Рішення
від 07.10.2024 по справі 710/1094/24
ШПОЛЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 710/1094/24

Провадження № 2-о/710/57/24

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07.10.2024 м. Шпола

Шполянський районний суд Черкаської області в складі:

головуючого -судді Сивоконя С.С.,

за участі секретаря судового засідання Шпиці О.Е.,

учасники процесу:

представник заявника Руденко Н.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду цивільну справу за заявою першого заступника керівника Звенигородської окружної прокуратури в інтересах Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області, заінтересована особа, заінтересована особа Комунальне підприємство «Комунальник» Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади про передачу безхазяйного нерухомого майна у комунальну власність

ВСТАНОВИВ:

Описова частина

Короткий зміст вимог

30.07.2024, до Шполянського районного суду Черкаської області надійшла заява Звенигородської окружної прокуратури поданої в інтересах Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади, в якій заявник просить передати у комунальну власність Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади нежитлову будівлю церкви, розташованої за адресою: вул. Є. Лисенка, 139 с. Васильків, Звенигородського району, Черкаської області, загальною площею 105 кв.м.

Аргументи сторін

Свою заяву заявник мотивує тим, що в АДРЕСА_1 , знаходиться нежитлова будівля церква, в якій розміщується Свято-Миколаївський храм с. Васильків. Технічний стан об`єкта: одноповерхове приміщення, має незадовільний стан, потребує капітального ремонту. Основні характеристики будівлі: одноповерхове, дерев`яне приміщення, орієнтовною площею 105 кв.м. Дах приміщення металевий, двері дерев`яні двох сторонні, вікна дерев`яні, скло неушкоджене. На даху будівлі розташований хрест. Об`єкт потребує приведення в належний стан, після чого подальша експлуатація приміщення храму для проведення богослужінь можлива.

Приміщення потребує поліпшень та приведення до належного стану, на даний час утримується в чистоті, прибирається жителями села на громадських засадах. Наявна огорожа та сміттєзбірник.

Станом на 01.01.2013 року майно не зареєстроване. Інформація про нежитлову будівлю відсутня і у Реєстрі об`єктів державної власності. Рішенням виконавчого комітету Шполянської міської ради ОТГ від 05.06.2023 №288 було затверджено акт обстеження майна. 14.06.2023 згадане майно взято на облік як безхазяйне. Після цього 23.06.2023 Шполянською міською радою об`єднаної територіальної громади було подано оголошення у друкованих засобах масової інформації, а саме в інформаційному щотижневику «Шполяночка +». Після публікації оголошення минуло більше року, власник майна не об`явився. Процедуру оформлення вказаного майна як безхазяйного розпочату Шполянською міською радою ОТГ у 2023 році, по даний час не завершено, як наслідок, право комунальної власності за територіальною громадою належним чином не оформлено. Тому і було подано цю заяву до суду.

Всудове засіданняпредставник заявниказ`явилась,та підтрималаповністю своїзаявлені вимоги.

Представник заінтересованої особи в судове засідання не з`явився, про дату час та місце слухання справи був належним чином повідомлений. Подав клопотання про розгляд справи без участі представника, за наявними матеріалами справи.

Від Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади надійшла заява про розгляд справи без участі, в якій міститься прохання розглядати без участі представника за наявними доказами у справі. Заявлені вимоги підтримують у повному обсязі.

Інші процесуальні дії у справі.

Ухвалою судді Шполянського районного суду Черкаської області від 31.07.2024, подану заяву було залишено без руху.

Ухвалою судді Шполянського району Черкаської області від 09.08.2024 було відкрито провадження по справі.

Мотивувальна частина

Фактичні обставини, встановлені судом.

Суд, дослідивши матеріали справи у їх сукупності, встановив наступне.

Згідно рішення виконавчого комітету Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області №288 від 05.06.2023 «Про виявлення та взяття на облік безхазяйного нерухомого майна розташованого майна (церква) за адресою: АДРЕСА_1 » вирішено затвердити акт обстеження безхазяйного об`єкта нерухомості на території Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади від 19.05.2023 року. Доручено відділу містобудування, архітектури, будівництва, житлово комунального господарства та цивільного захисту населення Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади звернутися до державного реєстратора із заявою про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 . Відділу правового забезпечення та інвестиційного розвитку розмістити оголошення про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна на офіційному сайті Шполянської міської ради ОТГ та інформаційному щотижневику «Шполяночка +» де оприлюднити відомі дані про об`єкт. (а.с. 48).

Відповідно до акту обстеження безхазяйного об`єкта нерухомості від 19.10.2023 складеного комісією щодо виявлення та вжиття заходів стосовно безхазяйного майна Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади, встановлено: технічний стан об`єкта одноповерхове приміщення має незадовільний стан, потребує капітального ремонту. Санітарний стан об`єкта та прилеглої території: приміщення потребує поліпшень та приведення до належного стану на даний час утримується в чистоті, прибирається жителями села на громадських засадах. Наявна огорожа та сміттєзбірник. Основні характеристики будівлі: одноповерхове, дерев`яне приміщення, орієнтовною площею 105 кв.м. Дах приміщення металевий, двері дерев`яні двосторонні, вікна дерев`яні, скло не ушкоджене. На даху будівлі розташований хрест. Можливість використання об`єкта згідно із його функціональним призначенням: потребує приведення в належний стан, після чого подальша експлуатація приміщення храму для проведення богослужінь можлива. Пропозиції щодо подальшого використання об`єкта взяття приміщення на облік безхазяйного майна Шполянською об`єднаною територіальною громадою. (а.с. 49).

Згідно оголошення розміщеного в інформаційному щотижневику «Шполяночка +» від 23.06.2023, Шполянська міська рада об`єднаної територіальної громади повідомляє, що відповідно до рішення виконавчого комітету Шполянської міської ради ОТГ від 05.06.2023 №288 було виявлено безхазяйне нерухоме майно, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 . Згідно з витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна 14.06.2023 було взято не облік безхазяйне нерухоме майно. Прохання можливих власників зазначеного майна упродовж року з дня взяття на облік звернутися з підтверджувальними правовими документами до виконавчого комітету Шполянської міської ради ОТГ за адресою: Черкаська область, Звенигородський район, м.Шпола, вул. Лозуватська, 59, Шполянська міська рада ОТГ. (а.с.52).

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 375626531 від 23.04.2024 виданого виконавчим комітетом Шполянської міської ради ОТГ, Черкаської області, номер запису про взяття на облік: - 20299, дата, час взяття на облік 14.06.2023 15:21:20; підстава внесення запису: рішення про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, індексний номер : 68017685 від 14.06.2023 ; об`єкт нерухомого майна нежитлове приміщення, церква; адреса АДРЕСА_1 . (а.с.44).

Довідкою виданою Комунальним підприємством Черкаське обласне об`єднане бюро технічної інвентаризації Шполянський виробничий відділок від 05.07.2023 №9/9, на запит №01-20/1266 від 11.05.2023 повідомляється, що за адресою: АДРЕСА_1 , згідно з даними Шполянського відділку КП «ЧООБТІ» станом на 01.01.2013 документи, що підтверджують право власності на об`єкт, приміщення церкви за адресою: АДРЕСА_1 , відсутній. (а.с. 50).

Відповідно до інформації, яка міститься у листі Управління забезпечення реалізації повноважень у Черкаській області регіонального відділення Фонду державного майна України по Київській, Черкаській та Чернігівській областях від 24.07.2024 № 51-42-1907, у реєстрі об`єктів державної власності, що в процесі приватизації не увійшли до статутного капіталу господарських товариств та знаходяться в управлінні органу приватизації, майно нежитлової будівлі церкви за місцезнаходженням: АДРЕСА_1 не обліковується.(а.с. 55).

У листі Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади від 09.07.2024 №01-31 /4715, адресованого першому заступнику керівника Звенигородської окружної прокуратури повідомлялося про те, що у Шполянській міській раді ОТГ відсутня інформація про власника будівлі церкви, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . Це нежитлове приміщення взято на облік, як безхазяйне нерухоме майно на підставі рішення виконавчого комітету Шполянської міської ради ОТГ від 05.06.2023 № 288. Жодних заяв стосовно наявного права власності на цю будівлю не надходило. Шполянська міська рада ОТГ на даний час не має наміру звертатися до суду із заявою про передачу в комунальну власність будівлі церкви, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . (а.с.47).

Листом Звенигородської окружної прокуратури від 24.07.2024 року №50-229 вих.24 повідомлялось Шполянську міську раду ОТГ про те, що прокуратурою будуть вжиті заходи представницького характеру на захист державних інтересів шляхом звернення до Шполянського районного суду Черкаської області з заявою в інтересах держави в особі Шполянської міської ради ОТГ про передачу безхазяйного нерухомого майна у комунальну власність. (а.с.56 58.).

На запит Звенигородської окружної прокуратури від 04.09.2023, Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області повідомило, що за інформацією відділу №2 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області до місцевого фонду документації із землеустрою землевпорядної документації по території колишнього Шполянського району на земельні ділянки під церкву чи релігійну організацію по с. Васильків не надходило. Рішень/розпоряджень/наказів щодо передачі земельної ділянки під церкву в с. Васильків у власність/постійне користування/ оренду не надходило (а.с. 91).

На запит Звенигородської окружної прокуратури від 04.09.2023, Шполянською міською радою ОТГ повідомлено, що рішення про передачу у постійне користування або в оренду вищевказаної земельної ділянки не приймалися (а.с. 93)

Мотиви, з яких виходить суд, та застосування норм права.

Згідно п.7 ч.2 ст. 293 ЦПК України суд розглядає в порядку окремого провадження справи про передачу безхазяйної нерухомої речі у комунальну власність. Згідно ч.ч. 3,4 ст. 294 ЦПК України, справи окремого провадження розглядаються судом з додержанням загальних правил, встановлених цим Кодексом, за винятком положень щодо змагальності та меж судового розгляду. Інші особливості розгляду цих справ встановлені цим розділом. Справи окремого провадження суд розглядає за участю заявника і заінтересованих осіб.

Згідно ст. 13 Конституції України від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Згідно ч.2 ст. 324 ЦК України від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, встановлених Конституцією України.

Згідно ст. 329 ЦПК України заява про передачу безхазяйної нерухомої речі у власність територіальної громади за умов, визначених Цивільним кодексом України, подається до суду за місцезнаходженням цієї речі органом, уповноваженим управляти майном відповідної територіальної громади.

Згідно ст.327ЦК Україниу комунальнійвласності ємайно,у томучислі грошовікошти,яке належитьтериторіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Згідно ст. 333 ЦПК України суд, встановивши, що нерухома річ є безхазяйною та взята на облік органом, який здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, а також що сплив один рік з дня взяття на облік нерухомої речі, ухвалює рішення про передачу безхазяйної нерухомої речі у власність відповідної територіальної громади.

Згідно ч.ч.1,2ст.60Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» територіальнимгромадам сіл,селищ,міст,районів умістах належитьправо комунальноївласності нарухоме інерухоме майно,доходи місцевихбюджетів,інші кошти,землю,природні ресурси,підприємства,установи таорганізації,в томучислі банки,страхові товариства,а такожпенсійні фонди,частку вмайні підприємств,житловий фонд,нежитлові приміщення,заклади культури,освіти,спорту,охорони здоров`я,науки,соціального обслуговуваннята іншемайно імайнові права,рухомі танерухомі об`єкти,визначені відповіднодо законуяк об`єктиправа комунальноївласності,а такожкошти,отримані відїх відчуження.Спадщина,визнана судомвідумерлою,переходить увласність територіальноїгромади замісцем відкриттяспадщини. Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.

Відповідно до п.п. 9 п.б ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до делегованих повноважень в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв`язку виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: облік нежилих приміщень на відповідній території незалежно від форм власності, внесення пропозицій їх власникам щодо використання таких приміщень для задоволення потреб територіальної громади.

Відповідно до п.п. 14.1.129-1 п.14.1 ст. 14 ПК України об`єкти нежитлової нерухомості - будівлі, їх складові частини, що не є об`єктами житлової нерухомості. До об`єктів нежитлової нерухомості відносяться:

а) будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

б) будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

в) будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

г) гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

ґ) будівлі промислові та склади;

д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

е) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

є) інші будівлі.

Згідно ч.ч. 1,2 ст. 335 ЦК України, безхазяйною є річ, яка не має власника або власник якої невідомий. Безхазяйні нерухомі речі беруться на облік органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, за заявою органу місцевого самоврядування, на території якого вони розміщені. Про взяття безхазяйної нерухомої речі на облік робиться оголошення у друкованих засобах масової інформації. Після спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі вона за заявою органу, уповноваженого управляти майном відповідної територіальної громади, може бути передана за рішенням суду у комунальну власність.

Згідно ч.1 ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно ч.5 ст. 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Органом, уповноваженим управляти майном Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської є Шполянська міська рада об`єднаної територіальної громади.

Згідно ч.1 ст. 181 ЦК України до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.

Згідно ч.1 ст. 190 ЦК України, майном як особливим об`єктом вважаються окрема річ, сукупність речей, а також майнові права та обов`язки.

Судом встановлено, що 05.06.2023 виконавчим комітетом Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області було прийнято рішення № 288 яким затверджено акт обстеження безхазяйного об`єкта нерухомості на території Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади від 19.05.2023. Доручено відділу містобудування, архітектури, будівництва, житлово комунального господарства та цивільного захисту населення Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади звернутися до державного реєстратора із заявою про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 . Відділу правового забезпечення та інвестиційного розвитку розмістити оголошення про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна на офіційному сайті Шполянської міської ради ОТГ та інформаційному щотижневику «Шполяночка +» де оприлюднити відомі дані про об`єкт.

В подальшому 14.06.2023 державним реєстратором виконавчого комітету Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади було прийнято рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна -приміщення за адресою: АДРЕСА_1 . Номер запису про взяття на облік 20299. (а.с.44, 60).

Із метою пошуку власника зазначеного нерухомого майна на території Шполянської міської ради ОТГ, органом місцевого самоврядування 23.06.2023 року подано оголошення в інформаційному щотижневику «Шполяночка +».

Документи, що підтверджують право власності на приміщення церкви за адресою: АДРЕСА_1 станом на 01.01.2013 відсутні. (а.с.50).

Інформація щодо права власності на нежитлове приміщення, церкви, за адресою: АДРЕСА_1 у реєстрі прав власності на нерухоме майно відсутня. (а.с. 44).

Згідно ч.5 ст. 12 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», відомості Державного реєстру прав вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки їх не скасовано у порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до ч.4 ст. 18 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» релігійні організації мають право власності на майно, придбане або створене ними за рахунок власних коштів, пожертвуване громадянами, організаціями або передане державою, а також придбане на інших підставах, передбачених законом.

Відповідно до інформації, яка міститься у листі Управління забезпечення реалізації повноважень у Черкаській області регіонального відділення Фонду державного майна України по Київській, Черкаській та Чернігівській областях від 24.07.2024 № 51-42-1907, у реєстрі об`єктів державної власності, що в процесі приватизації не увійшли до статутного капіталу господарських товариств та знаходяться в управлінні органу приватизації, майно нежитлової будівлі церкви за місцезнаходженням: АДРЕСА_1 не обліковується.(а.с. 55).

Із дня взяття на облік нежитлового приміщення, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 та з часу опублікування оголошення про взяття цього об`єкта нерухомого майна на облік як безхазяйного минуло більше року, при цьому жодних заяв стосовно наявного права власності на цю будівлю до Шполянської міської ради ОТГ не надходило. (а.с.47).

Звенигородська окружна прокуратура листом від 04.07.2024 №50-2111 вих.-24, проінформувала Шполянську міську раду ОТГ про відсутність проваджень за заявою Шполянської міської ради ОТГ щодо передачі безхазяйного нерухомого майна нежитлової будівлі церкви за адресою: АДРЕСА_1 у комунальну власність.

Звертаючись до компетентного органу до подання позову в порядку, передбаченому статтею 23 Закону України «Про прокуратуру», прокурор фактично надає йому можливість відреагувати на стверджуване порушення інтересів держави, зокрема, шляхом призначення перевірки фактів порушення законодавства, виявлених прокурором, вчинення дій для виправлення ситуації, а саме подання позову або аргументованого повідомлення прокурора про відсутність такого порушення. Невжиття компетентним органом жодних заходів протягом розумного строку після того, як цьому органу стало відомо або повинно було стати відомо про можливе порушення інтересів держави, має кваліфікуватися як бездіяльність відповідного органу. Розумність строку визначається судом з урахуванням того, чи потребували інтереси держави невідкладного захисту (зокрема, через закінчення перебігу позовної давності чи можливість подальшого відчуження майна, яке незаконно вибуло із власності держави), а також таких чинників, як: значимість порушення інтересів держави, можливість настання невідворотних негативних наслідків через бездіяльність компетентного органу, наявність об`єктивних причин, що перешкоджали такому зверненню тощо. Отже, прокурору достатньо дотриматися порядку, передбаченого статтею 23 Закону України «Про прокуратуру», і якщо компетентний орган протягом розумного строку після отримання повідомлення самостійно не звернувся до суду з позовом в інтересах держави, то це є достатнім аргументом для підтвердження судом підстав для представництва. Якщо прокурору відомі причини такого не звернення, він обов`язково повинен зазначити їх в обґрунтуванні підстав для представництва, яке міститься в позові. Але якщо з відповіді зазначеного органу на звернення прокурора такі причини з`ясувати неможливо чи такої відповіді взагалі не отримано, то це не є підставою вважати звернення прокурора необґрунтованим.

Вказаний правовий висновок викладено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 26 травня 2020 року у справі № 912/2385/18 (провадження № 12-194гс19) та від 06 липня 2021 року у справі № 911/2169/20 (провадження № 12-20гс21).

Велика Палата Верховного Суду неодноразово зазначала, що держава може вступати в цивільні (господарські) правовідносини. У випадку, коли держава вступає в цивільні (господарські) правовідносини, вона має цивільну правоздатність нарівні з іншими учасниками цих правовідносин. Держава набуває і здійснює цивільні права та обов`язки через відповідні органи, які діють у межах їхньої компетенції, встановленої законом. Отже, поведінка органів, через які діє держава, розглядається як поведінка держави у відповідних, зокрема у господарських, правовідносинах. Тому у відносинах, у які вступає держава, органи, через які вона діє, не мають власних прав і обов`язків, а наділені повноваженнями (компетенцією) представляти державу у відповідних правовідносинах (постанови Великої Палати Верховного Суду від 20.07.2022 у справі №910/5201/19, від 20.11.2018 у справі №5023/10655/11, від 26.02.2019 у справі №915/478/18, від 26.06.2019 у справі №587/430/16-ц).

Звернення із заявою до суду саме Звенигородської окружної прокуратури зумовлено тим, що орган місцевого самоврядування Шполянська міська рада об`єднаної територіальної громади Звенигородського району Черкаської області на даний час не має наміру звертатися до суду із заявою про передачу в комунальну власність будівлі церкви, що знаходиться за адерсою: АДРЕСА_1 . Про що було зазначено Шполянською міською радою об`єднаною територіальною громадою у відповіді від 09.07.2024 №01-31/4715 на запит Звенигородської окружної прокуратури від 04.07.2024№50-2111вих.-24. (а.с.47).

Отже, звернення Звенигородської окружної прокуратури до суду в інтересах Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади є правомірним.

На час розгляду справи, з дня взяття на облік нерухомої речі, та дня публікації оголошення про взяття на облік нерухомого майна минув рік, проте власник майна не віднайшовся та не заявив про права на це майно. За встановлених обставин наявні, визначені законом, підстави для передачі безхазяйного нерухомого майна, за рішенням суду, у комунальну власність.

Згідно ч.7 ст. 294 ЦПК України, при ухваленні судом рішення судові витрати не відшкодовуються, якщо інше не встановлено законом.

На підставі викладеного, керуючись ст. 13 Конституції України, ст.ст. 181, 190, 324, 327, 335 ЦК України, ст.ст. 10, 16, 30, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.81, 89, 258-259, 263-265, 293, 294, 329-333 ЦПК України, суд -

ВИРІШИВ:

Заяву Звенигородської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади про передачу безхазяйного нерухомого майна у комунальну власність задовольнити.

Передати безхазяйне нерухоме майно нежитлову будівлю (одноповерхове, дерев`яне приміщення, орієнтовною площею 105 кв.м, дах приміщення металевий, на даху будівлі розташований хрест, двері дерев`яні двохсторонні, вікна дерев`яні, скло неушкоджене), яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 , у комунальну власність Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади Черкаської області (вул. Лозуватська, 59, м.Шпола, Звенигородський район, Черкаська область, код ЄДРПОУ 04061576).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Рішення може бути оскаржене безпосередньо до Черкаського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Шполянського

районного суду Черкаської області С.С. Сивокінь

СудШполянський районний суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення07.10.2024
Оприлюднено09.10.2024
Номер документу122124894
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи окремого провадження Справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення, з них: інших фактів, з них:.

Судовий реєстр по справі —710/1094/24

Рішення від 07.10.2024

Цивільне

Шполянський районний суд Черкаської області

Сивокінь С. С.

Ухвала від 09.08.2024

Цивільне

Шполянський районний суд Черкаської області

Сивокінь С. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні