печерський районний суд міста києва
Справа № 757/38407/24-к
Примірник № ___
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 жовтня 2024 року м. Київ
Слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора відділу Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 62022000000001021 від 09.12.2022, -
В С Т А Н О В И В:
Прокурор відділу Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Печерського районного суду м. Києва із клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .
Прокурор ОСОБА_3 у своїй заяві клопотання з викладених у ньому підстав підтримала, просила задовольнити.
Представник особи, у володінні якої знаходяться речі і документи за судовим викликом не прибув, причини не неприбуття не повідомив, що у відповідності до ч. 4 ст. 163 КПК України не є перешкодою для розгляду клопотання.
Вивчивши клопотання та дослідивши долучені до нього матеріали кримінального провадження в частині поданого клопотання, приходжу до наступного висновку.
Головним слідчим управлінням Державного бюро розслідувань за процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування у кримінальному проваджені № 62022000000001021 від 09.12.2022 за ч. 2 ст. 364 КК України.
У даному кримінальному провадженні досліджуються обставини зловживання владою та службовим становищем службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_4 з метою одержання неправомірної вигоди за надання дозволів на здійснення будівництва житлових комплексів у м. Києві за порушенням вимог законодавства.
На даний час у органу досудового розслідування враховуючи обставини кримінального провадження, з метою досягнення повноти, всебічності та неупередженості під час його розслідування, зокрема для отримання відомостей з речей і документів, які можуть бути використані як докази у вказаному провадженні, слідчий вказує на необхідність у отриманні тимчасового доступу до перелічених у клопотанні речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .
Виходячи зі змісту вимог ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.
Як вбачається із змісту п.п. 4, 5, 8 ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься у речах і документах, належить конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю, відомості, які можуть становити банківську таємницю, та персональні дані особи.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з якими подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Враховуючи обставини вчинення ймовірного злочину, так як вони викладені у клопотанні слідчого, правове обґрунтування клопотання, яке ґрунтується на положеннях ст.ст. 161, 162 КПК України, приходжу до висновку про наявність підстав для надання тимчасового доступу до перелічених у клопотанні документів.
Керуючись ст. ст. 108, 160, 162, 163, 164, 166, 309 КПК України, слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання задовольнити.
Надати прокурорам групи прокурорів у вказаному кримінальному провадженні: ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю ознайомитись із оригіналами та вилучити належним чином завірені копії документів та інформацію, що стосується виконання будівельних робіт на земельній ділянці з кадастровим номером 8000000000:82:034:0005, площею 0,3324 га, розташованій за адресою: АДРЕСА_2 , та фінансово-господарських взаємовідносин щодо них, а саме:
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 3 (Конструктивні рішення);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 4 (Водопровід та каналізація);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 5 (Опалення, вентиляція та кондиціонування);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 6 (Індивідуальний тепловий пункт);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 7 (Електротехнічні рішення);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 8 (Системи протипожежного захисту);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 9 (Енергозбереження);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 10 (Оцінка впливу на зовнішнє середовище);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 11 (Захист від шуму інженерного обладнання);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 12 (Організація будівництва);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 13 (Електропостачання);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 14 (Зовнішні мережі водопроводу та каналізації);
-Проекту «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » від 2018 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 13 від 30.08.2018, ТОМ 15 (Зовнішні теплові мережі);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 3 (Конструктивні рішення);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 4 (Водопровід та каналізація);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 5 (Опалення, вентиляція та кондиціонування);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 6 (Індивідуальний тепловий пункт);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 7 (Електротехнічні рішення);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 8 (Системи протипожежного захисту);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 9 (Енергозбереження);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 10 (Оцінка впливу на зовнішнє середовище);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 11 (Захист від шуму інженерного обладнання);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 12 (Організація будівництва);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 13 (Електропостачання);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 14 (Зовнішні мережі водопроводу та каналізації);
-Проекту (коригування) «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 17 від 03.06.2021, ТОМ 15 (Зовнішні теплові мережі);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 3 (Конструктивні рішення);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 4 (Водопровід та каналізація);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 5 (Опалення, вентиляція та кондиціонування);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 6 (Індивідуальний тепловий пункт);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 7 (Електротехнічні рішення);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 8 (Системи протипожежного захисту);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 9 (Енергозбереження);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 10 (Оцінка впливу на зовнішнє середовище);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 11 (Захист від шуму інженерного обладнання);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 12 (Організація будівництва);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 13 (Електропостачання);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 14 (Зовнішні мережі водопроводу та каналізації);
-Проекту (коригування) 2К «Будівництво житлово-офісного комплексу з торговельними приміщеннями та паркінгом на АДРЕСА_2 » 2021 року, затвердженого наказом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 18 від 30.12.2021, ТОМ 15 (Зовнішні теплові мережі);
-Договору на розроблення проектно-кошторисної документації;
-Договорів на розроблення коригування проектно-кошторисної документації;
-Актів приймання виконаних робіт, в яких зафіксовано фактичне виконання будівельно-монтажних робіт на об`єкті будівництва ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_2 .
Визначити строк дії ухвали тривалістю два місяці, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_8
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2024 |
Оприлюднено | 11.10.2024 |
Номер документу | 122182723 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Гречана С. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні