Ухвала
від 09.10.2024 по справі 160/24011/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

09 жовтня 2024 рокуСправа №160/24011/24

Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Конєва С.О., розглянувши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРТОПСНАБ" до Відповідача-1: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, до Відповідача-2: Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

04.09.2024р. Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРТОПСНАБ" звернувся з адміністративним позовом до Відповідача-1: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, до Відповідача-2: Державної податкової служби України та просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11688 від 01.05.2024 про відповідність платника податку позивача критеріям ризиковості платника податку;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №17245 від 27.05.2024 про відповідність платника податку - позивача критеріям ризиковості платника податку;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11370857/37670467 від 08.07.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №39 від 11.03.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №39 від 11.03.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ, датою її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригуванняв Єдиному реєстрі податкових накладних №11591123/37670467 від 07.08.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №24 від 02.05.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №24 від 02.05.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ, датою її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11591120/37670467 від 07.08.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №25 від 03.05.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №25 від 03.05.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ. датою її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11591122/ 37670467 від 07.08.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №26 від 03.05.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №26 від 03.05.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ, датою її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11591121/37670467 від 07.08.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №27 від 03.05.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №27 від 03.05.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ, датою її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11507162/37670467 від 30.07.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №46 від 22.04.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №46 від 22.04.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ, датою її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11537760/37670467 від 01.08.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №47 від 24.04.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №47 від 24.04.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ, датою її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригуванняв Єдиному реєстрі податкових накладних №11551653/37670467 від 02.08.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №48 від 25.04.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №48 від 25.04.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ, датою її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11570165/37670467 від 06.08.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №49 від 26.04.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №49 від 26.04.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ, датою її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11591124/37670467 від 07.08.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №44 від 25.04.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №44 від 25.04.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ, датою її фактичного подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11452547/37670467 від 22.07.2024 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №45 від 26.04.2024, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №45 від 26.04.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю УКРТОПСНАБ, датою її фактичного подання на реєстрацію.

Ухвалою суду від 18.09.2024р. було відкрито провадження у даній справі, призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами відповідно до вимог ч.2, п.10 ч.6 ст.12, ч.2, ч. 3 ст.257, ч.5 ст.262 Кодексу адміністративного судочинства України.

07.10.2024р. засобами поштового зв`язку від представника відповідача-1 до суду надійшла заява про заперечення проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, в якій останній просить здійснювати розгляд даної справи за правилами загального позовного провадження; у разі відмови у розгляді даної справи за правилами загального позовного провадження - розглядати дану справу за правилами спрощеного позовного провадження, але з викликом сторін посилаючись на те, що в даному випадку у контролюючого органу буде відсутня можливість в разі прийняття рішення судами першої та апеляційної інстанції на користь платника податків оскаржити означене рішення до касаційної інстанції; предмет спору за своїм змістом є пріоритетним, відповідно як наслідок, розгляд справи в спрощеному провадженні з повідомленням сторін надасть можливість для формування єдиної правозастосовної практики для судів апеляційної та касаційної інстанції з даного питання, у зв`язку з чим відповідач-1 просить суд забезпечити можливість їх присутності при розгляді даної адміністративної справи шляхом переходу до загального позовного провадження; справа має значний суспільний інтерес.

Також, 07.10.2024р. засобами поштового зв`язку від представника відповідача-2 до суду надійшов письмовий відзив, в якому останній, зокрема, просить розглянути дану справу за участю представників ГУ ДПС у Дніпропетровській області та ДПС України, що фактично є клопотанням про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Розглянувши заяву представника відповідача-1 про заперечення проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження в частині здійснення розгляду даної справи за правилами загального позовного провадження, вивчивши докази надані на її підтвердження, суд приходить до висновку про наявність підстав для залишення даної заяви представника відповідача-1 у наведеній частині без задоволення згідно п.1 ч.4ст.260 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з наступного.

Згідно до ч.4ст.260 Кодексу адміністративного судочинства Українивстановлено, що якщо відповідач в установлений судом строк подасть заяву із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, суд залежно від обґрунтованості заперечень відповідача постановляє ухвалу про:

1) залишення заяви відповідача без задоволення;

2) розгляд справи за правилами загального позовного провадження та заміну засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

Так, у відповідності до положень ч.1, ч.2, ч.3ст.12 Кодексу адміністративного судочинства Українивизначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Відповідно до ч.4ст.12 Кодексу адміністративного судочинства Українивстановлено, що виключно за правилами загального позовного провадження розглядаються справи у спорах:

1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом;

2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності;

4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

5) щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставіЗакону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років";

6) щодо оскарження індивідуальних актів Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Міністерства фінансів України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, рішень Кабінету Міністрів України, визначених частиною першоюстатті 266-1 цього Кодексу.

Частиною 6ст.12 Кодексу адміністративного судочинства Українивизначено, що для цілей цьогоКодексусправами незначної складності є справи щодо:

1) прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби, окрім справ, в яких позивачами є службові особи, які у значенніЗакону України "Про запобігання корупції"займають відповідальне та особливо відповідальне становище;

2) оскарження бездіяльності суб`єкта владних повноважень або розпорядника інформації щодо розгляду звернення або запиту на інформацію;

3) оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;

4) припинення за зверненням суб`єкта владних повноважень юридичних осіб чи підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців у випадках, визначених законом, чи відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців;

5) оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень щодо в`їзду (виїзду) на тимчасово окуповану територію;

6) оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

7) стягнення грошових сум, що ґрунтуються на рішеннях суб`єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження;

8) типові справи;

9) оскарження нормативно-правових актів, які відтворюють зміст або прийняті на виконання нормативно-правового акта, визнаного судом протиправним і нечинним повністю або в окремій його частині;

10) інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження;

11) перебування іноземців або осіб без громадянства на території України.

Зі змісту наведених процесуальних норм вбачається, що дана адміністративна справа не віднесена до переліку справ, які підлягають розгляду виключно за правилами загального позовного провадження.

При цьому, за приписами п.10 ч.6ст.12 Кодексу адміністративного судочинства Українивбачається, що до справ незначної складності відносяться, зокрема, інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.

Так, питання про розгляд даної справи за правилами спрощеного позовного провадження судом було вирішено в ухвалі про відкриття провадження у даній справі від 18.09.2024р. згідно до вимог ч.1ст.260 Кодексу адміністративного судочинства України.

При цьому, під час призначення до розгляду даної адміністративної справи за правилами спрощеного позовного провадження суд виходив із того, що дана справа є незначної складності, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи згідно до вимог п.10 ч.6ст.12 Кодексу адміністративного судочинства Українита відповідач-1, як учасник справи, має право до закінчення судового розгляду справи надавати суду письмові пояснення та всі наявні у нього докази щодо предмету доказування згідно до вимогст.44 Кодексу адміністративного судочинства України.

Таким чином, у суду відсутні підстави для розгляду даної справи за правилами загального позовного провадження згідно до п.2 ч.4ст.260 Кодексу адміністративного судочинства України, а, відповідно, і відсутні підстави для задоволення заяви представника відповідача-1 в частині щодо розгляду даної справи за правилами загального позовного провадження.

Також, розглянувши заяву представника відповідача-1 про заперечення проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження в частині щодо розгляду даної справи за правилами спрощеного провадження з викликом сторін та клопотання представника відповідача-2 про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін, вивчивши докази надані на їх підтвердження, суд приходить до висновку про наявність підстав для відмови у задоволенні даної заяви представника відповідача-1 у наведеній частині та даного клопотання представника відповідача-2 згідно п.2 ч.6ст.262 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з наступного.

Так, відповідно до ч.5, ч.7ст.262 Кодексу адміністративного судочинства Українисуд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - разом з позовом або не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву.

Пунктом 2 ч.6ст.262 Кодексу адміністративного судочинства Українивстановлено, що суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін, зокрема, якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Так, питання про розгляд даної справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами було вирішено судом в ухвалі про відкриття провадження у даній справі від 18.09.2024р. згідно до вимог ч.1ст.260 Кодексу адміністративного судочинства України.

При цьому, під час призначення до розгляду даної адміністративної справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, суд виходив із того, що дана справа є незначної складності, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи згідно до вимог п.10 ч.6ст.12 Кодексу адміністративного судочинства України, а також виходячи з того, що характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Таким чином, у суду відсутні підстави для розгляду даної справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін згідно до п.2 ч.6ст.262 Кодексу адміністративного судочинства України, а, відповідно, і відсутні підстави для задоволення заяви представника відповідача-1 в частині щодо розгляду даної справи за правилами спрощеного провадження з викликом сторін та клопотання представника відповідача-2 про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

При цьому, слід звернути увагу відповідача-1 та відповідача-2 на те, що вони як учасники справи мають право до закінчення судового розгляду справи надавати суду додаткові пояснення та всі наявні у них докази щодо предмету доказування згідно до вимогст.44 Кодексу адміністративного судочинства України, які будуть оцінені судом при вирішенні справи по суті позовних вимог у відповідності до положеньст.90 Кодексу адміністративного судочинства України.

Також, при вирішенні вищезазначеної заяви представника відповідача-1 та вищезазначеного клопотання представника відповідача-2, суд враховує і те, щоУказом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні"на всій території України оголошено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, який неодноразово продовжувався, зокрема, Законом УкраїниПро затвердження Указу Президента УкраїниПро продовження строку дії воєнного стану в Українівід 23.07.2024р. №3891-ІХ з 05 години 30 хвилин 12 серпня 2024 року на 90 діб та неможливістю, у зв`язку з наведеним, забезпечити безпеку життя і здоров`я учасників процесу безпосередньо у судовому засіданні, а тому, суд розглядає дану справа за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами згідно до ст.12, ч.2, ч.3 ст.257 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись статтями12,260,262,243,248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Заяву представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про заперечення проти розгляду справи №160/24011/24 за правилами спрощеного позовного провадження в частині здійснення розгляду даної справи за правилами загального позовного провадження - залишити без задоволення.

У задоволенні заяви представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про заперечення проти розгляду справи №160/24011/24 за правилами спрощеного позовного провадження в частині здійснення розгляду даної справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін - відмовити.

У задоволенні клопотання представника Державної податкової служби України про розгляд справи №160/24011/24 в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін - відмовити.

Ухвала суду не підлягає оскарженню окремо від рішення по суті позовних вимог згідно до вимог ст.ст.294,295 Кодексу адміністративного судочинства Українита набирає законної сили у строки, встановленіст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя С.О. Конєва

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.10.2024
Оприлюднено11.10.2024
Номер документу122191419
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —160/24011/24

Ухвала від 24.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 24.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Рішення від 27.11.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Конєва Світлана Олександрівна

Ухвала від 27.11.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Конєва Світлана Олександрівна

Ухвала від 09.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Конєва Світлана Олександрівна

Ухвала від 18.09.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Конєва Світлана Олександрівна

Ухвала від 09.09.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Конєва Світлана Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні