Справа № 420/30668/24
УХВАЛА
03 жовтня 2024 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Стефанов С.О., розглянувши матеріали адміністративного позову Комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» до Південного офісу Держаудитслужби, треті особи: ФОП ОСОБА_1 , Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради, про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, -
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду 30 вересня 2024 року надійшов адміністративний позов Комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» до Південного офісу Держаудитслужби, треті особи: ФОП ОСОБА_1 , Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради, в якому позивач просить суд:
- визнати протиправним та скасувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-11-003394-а за предметом закупівлі ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління опублікований 16.09.2024 Південним офісом Держаудитслужби в частині порушення - вимог пункту 43 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей;
- стягнути судові витрати з Південного офісу Держаудитслужби, код ЄДРПОУ 40477150, на користь Комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання», ЄДРПОУ 00182082, у розмірі 3028,00 грн.
Позовна заява сформована за допомогою системи «Електронний суд» 30.09.2024 року.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Вимоги до форми та змісту позовної заяви визначені статтею 160 КАС України.
Відповідно до ч. 1 цієї статті, у позовній заяві позивач викладає свої вимоги щодо предмета спору та їх обґрунтування.
Згідно з п. 2 ч. 5 ст. 160 КАС України, в позовній заяві зазначається повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України), реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, адреса електронної пошти, відомості про наявність або відсутність електронного кабінету.
Дослідивши позовну заяву, судом встановлено, що позивачем у якості учасників справи зазначено третіх осіб - ФОП ОСОБА_1 , КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради.
Правовий статус третіх осіб в адміністративному судочинстві визначений статтею 49 КАС України, яка поділяє їх на третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору, та третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета.
Так, згідно приписів ч. 1 ст. 49 КАС України, треті особи, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору, можуть вступити у справу до закінчення підготовчого провадження або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, пред`явивши позов до однієї або декількох сторін. Задоволення позову таких осіб має повністю або частково виключати задоволення вимог позивача до відповідача. У разі вступу третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору, розгляд адміністративної справи за клопотанням учасника справи починається спочатку.
Відповідно до ч. 2 ст. 49 КАС України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
При цьому, згідно вимог ч. 4 ст. 49 КАС України, у заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.
Натомість позивачем у позовній заяві не визначено статус третіх осіб - ФОП ОСОБА_1 та КНП «Одеський обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради.
Згідно з приписами ч. 1, 2 ст. 161 КАС України до позовної заяви додаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.
У разі подання позовної заяви та доданих до неї документів в електронній формі через електронний кабінет до позовної заяви додаються докази надсилання її копії та копій доданих документів іншим учасникам справи з урахуванням положень статті 44 цього Кодексу.
Суб`єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову в паперовій формі зобов`язаний додати до позовної заяви доказ надіслання листом з описом вкладення іншим учасникам справи копій позовної заяви та доданих до неї документів. Таке надсилання може здійснюватися в електронній формі через електронний кабінет з урахуванням положень статті 44 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 9 ст. 44 КАС України у разі подання до суду в електронній формі заяви по суті справи, зустрічного позову, заяви про збільшення або зменшення позовних вимог, заяви про зміну предмета або підстав позову, заяви про залучення третьої особи, апеляційної скарги, касаційної скарги та документів, що до них додаються, учасник справи зобов`язаний надати до суду доказ надсилання цих матеріалів іншим учасникам справи.
Такі документи в електронній формі направляються з використанням Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи або її окремої підсистеми (модуля), що забезпечує обмін документами, шляхом надсилання до електронного кабінету іншого учасника справи, а у разі відсутності у іншого учасника справи електронного кабінету чи відсутності відомостей про наявність у іншого учасника справи електронного кабінету - в паперовій формі листом з описом вкладення.
Всупереч вказаним вимогам, до позовної заяви, яка надійшла до суду в електронній формі через систему «Електронний суд», не додано докази надсилання третій особі копії позовної заяви з додатками у паперовій формі листом з описом вкладення.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Отже, позовна заява не відповідає вимогам ч.ч.1, 2 ст.169, ч. 4 ст. 161 КАС України.
Відповідно до ч.1 ст.169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
На підставі викладеного, суд вважає, що адміністративний позов підлягає залишенню без руху та роз`яснює позивачу, що виявлені недоліки мають бути усунуті шляхом надання позовної заяви, оформленої відповідно до вимог ст. 160, ст. 161 КАС України, а саме: - визначення статусу зазначених у позові третіх осіб, відповідно до вимог ст. 49 КАС України, надати докази направлення адміністративного позову третій особі згідно з вимогами ст. 44 КАС України;
Керуючись ст.ст. 49, 160, 161, 169, 248, 256, 293 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Адміністративний позов Комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» до Південного офісу Держаудитслужби, треті особи: ФОП ОСОБА_1 , Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради, про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі - залишити без руху.
Надати позивачу 5-ти денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання ухвали.
Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.
Суддя С.О. Стефанов
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2024 |
Оприлюднено | 07.10.2024 |
Номер документу | 122094445 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Стефанов С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні