Рішення
від 07.10.2024 по справі 200/5927/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 жовтня 2024 року Справа№200/5927/24

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Буряк І.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Іст Компані» до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

УСТАНОВИЛА:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Вест Іст Компані» (далі позивач, ТОВ «Вест Іст Компані» звернулось до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі відповідач-1, ГУ ДПС у Донецькій області) та Державної податкової служби України (далі відповідач-2, ДПС України) про визнання протиправним та скасування рішення відповідача-1 про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних від 08.07.2024 № 11370605/41275867 та зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН РК № 27 від 06.06.2024 до ПН № 70 від 14.03.2023.

В обґрунтування позовних зазначено, що спірне рішення відповідача-1 є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки позивач не включений до реєстру платників, які відповідають критерія ризиковості, а щодо контрагента позивача ПП «АНАБУД» то, останнє виключено з вказаного реєстру з 17.07.2024.

Позивач зазначає, що йому невідома, яка податкова інформація стала підставою для висновку про відповідність товариства критеріям ризиковості.

Також позивач стверджує, що податковий орган не вказує на конкретні недоліки первинних документів, що стали підставою для прийняття спірного рішення.

Позивач звертає увагу суду, що комісіями регіонального та центрального рівня наведені різні підстави для відмови у реєстрації ПН/РК.

Ураховуючи викладене, позивач звернувся до суду за захистом порушеного права.

Ухвалою суду від 29.08.2024 позовна заява залишалась без руху, у встановлений судом строк недоліки усунуті.

Ухвалою суду від 06.09.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи вирішено проводити суддею одноособово за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін у справі.

ГУ ДПС у Донецькій області надано відзив на позовну заяву, де зазначено про необґрунтованість доводів позивача та викладено прохання у позові відмовити, з огляду на таке.

Поданий на реєстрацію позивачем ПН/РК був автоматично перевірений на відповідність критеріям ризиковості платника податку та зупинений за результатами вказаного моніторингу, оскільки РК відповідав п. 8 Критерії ризиковості платника. Платнику було запропоновано надати письмові пояснення та відповідні підтверджуючі документи.

Спірним рішенням позивачу відмовлено у реєстрації ПН/РК, оскільки ним не було подано достатніх підтверджуючих документів щодо правомірності формування та подання на реєстрацію РК.

Щодо позовних вимог про зобов`язання ДПС України зареєструвати спірний РК, то відповідач-1 вважає таку вимогу втручанням у дискреційні повноваження податкового органу.

ДПС України також подану відзив на позовну заяву ТОВ «Вест Іст Компані», де викладено прохання у позові відмовити повністю з мотивів, аналогічних викладеним вище.

Ухвалою суду від 16.09.2024 у задоволенні клопотання представника відповідачів про розгляд справи у порядку загального позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін відмовлено.

Судом установлено такі фактичні обставини у справі.

ТОВ «Вест Іст Компані» зареєстроване у якості юридичної особи, включене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (код ЄДРПОУ 41275867) місцезнаходження юридичної особи: Україна, 84201, Донецька область, м. Дружківка, вул. Козацька, буд. 68.

Основний вид діяльності код КВЕД 45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів.

ТОВ «Вест Іст Компані» отримало замовлення від ПП «АНАБУД» на поставку товару на загальну суму 9 241,06 грн., що підтверджується рахунком фактурою від 13.03.2023 № СТО-230404 та 14.03.2023 здійснено поставку товару, що підтверджується видатковою накладною від 14.03.2023 № РН-000086.

За фактом поставки товару ТОВ «Вест Іст Компані» виписало на адресу ПП «АНАБУД» податкову накладну від 14.03.2023 № 70 на загальну суму з ПДВ 9 241,06 грн., яка зареєстрована у ЄРПН 27.03.2023.

У червні 2024 року ПП «АНАБУД» здійснено повернення товару на суму 9 241,06 грн., про що складено накладну на повернення від 06.06.2024 № ВН-00000002.

На підставі вказаного, ТОВ «Вест Іст Компані» складено розрахунок коригування від 06.06.2024 № 27 до ПН від 14.03.2023 № 70 та направлено на реєстрацію.

Відповідно квитанції від 10.06.2024 реєстрацію РК № 27 зупинено з підстав відповідності п. 8 «Критеріїв ризиковості платника податку», запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Позивачем 27.06.2024 надано пояснення за вих. № 35/1 щодо обставин проведення господарської операції за результатами якої складено РК від 06.06.2024 № 27 з додатками, у яких рахуються: рахунок від 13.03.2023 № СТО-230404, видаткова накладна від 14.03.2023 № РН-000086, податкова накладна від 14.03.2023 № 70, квитанція від 27.03.2023, акт звірки взаємних розрахунків станом на 31.05.2024, накладна на повернення від 06.06.2024 № ВН-00000002, РК від 06.06.2024 № 27 до ПН від 14.03.2023 № 70, квитанція від 10.06.2024.

Рішенням комісії регіонального рівня від 08.07.2024 № 11370605/41275867 прийнято рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН, оскільки платником надано копії документів, складених/оформлених з порушенням законодавства.

Додаткова інформація (зазначити конкретні документи) первинні документи, крім того, ПП «АНАБУД» встановлено п. 8 критеріїв ризиковості платника податку.

Рішенням комісії центрального рівня від 22.07.2024 № 45596/41275867/2 скаргу ТОВ «Вест Іст Компані» залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН без змін.

У якості підстави вказано ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні) описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

За встановлених фактичних обставин справи, правова позиція суду обґрунтована таким.

Податковий кодекс України (далі ПК України у редакції, чинній на момент спірних правовідносин).

Стаття 192.

192.1. Якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розрахунок коригування до податкової накладної не може бути зареєстрований в Єдиному реєстрі податкових накладних пізніше 1095 календарних днів з дати складання податкової накладної, до якої складений такий розрахунок коригування.

Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних:

постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;

отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.

192.1.1. Якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то:

а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов`язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок;

б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв`язку з отриманням таких товарів/послуг.

Постачальник має право зменшити суму податкових зобов`язань лише після реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної.

Стаття 201. Податкова накладна

201.1. На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженої платником особи відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

201.16. Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі Порядок № 1246)

Пункт 12. Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: … наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

Пункт 13. За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Пункт 14. Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.

Пункт 15. У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Пункт 17. У разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Пункт 19 Податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

Пункт 20. Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 затверджено:

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок зупинення ПН/РК).

Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. (далі Порядок розгляду скарг).

Порядок зупинення ПН/РК.

Пункт 3. Податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації):

Пункт 5. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Пункт 6. У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У рішенні про відповідність платника податку вимогам пункту 8 додатка 1 комісія регіонального рівня зазначає наявну інформацію, що свідчить про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, виявлену під час моніторингу господарських операцій, відображених у податкових накладних/розрахунках коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі, у тому числі податкових накладних/розрахунках коригування, реєстрацію яких зупинено.

Додаток 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість.

Пункт 8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Довідник кодів податкової інформації, що стала підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, визначається ДПС та затверджується відповідним наказом, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДПС.

Висновки суду.

Рішенням комісії регіонального рівня від 08.07.2024 № 11370605/41275867, яке залишено без змін комісією центрального рівня від 22.07.2024 № 45596/41275867/2 у реєстрації спірного РК в ЄРПН відмовлено оскільки платник відповідає п. 8 «Критеріїв ризиковості платника».

Алгоритм дій податкового органу у такому випадку врегульований п. 6 Порядку зупинення ПН/РК.

Так, відповідно вказаного пункту у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено ПН/РК, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється та питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

Суд звертає увагу, що у матеріалах справи відсутнє рішення про включення позивача до переліку ризикових платників. Натомість зазначено, що контрагент позивача ПП «АНАБУД» відповідає п. 8 критеріїв ризиковості.

Надалі, п. 6 Порядку зупинення ПН/РК чітко встановлює обов`язок податкового органу, що у разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення вказувати наявну інформацію, що свідчить про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, виявлену під час моніторингу господарських операцій, відображених у податкових накладних/розрахунках коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі, у тому числі податкових накладних/розрахунках коригування, реєстрацію яких зупинено.

Суд констатує, що у спірному рішенні відсутні будь-які посилання на наявну інформацію, що свідчить про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, виявлену під час моніторингу господарських операцій.

Натомість вказано, що надані позивачем первинні документи складені з порушенням вимог законодавства.

У постановах Верховного Суду від 16.12.2020 у справі №340/474/20 та від 15.03.2023 справа № 620/4227/20 підкреслено, що комісія контролюючого органу, приймаючи рішення з посиланням на те, що товариство ймовірно є учасником формування схемного податкового кредиту згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах, має обґрунтувати суду на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації.

Водночас комісія центрального рівня вказані недоліки не усунула натомість у рішенні за результатами розгляду скарги позивача висновувалась на підставах ненадання позивачем документів, які б підтверджували факт постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні) описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Ураховуючи викладене суд вважає, що спірне рішення є необґрунтованим, прийнятим з порушенням вимог Порядку зупинення ПН/РК, а тому підлягає скасуванню.

Щодо способу захисту.

Відповідно до пунктів 19-20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України, а днем реєстрації податкової накладної може бути день зазначений у рішенні суду.

Враховуючи встановлені судом обставини протиправного прийняття комісією регіонального рівня рішень про відмову у реєстрації РК № 27 в ЄРПН та відсутність законодавчо закріплених перешкод для такої реєстрації, суд вважає, що належним та ефективним способом захисту порушеного права позивача є саме зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН РК № 27 від 06.06.2024 датою його фактичного надходження 10.06.2024.

У даному випадку, задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН спірний РК датою його фактичного надходження, є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Сплачений позивачем судовий збір підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача-1 у розмірі 3 028,00 грн. (як немайнова вимога, а інша похідна).

У іншій частині надміру сплачений судовий збір повертається ухвалою суду за клопотанням позивача.

Керуючись статями 9, 19, 72-79, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Іст Компані» (вул. Козацька, 68, місто Дружківка, Донецька обл., 84201, ЄДРПОУ 41275867) до Головного управління ДПС у Донецькій області (87515 вулиця Італійська,59 місто Маріуполь, ЄДРПОУ 44070187), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська пл. 8, ЄДРПОУ 34005393) про скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Донецькій області від 08.07.2024 за № 11370605/41275867/

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053. м. Київ, Львівська площа, 8. Код ЄДРПОУ: 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування № 27 від 06.06.2024 до податкової накладної № 70 від 14.03.2023 датою його фактичного надходження 10.06.2024.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області (87515 вулиця Італійська,59 місто Маріуполь, ЄДРПОУ 44070187) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Іст Компані» (вул. Козацька, 68, місто Дружківка, Донецька обл., 84201, ЄДРПОУ 41275867) судовий збір в розмірі 3 028,00 (три тисячі двадцять вісім) грн.00 коп.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.255 КАС України.

Рішення суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.292, 295, 297 КАС України.

Повний текст рішення суду складено 07 жовтня 2024 року.

Суддя І.В. Буряк

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2024
Оприлюднено10.10.2024
Номер документу122157977
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —200/5927/24

Ухвала від 25.10.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 25.10.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Рішення від 07.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 06.09.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

Ухвала від 29.08.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні