Справа № 404/2650/24
Номер провадження 2/404/741/24
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 жовтня 2024 року Кіровський районний суд міста Кіровограда
у складі: головуючого судді Павелко І.Л.
за участі секретаря Коваленко А.О.
розглянувши усудовому засіданні в м. Кропивницькому цивільну справу за позовом керівника Кропивницької окружної прокуратури в інтересах держави, уповноваженим органом якої виступає: Національна служба здоров`я України, Кропивницька міська рада, третя особа,яка не заявляє самостійних вимог Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня швидкої допомоги» Кропивницької міської ради» до ОСОБА_1 про стягнення витрат на стаціонарне лікування особи, яка потерпіла від злочину , -
ВСТАНОВИВ:
Керівник Кропивницькоїокружноїпрокуратури звернувся до суду з позовом, в якому просить стягнути з ОСОБА_1 витрати на лікування потерпілої від злочину ОСОБА_2 в сумі 11074,41 грн., які зарахувати в дохід державного бюджету на рахунок: UA 828999980313060115000011567; отримувач ГУК у Кіров.обл./тг м.Кропивн/24060300; код отримувача 37918230; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП). Стягнути з ОСОБА_1 витрати на лікування потерпілої від злочину ОСОБА_2 , в сумі 896,43 грн у дохід місцевого бюджету на номер рахунку: UA 128999980314070544000011567; код отримувача 37918230, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП).
Ухвалою суду від 18квітня 2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у вказаній цивільній справі.
Учасники процесу належним чином повідомлені.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, щодо задоволення заявлених вимог, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що відповідно до вироку Кіровського районного суду м. Кіровограда від 27.01.2023 у кримінальній справі №404/7410/22, що набрав законної сили 28.02.2023, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнано винним у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ст. 291 КК України та призначено покарання у виді трьох років позбавлення волі. Відповідно до ст. 75 КК України, останнього звільнено від відбування покарання у вигляді позбавлення волі з випробувальним строком на 1 рік, поклавши на нього обов`язки, передбачені п.п. 1, 2 ч. 1 ст.76 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , 16.10.2022 близько 12 год. 45 хв., перебуваючи у стані алкогольного сп`яніння їхав на власному велосипеді марки «Мінськ» рухаючись поблизу магазину «АТБ Маркет», який розташований за адресою: м. Кропивницький, вул. Попова, 9Г зі сторони вул. Пацаєва в напрямку дороги вул. Попова в м. Кропивницькому. Наближаючись до будівлі «Сімейна пекарня», яка розташована поряд з вказаним магазином по ходу його руху ОСОБА_1 будучи учасником дорожнього руху, на якого розповсюджуються ПДР України, а тому він зобов`язаний чітко їх дотримуватись та неухильно виконувати побачив на стоянці магазину попереду себе стоячого пішохода - потерпілу ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 . Після чого, ОСОБА_1 проявив особисту необережність та недбалість до забезпечення елементарних вимог безпеки дорожнього руху порушуючи згідно висновку експерта №СЕ-19/112-22/10040-ІТ від 08.12.2022 року вимоги ПДР України, а саме: п.п. 2.3 (б,д) (п. 2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов`язаний: б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі; д) не створювати своїми діями загрози безпеці дорожнього руху); п. 13.1 ПДР України (п. 13.1 «Дистанція, інтервал, зустрічний роз`їзд» водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, особливостей вантажу, що перевозиться, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу) та п. 13.3 ПДР України (п. 13.3 «Під час обгону, випередження, об`їзду перешкоди чи зустрічного роз`їзду необхідно дотримувати безпечного інтервалу, щоб не створювати небезпеки для дорожнього руху»), здійснив наїзд на потерпілу ОСОБА_2 .
В результаті чого потерпіла ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 отримала, згідно висновку судово-медичної експертизи №688 від 15.11.2022 року тілесне ушкодження у вигляді: черезвертлюгового перелому правої стегнової кістки зі зміщенням, яке відносяться до категорії середньої ступені тяжкості, яке викликало тривалий розлад здоров`я, строком понад 21 добу.
Потерпіла ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 ,внаслідок злочиннихдій ОСОБА_1 в періодз 16.10.2022по 26.10.2022року перебувалана стаціонарномулікуванні утравматологічному відділенніКНП «Міськалікарня швидкоїмедичної допомоги»Кропивницької міськоїради» тана їїлікування закладомвитрачено коштина загальнусуму 11970,84грн., а тому саме така сума повинна бути стягнута з відповідача. Вказаний розрахунок підтверджено листом КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради» від 15.01.2024 за № 137.
Так, згідно проведеного розрахунку: вартість 1 ліжко/дня в жовтні2022року становила 1197,08 грн.
У вартість ліжко-дня включені витрати здійснені: за рахунок коштів НСЗУ (державний бюджет) в сумі 11074,41 грн (1107,44 грн х 10 л/днів); за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 896,43 грн (89,64 грн х 10 л/днів).
Разом за жовтень: 11074,41 грн + 896,43 грн = 11970,84 грн.
Враховуючи вищезазначене, у вартість ліжко-дня включені витрати здійснені: за рахунок коштів державного та місцевого бюджету.
Цивільний позов про стягнення коштів на користь держави в особі Національної служби здоров`я України та Кропивницької міської ради, витрачених на лікування потерпілого, в межах даного кримінального провадження не заявлявся.
При цьому ОСОБА_1 кошти на лікування потерпілої в добровільному порядку не відшкодовано.
Відповідно до ч. 6 ст. 82 ЦПК України вирок суду в кримінальному провадженні, ухвала про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності або постанова суду у справі про адміністративне правопорушення, які набрали законноі сили, є обов`язковими для суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалений вирок, ухвала або постанова суду, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 1206 ЦК України особа, яка вчинила злочин, зобов`язана відшкодувати витрати закладу охорони здоров`я на лікування потерпілого від цього злочину. Якщо лікування проводилось закладом охорони здоров`я, що є у державній власності, у власності Автономної Республіки Крим або територіальної громади, кошти від відшкодування витрат на лікування зараховуються до відповідного бюджету.
У п. 3 постанови Пленуму Верховного Суду України від 07 липня 1995 року № 11 «Про відшкодування витрат на стаціонарне лікування особи, яка потерпіла від злочину та судових витрат» роз`яснено, що питання про відшкодування витрат на стаціонарне лікування потерпілого вирішується згідно з Порядком обчислення розміру фактичних витрат закладу охорони здоров`я на стаціонарне лікування потерпілого від злочинного діяння та зарахування стягнених з винних осіб коштів до відповідного бюджету і і`х використання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 545 від 16 липня 1993 року. Термін і обгрунтованість перебування потерпілого від злочину на стаціонарному лікуванні визначається на підставі даних лікувального закладу, де він перебуває на лікуванні. До справи має бути приєднана довідка-розрахунок бухгалтеріі цього закладу із записом про вартість одного ліжко-дня та загальну суму фактичних витрат на лікування потерпілого.
Пунктом 2 указаного Порядку передбачено, що сума коштів, яка підлягає відшкодуванню, визначається закладом охорони здоров`я, в якому перебував на лікуванні потерпілий, виходячи з кількості ліжко-днів, проведених ним в стаціонарі та вартості витрат на його лікування в день.
Відповідно до п.4 зазначеного Порядку стягнені в установленому порядку кошти залежно від джерела фінансування закладу охорони здоров`я, у якому перебував на стаціонарному лікуванні потерпілий, зараховуються до відповідного бюджету або на користь юридичноі особи (відомства), якій належить заклад охорони здоров`я.
Кропивницькою окружною прокуратурою листами від 22.01.2024 за №51- 78-808вих-24 та 28.02.2024 за № 51-78-2420вих-24 повідомлено Національну службу здоров`я України про виявлені порушення та тим самим надано можливість відреагувати на порушення інтересів держави.
Однак, Національна служба здоров`я України, згідно листа від 11.03.2024 за вхідним №4031-24 підстав для вжиття заходів претензійно-позовного характеру, спрямованих на стягнення з ОСОБА_1 витрат на лікування ОСОБА_2 не вбачає, зазначаючи, що відповідно до норм Положення про Національну службу здоров`я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1101, НСЗУ не наділена повноваженнями представляти інтереси держави у даних категоріях справ.
Крім того, Кропивницькою окружною прокуратурою листами від 22.01.2024 №51-78-809вих-24, від 28.02.2024 №51-78-2423вих-24, від 08.03.2024 №51-78- 2849вих-24 повідомлено Кропивницьку міську раду про виявлені порушення та тим самим надано можливість відреагувати на порушення інтересів держави.
Згідно інформації Кропивницької міської ради від 06.03.2024 №11706/27 міська рада до суду з позовною заявою про стягнення витрат на стаціонарне лікування ОСОБА_2 не зверталась та не заперечує щодо відповідного звернення прокурора.
Статтею 131-1 Конституції України передбачено, що прокуратура забезпечує представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 56 Цивільного процесуального кодексу України з метою представництва інтересів громадянина або держави в суді прокурор в межах повноважень, визначених законом, звертається до суду з позовом, бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом інших осіб, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення Верховним Судом України, про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про прокуратуру» представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом.
Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Під час здійснення представництва інтересів громадянина або держави у суді прокурор має право в порядку, передбаченому процесуальним законом та законом, що регулює виконавче провадження, звертатися до суду з позовом (заявою, поданням).
Прокурор може представляти інтереси держави в суді у випадках: якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенці`і якого віднесені відповідні повноваження; у разі відсутності такого органу.
Позиції щодо стягнення коштів на користь закладу охорони здоров`я притримується і Європейський суд з прав людини, який, зокрема у рішенні від 11.02.2003 по справі «Хаммерн проти Норвегії» встановив, що тягар фінансових збитків, завданих порушенням і розглядом кримінальноі справи, що закрита чи закінчилась виправданням обвинуваченого, несе обвинувачений, якщо він не зможе довести, що вірогідна відсутність факту вчинення ним постановленого йому у вину діяння.
Згідно ч. 3 ст. 13 Закону України «Основи Законодавства України про охорону здоров`я» складовою частиною державної політики охорони здоров`я в Україні є політика охорони здоров`я в Автономній Республіці Крим, місцеві і регіональні комплексні та цільові програми, що формуються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та відображають специфічні потреби охорони здоров`я населення, яке проживає на відповідних територіях.
Відповідно до ч. 1, 4 ст. 14 Закону України «Основи Законодавства України про охорону здоров`я», реалізація державної політики охорони здоров`я покладається на органи виконавчоі влади.
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністраціі, а також органи місцевого самоврядування реалізують державну політику у сфері охорони здоров`я в межах своїх повноважень, передбачених законо давством.
Прокурором у даному випадку як позивача визначено Кіровоградську обласну раду з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Основи Законодавства України про охорону здоров`я» фінансування охорони здоров`я здійснюється за рахунок Державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування, благодійних фондів та будь-яких інших джерел, не заборонених законод авством.
Так, згідно з п. п. а, г ч. 8 ст. 87 Бюджетного кодексу України до видатків, шо здійснюються з Державного бюджету України та аналогічно - з районного бюджету (п. п. а, б, в ч. 3 ст. 89 Бюджетного кодексу України) належать видатки на: первинну медико-санітарну, амбулаторно-поліклінічну та стаціонарну допомогу (багатопрофільні лікарні та поліклініки, що виконують специфічні загальнодержавні функції); інші програми в галузі охорони здоров`я, що забезпечують виконання загальнодержавних функцій, тому неповернення коштів, витрачених на лікування потерпілоі особи від злочинних посягань, призводить до порушень державних інтересів у вигляді фінансових втрат та недоотримання коштів на інші визначені бюджетним законодавством потреби.
Фінансування КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради» здійснювалось Національною службою здоров`я України (далі - НСЗУ) за рахунок коштів Державного бюджету України шляхом оплати наданих лікарнею медичних послуг за програмами медичних гарантій відповідно до укладеного між ними Договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій №0999-Е-Р000 від 07.02.2022. Кошти перераховуються НСЗУ безпосередньо на рахунок лікарні. Крім того, лікарня провадить свою діяльність за рахунок коштів міського бюджету.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про основи законодавства України про охорону здоров`я» закладом охорони здоров`я є юридична особа будь-якої форми власності та організаційно-правової форми або її відокремлений підрозділ, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних (фармацевтичних) працівників і фахівців з реабілітації.
Відповідно до Статуту КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради», затвердженого рішенням Кропивницької міської ради №383 від 20.05.2021 є багатопрофільним закладом охорони здоров`я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає кваліфіковану вторинну (спеціалізовану) медичну допомогу населенню міста Кропивницького в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом (п. 1.1).
Майно підприємства є комунальною власністю територіальної громади міста Кропивницького в особі Кропивницької міської ради (п.1.2).
Засновником та власником підприємства є територіальна громада міста Кропивницького в особі Кропивницької міської ради (п.1.4).
Основною метою діяльності підприємства є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги в порядку та обсязі, встановлених законодавством та медична практика.
Відповідно до поставленої мети предметом діяльності підприємства є, серед іншого, створення разом з засновником умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню, організації належного управління внутрішнім лікувально-діагностичних процесом та ефективного використання майна та інших ресурсів підприємства, надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі послуг вторинної (спеціалізованої) стаціонарної медичної допомоги, у тому числі екстреної (невідкладної), необхідної для забезпечення належних профілактики, діагностики і лікування хвороб, травм чи інших розладів здоров`я високоспеціалізованої стаціонарної та амбулаторно-консультативної допомоги та медичних послуг (п.3.1, п.3.2).
Відповідно до п.5.1. Статуту, майно підприємства є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління.
Згідно зі Статутом лікарні заклад є неприбутковою бюджетною організацією. Джерелами фінансування лікарні є зокрема кошти місцевого бюджету (бюджетні кошти) (п. 5.3.2).
Відповідно до ч. 3 ст. 1206 ЦК України якщо лікування проводилося закладом охорони здоров`я, що є у державній власності, у власності Автономної Республіки Крим або територіальної громади, спільній власності територіальних громад, кошти на відшкодування витрат на лікування зараховуються до відповідного бюджету, за рахунок якого таке лікування фінансувалося. Якщо лікування проводилося закладом охорони здоров`я, який за відповідні надані медичні послуги отримує кошти згідно з договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, такі кошти зараховуються до Державного бюджету України.
Таким чином, медичні послуги надано КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради» на підставі договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного між НЗСУ (замовник) та КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради».
Відповідно до ч. 1 ст. З Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.
Пунктом 4 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення" передбачено, що однією з функції Національної служби здоров`я України, як Уповноваженого органу, є укладення, зміна та припинення договорів про медичне обслуговування населення та договорів про реімбурсацію.
У пункті 8 Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 410 від 25.04.2018, передбачено, що надавач зобов`язується надавати медичні послуги за програмою медичних гарантій пацієнтам, а замовник зобов`язується оплачувати такі програми відповідно до встановленого тарифу та коригувальних коефіцієнтів.
Тобто, послуги КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради» пов`язані з наданням медичних послуг за програмою медичних гарантій пацієнтам, оплачено НСЗУ як замовником медичних послуг за рахунок коштів Державного бюджету України.
У пунктів 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення", визначено, що програма державних гарантій медичного обслуговування населення (програма медичних гарантій) - програма, що визначає перелік та обсяг медичних послуг, медичних виробів та лікарських засобів, повну оплату надання яких пацієнтам держава гарантує за рахунок коштів Державного бюджету України згідно з тарифом, для профілактики, діагностики, лікування та реабілітації у зв`язку з хворобами, травмами, отруєннями і патологічними станами, а також у зв`язку з вагітністю та пологами.
Механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Реалізація програми державних гарантій медичного обслуговування населення» (КПКВК 2308060) визначено «Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1086.
Перелік медичних послуг, повну оплату надання яких пацієнтам держава гарантує за рахунок коштів Державного бюджету України у 2022 році, визначений Порядком реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2022 році, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1440 від 29.12.2021.
НСЗУ є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми.
В той же час, оскільки НСЗУ витратила державні (бюджетні) кошти при наданні медичних послуг - лікування потерпілого, котрий перебував на стаціонарному лікуванні у період з 16.10.2022 по 26.10.2022 з вини ОСОБА_1 - на підставі договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного між НЗСУ (замовник) та КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради», дані кошти необхідно стягнути з ОСОБА_1 та зарахувати до Державного бюджету України.
З огляду на те, що КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради» є комунальним унітарним некомерційним підприємством, є об`єктом спільної власності територіальної громади міста, засновником якого являється Кропивницька міська рад, а кошти, які виділяються на лікування хворих, надходять із місцевого та державного бюджету, у даному випадку відсутність коштів, призводить до ненадходження коштів до бюджету, що створює навантаження на бюджет та ускладнює процес безкоштовного лікування осіб, які цього потребують, чим завдається істотна шкода державним інтересам в цілому, відтак Кропивницька окружна прокуратура Кіровоградської області з метою захисту державних інтересів вважає за необхідне звернутися із позовом в інтересах держави в особі Національної служби здоров`я України та Кропивницької міської ради про відшкодування витрат, понесених закладом охорони здоров`я.
Враховуючи вищенаведене, кошти в сумі 11074,41 грн підлягають до зарахування на користь Державного бюджету України, а кошти в сумі 896,43 грн - в дохід місцевого бюджету.
Позиції щодо стягнення коштів на користь закладу охорони здоров`я притримується і Європейський суд з прав людини, який, зокрема у рішенні від 11.02.2003 по справі «Хаммерн проти Норвегії» встановив, що тягар фінансових збитків, завданих порушенням і розглядом кримінальної справи, що закрита чи закінчилась виправданням обвинуваченого, несе обвинувачений, якщо він не зможе довести, що вірогідна відсутність факту вчинення ним постановленого йому у вину діяння.
Дослідивши матеріали справи, докази подані до суду, суд приходить до висновку, щодо задоволення заявлених позовних вимог.
За приписами п.6 ч.1 ст.5 Закону України «Про судовий збір», від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняються, зокрема: позивачі у справах з відшкодування матеріальних збитків, завданих внаслідок вчинення зального правопорушення.
А тому суд стягує з відповідача на користь держави судовий збір в розмірі 1211,20 грн.
На підставівикладеного,керуючись ст.131-1Конституціі України,ст.23Закону України«Про прокуратуру»,ст.1206ЦК України, ст. ст. 4, 5, 19, 23, 27, 43, 56,58, 60, 175, 177, 274 ЦПК України, -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву керівника Кропивницької окружної прокуратури в інтересах держави, уповноваженим органом якої виступає: Національна служба здоров`я України, Кропивницька міська рада, третя особа,яка не заявляє самостійних вимог Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня швидкої допомоги» Кропивницької міської ради» до ОСОБА_1 про стягнення витрат на стаціонарне лікування особи, яка потерпіла від злочину задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 витрати на лікування потерпілої від злочину ОСОБА_2 в сумі 11074,41 грн., які зарахувати в дохід державного бюджету на рахунок: UA 828999980313060115000011567; отримувач ГУК у Кіров.обл./тг м.Кропивн/24060300; код отримувача 37918230; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП). Стягнути з ОСОБА_1 витрати на лікування потерпілої від злочину ОСОБА_2 , в сумі 896,43 грн у дохід місцевого бюджету на номер рахунку: UA 128999980314070544000011567; код отримувача 37918230, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП).
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 1211,20 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Кропивницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Відомості про учасників справи:
позивач: Кропивницькаокружна прокуратура, код ЄДРПОУ 02910025, місце знаходження: вул. Чикаленка, 11, м. Кропивницький, 25006;
позивач: Національна служба здоров`я України , код ЄДРПОУ 42032422, місце знаходження: просп. С.Бандери 19, м. Київ, 04073;
позивач: Кропивницька міська рада , код ЄДРПОУ 26241020, місце знаходження вул. В.Перспективна 41, м. Кропивницький, 25006,
третя особа,яка не заявляє самостійних вимог Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня швидкої допомоги» Кропивницької міської ради» , код ЄДРПОУ 05493852, місце знаходження: вул. Короленка, 56 м. Кропивницький, 25005;
відповідач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 .
Текст рішенняскладено 02.10.2024року.
Суддя Кіровського І. Л. Павелко
районного суду
м.Кіровограда
Суд | Кіровський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2024 |
Оприлюднено | 10.10.2024 |
Номер документу | 122172653 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про відшкодування шкоди, з них фізичній особі, яка потерпіла від кримінального правопорушення |
Цивільне
Кіровський районний суд м.Кіровограда
Павелко І. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні