Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 жовтня 2024 року Справа№200/5375/24
Донецький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Крилової М.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) справу за позовною заявою Приватного акціонерного товариства «Хліб» до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправною та скасування вимоги, -
В С Т А Н О В И В:
05 серпня 2024 року до Донецького окружного адміністративного суду, через підсистему ЄСІСТ «Електронний суд», надійшов адміністративний позов Приватного акціонерного товариства «Хліб» до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправною та скасування податкову вимогу Головного управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 44070187) від 14.06.2024 р. №0000266-1309-0599 на суму 116 492,83 грн.
В обґрунтування позову вказує, що Приватним акціонерним товариством «Хліб» було отримано Укрпоштою від Головне управління ДПС у Донецькій області податкову вимогу від 14.06.2024 р. №0000266-1309-0599 на суму 116 492,83 грн.
Вказує, що загальна сума податку на нерухоме майно у 2022 році (річна) складала 138902,32 грн, було сплачено у 2022 році суму у розмірі - 27141,47 грн, а суму податку на нерухоме майно відмінної від земельної ділянки у 2022 році (річна) складала 4725,50 грн.
Вважає податкову вимогу протиправною і такою, що підлягає скасуванню, оскільки наказом Міністерства з питань реінтеграції окупованих територій України «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» від 25.04.2022 N 75 Слов`янську міську територіальну громаду визначено територією, де ведуться бойові дії, а підпунктом 69.14 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України передбачено, що власники та користувачі земельних ділянок не нараховують та не сплачують плату за землю (земельний податок та/або орендна плата) на територіях активних бойових дій або тимчасово окупованих Російською Федерацією з 1 березня до 31 грудня 2022 року.
З зазначених причин простить скасувати спірну податкову вимогу.
Ухвалою суду від 06 серпня 2024 року поновлено строк звернення до суду, відкрито провадження у справі, розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), витребувано копії та докази.
21 серпня 2024 року суду надійшов відзив на позовну заяву зі змісту якого відповідач просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі. В обгрунтування своєї позиції зазначив, що згідно з даними інформаційно-комунікаційної системи ДПС (далі ІКС ДПС) станом на 13.06.2024 року по ПРАТ «Хліб» обліковувався податковий борг на загальну суму 116 492,83 грн, а саме:
- земельний податок з юридичних осіб (код класифікації доходів бюджету 18010500, Слов`янська територіальна громада) у сумі 111 767,33 гривень. Платником самостійно задекларовано та не сплачено податкові зобов`язання на 2022, нараховані згідно наданої податкової декларації з плати за землю N 9032809454 вiд 16.02.2022 за періоди сплати за березень 2022 - грудень 2022 включно;
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості (код класифікації доходів бюджету 18010400, Слов`янська територіальна громада) у сумі 4 725,50 гривень. Платником самостійно задекларовано та не сплачено податкові зобов`язання на 2022 (І-IV квартали 2022), нараховані згідно наданої податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (звітно нова) N 9034104784 вiд 17.02.2022, з розбивкою поквартально на 2022 рік згідно Додатку 2 до податкової декларації з податку на нерухоме майно, вiдмiнне вiд земельної ділянки N 9034105127 вiд 17.02.2022.
Вказує, що згідно з пунктом 59.1 статті 59 ПК України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податкова вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов`язань у встановлені ПКУ строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (пункт 59.4 статті 59 ПК України).
У зв`язку з несплатою ПРАТ «Хліб» узгоджених податкових зобов`язань, відповідно ст. 59 ПК України та розділу III «Порядку направлення податковими органами податкових вимог платникам податків», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 30.06.2017 № 610 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.07.2017 № 902/30770 (із змінами та доповненнями) ГУ ДПС у Донецькій області було сформовано податкову вимогу від 14.06.2024 № 0000266-1309- 0599 разом з детальним розрахунком суми податкового боргу до вищевказаної податкової вимоги на загальну суму податкового боргу 116 492,83 грн. Дану податкову вимогу 18.06.2024 було спрямовано на адресу платника засобами поштового зв`язку з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення. Вищезазначене поштове відправлення з податковою вимогою було вручено посадовій особі ПРАТ «Хліб» - 25.06.2024 року.
Наголошує, що перелік територій, затверджений наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за № 1668/39004 може застосовуватися при справлянні плати за землю на відповідних територіях.
Зазначає, що ПК України наразі визначено підстави для ненарахування плати за землю за земельні ділянки, що знаходяться на території активних бойових дій та тимчасово окупованих територіях.
Так, відповідно до пп. 69.14 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, власники та користувачі земельних ділянок не нараховують та не сплачують плату за землю (земельний податок та/або орендна плата) на територіях активних бойових дій або тимчасово окупованих Російською Федерацією, а саме:
юридичні особи та фізичні особи підприємці:
2022 рік з 1 березня до 31 грудня;
2023 рік з першого числа місяця, в якому було визначено щодо відповідних територій дату початку активних бойових дій або тимчасової окупації, до останнього числа місяця, в якому було завершено активні бойові дії або тимчасова окупація на відповідній території.
Відповідно до Переліку територій, затвердженого наказом № 309 (зі змінами), територію Слов`янської міської територіальної громади Донецької області віднесено з 24.02.2022 року до території можливих бойових дій. Отже, юридичні особи на території Слов`янської міської територіальної громади не звільняються від нарахування і сплати земельного податку за 2022 рік.
За таких обставин вважає податкову вимогу правомірною.
Ухвалою суду від 07 жовтня 2024 року клопотання представника Головного управління ДПС у Донецькій області про розгляд в порядку загального позовного провадження справи за позовом Приватного акціонерного товариства Хліб до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправною та скасування вимоги залишено без задоволення.
Згідно з нормами статті 258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, судом встановлено наступне.
Приватне акціонерне товариство «ХЛІБ» зареєстрована у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з 20.09.1996 року, номер державної реєстрації 12771200000000926.
Позивач перебуває на податковому обліку в ГУ ДПС у Донецькій області (Слов`янська ДПІ) з 22.10.1996 року.
Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності у ПрАТ «ХЛІБ» зареєстровано право власності на нерухомий об`єкт, а саме, земельна ділянка за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 1414100000:01:004:0034, дата державної реєстрації земельної ділянки 13.03.2012 року.
У зв`язку з наведеним позивач самостійно задекларував земельний податок з юридичних осіб у декларації №9032809454 вiд 16.02.2022 за періоди сплати за березень 2022 - грудень 2022 включно та податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості у декларації №9034104784 вiд 17.02.2022, з розбивкою поквартально на 2022 рік, тобто, до початку воєнної агресії рф проти України. У зв`язку з тим, що позивачем вказані податкові зобов`язання не були сплачені, відповідачем сформовано та направлено на адресу позивача податкову вимогу від 14 червня 2024 року № 0000266-1309-0599, якою позивача повідомлено про наявну суму податкового боргу в загальному розмірі 116 492,83 гривень, з яких борг з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості складає 4725,50 гривень та борг з земельного податку з юридичних осіб складає 116 492,83 гривень.
Таким чином, спірним питанням даної справи є право позивача на пільгу щодо сплати орендної плати за землю, передбачену на час введення воєнного стану для землекористувачів у випадку розташування таких земельних ділянок на територіях, де ведуться бойові дії.
Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, визначення компетенції контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
Згідно пп. 16.1.4 п. 16.1 статті 16 ПК України передбачений обов`язок платника податків сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку та строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи (п. 36.1 статті 36 ПК України).
Орендна плата землі державної та комунальної власності - це плата за землю у складі податку на майно і зараховується до місцевого бюджету (статті 10, 14, 269 ПК України).
Відповідно до пп. 14.1.72 п. 14.1 статті 14 ПК України земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів.
Згідно з пп. 14.1.73. п. 14.1 статті 14 ПК України землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.
Відповідно до пп. 269.1.1 і 269.1.2 п. 269.1 статті 269 ПК України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
Перелік платників податку, об`єкт оподаткування, база оподаткування, пільги із сплати податку, ставка податку, податковий період, порядок обчислення суми податку, порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об`єкта оподаткування податком, порядок сплати податку, строки сплати податку регулюються статтями 269-289 ПК України.
Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року з подальшим продовженням його терміну відповідними Указами. Воєнний стан діє і станом на цей час.
За статтею 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» № 2120-ІХ від 15 березня 2022 року доповнено пункт 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України підпунктом 69.14, відповідно до якого тимчасово, на період з 1 березня 2022 року по 31 грудня року, наступного за роком, у якому припинено або скасовано воєнний, надзвичайний стан, не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки (земельні частки (паї), що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, або на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями рф, та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб, а також за земельні ділянки (земельні частки (паї), визначені обласними військовими адміністраціями як засмічені вибухонебезпечними предметами та/або на яких наявні фортифікаційні споруди. Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації, визначається Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, пп. 69.14 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України було встановлено пільгу на час введення воєнного стану для землекористувачів зі сплати орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності у випадку, зокрема, розташування таких земельних ділянок на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, або на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації.
Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії та територій тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації, визначається Кабінетом Міністрів України.
З аналізу зазначених норм убачається, що вказані норми є імперативними та такими, що звільняють позивача як від нарахування, так і від сплати відповідних податкових зобов`язань, за умови щодо місця розташування відповідного нерухомого майна та земельної ділянки на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії.
Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України прийнято наказ від 22.12.2022 року № 309, яким затверджено Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих рф.
Пунктом 1.2 підрозділу 1 розділу І вказаного Переліку Слов`янську міську територіальну громаду (UA14120210000056793) з 24.02.2022 року віднесено до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії. Водночас, дата припинення можливості бойових дій щодо вказаної території не визначена.
Місцем розташування земельної ділянки яка належить позивачу з кадастровим номером 1414100000:01:004:0034 є Слов`янська міська територіальна громада Донецької області, тобто вказаний об`єкт нерухомого майна підпадав під дію положень п. 69.14 та 69.22 підрозд. 10 розд. ХХ ПК України.
Заперечуючи проти права позивача на пільги щодо сплати орендної плати з фізичних осіб п. 69.14 п. 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України, відповідач посилається на Закон України від 11 квітня 2023 року № 3050-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо звільнення від сплати екологічного податку, плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за знищене чи пошкоджене нерухоме майно», яким внесено зміни до п. 69.14 п. 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України.
В редакції Закону № 3050-IX від 11.04.2023 пункт 69.14 викладено таким чином:
За період з 1 січня 2022 року до 31 грудня 2022 року не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки (земельні частки (паї),що розташовані на територіях активних бойових дій або на тимчасово окупованих російською федерацією територіях України, та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних осіб, та за період з 1 березня 2022 року до 31 грудня 2022 року - в частині земельних ділянок, що перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (абз. 1 п. 69.14).
Платники плати за землю, які до дати набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо звільнення від сплати екологічного податку, плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за знищене чи пошкоджене нерухоме майно» відповідно до пункту 286.2 статті 286 цього Кодексу задекларували за 2022 та/або 2023 роки податкові зобов`язання з плати за землю за земельні ділянки, що розташовані на територіях, визначених цим підпунктом, мають право відкоригувати нараховані податкові зобов`язання з плати за землю за період березень 2022 - грудень 2023 року шляхом подання в порядку, визначеному цим Кодексом, уточнюючих податкових декларацій (абз. 5 п. 69.14).
Отже, законодавець визначив умови оподаткування, уточнивши, що від плати за землю (орендної плати) звільняються земельні ділянки виключно в зоні активних бойових дій чи на окупованих територіях, змінивши початок цього періоду та обмеживши його дію до 31.12.2022.
Також аналіз зазначених змін дає підстави стверджувати, що у платників податків на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та платників плати за землю, які задекларували за 2022 рік, 2023 рік податкові зобов`язання по вказаним податкам, з`явилося право відкоригувати нараховані податкові зобов`язання шляхом подання податкових декларацій за відповідний період.
Посилання відповідача на дію вказаних норм ПК України у спірний період в редакції Закону України від 11 квітня 2023 року № 3050-ІХ «Про внесення змін до Кодексу та інших законодавчих актів України щодо звільнення від сплати екологічного податку, плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за знищене чи пошкоджене нерухоме майно», яким відповідне право надається у разі розташування відповідних об`єктів нерухомості на територіях активних бойових дій, а також яким визначено право платників податку, які задекларували відповідні зобов`язання, відкоригувати нараховані податкові зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за період 2022 та 2023 роки шляхом подання в порядку, визначеному цим Кодексом, уточнюючих податкових декларацій за відповідний період, не заслуговують на увагу з огляду на те, що вказаний закон набув чинності 06.05.2023.
Таким чном, у спірний період Закон України від 11 квітня 2023 року № 3050-ІХ не був чинним, а відтак його норми застосуванню не підлягали, оскільки не пов`язували розташування відповідних об`єктів нерухомого майна з територіями саме активних бойових дій, як і не передбачали умовою звільнення від сплати податків подання платником уточнюючих декларацій з нульовими показниками.
Тільки з 06.05.2023 року набрала чинності зміни щодо надання права платникам податків на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та платникам плати за землю, які задекларували за 2022 рік, 2023 рік податкові зобов`язання по вказаним податкам, відкоригувати нараховані податкові зобов`язання шляхом подання податкових декларацій за відповідний період.
Згідно статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.
Закріплення принципу незворотності дії в часі законів та інших нормативно-правових актів є гарантією безпеки людини і громадянина, довіри до держави.
Отже, за нормами ПК України, які підлягають застосуванню до спірних правовідносин та були чинні на момент виникнення спірних правовідносин, єдиною умовою для ненарахування та несплати зазначених податкових зобов`язань було розташування відповідних об`єктів нерухомого майна на території, на якій ведуться (велися) бойові дії.
Доводи відповідача про те, що у позивача відсутні пільги щодо сплати орендної плати з фізичних осіб, оскільки Слов`янська міська територіальна громада законодавчо віднесена до територій можливих бойових дій, суд не бере до уваги з огляду на положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 06.12.2022 за № 1364 «Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією» (у спірний період), відповідно до якого до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, включаються території можливих бойових дій та території активних бойових дій.
Крім того, застосування приписів пп.69.14 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України у редакції Закону України від 11.04.2023 №3050-ІХ не відповідатиме принципу правової визначеності, складовою якого є принцип легітимних очікувань, який має застосовуватись не лише на етапі нормотворчої діяльності, а й під час безпосереднього застосування чинних норм права, що даватиме можливість особі в розумних межах передбачати наслідки своїх дій.
За практикою ЄСПЛ, яка сформувалась з питань імперативності правил про прийняття рішення на користь платників податків, у разі існування неоднозначності у тлумаченні прав та/чи обов`язків платника податків слід віддавати перевагу найбільш сприятливому тлумаченню національного законодавства та приймати рішення на користь платника податків (справа «Серков проти України», заява № 39766/05, пункт 43).
Оцінивши належність, допустимість, достовірність вказаних вище доказів окремо, а також достатність і взаємозв`язок цих доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення заявлених позивачем вимог про визнання протиправною та скасування податкову вимогу Головного управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 44070187) від 14.06.2024 року №0000266-1309-0599 на суму 116 492,83 грн.
Відповідно до частини першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
За вимогами ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Судом встановлено, що позовна заява подана до суду через систему «Електронний Суд», а отже, відповідно до положень Закону України «Про судовий збір» застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.
З огляду на викладене вище, суд дійшов висновку, що з відповідача треба стягнути належну суму судового збору у розмірі 2422,40 грн.
З огляду на викладене, на підставі положень Податкового кодексу України, ст.ст. 2, 17, 77, 90,139,242-246,255,295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позовні вимоги Приватного акціонерного товариства «Хліб» до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправною та скасування вимоги, - задовольнити.
Визнати протиправною та скасувати податкову вимогу Головного управління ДПС у Донецькій області від 14.06.2024 року №0000266-1309-0599 на суму 116 492,83 грн.
Стягнути з з Головного управління ДПС у Донецькій області (місцезнаходження: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, б. 59; код ЄДРПОУ 44070187) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Приватного акціонерного товариства «Хліб» (місцезнаходження: Донецька область, м. Слов`янськ, пров. Богомольця, б. 68; код ЄДРПОУ 00376107) судові витрати, які складаються з судового збору у розмірі 2422 (дві тисячі чотириста двадцять дві) гривень 40 копійок.
Рішення складено у повному обсязі та підписано 30 липня 2024 року.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішен
Суддя М.М. Крилова
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2024 |
Оприлюднено | 10.10.2024 |
Номер документу | 122157959 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Крилова М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні