ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 жовтня 2024 рокусправа № 380/7117/24
Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Морської Галини Михайлівни, розглянувши у письмовому провадженні в м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ПП "Тур-Авто" до Державної служби України з безпеки на транспорті про скасування постанови, -
в с т а н о в и в :
ПП "Тур-Авто" (далі - позивач) звернувся в суд з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті (далі - відповідач), в якому просить:
- визнати протиправною та скасувати постанову відділу державного нагляду (контролю) у Львівській області Державної служби України з безпеки на транспорті №ПШ017701 від 27.12.2023 про застосування адміністративно-господарського штрафу.
Ухвалою від 05.04.2024 відкрите спрощене провадження у справі без виклику сторін.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що старшим державним інспектором Відділу державного нагляду (контролю) Дубягою В.О. було проведено перевірку автобуса марки Еталон, номерний знак НОМЕР_1 , який належить ПП «Тур- Авто», біля території АС-«Західна», що розташована за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 359, щодо додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. Вказаною перевіркою встановлено, що о 12 год. 30 хв. у водія автобуса марки Еталон, номерний знак НОМЕР_1 на момент проведення перевірки на території АС-«Західна», що розташована за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 359, були відсутні документи, перелік яких визначений ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: у водія відсутній - квитково-касовий лист; схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду. Результати перевірки оформлені Актом від 20.11.2023 №014106, на підстав якого прийняте спірне рішення.
Позивач наголошує на порушеннях порядку призначення та проведення перевірки: невірно заповнене направлення на перевірку, інспектор не пред`явив посвідчення, не ознайомив з направленням та графіком.
По суті встановленого порушення зазначив, що ПП «Тур-Авто» не могло здійснювати перевезення пасажирів на регулярному маршруті «Львів-Великосілля», адже такий маршрут відсутній. Стверджує, що станом на момент складання Акта № 014106 від 20.11.2023 у салоні автобуса марки Еталон, номерний знак НОМЕР_1 не було пасажирів і автобус був припаркований біля території АС- «Західна». Наявність таблички на автобусі з написом «Львів-Великосілля», за наявності зазначеного вище, жодним чином не підтверджує того факту, що ПП «Тур-Авто» надавались послуги з перевезень пасажирів на регулярному маршруті «Львів-Великосілля». Як видно з матеріалів відеофіксації водій автобуса наголошував, що даний автобус не здійснює перевезення пасажирів на регулярному маршруті «Львів- Великосілля». Водночас, водій автобуса зазначив, що автобус, який обслуговував маршрут Львів АС «Західна» - Лаврів вийшов з ладу в м. Рудки, Самбірського району, Львівської області. З метою вчасного доставленим пасажирів до місця призначення, водій автобуса марки Еталон, номерний знак НОМЕР_1 доставив пасажирів до АС «Західна» та тимчасово встановив інформаційну табличку з метою уникнення переохолодження людей у випадку довготривалого очікування інших маршрутів.
За таких обставин, Відповідачем не доведено належними та допустимими доказами факту вчинення ПП «Тур-Авто» правопорушення у сфері законодавства про автомобільний транспорт, а відтак застосування до нього адміністративно-господарського штрафу згідно з оскаржуваною постановою є протиправним.
Із вказаних підстав просить суд задовольнити позов.
Відповідач надіслав суду відзив, у якому заперечив проти позову, мотивуючи тим, що посадовою особою Укртрансбезпеки на підставі щотижневого графіка проведення рейдових перевірок від 20.1 1.2023 та направлення на рейдову перевірку №013201 від 20.11.2023 проведено рейдову перевірку (перевірку на дорозі) у Львівській області, в м. Львів, вул. Городоцька, 359. АС «Західна». При проведенні рейдової перевірки (перевірки на дорозі), було перевірено транспортний засіб марки Еталон, номерний знак НОМЕР_1 , на предмет дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт. Під час перевірки виявлено порушення, у водія який здійснював регулярні пасажирські перевезення згідно трафарету з Львів до Великосілля були відсутні схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду, квитково-касовий лист, чим порушено вимоги статті 39 Закону України «Про автомобільний транспорт». Автомобільний перевізник ПП «Тур-Авто» не забезпечив водія ОСОБА_1 документами передбаченими статтею 39 Закону України «Про автомобільний транспорт». Водій транспортного засобу ОСОБА_1 з Актом перевірки був ознайомлений, про причини порушень не вказав, свій підпис в акті поставив. Зазначені обставини підтверджені відеозаписом перевірки.
Поросив суд відмовити у задоволенні позову.
Розглянувши надані сторонами документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства, які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд зазначає наступне.
Згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців та громадських формувань основний вид економічної діяльності Приватного підприємства «Тур-Авто» - пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення. ПП «Тур-Авто» здійснює перевезення пасажирів в звичайному режимі руху на автобусних маршрутах загального користування, які не входять за межі території області.
20.11.2023 старшим державним інспектором Відділу державного нагляду (контролю) у Миколаївській області Дубягою В.О. проведена перевірка автобуса марки Еталон, номерний знак НОМЕР_1 , що належить ПП «Тур- Авто», на території АС-«Західна», що розташована за адресою: м. Львів, вул.Городоцька, 359, щодо додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.
Перевіркою встановлено, що о 12 год. 30 хв. у водія автобуса марки Еталон, номерний знак НОМЕР_1 на момент проведення перевірки на території АС-«Західна», що розташована за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 359, були відсутні документи, перелік яких визначений ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: у водія відсутній - квитково-касовий лист; схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду. Результати перевірки оформлені Актом від 20.11.2023 №014106.
За наслідками проведеної перевірки та розгляду справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт, в.о.начальника Відділу державного нагляду (контролю) Державної служби України з безпеки на транспорті у Львівській області 27.12.2023 винесена постанова №ПШ017701 якою на ПП «Тур-Авто» накладений адміністративно-господарський штраф у розмірі 17 000 грн.
Не погодившись із цією постановою, позивач звернувся до суду.
Надаючи оцінку позиціям сторін у справі, суд застосовує наступні правові норми.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту в Україні регулюються Законом України "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 № 2344-ІІІ.
Статтею 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначено, що Державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі). У разі проведення позапланових і рейдових перевірок автомобільний перевізник, що буде перевірятися, про час проведення перевірки не інформується. Рейдові перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затверджений Порядком проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.1 1.2006 № 1567 (далі - Порядок № 1567).
Так, положеннями Порядку № 1567 врегульовано, що:
- рейдовим перевіркам (перевіркам на дорозі) підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних автомобільних перевізників (далі - транспортні засоби), що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України (пункт 2);
- рейдові перевірки (перевірки на дорозі) на автомобільному транспорті проводяться посадовими особами Укртрансбезпеки та її територіальних органів (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення па рейдову перевірку (перевірку на дорозі,/ згідно з додатком І-1, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку (пункт 4);
- рейдова перевірка (перевірка на дорозі) здійснюється на підставі щотижневого графіка (пункт 12);
- рейдовою перевіркою (перевіркою на дорозі) с перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг па маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю. інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт (пункт 14);
- рейдова перевірка (перевірка на дорозі) проводиться у строк, зазначений у направленні на перевірку (пункт 19).
Щодо твердження позивача про те, що інспектор не пред`явив водію службове посвідчення та не ознайомив водія із направленням та щотижневим затвердженим графіком проведення рейдової перевірки, суд зазначає, що під час рейдової перевірки 20.11.2023 у посадової особи Укртрансбезпеки ОСОБА_2 було наявне направлення на перевірку № 013201 від 20.11.2023, під час здійснення рейдової перевірки транспортного засобу позивача Еталон реєстраційний номер НОМЕР_1 , в 12 год. 30 хв. та службове посвідчення. Направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) № 013201 від 20.1 1.2023 було видано на підставі щотижневого графіка проведення перевірок (перевірок на дорозі) від 20.1 1.2023 № 81309/31/27-23. Дані щодо цього направлення №013201 від 20.11.2023 були вказані в акті проведення перевірки № 014106, з яким водій був ознайомлений та підписав його.
Зауважень щодо непред`явлення посвідчення та не ознайомлення із направленням і щотижневим затвердженим графіком проведення рейдової перевірки водій не заявляв ні під час проведення перевірки (як слідує із відеозапису процесу перевірки), ні у зауваженні до акту перевірки.
Пунктом 15 Порядку № 1567 визначено, що під час проведення рейдової перевірки перевіряється виключно:
- наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом:
- виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.
- додержання водієм вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) (далі - Європейська угода);
- відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам;
- оснащення таксі справним таксометром;
- відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу;
- додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху;
- наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення.
Відповідно до статті 34 Закону № 2344-111 автомобільний перевізник повинен:
- виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно- правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів;
- утримувати транспортні засоби в належному технічному і санітарному стані та забезпечувати їх зберігання відповідно до вимог статті 21 цього Закону;
- забезпечувати контроль технічного і санітарного стану транспортних засобів перед виїздом на маршрут;
- забезпечувати проведення медичного контролю стану здоров`я водіїв;
- організувати проведення періодичного навчання водіїв методам надання домедичної допомоги потерпілим від дорожньо-транспортних пригод;
- забезпечувати умови праці та відпочинку водіїв згідно з вимогами законодавства;
- забезпечувати проведення стажування та інструктажу водіїв у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту;
- забезпечувати безпеку дорожнього руху;
- забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів.
Статтею 39 Закону України «Про автомобільний транспорт» обумовлено, що автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред`являв їх особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення Документи для регулярних пасажирських перевезень:
- для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх дозвіл, паспорт маршруту, документ, ідо засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
- для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством України.
Згідно з пунктом 1.3 Порядку № 278, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 07.05.2010 № 278 автомобільний перевізник повинен забезпечити водія автобуса, що здійснює перевезення пасажирів за маршрутом регулярних перевезень, таблицею вартості проїзду (крім міських перевезень), схемою маршруту та копією затвердженого розкладу руху.
Схема маршруту та розклад руху регулярних перевезень пред`являються водієм автобуса під час здійснення перевезень пасажирів та перевізником за його місцезнаходженням для перевірки представникам Державної служби України з безпеки на транспорті під час здійснення ними державного контролю та працівникам уповноважених підрозділів Національної поліції Україні! (пункт 1.4 Порядку № 278).
Відповідно до пункту 2.1 Порядку № 278, паспорт маршруту, окрім іншого, включає: схему маршруту; копію розкладу руху автобусів; таблицю вартості проїзду, затверджену перевізником (для регулярних перевезень).
З наведеного слідує, що автомобільний перевізник зобов`язаний забезпечити транспортний засіб, який здійснює регулярні пасажирські перевезення, зокрема схемою маршруту, розкладу руху, таблиці вартості проїзду, які мають бути у водія з собою.
Згідно абзацу третього частини першої статті 60 Закону № 2344-111 за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за: перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 цього Закону, - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Так судом досліджений відеозапис, наданий відповідачем, на якому відтворений запис проведеної перевірки.
Із запису слідує, що під час перевірки 20.11.2023 транспортний засіб перебував на автостанції АС «Західна» в м. Львів. На передньому склі автобуса був розміщений трафарет «Львів-Рудки-Самбір-Великосілля». На питання інспектора про маршрут перевезення Львів - Великосілля, водій не заперечував та зазначив що протяжність маршруту точно не знає, близько 80 км. Також водій надав для перевірки документи, які запитав інспектор, проте серед документів були відсутні схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду, квитково-касовий лист. Схеми маршруту та таблиці вартості проїзду, надані водієм для огляду інспектору, стосувались інших маршрутів.
Водій на відео підтвердив відсутність вказаних документів у нього на момент проведення перевірки.
Щодо доводів позивача, що перевірка транспортного засобу відбулась коли автобус не здійснював перевезення пасажирів на автобусному маршруті, а просто стояв на АС «Західна» в м. Львів, суд зазначає наступне.
В статті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачено, що рейдові перевірки (перевірки на дорозі) дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України».
Згідно п.14 Порядку №1567 рейдовою перевіркою (перевіркою на дорозі) є перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місці; посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.
За визначеннями, наведеними у статті 1 Закону України "Про автомобільний транспорт":
- автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.
- водій - особа, яка керує транспортним засобом і має відповідне посвідчення встановленого зразка;
- автобусний маршрут - шлях проходження автобуса між початковим та кінцевим пунктами з визначеними місцями па дорозі для посадки (висадки) пасажирів;
- автостанція - споруда або комплекс будівель, споруд, стоянок та під`їздів для прийняття, відправлення, управління рухом автобусів та обслуговування пасажирів;
- автобусний маршрут загального користування - автобусний маршрут, на якому здійснюються регулярні пасажирські перевезення;
- автобусний маршрут міжміський автобусний маршрут, який з`єднує населенні пункти і протяжність якого перевищує 50 км.
Відповідно до п. 27 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. № 176, у разі здійснення міжміських та міжнародних перевезень не передньому і боковому трафаретах розміщується найменування початкового і кінцевого маршруту.
Із акту перевірки та відеозапису перевірки слідує, що на передньому склі автобуса був розміщений трафарет «Львів-Рудки-Самбір-Великосілля», автобус знаходився на автостанції «Західна» в м. Львів (місці яке призначене для посадки та висадки пасажирів), яке є початковим пунктом автобусного маршруту.
Відтак перевірки автобуса у початковому пункті автобусного маршруту є правомірним.
Також суд вважає помилковим твердження позивача, що табличка на автобусі не підтверджує здійснення перевезення за таким маршрутом, оскільки за умови виконання нерегулярних перевезень, транспортний засіб мав би бути обладнаним одним переднім трафаретом із написом «Нерегулярні перевезення». Однак, перевірений транспортний засіб за зовнішніми ознаками був обладнаний відповідно до вимог, які визначені для регулярних перевезень. Також суд зауважує, що зроблена в ході перевірки фотографія цього транспортного засобу та відеозапис перевірки свідчить, що на момент проведення цієї перевірки на ньому містився трафарет з позначенням маршруту «Львів-Рудки-Самбір-Великосілля», що свідчить про те, що в межах спірних правовідносин мало місце саме регулярне пасажирське перевезення, здійснення якого вимагало наявності усіх визначених у ст.39 Закону №92344-111 документів.
Щодо посилань позивача на відсутність законодавчо затвердженої форми квитково-касового листа, суд погоджується із відповідачем, що ведення білетно-облікової документації перевізником передбачає внесення записів щодо кількості проданих квитків та маршруту прямування пасажирів. На момент проведення рейдової перевірки на законодавчому рівні не існувало визначеної форми квитково-облікового листа порядку його ведення, однак квитково-обліковий лист є обов`язковим документом для здійснення регулярних пасажирських перевезень згідно із статті 39 Закону України «Про автомобільний транспорт». Тобто, автомобільний перевізник використовує самостійно розроблені форми білетно-облікових листів. При цьому, позивач як добросовісний суб`єкт господарювання зобов`язаний вести облік наданих послуг і отриманих коштів.
Також суд враховує, що з 01.10.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» від 03.06.2021 №1534-1Х, яким абзац 3 частини першої статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» викладено в новій редакції, відповідно до якої за перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 нього Закону, - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Разом із тим у попередній редакції передбачалось «надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 нього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Так згідно абзацу 3 частини першої етапі 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за: перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 цього Закону. - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Позивач в позовній заяві посилається на абзац 3 частину і статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», викладений позивачем в старій редакції, до внесення в нього змін 01.10.2021, спірні правовідносини в даній справі підлягали правовому регулюванню з врахуванням внесених змін до Закону України «Про автомобільний транспорт».
Враховуючи наведені положення законодавства та встановлені обставини, суд вважає доведеним відсутність у водія автобуса марки Еталон, номерний знак НОМЕР_1 на момент проведення перевірки квитково-касового листа, схеми маршруту, розкладу руху, таблиці вартості проїзду, перелік яких визначений ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Відтак спірна постанова про застосування штрафних санкцій до перевізника є законною та обґрунтованою.
За приписамипункту 4 частини першоїстатті 5 КАС Україникожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
Відповідно до положеньстатті 9 КАС Українирозгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з нормами частин першої, другоїстатті 77 КАС Українивстановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, разом із тим, якщо суб`єкт владних повноважень надасть докази правомірності свого рішення, то обов`язок спростувати такі докази покладається на позивача, що кореспондується із принципом змагальності сторін, закріпленому у ст. 3 КАС України.
Враховуючи наведене, суд відмовляє у задоволенні позову.
За правилами ст. 139 КАС України, у разі відмови у задоволенні позову, судовий збір позивачу не відшкодовується.
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в :
У задоволенні позову відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
СуддяМорська Галина Михайлівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2024 |
Оприлюднено | 09.10.2024 |
Номер документу | 122129287 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Морська Галина Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Морська Галина Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні