Рішення
від 30.09.2024 по справі 340/1108/24
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 вересня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/1108/24

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Кравчук О.В. розглянув у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 ; адреса: АДРЕСА_1 )

до

відповідача-1: Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 20632802; адреса: вул. Соборна, 7-а, м. Кропивницький, 25006)

відповідача-2: Департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради (вул. Архітектора Паученка, 41/26, м. Кропивницький, 25006

про визнання дій протиправними та зобов`язати вчинити певні дії.

Позивач звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправними дії Департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради (управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фортечної районної у м. Кропивницькому ради), які полягають у непроведенні коригування в базі ЄДАРП інформації про комунальні послуги стосовно ОСОБА_1 за період з 01.03.2022 по 30.11.2022;

- визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області у не проведенні перерахунку наданих пільг по комунальним послугам за період з 01.03.2022 року по 30.11.2022 року;

- зобов`язати Департамент соціальної політики Кропивницької міської ради (управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фортечної районної у м. Кропивницькому ради) надати офіційну інформацію Головному управлінню Пенсійного фонду України в Кіровоградській області про комунальні послуги та надані по ним пільги стосовно ОСОБА_1 , як особі з інвалідністю внаслідок війни III групи, для внесення їх до бази ЄДАРП за період з 01.03.2022 по 30.11.2022.

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області здійснити перерахунок по наданим пільгам по комунальним послугам за період з 01.03.2022 по 30.11.2022 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що отримує пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу. Вважаючи, що відповідачем - -2 не в повному розмірі нараховано пільгу за період з 01.03.2022 по 30.11.2022 він неодноразово звертався із заявами про перерахунок до відповідачів. Однак, йому було відмовлено у здійсненні такого перерахунку.

Ухвалою суду від 15 січня 2024 року відкрито провадження у справі; справу вирішено розглядати у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Представник відповідача - 1 подав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що перерахунок пільг на оплату житлово-комунальних послуг проведено уповноваженим, на той час, органом за період з жовтня 2021 по лютий 2022 року включно. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 215 Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану із Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (далі - ЄДАРП) було тимчасово вилучено відомості про таких осіб, станом на 01.01.2022. Після повернення вилучених відомостей у липні 2022 року, нарахування пільг позивачу проводилося за наявними в електронній справі даними станом на 01.01.2022, без урахування результатів проведеного у лютому 2022 року перерахунку пільг на оплату житлово-комунальних послуг у зв`язку зі зміною їх переліку (без послуг з постачання та розподілу природного газу на опалення). У лютому 2023 року, на підставі поданої позивачем до сектору обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління заяви від 21.02.2023 позивачу призначено пільги на житлово-комунальні послуги, зазначені у заяві (послуги з постачання та розподілу природного газу на опалення). У червні 2023 року, після внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, головним управлінням перереєстровано заяву позивача від 21.02.2023 та проведено перерахунок належних пільг на всі отримувані послуги, з урахуванням права з 01.12.2022. Поряд з цим зазначив, що оскільки призначення пільг на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється органами Пенсійного фонду України з 01.12.2022, правові підстави для призначення та надання головним управлінням ОСОБА_1 пільг до 30.11.2022 немає, у зв`язку з чим, просив суд у задоволенні позовнidth:64;sorting:N-1;groupinde

Відповідач 2 також надав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що у липні 2022 року електронні картки було повернуто в базу даних ЄДАРП. Оскільки коригування інформації про комунальні послуги відбулось у період вилучення карток, при їх поверненні в базу ЄДАРП інформація про комунальні послуги відобразилась некоректно, а саме - в програмному комплексі ЄДАРП не збереглась інформація про користування послугою газопостачання на опалення та абонентська плата за користування газопостачанням на опалення. У зв`язку з цим нарахування вищезазначених послуг за березень, квітень, жовтень та листопад 2022 року ОСОБА_1 не проводилось. До 20 грудня 2022 року виконано міграцію даних з районної бази даних про пільговиків та передано її захищеними каналами зв`язку до ДП "ЮЦ Мінсоцполітики України" для подальшої передачі Пенсійному фонду України та до 01 квітня 2023 року згідно з актами приймання-передачі особові справи одержувачів, накопичені за п`ять років, передано до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області. Крім того зазначив, що із січня 2023 року наповнення та підтримання в актуальному стані бази даних ЄДАРП покладено саме на територіальні органи Пенсійного фонду України, що унеможливлює на сьогоднішній день доступ до цієї бази органам місцевого самоврядування. Тому, Департамент не має повноважень здійснювати перерахунки, нарахування, виплату пільг на житлово-комунальні послуги.

Позивач скерував до суду відповідь на відзив, у якій доводи відповідачів заперечив та підтримав раніше заявлені позовні вимоги.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно і неупереджено оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

У С Т А Н О В И В:

Позивач є інвалідом війни III групи та особою, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 22 жовтня 1993 року № 3551-ХП (далі Закон № 3551) та отримує пільги на оплату житлово-комунальних послуг.

Встановивши, що пільги він отримує у зменшеному розмірі, позивач у 2022 році звернувся до Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фортечної районної у м. Кропивницькому ради для проведення уточнень стосовно правильності нарахованих пільг.

22 березня 2022 позивачу була донарахована пільга за період з жовтня 2021 року по лютий 2022 року в сумі 8450,18 грн.

Воднораз, починаючи з березня 2022 року, позивачу продовжувала нараховувалась пільга у зменшеному розмірі.

07 березня 2023 року позивач звернувся із заявою до відповідача -1 для проведення перерахунку нарахування пільги.

28 березня 2023 року відповідач 1 надав відповідь, в якій зазначив, що йому було здійснено перерахунок з жовтня 2021 року по лютий 2022 року включно. Відповідно до ПКМУ від 07.03.2022 року № 215 "Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану" відомості про осіб, що користуються пільгами по Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", були тимчасово вилучені із Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги, станом на 01.01.2022 року. Після повернення бази до управління соціального захисту населення у липні 2022 року нарахування пільг продовжилося по переліку послуг, наявних у його картці пільговика станом на 01.01.2022 року без врахування газового опалення (послуга з газового опалення, що внесена до програми ЄДАРП у лютому 2022 року, відсутня). Призначення пільги на газове опалення здійснено з 01.02.2023. Перерахунок пільги на опалення за період 2022-2023 роки буде здійснено після отримання довідки з управління соціального захисту населення Фортечного району міста Кропивницький про періоди призначення послуги на газове опалення та суми нарахованих пільг.

05 жовтня 2023 року позивач повторно звернувся до відповідача 1 для здійснення перерахунку пільги.

Листом від 11.10.2023 року відповідач 1 повідомив позивача, що за відсутності даних про нарахування пільг за попередні періоди виникла технічна проблема здійснення коректних сум нарахування пільг. Наразі Управлінням приймаються всі можливі міри щодо нарахування належних сум пільг про що позивача буде повідомлено додатково.

05 грудня 2023 року позивач знову звернувся до Пенсійного фонду України із заявою, в якій просив здійснити перерахунок пільги, починаючи з лютого 2022 року.

29.12.2023 йому надано відповідь, в якій зазначено, що пільги йому були призначені структурним підрозділом з питань соціального захисту населення та по грудень 2022 року включно виплачувались у грошовій безготівковій формі. 3 січня 2023 року Головним управлінням розраховано розмір пільг з урахуванням переліку житлово-комунальних послуг, визначених структурним підрозділом з питань соціального захисту, відповідно до електронної особової справи. У лютому 2023 року позивач звернувся до Головного управління із заявою про надання пільг. На підставі інформації, зазначеної у заяві про надання пільг, Головним управлінням перераховано розмір пільг на комунальні послуги, зокрема на послугу з постачання природного газу на опалення з грудня 2022 року. Виплату належної суми пільг за період з грудня 2022 року по листопад 2023 року (11668, 62 грн) здійснено у повному обсязі шляхом перерахування коштів на рахунок, відкритий в АТ "Ощадбанк".

29 січня 2024 року позивач звернувся із заявою до відповідача 2, в якій просив здійснити перерахунок та виплату наданих пільг за період з березня 2022 по листопад 2022 року.

Листом від 08.02.2024 відповідач 2 повідомив, що у липні 2022 року електронні картки було повернуто в базу даних ЄДАРП. Оскільки коригування інформації про комунальні послуги відбулось у період вилучення карток, при їх поверненні в базу ЄДАРП інформація про комунальні послуги відобразилась некоректно, а саме в програмному комплексі ЄДАРП не збереглась інформація про користування послугою газопостачання на опалення та абонентська опалення та плата за користування газопостачанням на опалення. У зв`язку з цим нарахування вищезазначених послуг за березень, квітень, жовтень та листопад 2022 року не проводилось. Зазначено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2022 року № 1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» функції з нарахування та виплати пільг передано Пенсійному фонду України. До 20 грудня 2022 року виконано міграцію даних з районної бази даних про пільговиків та передано її захищеними каналами зв`язку ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» для подальшої передачі Пенсійному фонду України та до 01 квітня 2023 року згідно з актами приймання-передачі передано особові справи одержувачів, накопичені за п`ять років, до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області. Із січня 2023 року наповнення та підтримання в актуальному стані бази даних ЄДАРП покладено саме на Пенсійний фонд України, що унеможливлює на сьогоднішній день доступ до цієї бази органам місцевого самоврядування. Тому, департамент не має повноважень здійснювати перерахунки, нарахування, виплату пільг на житлово-комунальні послуги. З огляду на зазначене вище, для розрахунку розміру пільг та їх виплати або відповідних уточнень необхідно звернутися до Пенсійного фонду України, оскільки відповідно до Положення про Реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117 (зі змінами), надання інidth:64;sorting:N-1;groupinde

Не погоджуючись з діями відповідачів, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір, що виник між сторонами, суд виходить з такого.

Частина друга статті 19 Конституції Україні зобов?язує органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 3 Конституції України закріплене визнання найвищою соціальною цінністю в України людини, її життя і здоров`я, честі і гідності, недоторканності і безпеки, відповідальність держави перед людиною за свою діяльність та головний обов`язок держави щодо утвердження і забезпечення прав і свобод людини.

Відповідно до частини першої статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Закріплюючи на конституційному рівні право на соціальний захист кожного громадянина, без будь-яких винятків, держава реалізує положення статті 24 Конституції України, відповідно до якої громадяни мають рівні конституційні права і не може бути обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Відповідно до пунктів 4-6 ч.1статті 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», особам з інвалідністю внаслідок війни надаються такі пільги:

100-процентна знижка плати за користування житлом (квартирна плата) в межах норм, передбачених чинним законодавством (21 кв. метр загальної площі житла на кожну особу, яка постійно проживає у житловому приміщенні (будинку) і має право на знижку плати, та додатково 10,5 кв. метра на сім`ю);

5) 100-процентна знижка плати за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами) та скрапленим балонним газом для побутових потреб в межах середніх норм споживання.

Площа житла, на яку надається знижка, при розрахунках плати за опалення становить 21 кв. метр опалювальної площі на кожну особу, яка постійно проживає у житловому приміщенні (будинку) і має право на знижку плати, та додатково 10,5 кв. метра на сім`ю.

Для сімей, що складаються лише з непрацездатних осіб, надається 100-процентна знижка за користування газом для опалювання житла на подвійний розмір нормативної опалювальної площі (42 кв. метри на кожну особу, яка має право на знижку плати, та 21 кв. метр на сім`ю);

6) 100-процентна знижка вартості палива, в тому числі рідкого, в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають у будинках, що не мають центрального опалення;

Пільги на оплату житлово-комунальних послуг визначені постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 року №409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування»(далі - Постанова №409), де постановлено установити соціальну норму житла, в межах якої держава надає громадянам субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, в якому створено об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельний (житловий) кооператив, для:

1) оплати житлової послуги - послуги з управління багатоквартирним будинком; витрат на управління багатоквартирним будинком - 13,65 кв. метра загальної площі на одну особу та додатково 35,22 кв. метра на домогосподарство;

2) оплати комунальних послуг - послуг з постачання теплової енергії для потреб централізованого або автономного опалення; з постачання та розподілу природного газу або постачання та розподілу електричної енергії для індивідуального опалення незалежно від джерела та виду енергії - 13,65 кв. метра опалюваної площі на одну особу та додатково 35,22 кв. метра на домогосподарство (п.1).

За змістом пункту 2 Постанови № 409, встановлено, що громадянам, які відповідно до законодавства мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг, соціальну норму житла для централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії - 21 кв. метр опалюваної площі на одну особу та додатково 10,5 кв. метра на сім`ю.

У проданих заявах по суті справи відповідачі не заперечили право позивача на користування 100-відсотковою знижкою плати за спожиті житлово-комунальні послуги, в межах норм, передбачених законодавством.

Отже, зважаючи на приписи частини 1 статті 78 КАС України судом не підлягає дослідженню питання щодо права позивача на отримання пільг передбачених статтею 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» упродовж спірного періоду.

Постановою Кабінету Міністрів України №373 від 17.04.2019 року затверджено Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі (далі- Порядок №373), який визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті Мінсоцполітики для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі, та механізм надання громадянам у грошовій формі таких пільг, зокрема: комунальних послуг - послуг з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.

Пільги на оплату житлово-комунальних послуг надаються щомісяця у грошовій формі (готівковій або безготівковій).

Головним розпорядником коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі, та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінсоцполітики.

Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій; структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).

Згідно з п.5 Порядку №373, для розрахунку розміру пільги інформацію структурним підрозділам з питань соціального захисту населення до 20 числа кожного місяця надають: управителі, виконавці комунальних послуг - про припинення надання комунальних послуг, зміну тарифів на житлово-комунальні послуги, плати за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньо будинкових систем про надання комунальних послуг.

Відповідно до п.6 Порядку №373,структурні підрозділи з питань соціального захисту населення на підставі даних Реєстру та інформації, отриманої відповідно до пункту 5 цього Порядку, розраховують щомісяця до 25 числа суму пільги: на оплату житлово-комунальних послуг виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом, кількості членів сім`ї, які мають таке право відповідно до законодавчих актів, зазначених у пункті 3 цього Порядку, та визначені статтею 51 Бюджетного кодексу України, та з урахуванням встановлених цін/тарифів (внесків) і державних соціальних нормативів у сфері житлово-комунального обслуговування. Сума пільги у грошовій безготівковій формі збільшується на розмір комісійної винагороди АТ «Ощадбанк», що становить 0,7 відсотка такої суми.

Пунктом 7 Порядку №373 визначено, що виплата розрахованої суми пільги здійснюється у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Мінсоцполітики в АТ «Ощадбанк» на підставі укладеного між Мінсоцполітики та АТ «Ощадбанк» договору.

За заявою пільговика, поданою структурному підрозділу з питань соціального захисту населення до 15 жовтня (15 травня), у якій зазначаються виплатні реквізити, виплата пільги здійснюється у грошовій готівковій формі з початку опалювального (неопалювального) сезону. У разі подання заяви після 15 жовтня (15 травня) протягом опалювального (неопалювального) сезону пільга надається у грошовій готівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок пільговика в уповноваженому банку з місяця, що настає за місяцем подання заяви.

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення надають щомісяця до 27 числа управителям, об`єднанням, виконавцям комунальних послуг списки пільговиків, яким нараховано пільгу на оплату житлово-комунальних послуг у поточному місяці, у яких зазначається форма отримання пільги, та дані про облікові записи пільговиків, що ведуться АТ «Ощадбанк» відповідно до пункту 9 цього Порядку.

Відповідно до п.9 Порядку №373, АТ «Ощадбанк» веде у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходять на рахунок для виплати пільг, в розрізі кожного пільговика (далі - облікові записи пільговиків). АТ «Ощадбанк» здійснює переказ коштів на рахунки управителів, об`єднань, виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між АТ «Ощадбанк» (його установами) та управителями, об`єднаннями, виконавцями комунальних послуг.

Згідно з пунктами 1-3 постанови Кабінету Міністрів України №1041 від 16.09.2022 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України»(далі Постанова №1041), внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України щодо надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.

Обласним та Київській міській державним адміністраціям (військовим адміністраціям) забезпечити координацію роботи районних державних адміністрацій (військових адміністрацій), органів місцевого самоврядування щодо передачі структурними підрозділами з питань соціального захисту населення органам Пенсійного фонду України згідно з актами приймання-передачі: пакетів документів щодо звернень за призначенням житлових субсидій та наданням пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, за якими не прийнято рішення станом на 30 листопада 2022 року до 1 січня 2023 року; справ про одержувачів житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, накопичених за останні п`ять років (крім знищених внаслідок збройної агресії рф), - до 1 квітня 2023 р. або протягом місяця після відновлення своєї роботи.

Пенсійному фонду України забезпечити з 1 жовтня 2022 року виплату та з 1 грудня 2022 року призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.

Пенсійному фонду України, Національній соціальній сервісній службі, обласним та Київській міській державним адміністраціям (військовим адміністраціям) разом з органами місцевого самоврядування забезпечити інформування громадян про передачу функцій з призначення та виплати житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, порядок реалізації права на отримання зазначених видів соціальної підтримки та порядок захисту інтересів у разі його порушення (п.5 Постанови №1041).

Відносини, що виникають у процесі надання споживачам послуг з управління багатоквартирним будинком, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та поводження з побутовими відходами, а також відносини, що виникають у процесі надання послуг з постачання та розподілу електричної енергії і природного газу споживачам у житлових, садибних, садових, дачних будинках регулюються Законом України «Про житлово-комунальні послуги».

Відповідно до абзацу першого пункту 3 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 року №848 (далі - Положення №848 в редакції від 18.11.2021, що діяла на час виникнення спірних правовідносин), житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою вразливим споживачам житлово-комунальних послуг - мешканцям домогосподарств, що проживають в житлових приміщеннях (будинках) і не можуть самотужки платити за житлово-комунальні послуги, оплачувати витрати на управління багатоквартирним будинком, витрати на комунальні послуги, витрати на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива в такому будинку. Суми призначеної, але не виплаченої у зв`язку із смертю одержувача житлової субсидії виплачуються одному із членів домогосподарства, з урахуванням яких призначалася субсидія, за письмовим зверненням такої особи, поданим протягом трьох місяців після смерті одержувача.

Право на отримання житлової субсидії мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України (далі - громадяни), що проживають у житлових приміщеннях (будинках) (п. 4 Положення №848).

Відповідно до пункту 9 Положення №848 призначення житлових субсидій здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення. Контроль за правильністю призначення і виплати житлових субсидій здійснює Нацсоцслужба та її територіальні органи.

Заяви про призначення та надання житлової субсидії за формою згідно з додатком 1 (далі - заява) з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення. З 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

До 1 липня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв`язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах".

З 1 липня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.

Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.

Якщо рішення про призначення (відновлення) житлової субсидії приймається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім`ї, структурному підрозділу з питань соціального захисту населення передається відповідний акт, який складається посадовою особою виконавчого органу.

Інформація про призначені житлові субсидії вноситься структурним підрозділом з питань соціального захисту населення до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій.

Перелік умов, за яких житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період) передбачені п. 14 Положення № 848.

Відповідно до п. 43 Положення № 848 для призначення житлової субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи - за фактичним місцем проживання):

заяву;

декларацію;

довідки про доходи - у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;

копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);

договір наймання (оренди) житла (у разі наявності);

рішення суду (в разі наявності);

інші документи, які не передбачені цим пунктом, але відповідно до цього Положення необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби).

Під час прийому документів для призначення житлової субсидії забороняється вимагати від громадян документи, подання яких не передбачено цим Положенням (п. 48 Положення № 848).

У разі коли документи, передбачені пунктом 43 цього Положення, подано не в повному обсязі, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує заявника про необхідність подання таких документів. Питання призначення житлової субсидії розглядається структурним підрозділом з питань соціального захисту населення за умови надходження документів, які не були подані одночасно із заявою, протягом 30 днів з дня подання заяви (п. 49 Положення № 848).

Громадянин, який звернувся за призначенням житлової субсидії, має право надавати структурному підрозділу з питань соціального захисту населення додаткові документи, що не передбачені цим Положенням, але необхідні для прийняття об`єктивного рішення (п. 49 Положення № 848).

Громадянин несе відповідальність за подані відомості в заяві, декларації, інших документах, що вплинули на встановлення права на призначення житлової субсидії та на визначення її розміру (п. 49 Положення № 848).

Відповідно до п. 50 Положення № 848 для призначення житлових субсидій на запит структурних підрозділів з питань соціального захисту населення у п`ятиденний строк з дня його отримання подаються відомості про:

доходи осіб та сплату єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування Пенсійним фондом України у порядку, встановленому Пенсійним фондом України та Мінсоцполітики;

доходи осіб з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, а також групу платників єдиного податку, до якої належить фізична особа - підприємець, що обрала спрощену систему оподаткування, - ДПС у порядку, встановленому Мінсоцполітики та Мінфіном;

перетин державного кордону особами, у яких обов`язково зазначаються дати перетину державного кордону, - Держприкордонслужбою;

наявність в осіб транспортних засобів - уповноваженими органами МВС у порядку, встановленому Мінсоцполітики та МВС;

реквізити документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство або право іноземця або особи без громадянства на законних підставах перебувати на території України, - ДМС у порядку, встановленому Мінсоцполітики та МВС;

склад зареєстрованих у житлових приміщеннях (будинках) осіб - органами місцевого самоврядування або уповноваженими ними органами;

забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами - управителями, об`єднаннями, виконавцями комунальних послуг, у яких зазначається:

- розмір цін і тарифів на житлово-комунальні послуги і платежів за такі послуги;

- розмір внесків/платежів об`єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком та комунальні послуги в такому будинку.

суму простроченої понад три місяці (на дату подання такої інформації) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, строк позовної давності якої не минув, а також суму простроченої понад три місяці (на дату подання такої інформації) заборгованості з оплати абонентського обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньо будинкових систем про надання комунальних послуг.

До суми такої заборгованості за послугу з постачання та розподілу природного газу не включається заборгованість, що нарахована виконавцем комунальної послуги з посиланням на рішення суду щодо норм споживання природного газу побутовими споживачами у разі відсутності лічильників газу та у зв`язку з приведенням об`ємів використаного природного газу побутовими споживачами у відповідність із стандартними умовами.

Якщо звернення за призначенням субсидії надійшло через Портал Дія, відповідний структурний підрозділ з питань соціального захисту населення отримує необхідну для призначення субсидії інформацію згідно з Порядком організації електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, затвердженимпостановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 357Деякі питання організації електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів(Офіційний вісник України, 2018 р., № 41, ст. 1450).

Згідно з п. 50-1 Положення № 848 проведення перевірки достовірності даних, що надійшли від осіб, які звертаються за призначенням житлових субсидій, здійснюється на підставі даних, зокрема отриманих шляхом автоматизованого доступу, з:

Державного реєстру речових прав на нерухоме майно - про право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок);

Державного реєстру актів цивільного стану громадян - про державну реєстрацію шлюбу, розірвання шлюбу, народження, смерті осіб;

Єдиного реєстру боржників - про заборгованість за виконавчими провадженнями щодо стягнення аліментів;

Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - про зареєстрованих фізичних осіб - підприємців.

Структура та формат інформаційних файлів, що передаються та приймаються в порядку взаємодії інформаційних систем, визначаються Мінсоцполітики та Мін`юстом шляхом прийняття спільних рішень, які оформлюються окремими протоколами.

Визначена цим пунктом процедура взаємодії інформаційних систем діє до підключення відповідних інформаційних систем до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів відповідно до Положення про електронну взаємодію державних електронних інформаційних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606(Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455).

Відповідно до п.50-2 Положення № 848 проведення перевірки даних, зазначених у підпунктах 4 і 10 пункту 14 цього Положення, здійснюється, зокрема, на підставі рекомендацій Мінфіну щодо виявлених не відповідностей, що впливають на встановлення права на житлову субсидію, отриманих відповідно до Закону УкраїниПро верифікацію та моніторинг державних виплат. Інформаційний обмін здійснюється у порядку, встановленому Мінфіном та Мінсоцполітики.

Відомості, зазначені в пункті 50 цього Положення, можуть надаватися структурному підрозділу з питань соціального захисту населення у вигляді довідок, даних на електронних носіях інформації тощо (пункт 51 Положення № 848).

Відомості, зазначені в абзацах восьмому - дванадцятому пункту 50 цього Положення, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення можуть отримувати також від організацій, що здійснюють нарахування плати за житлово-комунальні послуги, внесків/платежів об`єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком за договорами з управителями або об`єднаннями, виконавцями комунальних послуг, інформаційно-обчислювальних центрів, розрахункових центрів, центрів нарахування плати за житлово-комунальні послуги, центрів муніципальних систем управління тощо (п. 52 Положення № 848).

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 10 календарних днів від інших підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для призначення житлових субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за їх призначенням (пункт 56 Положення № 848).

У разі коли документи, передбачені пунктом 43 цього Положення, подано не в повному обсязі, житлова субсидія призначається за умови надходження документів, яких не подано одночасно із заявою, протягом 30 днів з дня подання заяви (пункт 57 Положення № 848).

Пунктом 60 Положення № 848 визначено, що структурним підрозділом з питань соціального захисту населення протягом 10 календарних днів з дня подання зазначених документів та отримання інформації відповідно до пункту 50 цього Положення приймається рішення про:

призначення житлової субсидії;

не призначення житлової субсидії (у разі, коли за результатами розрахунку житлової субсидії її розмір має нульове або від`ємне значення);

відмову в призначенні житлової субсидії.

У разі прийняття рішення про призначення (не призначення) житлової субсидії структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє заявнику про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дня його прийняття. При цьому структурний підрозділ з питань соціального захисту населення самостійно обирає форму такого повідомлення (в паперовому або електронному (за наявності адреси електронної пошти) вигляді та спосіб для повідомлення (особиста бесіда, поштовий зв`язок, смс-повідомлення, електроні засоби зв`язку, електронна пошта (за наявності), повідомлення через Портал Дія). (п. 61 Положення № 848).

У разі прийняття рішення про відмову в призначенні житлової субсидії структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє заявнику про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дня його прийняття. При цьому структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує заявника про прийняте рішення в паперовому вигляді з врученням відповідного повідомлення під особистий підпис із зазначенням причин відмови і порядку оскарження прийнятого рішення (п. 62 Положення № 848).

Згідно з пунктом 69 Положення № 848 житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону і розраховується:

на неопалювальний сезон - з 1 травня по 30 вересня;

на опалювальний сезон - з 1 жовтня по 30 квітня.

Якщо до складу домогосподарства входить особа, яка має право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг, субсидія призначається з місяця, що настає за місяцем, в якому нараховано пільги, але не раніше місяця подання заяви.

Житлова субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається один раз на календарний рік за особистим зверненням громадян (п. 72 Положення № 848).

Житлова субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива і на оплату житлово-комунальних послуг призначається на календарний рік. При цьому житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з місяця звернення за її призначенням до кінця поточного календарного року (п. 73 Положення № 848).

Матеріалами справи підтверджено, що позивач отримував пільги у розмірі 100-процентної знижки плати за користування житлово- комунальними послугами в межах норм, встановлених законодавством.

Разом з тим, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022 № 2102-ІХ, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком.

Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова від 07 березня 2022 року № 215 «Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану».

Пунктом 1 Постанови № 215 (в редакції від 12.03.2022 року) установлено, що нарахування та виплата грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану на території адміністративно-територіальних одиниць, де структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) не мають можливості забезпечити підготовку виплатних документів та проведення фінансування, здійснюється з урахуванням таких особливостей:

1) виплату грошових допомог, пільг та житлових субсидій здійснює акціонерне товариство Державний ощадний банк України (далі - АТ Ощадбанк) шляхом перерахування коштів на банківський рахунок (за стандартом IBAN) в банку, в якому відкрито рахунок одержувача, або здійснення грошових переказів через міжнародну платіжну систему MY;

2) фінансування виплат грошових допомог, пільг та житлових субсидій проводиться Міністерством соціальної політики на підставі наявних в базах даних державного підприємства Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики даних щодо одержувачів грошових допомог, пільг та житлових субсидій.

Державне підприємство Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики формує інформацію (реєстри) щодо одержувачів грошової допомоги, пільг та житлових субсидій, які перебувають на обліку в органах соціального захисту населення, які не мають можливості забезпечити підготовку виплатних документів та забезпечити проведення фінансування виплат:

щодо одержувачів, які отримували виплати через уповноважені банки, - для перерахування АТ Ощадбанк коштів на банківський рахунок (за стандартом IBAN) в банку, в якому відкрито рахунок одержувача;

щодо одержувачів, які отримували виплати через відділення організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання, - для здійснення грошових переказів через міжнародну платіжну систему MY.

Виплата грошових переказів через міжнародну платіжну систему MY регулюється нормативно-правовими актами Національного банку та правилами АТ «Ощадбанк.»

АТ «Ощадбанк» на кожне 1 число місяця інформує Міністерство соціальної політики про здійснені виплати грошових переказів одержувачам.

У разі коли протягом 60 календарних днів з дати зарахування переказів АТ «Ощадбанк» одержувачам грошової допомоги, пільг та житлової субсидії одержувачі не звернулися за отриманням грошових переказів, відповідні кошти повертаються до АТ Ощадбанк для їх повернення Міністерству соціальної політики не пізніше трьох робочих днів після закінчення такого періоду разом з реєстрами осіб, яким не здійснено виплату грошового переказу. Плата за оброблення електронних реєстрів через міжнародну платіжну систему MY банку не справляється;

3) зарахування грошових допомог, пільг та житлових субсидій на банківські рахунки (за стандартом IBAN) банкам, в яких відкриті рахунки одержувачів, здійснюється за умови збігу інформації про банківський рахунок, відкритий на ім`я особи, прізвища, імені, по батькові (за наявності), реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) та відсутності у банку даних про смерть особи, набрання законної сили рішенням суду про визнання його безвісно відсутнім або оголошення померлим.

Незараховані суми коштів не пізніше ніж протягом наступного операційного дня після надходження коштів повертаються банками до АТ «Ощадбанк» для їх повернення Міністерству соціальної політики протягом трьох операційних днів після надходження коштів від банків. Водночас АТ «Ощадбанк» подає Міністерству соціальної політики в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису інформацію про прізвище, ім`я та по батькові (за наявності) одержувача, банківський рахунок (за стандартом IBAN), причини не зарахування коштів, суму і дату повернення коштів на рахунок Міністерства.

Плата за розрахунково-інформаційне обслуговування під час оброблення електронних розрахункових документів в системі електронних платежів Національного банку не справляється;

4) інформація (реєстри) про одержувачів соціальної допомоги, пільг та житлових субсидій подається Міністерству соціальної політики з накладеною кваліфікованою електронною печаткою за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України для подальшої передачі АТ Ощадбанк.

Інформаційна взаємодія Пенсійного фонду України і АТ «Ощадбанк» здійснюється за форматами та механізмом, визначеними договорами про інформаційну взаємодію для Програми є Підтримка.

Інформаційний обмін між Пенсійним фондом України, державним підприємством Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики та Міністерством соціальної політики здійснюється внутрішніми захищеними каналами зв`язку.

Пунктом 2 Постанови КМУ № 215 (в редакції від 12.03.2022 року) передбачено, що виплата грошових допомог, пільг та житлових субсидій у разі застосування положень цієї постанови здійснюється без дотримання вимог Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (ЗП України, 1996 р., № 2, ст. 76; Офіційний вісник України, 2019 р., № 69, ст. 2390), Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 373Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі (Офіційний вісник України, 2019 р., № 36, ст. 1263; 2020 р., № 3, ст. 161), та Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплати послуг окремим категоріям населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 р. № 1101 Деякі питання виплати державної соціальної допомоги (Офіційний вісник України, 2020 р., № 4, ст. 210), Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг (Офіційний вісник України, 2014 р., № 80, ст. 2271; 2015 р., № 70, ст. 2312).

Інформаційна взаємодія в рамках виконання цієї постанови здійснюється за взаємоузгодженими параметрами без укладення окремого договору між АТ «Ощадбанк» та Міністерством соціальної політики.

Пунктом 3 зазначеної постанови КМУ, встановлено, що орган соціального захисту населення протягом двох місяців з дати припинення чи скасування дії правового режиму воєнного стану проводить звірку інформації про виплачені згідно з цією постановою грошові допомоги, пільги та житлові субсидії з метою запобігання повторній виплаті та у разі потреби проводить перерахунок їх розміру.

З огляду на викладене, суд зазначає, що територіальні органи Пенсійного фонду України уповноважені на призначення і виплати житлових субсидій згідно постанови КМУ№ 848 від 07.03.2022, з 01.12.2022 року.

У спірних правовідносинах електронну картку ОСОБА_1 було вилучено з районної бази даних Реєстру, оскільки він підпадає під дію Закону № 3551. Воднораз, такі дії Департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради призвели до того, що упродовж березеня листопада 2022 року позивач не отримував пільги, які встановлені для нього законодавством як інваліду війни ІІІ групи.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2022 року № 1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» функції з нарахування та виплати пільг передано Пенсійному фонду України.

До 20 грудня 2022 року виконано міграцію даних з районної бази даних про пільговиків та передано її захищеними каналами зв`язку ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» для подальшої передачі Пенсійному фонду України та до 01 квітня 2023 року згідно з актами приймання-передачі передано особові справи одержувачів, накопичені за п`ять років, до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.

Із січня 2023 року наповнення та підтримання в актуальному стані бази даних ЄДАРП покладено саме на Пенсійний фонд України, .

Відповідно до Положення про Реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117 (зі змінами), надання інформації щодо відомостей про нарахування пільг (вид і сума) здійснює Пенсійний фонд України.

За таких обставин, з метою належного захисту прав позивача, керуючись вимогами статті 9 КАС України, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають частковому задоволенню, шляхом визнання протиправними дій щодо припинення Департаментом соціальної політики Кропивницької міської ради нарахування та виплати пільг на житлово-комунальні послуги з березня 2022 року по 01.12.2022 року та зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області здійснити перерахунок та виплату позивачу пільг на житлово-комунальні послуги з березня 2022 року по грудень 2022 року.

Судові витрати щодо сплати судового збору, які підлягали б розподілу на підставі статті 139 КАС України, у справі відсутні. Докази понесення позивачем інших судових витрат наразі суду не подані.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 139, 143, 242-246, 255, 260-263, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 ; адреса: АДРЕСА_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 20632802; адреса: вул. Соборна, 7-а, м. Кропивницький, 25006), Департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради (вул. Архітектора Паученка, 41/26, м. Кропивницький, 25006 про визнання дій протиправними та зобов`язати вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради щодо нарахування та виплати не в повному обсязі пільг на житлово-комунальні послуги ОСОБА_1 з 01.03.2022 року по 30.11.2022 року.

Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області щодо непроведення перерахунку ОСОБА_1 пільг за житлово-комунальні послуги за період з 01.03.2022 року по 30.11.2022 року.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області здійснити перерахунок та виплату ОСОБА_1 пільг на житлово-комунальні послуги за період 01.03.2022 року по 30.11.2022 року.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Копію рішення скерувати сторонам у справі.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтями 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржене у 30-денний строк з дня його складення до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду О.В. КРАВЧУК

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2024
Оприлюднено07.10.2024
Номер документу122093757
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому числі

Судовий реєстр по справі —340/1108/24

Ухвала від 25.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 16.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Рішення від 30.09.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. КРАВЧУК

Ухвала від 08.03.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. КРАВЧУК

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні