Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 жовтня 2024 року Справа № 520/16413/23
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Садової М.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "КОЛ ТРЕЙД" до головного управління ДПС у Харківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
у с т а н о в и в :
позивач звернувся до суду із адміністративним позовом до відповідача у якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 17.05.2023 № 0123430414 про порушення граничних строків реєстрації податкових накладних та вирішити питання розподілу судових витрат.
В обґрунтування позову покликається на те, що податкові накладні подано на реєстрацію до контролюючого органу у граничні строки для реєстрації у ЄРПК з дотриманням норм ПК України, що підтверджено належними доказами. Вважає податкове повідомлення-рішення від 17.05.2023 щодо застосування штрафу за затримку реєстрації податкових накладних протиправним, а відтак просить таке скасувати. У відповідності до ст. 135 КАС України просить вирішити питання розподілу судових витрат.
Відповідач подав до суду відзив, який містить заперечення на позов. Наводить аргументи про те, що податкові накладні зареєстровано у ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації, що підтверджено квитанціями про їх реєстрацію у відповідному реєстрі, у зв`язку із чим складено акт перевірки та ухвалено оспорюване податкове повідомлення-рішення. Просить у позові відмовити.
Ухвалою суду від 08.08.2024 справу прийнято до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Відтак розгляд і вирішення адміністративної справи проводиться за правилами письмового провадження на підставі матеріалів справи.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши дійсні обставини справи та перевіривши їх доказами, суд прийшов до наступного з огляду на таке.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (підпункт 1.1 статті 1 Податкового кодексу України).
Суд не встановив підстав для застосування положень пункту 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії карантину. Реєстрація таких податкових накладних була здійснена вже у період дії Закону № 2260-ІХ з набранням чинності якого (з 27.05.2022) припинили застосовуватися положення пункту 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії карантину.
Тому застосуванню до спірних правовідносин підлягають положення, визначені пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.
Як передбачає пункт 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку-продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції відповідно до ПК України.
Згідно з пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
З аналізу вказаних правових норм слідує, що на платника податків покладено обов`язок щодо реєстрації податкової накладної в ЄРПН у строк встановлений податковим законодавством, а саме для податкових накладних складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені, а для податкових накладних складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Порушення вказаних строків реєстрації податкових накладних свідчить про наявність порушення, за яке передбачена відповідальність у вигляді штрафу в залежності від терміну такого порушення, що передбачено пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України.
Суд установив, відповідачем проведено камеральну перевірку ТОВ «КОЛ ТРЕЙД» та установлено порушення позивачем граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, чим порушено п. 201.10 ст. 201 ПК України. Так, відповідачем у акті зазначено, що підприємством здійснено несвоєчасну реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування при виникненні податкових зобов`язань за жовтень 2022 року, грудень 2022 року /а.с. 14-17/.
17 травня 2022 року відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0123430414 (форми «Н»). Встановлено порушення податкового законодавства щодо порушення граничних строків реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних. Донараховано позивачу штрафні санкції у розмірі 10124,39 гривень.
Відповідно до додатку до податкового повідомлення-рішення від 17.05.2023 надано розрахунок штрафних санкцій, у якій вказано наступні дані:
дата виписки податкової накладної №1, 26.10.2022, граничний термін реєстрації 15.11.2022, дата реєстрації у ЄРПН 16.11.2022, кількість днів затримання реєстрації 1, сума ПДВ 96739,89 грн, розмір штрафу 10 %, сума штрафу 9673,99 грн;
дата виписки податкової накладної №2, 31.10.2022, граничний термін реєстрації 15.11.2022, дата реєстрації у ЄРПН 16.11.2022, кількість днів затримання реєстрації 1, сума ПДВ 4504,00 грн, розмір штрафу 10 %, сума штрафу 450,40 грн;
дата виписки податкової накладної № 3, 15.12.2022, граничний термін реєстрації 31.12.2022, дата реєстрації у ЄРПН 05.01.2023, кількість днів затримання реєстрації 5, сума ПДВ 0,04 грн, розмір штрафу 10 %, сума штрафу 0,00 грн. Загальний розмір штрафних санкцій 10124,39 грн /а.с. 11/.
Позивач наводить аргументи про те, що оспорюване рішення є протиправним та просить таке скасувати, а тому звернувся до суду за захистом свого порушеного права.
Суд установив, 15.11.2022 об 15:12 позивачем направлено за допомогою електронного зв`язку до Держаної податкової служби, податкову накладну № 1, текст J1201013, постачальник ТОВ «КОЛ ТРЕЙД», отримувач ТОВ «КВФ «РОМА». Опис товару дизельне паливо /а.с. 18/.
15.11.2022 об 15:12 позивачем направлено за допомогою електронного зв`язку до Держаної податкової служби, текст J1201013, податково накладна № 2, постачальник ТОВ «КОЛ ТРЕЙД», отримувач ТОВ «КВФ «РОМА». Опис товару дизельне паливо. /а.с. 20/.
05.01.2023 об 18:01 позивачем направлено за допомогою електронного зв`язку до Держаної податкової служби , текст J1201213, податкову накладну № 3, постачальник ТОВ «КОЛ ТРЕЙД», отримувач ТОВ «КВФ «РОМА». Опис товару-компенсація вартості перевезення вантажу /а.с. 22/.
Суд із акту камеральної перевірки установив, що податкову накладну №1 та № 2 зареєстровано 16.11.2022, податкову накладну №3 зареєстровано 05.01.2023.
Дані обставини також підтверджено квитанціями про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН, а саме № 1 від 16.11.2022 об 08:10:15, № 2 від 16.11.2022 об 08:10:37, № 3 від 05.01.2023 об 08:29:21, реєстром операцій СЕА ПДВ /а.с. 40-48/.
Відповідно до пункту 8, 9 розділу ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 "Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами" (далі - Порядок № 557) передбачено, що перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня. Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком № 557, формується друга квитанція. Друга квитанція є підтвердженням про прийняття або неприйняття в контролюючому органі електронного документа.
Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану" від 15 березня 2022 року № 2120-IX підпункт 69.18. пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ викладено в наступній редакції: "Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 години до 18 години.
Якщо протягом наступного операційного дня після операційного дня, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається не пізніше наступного операційного дня".
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до ЄРПН, звіряння даних, що містяться у виданих платникам ПДВ - отримувачам (покупцям) товарів (послуг) податковій накладній та/або розрахунку коригування, з відомостями, які містяться у Реєстрі, визначено Порядком ведення Єдиного державного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі - Порядок №1246).
У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні: операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації.
Пункт 3 вказаного Порядку визначає, що операційний день триває в робочі дні з 08:00 години до 20:00 години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.
Відповідно до пункту 11 Порядку №1246 після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку/коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.
Згідно з пунктом 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС (пункт 14 Порядку №1246).
З аналізу зазначених норм ПК України та Порядку №1246 слідує, що прийняття чи неприйняття податкових накладних, надісланих засобами електронного зв`язку, відбувається на автоматичному рівні з урахуванням особливостей електронного документообігу у межах операційного дня, який відповідно до Порядку №1246 триває у робочі дні з 8 години 00 хвилин до 20 години 00 хвилин. Податковий орган в будь-якому випадку зобов`язаний протягом операційного дня надіслати платнику податку одну з квитанцій: або про прийняття податкової накладної, або про її неприйняття із зазначенням відповідних причин, або зупинення реєстрації податкової накладної.
Оскільки законодавством встановлено чіткі та обмежені строки для реєстрації податкових накладних, задля уникнення порушення платником податків граничних строків для реєстрації податкових накладних у випадку, коли гранична дата припадає на вихідний чи святковий день, положеннями Порядку №1246 та пункту 201.10 статті 201 ПК України встановлено, що якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Такі висновки суду узгоджуються із висновками у постанові Верховного Суду від 26 листопада 2018 року у справі №826/19172/16.
За усталеною практикою Верховного Суду (постанови від 23 липня 2019 року у справі №620/3609/18, від 14 серпня 2018 року у справі №803/1583/17, від 30 січня 2018 року у справі № 815/2745/17, №816/390/17 від 2 липня 2019 року у справі № 2340/3802/18, від 20 серпня 2019 року у справі № 1640/3125/18) вчинення платником податків всіх залежних від нього дій для своєчасної реєстрації податкової накладної, яка не відбулась внаслідок протиправної поведінки суб`єкта владних повноважень, від якого залежало забезпечення можливості належним чином виконати цей обов`язок, унеможливлює притягнення такого платника податків до відповідальності.
З огляду на викладене суд прийшов до переконання про те, що сторонами не подано першої квитанції №1 про прийняття податкових накладних № 1 та № 2, які надіслані позивачем протягом операційного дня, а відтак такі слід вважати зареєстрованими протягом операційного дня, коли їх було надіслано платником податків на адресу контролюючого органу. Натомість відповідачем подано ряд доказів, а саме: квитанції про реєстрацію, реєстр операцій, додаток до акту перевірки, однак такі дані підтверджуються момент реєстрації податкових накладних у ЄРПН, хоч примірник квитанцій № 1 про прийняття податкових накладних № 1 та № 2 зберігається у ДПС та такі, на переконання суду, містять відомості про доставку спірних накладних до контролюючого органу, однак суду не надані.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 77 цього Кодексу в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У зв`язку із чим, суд приймає до уваги подані докази стороною позивача щодо подання спірних податкових накладних саме 15.11.2022 № 1 та № 2; позивачем вчинено дії щодо своєчасності подання вказаних податкових накладних, які були надіслані за допомогою електронного зв`язку та підписані кваліфікованим цифровим підписом позивача протягом операційного дня 15.11.2022 (вівторок, робочий день) об 15:12 год, адже жодних доказів, які б спростовували такі дані суду не надано, хоч обов`язок доказування правомірності своїх рішень покладено саме на суб`єкта владних повноважень.
Встановлена нормою пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України відповідальність платника податку на додану вартість за порушення граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу для реєстрації податкової накладної та /або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН, у вигляді накладення штрафу може застосовуватися в разі якщо платник податку не надав (не надіслав) податкову накладну (розрахунок коригування) ДПС у строк, встановлений цією статтею.
Суд вважає, що в даному випадку немає вини платника податків в несвоєчасній реєстрації податкових накладних № 1 та № 2 від 26.10.2022 та 31.10.2022 відповідно, оскільки платником податків виконано свій обов`язок, щодо своєчасного направлення на реєстрацію податкових накладних, проте такі не було зареєстровано з причин, які не залежать від його волі.
Крім того, дана спірна ситуація повністю врегульована п.201.10 ст.201 ПК України, відповідно до якого якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, безпідставним є твердження контролюючого органу про порушення реєстрації даних податкових накладних № 1 та № 2 на 1 день, а відтак оскаржуване податкове повідомлення-рішення в частині штрафної санкції в розмірі 10124,39 грн за порушення термінів реєстрації податкових накладних № 1 від 26.10.2022 та № 2 від 31.10.2022 є протиправним та підлягає до скасування в цій частині.
Щодо податкової накладної № 3, дата складання 15.12.2022, граничний термін реєстрації 31.12.2022, позивач наводить аргумент про те, що ураховуючи святкові вихідні дні така подана на реєстрації першого робочого дня після святкових вихідних 04.01.2023. Натомість відповідач у відзиві наводить аргументи про те, що у 2023 році святкові вихідні відсутні, у зв`язку із запровадження в Україні воєнного стану, а відтак з 02.01.2023 по 04.01.2023 були робочі дні.
Відповідно до підпункту 69.18 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України прямо встановлено, що у період воєнного стану платник податку не може зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування до податкової накладної в ЄРПН у святковий чи вихідний день, у тому числі, якщо такий день є граничним днем їх реєстрації та у робочі дні після 18-00 години..
Суд зазначає, що граничним терміном реєстрації податкової накладної №3 від 15.12.2022 був 31 грудня 2022 року (субота, вихідний день).
Проте позивач не дотримався згаданих вимог підпункту 69.18 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України та зареєстрував податкові накладні поза межами встановленого часу.
Суд критично оцінює посилання позивача на те, що податкову накладну № 3 подав на реєстрації з урахуванням вихідних святкових днів, оскільки жодної норми, яка б передбачала можливість перенесення останнього дня реєстрації, який припадає на вихідний день, на перший робочий день не передбачено, адже підпункту 69.18 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України передбачено неможливість реєстрації податкової накладної, а не про можливість перенесення вчинення такої дії.
Суд звертає увагу на те, що внесення змін до порядку реєстрації податкових накладних є тимчасовим заходом, запровадженим на період дії воєнного стану з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків (відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» від 15.03.2022 №2120-ІХ).
Запровадження таких тимчасових заходів на період воєнного стану узгоджується з положеннями статті 64 Конституції України, згідно з якими в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.
Враховуючи наведене вище суд прийшов висновку про те, що позивачем вчинено реєстраційні дії поза межами строку, визначеного пунктом 201.10 статті 201 ПК України, а відтак позивач вчинив порушення і притягнення до відповідальності за нього є правомірним.
Будь-яких інших фактичних даних, які б мали значення для вирішення справи суд не встановив.
З огляду на викладене вище суд прийшов висновку про задоволення позову частково.
У відповідності до ст. 139 КАС України, з урахуванням пропорційності задоволення позовних вимог, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача стягнути на користь позивача судовий збір у сумі 1894,00 грн.
Керуючись статтями 241-246, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
у х в а л и в :
адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "КОЛ ТРЕЙД" до головного управління Державної податкової служби у Харківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення головного управління Державної податкової служби в Харківській області від 17 травня 2023 року № 0123430414 в частині застосування штрафу за затримку реєстрації податкових накладних: № 1, дата складання 26.10.2022, сума штрафної санкції 9673,99 грн; № 2, дата складання 31.10.2022, сума штрафної санкції 450,40 грн.
В решті позовних вимог відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань головного управління Державної податкової служби в Харківській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю "КОЛ ТРЕЙД" судовий збір в сумі 1894,00 грн.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи:
позивач товариство з обмеженою відповідальністю "КОЛ ТРЕЙД" , місцезнаходження - місто Харків, вул. Чичибабіна, будинок № 3, квартира № 39, код ЄДРПОУ 43874399;
відповідач головне управління Державної податкової служби у Харківській області місцезнаходження місто Харків, вулиця Григорія Сковороди, будинок № 46, код ЄДРПОУ 43983495.
Повне судове рішення складено та підписано суддею 04.10.2024.
Суддя М. І. Садова
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2024 |
Оприлюднено | 07.10.2024 |
Номер документу | 122095099 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Садова М.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні