату судового збору.

Ухвалою суду від 10.05.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Відповідачем подано до суду 23.05.2023 відзив на позов, в якому просили відмовити в якому вказує, що середньооблікова кількість осіб з інвалідністю у відповідача за 2023 рік становить 3 осіб, що відповідає вимогам Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні». Зокрема зазначено, що розбіжності між даними про кількість осіб з інвалідністю отриманими позивачем та кількістю осіб з інвалідністю фактично працюючими на підприємстві склалась через помилкове не зазначення таких осіб у звітності з ПДФО та ЄСВ, про що було ними подано уточнюючі поквартальні звіти за І, ІІ, ІІІ, IV квартали 2023, в яких відображено відомості про працевлаштування особи з інвалідністю, а саме водія автобусних засобів ТОВ «ЮСП Панель» ОСОБА_1 .

Відповідач вважає, що відсутні обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги позивача, а тому просив в задоволенні позову відмовити.

Ухвалою суду від 09.07.2024 постановлено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено у справі судове засідання на 20 серпня 2024 року о 10:45 год.

Ухвалою суду від 20.08.2024 відкладено розгляд справи на 30 вересня 2024 року о 10:30 год.

Представником відповідача також було подано письмові пояснення у справі, в яких зазначила, що середньооблікова чисельність штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність у 2023 році в ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ» склала 3 осіб. Відповідно норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю протягом звітного 2023 року відповідачем виконано. На підтвердження наведено додано до матеріалів справи табелі обліку робочого часу, документи, що підтверджують інвалідність осіб та зроблено розрахунок кількості працюючих інвалідів за 2023 рік, який сформований відповідно до вимог Інструкції зі статистики кількості працівників №286.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю з мотивів, викладених у позовній заяві та просив їх задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні адміністративний позов не визнав з підстав, викладених у відзиві та письмових поясненнях на позов, просила у його задоволенні відмовити повністю.

Суд, заслухавши сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши подані докази в їх сукупності, встановив наступні обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮСП Панель» зареєстровано як юридична особа, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно з даними, що надані ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ» до Державного реєстру з загальнообов`язкового державного соціального страхування та сформованими розрахунками сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку із невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік, середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу за рік складає 67 осіб.

Позивач вважає, що відповідачем не виконано вимоги статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» в частині дотримання нормативу з працевлаштування осіб з інвалідністю, та зокрема, у 2023 році не забезпечено працевлаштування однієї особи, якій встановлена інвалідність. Це стало підставою для нарахування відповідачу адміністративно-господарських санкцій у розмірі 151801,33 грн. та пеня в розмірі 910,80 грн.

З огляду на те, що відповідач самостійно не сплатив адміністративно-господарські санкції, позивач звернувся із даним позовом до суду.

Надаючи нормативно-правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Спеціальним законом, який визначає основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні і гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість особам з інвалідністю ефективно реалізувати права та свободи людини і громадянина та вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними можливостями, здібностями і інтересами, є Закон України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.1991 № 875-XII (далі за текстом - Закон № 875).

Відповідно до частин першої-другої статті 17 Закону № 875 з метою реалізації творчих і виробничих здібностей осіб з інвалідністю та з урахуванням індивідуальних програм реабілітації їм забезпечується право працювати на підприємствах, в установах, організаціях, а також займатися підприємницькою та іншою трудовою діяльністю, яка не заборонена законом.

Підприємства, установи і організації за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів або за рішенням місцевої ради за рахунок власних коштів у разі потреби створюють спеціальні робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, здійснюючи для цього адаптацію основного і додаткового обладнання, технічного оснащення і пристосування тощо з урахуванням обмежених можливостей осіб з інвалідністю.

Згідно з частиною третьою статті 18 Закону № 875 підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до частин першої-третьої статті 19 Закону № 875 для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті та забезпечують працевлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону.

Частиною п`ятою статті 19 Закону № 875 закріплено, що виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою цієї статті, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських організацій інвалідів, фізичною особою, яка використовує найману працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Згідно з частинами першою-п`ятою статті 20 Закону № 875 підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських організацій осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських організацій осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Сплату адміністративно-господарських санкцій і пені підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, проводять відповідно до закону за рахунок прибутку, який залишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і зборів (обов`язкових платежів).

Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України.

У разі несплати адміністративно-господарських санкцій або пені чи неможливості їх сплати за рішенням суду їх стягнення в примусовому порядку може бути звернено на майно підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичної особи, яка використовує найману працю, в порядку, передбаченому законом.

Частинами першою та другою статті 218 Господарського кодексу України передбачено, що підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання.

Відповідачем визначається той факт, що середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу за 2023 рік, у ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ» складає 67 осіб.

Таким чином, спірним, є питання про порядок обчислення середньооблікової чисельності працюючих осіб з інвалідністю протягом 2023 року, що перебували в трудових відносинах з ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ».

З приводу цього, суд зазначає наступне.

Наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 №286, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722, затверджено Інструкцію зі статистики кількості працівників (далі - Інструкція № 286).

Згідно з абз.2 п.1.1 Інструкції № 286, дія Інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.

Відповідно до абз.2, 3 пункту 1.8 Інструкції № 286, приписами даної Інструкції передбачається підрахунок облікової кількості штатних працівників у цілому по підприємству, а також окремих категорій працівників. Наприклад, зайнятих в умовах, що не відповідають санітарно-гігієнічним нормам, працюючих пенсіонерів, інвалідів тощо.

Показник середньооблікової кількості штатних працівників використовується для визначення кількості зайнятих працівників за сферами економічної діяльності та ведення спостереження за змінами мобільності робочої сили. Суть його визначення полягає у тому, що зайнятий працівник враховується тільки один раз (за місцем основної роботи), незалежно від терміну трудового договору та тривалості робочого часу.

Отже, приписами цієї Інструкції, з-поміж іншого, внормовується порядок обчислення середньооблікової чисельності працюючих осіб з інвалідністю на підприємстві.

Пунктами 2.1-2.3 Інструкції № 286 передбачено, що в облікову кількість штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували заробітну плату на цьому підприємстві. Облікова кількість штатних працівників визначається на певну дату звітного періоду, наприклад, на перше або останнє число місяця, включаючи прийнятих працівників і виключаючи тих, які вибули в цей день.

Якщо підприємство на дату, вказану у формі державного статистичного спостереження, з будь-яких причин не працювало (вихідний або святковий день, з природних, технічних та економічних причин), облікова кількість працівників відображається за станом на останній день роботи, що передував цій даті.

В обліковій кількості штатних працівників за кожний календарний день враховуються особи, які фактично працювали, а також відсутні на роботі з будь- яких причин, тобто усі працівники, які перебувають у трудових відносинах, незалежно від виду трудового договору.

Пунктом 3.2 Інструкції № 286 унормовано, середньооблікова кількість штатних працівників розраховується на підставі щоденних даних про облікову кількість штатних працівників, які повинні уточнюватись відповідно до наказів про прийом, переведення працівника на іншу роботу та припинення трудового договору.

Облікова кількість штатних працівників за кожен день має відповідати даним табельного обліку використання робочого часу працівників, на підставі якого визначається кількість працівників, які з`явились або не з`явились на роботу.

Пунктом 3.2 Інструкції № 286, передбачено, що середньооблікова кількість штатних працівників розраховується на підставі щоденних даних про облікову кількість штатних працівників, які повинні уточнюватись відповідно до наказів про прийом, переведення працівника на іншу роботу та припинення трудового договору.

Облікова кількість штатних працівників за кожен день має відповідати даним табельного обліку використання робочого часу працівників, на підставі якого визначається кількість працівників, які з`явились або не з`явились на роботу.

Середньооблікова кількість штатних працівників за місяць обчислюється шляхом підсумовування кількості штатних працівників облікового складу за кожний календарний день звітного місяця, тобто з 1 по 30 або 31 число (для лютого - по 28 або 29), включаючи вихідні, святкові та неробочі дні, і ділення одержаної суми на число календарних днів звітного місяця.

Кількість штатних працівників облікового складу за вихідний, святковий і неробочий день приймається на рівні облікової кількості працівників за попередній робочий день. У випадку двох або більше вихідних чи святкових і неробочих днів підряд кількість штатних працівників облікового складу за кожний з цих днів приймається на рівні кількості працівників облікового складу за робочий день, що 'їм передував.

При обчисленні середньо облікової кількості штатних працівників облікового складу враховуються всі категорії працівників облікового складу, зазначені у пунктах 2.4, 2.5 цієї Інструкції, крім працівників, які перебувають у відпустках у зв`язку з вагітністю та пологами або для догляду за дитиною до досягнення нею віку, передбаченого чинним законодавством або колективним договором підприємства, включаючи тих, які усиновили новонароджену дитину безпосередньо з пологового будинку (підпункти 2.5.8 - 2.5.9 Інструкції). Облік цих категорій працівників ведеться окремо.

Як випливає із матеріалів справи, протягом 2023 року відповідач перебував у трудових відносинах з фізичними особами, що мають статус «осіб з інвалідністю», зокрема:

1. ОСОБА_2 працював у відповідача (попередня назва якого ТОВ «Термобуд плюс"), що підтверджується наказом про зміну назви) з 01.12.2013 по 05.05.2023, що підтверджується наказами про прийом на роботу та звільнення. Зокрема, ОСОБА_2 є інвалідом другої групи з дитинства, що підтверджується довідкою.

2. ОСОБА_3 , який працює у відповідача з 14.02.2007, що підтверджується наказом про прийняття на роботу. Зокрема, ОСОБА_3 є інвалідом 3 групи, інвалідність армії з 29.12.2022, що підтверджується посвідченням.

3. ОСОБА_1 , який працює у відповідача з 14.07.2020 року, що підтверджується копією наказу про прийняття на роботу. Зокрема, ОСОБА_4 є інвалідом 3 групи, загальне захворювання, що підтверджується копією посвідчення від 26.10.2022.

4. ОСОБА_5 , який працює у відповідача з 02.04.2015, що підтверджується копією наказу про прийом на роботу. ОСОБА_5 є інвалідом 3 групи з дитинства, що підтверджується копією посвідчення від 08.04.2022.

При обчисленні середньооблікової чисельності штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність, ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ» протягом 2023 року, суд враховує працевлаштування протягом 2023 року згідно табелів обліку робочого часу, а саме:

-січень 2023, кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 4 осіб з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ), загальна середньооблікова кількість 4;

-лютий 2023, кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 4 осіб з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ), загальна середньооблікова кількість 4;

-березень 2023кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 4 осіб з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ), загальна середньооблікова кількість 4;

-квітень 2023 кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 4 осіб з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ), загальна середньооблікова кількість 4;

-травень 2023, кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 3 осіб з інвалідністю, зокрема: з 1 по 07 число місяця - 4 осіб ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ), 05.05.2023 останній робочий день ОСОБА_2 , проте 06.05.2023 та 07.05.2023 - це вихідні, з 08 по 31 число місяця 3 особи ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 ), ((4x7) + (3x24)): 31 =3,23;

-червень 2023 кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 3 особи з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 ), загальна середньооблікова кількість 3;

-липень 2023, кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 3 особи з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 ), загальна середньооблікова кількість 3;

-серпень 2023, кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 3 особи з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 ), загальна середньооблікова кількість 3;

-вересень 2023, кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 3 особи з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 ) загальна середньооблікова кількість 3;

-жовтень 2023 кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 3 особи з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 ), загальна середньооблікова кількість 3;

-листопад 2023, кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 3 особи з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 ), загальна середньооблікова кількість 3;

-грудень 2023, кількість працевлаштованих осіб з інвалідністю - 3 особи з інвалідністю ( ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 ), загальна середньооблікова кількість 3.

Загалом за 2023 рік : 3,35.

Дані обставини підтверджуються табелями обліку використання робочого часу, які містяться в матріалах справи.

Крім цього, в матріалах справи містяться уточнюючі поквартальні звіти за І, ІІ , ІІІ IV квартали 2023 року, які були подані відповідачем та у яких містяться відомості про працевлаштування осіб з інвалідністю.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що середньооблікова чисельність штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність у 2023 році в ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ» склала 3 осіб: (4+4 + 4 + 4+3,23+3 + 3 + 3 + 3+ 3+ 3 + 3): 12 = 3,35, що заокруглюється до 3.

З огляду на зазначені обставини, що встановлені під час розгляду справи та підтверджені належними доказами, що у 2023 році відповідач виконав встановлений для нього норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що відповідач вжив всіх необхідних заходів для недопущення порушень вимог Закону №875 при здійсненні господарської діяльності, оскільки працевлаштував на підприємство осіб з інвалідністю, які перебували з ним у трудових відносинах протягом 2023 року, що спростовує вчинення ним порушення норм Закону №875.

Позивачем під час розгляду справи не було надано належні та допустимі докази на підтвердження обґрунтованості позовних вимог, а наведені ним доводи було спростовано відповідачем.

Згідно частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Таким чином, враховуючи встановлені судом обставини справи, оцінивши добуті докази в їх сукупності за правилами статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України та аналізуючи наведені положення законодавства, суд дійшов до переконання, що в задоволенні позову слід відмовити в повному обсязі.

Підстави для відшкодування судових витрат у справі відповідно до положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України відсутні.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮСП Панель» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено 30 вересня 2024 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- Тернопільське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (місцезнаходження/місце проживання: вул. Грушевського, 8,м. Тернопіль,Тернопільська обл., Тернопільський р-н,46021, код ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 );

відповідач:

- Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮСП ПАНЕЛЬ" (місцезнаходження/місце проживання: вул. Текстильна, 28,м. Тернопіль,Тернопільська обл., Тернопільський р-н,46001, код ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_2 );

третя особа:

- (місцезнаходження/місце проживання: , код ЄДРПОУ/РНОКПП ) .

Головуючий суддяПодлісна І.М.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2024
Оприлюднено07.10.2024
Номер документу122064138
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо праці, зайнятості населення, у тому числі зайнятості населення, з них зайнятості осіб з інвалідністю

Судовий реєстр по справі —500/2725/24

Ухвала від 13.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 19.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 06.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Рішення від 30.09.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 20.08.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 09.07.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 10.05.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 03.05.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні