ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
"09" жовтня 2024 р. м. Київ Справа № 911/1778/24
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Полістайлекс Україна» (03150, м. Київ, вул. Ділова, буд. 5-Б; код ЄДРПОУ 39872009)
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Умедо Груп» (08001, Київська обл., смт Макарів, вул. Ватутіна, буд. 62Б; код ЄДРПОУ 39022461)
про банкрутство
Суддя Наріжний С.Ю.
Без виклику представників учасників у справі.
ВСТАНОВИВ:
у провадженні Господарського суду Київської області перебуває справа № 911/1778/24 за заявою ТОВ «Полістайлекс Україна» до ТОВ «Умедо Груп» про банкрутство
Ухвалою Господарського суду Київської області від 04.09.2024 відкрито провадження у даній справі про банкрутство; введено процедуру розпорядження майном ТОВ «Умедо Груп» та призначено розпорядником майна Боржника арбітражного керуючого Карасюка О.В.
На даний час провадження у справі перебуває на стадії попереднього засідання в судовій процедурі розпорядження майном Боржника.
25.09.2024 до суду в підсистемі «Електронний суд» надійшло клопотання розпорядника майна Боржника від 25.09.2024 б/№ (вх. № 10529/24) про витребування доказів.
Розглянувши вказане клопотання судом встановлено, що розпорядник майна Боржника просить суд:
1) зобов`язати Бучанську РДА Київської області (код ЄДРПОУ 44014159) надати арбітражному керуючому Карасюку О.В. копії документів, що містяться в реєстраційній справі ТОВ «Умедо Груп», зокрема, але не винятково:
- установчі документи (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір);
- одноособова заява (меморандум, положення тощо) Товариства всіх редакцій;
- рішення засновників (учасників) Товариства;
- протоколи загальних зборів засновників (учасників) Товариства;
- структуру власності Товариства;
- акти приймання-передачі частки (частини частки) у статутному капіталі Товариства;
- описи документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації.
2) зобов`язати Бучанську РДА Київської області (код ЄДРПОУ 44014159) надати запитувані документи разом з реєстраційними номерами облікових карток платників податків і паспортними даними фізичних осіб, які містяться в запитуваних документах.
В обґрунтування клопотання розпорядник майна Боржника посилається на положення ст. 12, 12-1 КУзПБ і зазначає, що запитувані документи необхідні арбітражному керуючому для реалізації своїх повноважень, зокрема для здійснення аналізу фінансово-господарського стану Товариства.
Розпорядник майна Боржника звернувся до Бучанської РДА Київської області з відповідним запитом від 09.09.2024 № 02-01/72-31 про надання витребуваних документів, у відповідь на який було отримано лист від 11.09.2024 № 04-18/630, згідно якого повідомлено про неможливість надання відомостей з реєстраційної справи в паперовому вигляді, у зв`язку з їх відсутністю. Водночас вказано, що запитувані документи будуть виготовлені державним реєстратором з наявних в ЄДР копій на відповідний запит суду. Крім того арбітражного керуючого повідомлено про неможливість надання йому запитуваних документів з відображенням відомостей про реєстраційні номери облікових карток платників податків та/або паспортних даних фізичних осіб.
Згідно п. 1, 5 ч. 1 ст. 12 КУзПБ, арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право: звертатися до суду у випадках, передбачених цим Кодексом; звертатися із запитами арбітражного керуючого, у тому числі щодо отримання копій документів, до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій, громадських об`єднань, а також до фізичних осіб.
Під час виконання повноважень арбітражний керуючий має право на безпосередній доступ до інформації про боржників, їхнє майно, доходи та кошти, у тому числі конфіденційної, що міститься в державних базах даних і реєстрах, у тому числі електронних. Порядок доступу до такої інформації з баз даних та реєстрів встановлюється центральними органами виконавчої влади, які забезпечують їх ведення (ч. 8 ст. 12 КУзПБ).
Статтею 12-1 КУзПБ визначено, що запит арбітражного керуючого - це письмове або у формі електронного документа звернення арбітражного керуючого, призначеного господарським судом розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реструктуризацією, керуючим реалізацією, до органу державної влади, органу місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, громадських об`єднань, фізичних осіб про надання інформації, копій документів, необхідних арбітражному керуючому для здійснення повноважень у справі про банкрутство (неплатоспроможність) щодо боржника, а також членів сім`ї боржника - фізичних осіб, визначених абзацом другим частини п`ятої статті 116 цього Кодексу, стосовно якого арбітражний керуючий здійснює повноваження розпорядника майна керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацію або керуючого реалізацією.
До запиту арбітражного керуючого додається посвідчена арбітражним керуючим копія судового рішення про призначення його у справі про банкрутство (неплатоспроможність) розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реструктуризацією або керуючим реалізацією. Вимагати від арбітражного керуючого надання разом із запитом арбітражного керуючого інших документів забороняється. Запит арбітражного керуючого не може стосуватися надання консультацій і роз`яснень положень законодавства.
Орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи, керівники підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій, громадських об`єднань, фізичні особи, яким направлено запит арбітражного керуючого, зобов`язані не пізніше десяти робочих днів з дня отримання запиту надати арбітражному керуючому відповідну інформацію, у тому числі таку, що становить банківську таємницю, таємницю надавача платіжних послуг або емітента електронних грошей, крім таємної та/або службової інформації та копій документів, у яких міститься таємна та/або службова інформація, копії документів.
У разі якщо запит арбітражного керуючого стосується надання значного обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту арбітражного керуючого може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням причин такого продовження, про що арбітражному керуючому письмово повідомляється не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту арбітражного керуючого.
Задоволення запиту арбітражного керуючого може бути здійснено шляхом надання відповідної інформації, копій документів у формі електронного документа.
У разі якщо задоволення запиту арбітражного керуючого передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як десять сторінок, арбітражний керуючий зобов`язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. Розмір таких витрат не може перевищувати граничних норм витрат на копіювання та друк, встановлених відповідно до законодавства.
Відмова в наданні інформації на запит арбітражного керуючого, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання недостовірної інформації тягнуть за собою відповідальність згідно із законом, крім випадків відмови в наданні таємної та/або службової інформації.
Враховуючи викладене вище, зокрема положення ч. 8 ст. 12 КУзПБ, слід дійти висновку, що розпорядник майна Боржника має право, у тому числі, на доступ до документів реєстраційної справи разом з реєстраційними номерами облікових карток платників податків і паспортними даними фізичних осіб, які містяться в запитуваних документах.
Отже відмова Бучанської РДА Київської області у наданні розпоряднику майна ТОВ «Умедо Груп» арбітражному керуючому Карасюку О.В. запитуваних в запиті від 09.09.2024 № 02-01/72-31 документів є необґрунтованою.
Відтак, враховуючи, що запитувані документи необхідні для належного виконання розпорядником майна Боржника покладених на нього КУзПБ обов`язків, суд дійшов висновку про задоволення поданого розпорядником майна ТОВ «Умедо Груп» арбітражним керуючим Карасюком О.В. клопотання від 25.09.2024 б/№ (вх. № 10529/24) про витребування доказів.
Керуючись ст. 232-235, 255 ГПК України, ст. 12, 12-1 Кодексу України з процедур банкрутства, суд
УХВАЛИВ:
1.Клопотання розпорядника майна ТОВ «Умедо Груп» арбітражного керуючого Карасюка О.В. від 25.09.2024 б/№ (вх. № 10529/24) про витребування доказів задовольнити.
2.Зобов`язати Бучанську РДА Київської області (код ЄДРПОУ 44014159) надати арбітражному керуючому Карасюку О.В. ( АДРЕСА_1 ) копії документів, що містяться в реєстраційній справі ТОВ «Умедо Груп», зокрема, але не винятково:
- установчі документи (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір);
- одноособова заява (меморандум, положення тощо) Товариства всіх редакцій;
- рішення засновників (учасників) Товариства;
- протоколи загальних зборів засновників (учасників) Товариства;
- структуру власності Товариства;
- акти приймання-передачі частки (частини частки) у статутному капіталі Товариства;
- описи документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації.
3.Зобов`язати Бучанську РДА Київської області (код ЄДРПОУ 44014159) надати арбітражному керуючому Карасюку О.В. ( АДРЕСА_1 ) запитувані документи разом з реєстраційними номерами облікових карток платників податків і паспортними даними фізичних осіб, які містяться в запитуваних документах.
4.Копію ухвали надіслати учасникам у справі та Бучанській РДА Київської області (08132, Київська обл., Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Лесі Українки, буд. 88).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена протягом десяти днів з дати підписання ухвали шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду.
Дата підписання ухвали 09.10.2024.
Суддя С.Ю. Наріжний
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 09.10.2024 |
Оприлюднено | 11.10.2024 |
Номер документу | 122187234 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Київської області
Наріжний С.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні