КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 жовтня 2024 року справа №320/42934/23
Суддя Київського окружного адміністративного суду Марич Є.В., розглянувши порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ТОВ "Нафтогаз Трейд Плюс" до Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтогаз Трейд Плюс» (далі позивач, ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс») з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві (далі відповідач, ГУ ДПС у м. Києві), в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми «ПС» від 31.07.2023 № 0514340902, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в розмірі 1 000 000,00 грн;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми «ПС» від 31.07.2023 № 0514350902, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в розмірі 500 000,00 грн;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення форми «ПС» від 31.07.2023 № 0514330902, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в розмірі 1 020,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог зазначив, що не погоджується з висновками акту перевірки, оскільки ним надано контролюючому органу усі необхідні документи на підтвердження своєї діяльності з оптової торгівлі пального, а реалізація пального здійснювалась шляхом перевантаження з пересувних акцизних складів на пересувні акцизні склади, що не потребує ліцензії. У зв`язку з чим, позивач вважає податкові повідомлення-рішення від 31.07.2023 № 0514350902, № 0514340902 та № 0514330902 протиправними, такими, що не ґрунтується на нормах закону та підлягають скасуванню.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження; запропоновано відповідачу подати відзив на позовну заяву та витребувано докази.
Представником ГУ ДПС у м. Києві подано відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що не погоджується з висновками викладеними в адміністративному позові позивача, вважає їх такими, що не підлягають задоволенню, а винесені податкові повідомлення-рішення є правомірними та прийняті з урахуванням вимог чинного законодавства, просив відмовити у задоволенні позову.
Провівши підготовчі дії, які необхідні для всебічного та об`єктивного розгляду і вирішення адміністративної справи, ухвалою суду від 13.06.2024 закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.
Сторони прибули у судове засідання.
Представник позивача позовні вимоги підтримав, просив суд позов задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував з підстав, викладених у відзиві, просив суд відмовити у задоволенні позову.
Суд за згодою сторін перейшов до розгляду справи по суті в порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами і доказами.
Розглянувши документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
На підставі пп. 19-1.1.4, пп.19-1.1.14, пп.19-1.1.16, пп.19-1.1.17 п.19-1.1 ст.19-1, керуючись пп.20.1.6, пп.20.1.8, пп.20.1.9, пп.20.1.10, пп.20.1.11, пп.20.1.12, пп.20.1.13 п.20.1 ст.20, пп.75.1.3 п.75.1 ст.75, пп.80.2.5 п.80.2 ст.80 Розділу І п.69.2 підрозділу 10 Розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (зі змінами та доповненнями), Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», іншими нормативними актами, контроль за дотриманням яких покладено на територіальні органи ДПС та відповідно до наказу від 10.05.2023 № 2063-п ГУ ДПС у м. Києві проведено фактичну перевірку ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» з метою здійснення функцій визначених законодавством у сфері ліцензування, виробництва, придбання, зберігання, реалізації, транспортування та обліку пального, за результатами якої контролюючим органом складено акт від 02.06.2023 № 41884/Ж5/26-15-09-02/42808593.
Фактичною перевіркою встановлено порушення ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс», а саме:
- здійснення роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії, чим порушено ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»;
- використання витратомірів-лічильників, в яких відсутній позитивний результат повірки або оцінки відповідності, чим порушено пп.230.1.2 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України;
реалізація пального з місця оптової торгівлі без наявності ліцензії, чим порушено ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»;
- не надано договори оренди, паспорти на обладнання, яке використовується в ході господарської діяльності, а також не надано документальне підтвердження про місце фактичного виконання робіт із перевантаження газу контрагентам-покупцям, чим порушено п. 85.2 ст. 85 Податкового кодексу України;
- отримання пального для навантаження-розвантаження, зберігання пального в загальній кількості, що перевищує 1000 кубічних метрів (1 000 000 літрів) протягом календарного року на незареєстрований акцизний склад, чим порушено п. «б» абз. 6 пп.230.1.2 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України.
ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» 10.07.2023 засобами електронного зв`язку подано до ГУ ДПС у м. Києві заперечення на акт перевірки від 02.06.2023.
За результатами розгляду заперечень, відповідач листом від 24.07.2023 № 27486/1/26-15-09-02-07 повідомив ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» про часткове задоволення заперечень та скасування висновків акта щодо порушення ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» в частині роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії та пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України щодо відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності витратомірів-лічильників.
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, ГУ ДПС у м. Києві винесено податкові повідомлення-рішення:
- № 0514340902 від 31.07.2023, яким за порушення п. «б» абз. 6 пп.230.1.2 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України, застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в розмірі 1 000 000,00 грн;
- № 0514350902 від 31.07.2023, яким за порушення ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в розмірі 500 000,00 грн;
- № 0514330902 від 31.07.2023, яким за порушення п. 85.2 ст. 85 Податкового кодексу України, застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в розмірі 1 020,00 грн.
Не погоджуючись з вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, позивач звернувся зі скаргою до Державної фіскальної служби України.
Рішенням Державної фіскальної служби України про результати розгляду скарг від 18.10.2023 №31130/6/99-00-06-03-01-06 залишено без змін податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС у м. Києві від 31.07.2023 № 0514340902, № 0514350902 та № 0514330902, а скаргу позивача без задоволення.
Вважаючи податкові повідомлення-рішення протиправними та такими, що не відповідають вимогам законодавства, позивач звернувся з позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Підпункти 14.1.6., 14.1.6-1 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України встановлюють, що акцизний склад - це:
а) спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі - приміщення), розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів;
б) приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.
Акцизний склад пересувний - транспортний засіб (автомобільний, залізничний, морський, річковий, повітряний, магістральний трубопровід), на якому переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий на митній території України.
Транспортний засіб набуває статусу акцизного складу пересувного протягом періоду його використання для:
а) переміщення в ньому митною територією України пального або спирту етилового, що реалізується (крім пального або спирту етилового, що переміщується митною територією України прохідним транзитом або внутрішнім транзитом, визначеним підпунктом «а» пункту 2 частини другої статті 91 Митного кодексу України);
б) зберігання в ньому пального або спирту етилового на митній території України;
в) ввезення пального або спирту етилового на митну територію України, з якого сплачено акцизний податок або на умовах, визначених статтею 229 цього Кодексу.
Транспортний засіб, в якому переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий, право власності на які належить декільком розпорядникам акцизного складу пересувного, є декількома акцизними складами пересувними, кількість яких дорівнює кількості власників пального або спирту етилового, що переміщується та/або зберігається в такому транспортному засобі.
Транспортний засіб, в якому переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий, право власності на які переходить від одного суб`єкта господарювання до іншого, вважається іншим акцизним складом пересувним.
Не є акцизним складом пересувним:
- транспортний засіб, що використовується суб`єктом господарювання, який не є розпорядником акцизного складу та платником акцизного податку, для переміщення на митній території України власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки;
- паливний бак транспортного засобу.
Відповідно до підпунктів 14.1.224, 14.1.224-1 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України розпорядник акцизного складу - суб`єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб`єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.
Розпорядник акцизного складу пересувного суб`єкт господарювання - платник акцизного податку, який є власником пального або здійснює діяльність з виробництва спирту етилового та який з використанням транспортного засобу незалежно від того, кому належить такий транспортний засіб:
- реалізує або зберігає пальне або спирт етиловий;
- ввозить пальне на митну територію Україні, з якого сплачено акцизний податок або на умовах, визначених статтею 229 цього Кодексу.
При переході від одного суб`єкта господарювання до іншого права власності на пальне або спирт етиловий, що переміщується та/або зберігається у транспортному засобі, відбувається зміна розпорядника акцизного складу пересувного.
Пунктом 230.1 статті 230 ПК України визначено, що акцизні склади та акцизні склади пересувні утворюються з метою підвищення ефективності роботи із запобігання та боротьби з незаконним виробництвом і обігом спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів, пального, посилення контролю за повнотою та своєчасністю надходження до бюджету акцизного податку.
Відповідно підпункту 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України платники податку - розпорядники акцизних складів зобов`язані зареєструвати:
б) усі акцизні склади - у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Відповідно до пп. 230.1.5 пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України Транспортні засоби, що набули статусу акцизних складів пересувних, а також транспортні засоби, що використовуються суб`єктом господарювання, який не є розпорядником акцизного складу, для переміщення на митній території України власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки, повинні обліковуватися в Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, створення та ведення якого забезпечується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Перелік транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, розміщується на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Включення/виключення транспортних засобів до/з Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, здійснюється автоматично на підставі даних акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, або на підставі заявок на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, із зазначенням періоду переміщення такого пального або спирту етилового, або на підставі митних декларацій при переміщенні пального або спирту етилового митною територією України прохідним транзитом або внутрішнім транзитом, визначеним підпунктом «а» пункту 2 частини другої статті 91 Митного кодексу України. Такі заявки подаються суб`єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизних складів, до переміщення митною територією України у транспортних засобах, які не є акцизними складами пересувними, власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки. Форма заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Такі заявки у формі електронних документів надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не зазначені в акцизних накладних, зареєстрованих у Єдиному реєстрі акцизних накладних, складених на операції, при здійсненні яких переміщується пальне або спирт етиловий у таких транспортних засобах, а також не зазначені у заявках на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, які надіслані центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, забороняється.
Транспортні засоби, що використовуються для переміщення на митній території України пального або спирту етилового, не облаштовуються витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» зареєстровано як юридичну особу 07.02.2019 та взято на облік в органах ДПС України.
Основним видом господарської діяльності, що здійснює товариство, за КВЕД: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.
Як свідчать матеріали справи, ТОВ «Нафтогаз Треид Плюс» зареєстроване платником акцизного податку з реалізації пального у Системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового відповідно до заяви за Формою № 1-АКПС від 03.03.2020.
В акті перевірки контролюючим органом зазначено, що згідно ЄРАН 2019 встановлено, що ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» здійснює відвантаження контрагентам-покупцям не платникам акцизного податку на місце зберігання пального, а саме: газ скраплений (код УКТ ЗЕД 2711000000) об`ємом 996 161,59 л та газ скраплений (код УКТ ЗЕД 2711129700) об`ємом 26 748,41 л.
Поряд з цим, контролюючим органом також зазначено, що згідно ЄРАН 2019 встановлено, що ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» здійснює реалізацію пального з кодом операції 3 та напрямом використання 4* (реалізація пального у паливний бак транспортного засобу або тару споживача з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі) в паливні баки контрагентів-покупців за допомогою пересувних акцизних складів, а саме: скраплений газ (код УКТ ЗЕД 2711129700) та газ скраплений (код УКТ ЗЕД 2711139700).
Тобто, контролюючий орган робить висновок, що товариство нібито здійснює оптову торгівлю пальним за наявності місць оптової торгівлі, зокрема здійснює реалізацію газу скрапленого контрагентам-покупцям із пересувних акцизних складів на інші пересувні акцизні склади, виключно за узгодженим маршрутом, де зазначаються конкретні відомості про місце розвантаження та подальшого завантаження пального на пересувні акцизні склади контрагентів-покупців. В якості аргументів використані відомості, які позивач подавав під час реєстрації платником акцизного податку за формою 1-АКПС, в якій зазначалась про наявність акцизних складів: №1013997, Київська область, Васильківський район, с. Крячки, вул. Кривова, 42; №1014998, Київська область, Переяслав-Хмельницький район, с. Переяславське, вул. Шевченка, 1/В; №1014999, Київська область, Васильківський район, смт. Калинівка, вул. Залізнична, 168; №1017275, Дніпропетровська обл., Солонянський район, с. Надіївка, вул. Шосейна, 1/г.
В той же час, як вбачається з матеріалів справи, про що також зазначено в акті перевірки, ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» подано заяву від 23.07.2021 за формою 1-АКПС про анулювання вказаних акцизних складів.
Тобто, як свідчать матеріали справи, всі об`єкти оренди, окрім офісу, позивачем зняті з обліку 30.07.2021 та не орендуються.
ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» пояснило, що у господарській діяльності відповідні об`єкти задіяні не були, реалізація пального з них не здійснювалась і відповідно необхідність в отриманні ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним, відсутня.
Більш того, судом встановлено, що у позивача наявна саме ліцензія на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі № 990614202000104, терміном дії з 28.02.2020 до 28.02.2025.
Таким чином, ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» здійснює реалізацію газу скрапленого з пересувних акцизних складів (контрагентів-постачальників) шляхом перевантаження на пересувні акцизні склади контрагентів-покупців або без такого.
Як вбачається з матеріалів справи, основними покупцями ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» були ТОВ «Іскора Плюс» (код ЄДРПОУ 43702758) на підставі договору поставки скрапленого вуглеводного газу №22-03-2023 від 22.03.2023; ТОВ «АК-Газпрогрес» (код ЄДРПОУ 38168795) на підставі договору поставки скрапленого вуглеводного газу №19-11-20/1 від 19.11.2020; ТОВ «Донгазтрейд» (код ЄДРПОУ 36253244) на підставі договору поставки скрапленого вуглеводного газу №08-07-20/1 від 08.07.2020.
В підтвердження виконання вказаних договірних взаємовідносин позивачем надано видаткові накладні, податкові накладні, акцизні накладні, товарно-транспортні накладні, а також докази, якими підтверджується факт оплати, як придбаного так і реалізованого газу.
Досліджуючи подані докази, вбачається, що фактично відбувається продаж пального з одного акцизного складу пересувного (контрагента-постачальника) на інший акцизний склад пересувний, але при цьому транспортний засіб один і той самий (розпорядником якого стає контрагент-покупець).
Отже, виходячи з вищевикладених обставин судом встановлено, що позивач у спірних правовідносинах реалізовував оптом пальне з пересувного акцизного складу за наявності у нього ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, що свідчить про необґрунтованість висновків контролюючого органу про порушення позивачем ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».
Також, помилковими є висновки відповідача про отримання ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» пального для навантаження-розвантаження, зберігання пального в загальній кількості, що перевищує 1000 кубічних метрів на незареєстрований акцизний склад з огляду на встановлені вище обставини.
Щодо висновків про ненадання ТОВ «Нафтогаз Трейд Плюс» договорів оренди, паспортів на обладнання, яке використовується в ході господарської діяльності, а також не надано документального підтвердження про місце фактичного виконання робіт із перевантаження газу контрагентам-покупцям, чим порушено п. 85.2 ст. 85 Податкового кодексу України, то як свідчать матеріали та зазначалось вище, у позивача в оренді знаходиться лише офіс за адресою м. Київ, вул. Іоанна Павла II, буд 4/6, корпус А, кімната 513 згідно договору оренди нежитлового приміщення №167-20 від 01.08.2020.
Щодо паспортів на обладнання, то в акті перевірки не зазначено конкретно яких саме паспортів і на яке обладнання необхідно надати такі документи.
Більш того, відповідач у листі від 24.07.2023 № 27486/1/26-15-09-02-07 про часткове задоволення заперечень на акт та скасував висновки акта, зокрема, щодо відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності витратомірів-лічильників.
Відтак, висновки контролюючого органу про порушення позивачем вимог п. 85.2 ст. 85, . б абз. 6 пп.230.1.2 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України та ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» є недоведеними, а податкові повідомлення-рішення від 31.07.2023 № 0514340902, № 0514350902, № 0514330902 такими, що підлягають скасуванню.
Згідно зі статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
В даному випадку, з урахуванням вищенаведеного, відповідач як суб`єкт владних повноважень не довів належними і допустимими доказами правомірності прийняття спірних податкових повідомлень-рішень.
Натомість, позивачем надано достатньо доказів в підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги.
За таких обставин, проаналізувавши норми законодавства, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.
На підставі частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України на користь позивача підлягають стягненню здійсненні ним судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 22515,30 грн за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись ст. ст. 2, 9, 72-77, 90, 139, 241-246 КАС України, суд
в и р і ш и в:
1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтогаз Трейд Плюс» (01042, м. Київ, вул. Іоанна Павла II, буд. 4/6, корп. А, оф. 513, код ЄДРПОУ 42808593) до Головного управління ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ ВП 44116011) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, - задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ ВП 44116011) №0514340902 від 31.07.2023р., №0514350902 від 31.07.2023р., №0514330902 від 31.07.2023р.
3. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтогаз Трейд Плюс» (01042, м. Київ, вул. Іоанна Павла II, буд. 4/6, корп. А, оф. 513, код ЄДРПОУ 42808593) понесені витрати зі сплати судового збору у розмірі 22 515,30 грн. (двадцять дві тисячі п`ятсот п`ятнадцять гривень, тридцять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ ВП 44116011).
4. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Марич Є.В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2024 |
Оприлюднено | 08.10.2024 |
Номер документу | 122101664 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Марич Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні