Постанова
від 01.10.2024 по справі 340/334/24
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

01 жовтня 2024 року м. Дніпросправа № 340/334/24Суддя І інстанції Брегей Р.І.

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Чепурнова Д.В. (доповідач),

суддів: Коршуна А.О., Сафронової С.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Дніпрі апеляційну скаргу Акціонерного товариства «Ельворті»

на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 17 червня 2024 року у справі за адміністративним позовом Акціонерного товариства «Ельворті» до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

АТ «Ельворті» звернулося з вищевказаним позовом до суду в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Кіровоградській області від 04.01.2024 року №00001512300, яким застосовано штраф у розмірі 111230 грн. за несвоєчасне декларування контрольованих операцій.

В обґрунтування позовних вимог посилається податковим органом протиправно не застосовано вимоги пункту 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України та нараховано штрафні санкції в період дії мораторію,.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 17 червня 2024 року у задоволенні позовних вимог було відмовлено.

Не погодившись з прийнятим рішенням АТ «Ельворті» подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просило рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі. Апеляційна мотивована тим, що судом прешої інстанції не було враховано, що приписи абзацу 18 підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України суперечили нормам пункту 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України.

У письмовому відзиві на апеляційну скаргу Головне управління ДПС у Кіровоградській області просить відмовити у її задоволенні та залишити без змін рішення суду першої інстанції.

Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги і заявлених позовних вимог, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає у задоволенню виходячи з наступного.

Матеріалами справи підтверджено, що ГУ ДПС у Кіровоградській області проведено документальну позапланову невиїзну перевірку АТ «Ельворті» та складено акт від 15.12.2023 року № 10187/11-28-23/05784437, згідно висновків якого встановлено порушення: - п.п.39.4.2 п.39.4 ст.39 Податкового кодексу України, в частині несвоєчасного декларування контрольованих операцій в сумі 9702 грн. з нерезидентом ТОО «Технический центр «Эльворти» (Казахстан) згідно уточнюючого звіту про контрольовані операції за 2021 рік від 18.11.2022 року за № 9434522386.

На підставі вказаного акту перевірки ГУ ДПС у Кіровоградській області прийнято податкове повідомленнярішення від 04.01.2024 року №00001512300 (форма ПС) та відповідно абз.4 пункту 120.6 статті 120 Податкового кодексу України застосовано штрафну санкцію в сумі 111230 грн.

Перевіркою своєчасності включення в звіт про КО за 2021рік (роки) встановлено наступне: АТ «ЕЛЬВОРТІ» подано до Державної податкової служби Звіт про КО за 2021 рік від 19.09.2022 року за № 9434291706, кількість поданих додатків: 5, загальна сума КО, відображена у звіті 542 042 576 грн. Крім того, АТ «ЕЛЬВОРТІ» подано до Державної податкової служби уточнюючі Звіти про КО за 2021 років, т.ч.:

- від 18.11.2022 року за № 9434522386, кількість поданих додатків: 5, загальна сума КО, відображена у звіті 542 052 278 грн. (збільшено обсяг КО по нерезиденту ТОО «Технический центр «Эльворти» (Казахстан) на суму 9702 грн.);

- від 31.07.2023 року за № 9435072157, кількість поданих додатків: 5, загальна сума КО, відображена у звіті 542 052 278 грн. (змінено метод визначення ціни (рентабельності) в КО).

В рамках податкового контролю за своєчасністю та повнотою подання звітів про контрольовані операції, Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області відповідно до ст.39 Податкового кодексу України та розділу ІІІ Порядку проведення моніторингу контрольованих операцій, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.05.2015 №706 (зі змінами), здійснено аналіз зовнішньоекономічних операцій АТ «ЕЛЬВОРТІ» у 2021 році.

Згідно баз даних контролюючих органів відповідно до митних декларацій, встановлено, що підприємством протягом 2021 року здійснено експортні операції з постачання с/г техніки та запасних частин до неї на адресу компанії нерезидента «ТОО «Технический центр «Эльворти» (Казахстан) на загальну суму 143 206 643,70 грн. грн.

Крім того, згідно баз даних контролюючих органів, АТ «ЕЛЬВОРТІ» виписано податкових накладних з податку на додану вартість щодо експорту товарів на зазначеного нерезидента на загальну суму 143 191 358,37 грн.

Згідно даних звіту про контрольовані операції за 2021 рік (від 19.09.2022 року за №9434291706) по нерезиденту ТОО «Технический центр «Эльворти» задекларовано загальну суму контрольованих операцій 143 191 358 грн.

Розбіжність між даними митних декларацій з обсягами КО, що зазначені у звіті про контрольовані операції за 2021 рік від 19.09.2022 року за № 9434291706 становить 15 285 грн, ГУ ДПС у Кіровоградській області, направлено запит на АТ «ЕЛЬВОРТІ» (код ЄДРПОУ 05784437) від 31.10.2022 № 1331/12/11-28-23-04 щодо надання інформації відповідно до п.п. 73.3 статті 73 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 (зі змінами та доповненнями). Відповідно отриманої відповіді від платника від 18.11.2022 №244/347 (вх.№ 18082/6 від 21.11.2022) повідомлено, що розбіжність в сумі 15285,36 грн., виникла внаслідок безкоштовної поставки запасних частин на адресу ТОО «Технический центр «Эльворти» (Казахстан) відповідно до митної декларації № 224 від 12.02.2021 року на суму 15285,36 грн., в зв`язку із виконанням підприємством гарантійних зобов`язань щодо заміни продукції, яку виробляє та реалізовує АТ «ЕЛЬВОРТІ».

В бухгалтерському обліку дана операція з поставки запасних частин на гарантійній основі відображена за вартістю понесених витрат (собівартістю) на виготовлення даного товару АТ «ЕЛЬВОРТІ» згідно акту списання товарів від 12.02.2021 року №102 на суму 9702,08 грн. та проведена бухгалтерськими проведеннями ДТ 473 «Витрати на гарантійний ремонт» та КТ 25 «Напівфабрикати власного виробництва» на суму 9702,08 грн.

Операція із безкоштовного відвантаження АТ «ЕЛЬВОРТІ» нерезиденту ТОО «Технический центр «Эльворти» (Казахстан) товарів чи комплектуючих в рамках гарантійного зобов`язання має вплив на об`єкт оподаткування податком на прибуток та відповідно до вимог п. 39.2.1.1. з урахуванням п.п. 39.2.1.7 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу є контрольованою.

Підприємством подано 18.11.2022 року уточнюючий звіт про контрольовані операції за 2021 рік за № 9434522386, після сплину термінів визначених п.п.39.4.2 п.39.4 ст.39 Податкового кодексу України (до 1 жовтня 2022), відповідно до якого збільшено обсяг контрольованих операцій з нерезидентом ТОО «Технический центр «Эльворти» (Казахстан) на суму 9702,0 грн (вартість собівартості ТМЦ по гарантійним зобов`язанням).

Отже, перевіркою встановлено, що ТОВ «АТ «ЕЛЬВОРТІ» в порушення термінів, визначених п.п.39.4.2 п.39.4 ст.39 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на момент терміну подання звітності з ТЦ за 2021 рік), несвоєчасно задекларовано обсяги контрольованих операцій на суму 9702 грн. (вартість собівартості ТМЦ по гарантійним зобов`язанням) з нерезидентом ТОО «Технический центр «Эльворти» (Казахстан) за 2021 рік, а саме згідно уточнюючого звіту про контрольовані операції за 2021рік, поданого 18.11.2022 року за № 9434522386.

Відмовляючи у задоволенні позовних вимог суд першої інстанції виходив з обґрунтованості висновків акту перевірки щодо порушення граничних строків подачі звіту про контрольовані операції, оскільки мораторій не застосовується стосовно порушень які вчинені після 27 травня 2022 року

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції виходячи з наступного

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (пункт 1.1 статті 1 ПК України).

Нормами п. 39.4 ст. 39 ПКУ передбачено обов`язок платників податків щодо складання та подання звітності з питань трансфертного ціноутворення, в тому числі звіту про контрольовані операції, яка опрацьовується під час податкового контролю за ТЦ, зокрема:

Підпунктом 39.4.2. пункту 39.4 статті 39 ПКУ визначено, що платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов`язані подавати до 1 жовтня року, що настає за звітним, звіт про контрольовані операції та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній.

Підпунктом 39.4.2.1 пункту 39.4 статті 39 ПКУ визначено, що у звіті про контрольовані операції зазначається інформація про всі контрольовані операції, здійснені платником податків у звітному періоді.

У разі якщо платником податку виявлено, що у раніше поданому звіті про контрольовані операції інформація надана не в повному обсязі, містить помилки або недоліки, такий платник податків має право подати:

новий звіт до закінчення граничного строку подання звіту про контрольовані

операції за такий самий звітний період;

уточнюючий звіт у разі його подання після закінчення граничного строку для відповідного звітного періоду.

Подання платником податку уточнюючого звіту про контрольовані операції не звільняє від відповідальності, передбаченої підпунктами 120.4 і 120.6 статті 120 цього Кодексу.

Звіт про контрольовані операції та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній подаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22.05.2003 №851 «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05.10.2017 №2155 «Про електронні довірчі послуги».

Підпунктом п.п.16.1.2 та п.п.16.1.3 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України визначено обов`язок платника податків щодо ведення в установленому порядку обліку доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Тобто звіти та повідомлення у розумінні Податкового кодексу України є звітністю для цілей податкового контролю за трансфертним ціноутворенням.

Сторонами не заперечується факт того, що в порушення термінів, визначених п.п.39.4.2 п.39.4 ст.39 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на момент терміну подання звітності з ТЦ за 2021 рік), несвоєчасно задекларовано обсяги контрольованих операцій на суму 9702 грн. (вартість собівартості ТМЦ по гарантійним зобов`язанням) з нерезидентом ТОО «Технический центр «Эльворти» (Казахстан) за 2021 рік, а саме згідно уточнюючого звіту про контрольовані операції за 2021рік, поданого 18.11.2022 року за № 9434522386, строк затримки склав 49 днів.

Ключовим питанням у спірній ситуації є безпідставне незастосування до вказаного порушення наслідків пункту 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України.

18 березня 2020 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 533- IX (далі - Закон № 533- IX).

У зв`язку із набранням чинності Закону № 533-ІХ (з урахуванням змін, внесених Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 30 березня 2020 року № 540-IX та Закону України від 13 травня 2020 року № 591-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)») підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктом 52-1 такого змісту:

«За порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за:

порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії;

відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;

порушення вимог законодавства в частині:

обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;

цільового використання пального, спирту етилового платниками податків;

обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками;

здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального;

здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку;

порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню».

Пункт 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України містив чітку вказівку на темпоральний критерій незастосування штрафних санкцій за вчиненні відповідні порушення: з 1 березня 2020 року і по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину.

Законодавець шляхом внесення змін до ПК України запровадив мораторій на застосування штрафних санкцій, у тому числі за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідний період.

Необхідно зазначити, що карантин Кабінет Міністрів України установив на підставі постанови від 11 березня 2020 року № 211 з 12 березня 2020 року.

Постановою від 27 червня 2023 року № 651 «Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» Кабінет Міністрів України відмінив з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 року на всій території України карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Разом з тим, до завершення карантину Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24 лютого 2022 року в Україні введений воєнний стан, який на підставі Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжувався та станом на час розгляду справи триває.

З метою реалізації необхідних заходів щодо підтримки військових і правоохоронних підрозділів у відбитті збройного нападу російської федерації та забезпечення прав і обов`язків платників податків Верховна Рада прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 3 березня 2022 року № 2118-IX, який набрав чинності 7 березня 2022 року (далі - Закон № 2118-IX).

Законом № 2118-IX підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктом 69, яким установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.

Зокрема, підпунктами 69.1, 69.9 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України визначено, що у випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Законом № 2142-IX від 24 березня 2022 року внесено зміни у підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України, а саме слова «трьох місяців» замінено словами «шести місяців».

В подальшому Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12 травня 2022 року № 2260-IX (далі - Закон № 2260-IX).

У зв`язку із набранням чинності 27 травня 2022 року Закону № 2260-IX підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України викладено у такій редакції:

«У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.

Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».

Відтак, з набранням чинності Законом № 2260-IX передбачене підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України звільнення від відповідальності поставлене в залежність від підтвердження у визначеному законодавством порядку можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язку, зокрема, щодо реєстрації у відповідному реєстрі податкових накладних.

Закон № 2260-IX підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнив положеннями, відповідно до яких у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

Отже, з 27 травня 2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

Виходячи з викладеного колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Колегія суддів апеляційного суду вважає, що в межах апеляційної скарги порушень судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при вирішенні цієї справи не допущено. Правова оцінка обставин у справі дана вірно, а тому апеляційну скаргу слід відхилити, а оскаржуване судове рішення залишити без змін.

Керуючись п.1 ч. 1 ст. 315, ст.ст. 316, 321, 322 Кодексу адміністративного судочинства України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Акціонерного товариства «Ельворті» залишити без задоволення.

Рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 17 червня 2024 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня набрання законної сили.

В повному обсязі постанова складена 01 жовтня 2024 року.

Головуючий - суддяД.В. Чепурнов

суддяА.О. Коршун

суддяС.В. Сафронова

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.10.2024
Оприлюднено07.10.2024
Номер документу122065865
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —340/334/24

Постанова від 01.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 08.08.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 08.08.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 17.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Рішення від 17.06.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.І. БРЕГЕЙ

Рішення від 17.06.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.І. БРЕГЕЙ

Ухвала від 16.04.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.І. БРЕГЕЙ

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.І. БРЕГЕЙ

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні